1. Kardiolog
  2. Małopolskie
  3. Kraków

Belugamed - Kardiolog

Obopólna 4a
Kraków
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
193 dni 12 353 45 46
Godziny rejestracji:
PN08:15-13:15
WT07:30-14:00
ŚR08:15-13:15,15:30-20:00
CZ08:15-14:00
PT07:30-20:00
SO07:30-15:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-15:00,15:30-20:00
WT07:30-14:00,15:30-19:30
ŚR13:00-20:00
CZ07:30-20:00
PT07:30-13:00
SO07:30-13:00

Opinie o Belugamed

Dodaj opinię
1/5
Nikomu nie polecam ! Szkoda czasu i zdrowia.
1/5
Strata czasu. Nie polecam
1/5
Potwierdzam szkoda czasu.
1/5
Bardzo niemiła pani w rejestracji i to nie tylko moja opinia. Widocznie ktoś jej zwracał uwagę, bo od jakiegoś czasu obnosi sztuczny uśmiech na twarzy. Pani doktór jest, albo jej nie ma. Bywa, że bez uprzedzenia ktoś inny ją zastępuje. Potrafi wykonywać badanie równocześnie rozmawiając przez telefon w sprawach biznesowych. Pacjent nie ma poczucia, że kogokolwiek obchodzi. Na prośbę o zaświadczenie (bez badań, tylko na podstawie kartoteki) potrzebne do zabiegu innej specjalności trzeba się prywatnie zarejestrować i zapłacić, bo nie ma już terminów na nfz. Biznes jest najważniejszy. Szkoda słów.
1/5
Szkoda gadać ! Po takich opiniach pacjent, czyli człowiek zastanawia się, co te panie/ rejestratorka i lekarz/ tam robią? One tam nie pracują na chleb, tylko straszą. Może lepiej w ogóle zlikwidować tę placówkę, będzie większy pożytek.
Proponuję, aby się ktoś wziął za porządki i odkurzył.
1/5
nie polecam,szkoda nerwów i czasu
1/5
Nie polecam czekałam 13 miesięcy na termin tylko po to żeby dowiedzieć się że lekarz nie przyjmuje a placówka nie planuje zastępstwa. Szkoda czasu i nerwów. Nie polecam
1/5
Byłam ich pacjentką. Zrobili mi wszystkie badania. Wyszło ok. Po paru miesiącach źle sie poczułam. Lekarka POZ napisała skierowanie z adnotacją Pilne! Poszłam... Czas oczekiwania na wizytę - nieznany. Jak ktoś u nich ma kartotekę to w razie "W" nie mają terminów. Nowe skierowanie - bardzo proszę! Temin jest. Myślałam, że ubłagam bo przyszłam z bólem - Kobieta na recepcji darła się na mnie tak, że byłam w szoku i kazała wziąć od nich wypis. Całego Holtera miałam pokazać lekarce z POZ żeby sobie analizowała. A mnie kazała iść na SOR twierdząc że tam jest całkiem miło.... Dom wariatów. Horror. Odradzam. Naprawdę.
1/5
Czytam te opinie i mogę tylko potwierdzić. Jak najdalej od tej przychodni. To się w głowie nie mieści jak tam pacjenta traktują. Nieprzyjemnie, kompletne lekceważenie. Tylko pieniądze się liczą.
1/5
Jeżeli ktoś ma możliwość do programu telewizyjnego temat podrzucić ;-)
Bardzo szybko to się ukróci
I o to chodzi To służba zdrowia
A nie jaja jakieś, człowieka jak szmate traktować
Dość tego
Na wiosne już nie powinno ich być
1/5
O ile jest to możliwe , proszę wziąć pod lupę placówkę pt. Centrum Medyczne Beluga-Med ul.OBOPÓLNA 4 KRAKÓW ; gdzie od siedmiu lat mojej ciężkiej choroby , SKUSZONY PERSPEKTYWĄ W MIARĘ " SZYBKO " WYKONANYCH BADAŃ - CZYLI " TYLKO " 2 MIESIĘCZNEGO OCZEKIWANIA ; potraktowano mne oraz moją poważnie chorą mamę po dwóch operacjach serca - niczym powietrze.Mimo moich wielokrotnych wizyt na miejscu ; nie udało mi się uzyskać wyników badań echa serca oraz holtera , PRZEZ DWA MIESIĄCE BYŁEM również bezczelnie i notorycznie ZBYWANY żenującymi tlumaczeniami
godnymi kabaretu lub przedszkola .
Około pięciu razy byłem również notorycznie zbywany " pustymi " obietnicami wykonania telefonu do mnie w sprawie odbioru rzeczonych wyników..... gdzie daremnie czekałem na owe telefony . Jak widać nikt z tego godnego politowania lunaparku , nie miał i nie ma najmniejszego zamiaru " zawracać sobie głowy " pacjentem . Sam zaś ; po dwumiesiecznym oczekiwaniu na badania holtera , po długim oczekiwaniu , pani oznajmiła iż aparat jest ..... zepsuty , po czym nie raczyła udzielić mi jakichkolwiek informacji " co dalej " ; zaś ja , skonsternowany i ledwo żywy odjechałem z niczym .. Jest to niebywały skandal i kuriozum jakiego nie odnotowuję w pamięci od momentu doznania udaru mózgu przed siedmioma laty . Nie wiem do jakiej kategorii zaliczyć ten przybytek : do kpiny i kompletnej ignorancji pacjenta czy też do bliżej nieokreślonej pseudomedycznej groteski i cyrku . Jeżeli to nie poskutkuje , sprawą warto zainteresować Izbę Lekarską ., RZECZNIKA PRAW PACJENTA ORAZ NFZ I POLICJĘ PONIEWAŻ FUNDUSZ NFZ JEST PO PROSTU BEZPRAWNIE WYŁUDZANY . JEST TO PRAWEM USANKCJONOWANE BULWERSUJĄCE BEZHOŁOWIE I TOTALNA DEHUMANIZACJA W STOSUNKU DO PACJENTA. DO DZIŚ NIE WIEM , CZYM JEST ÓW SURREALISTYCZNY PRZYBYTEK , CZYM WARTO ZAINTERESOWAĆ ODPOWIEDNIE INSTYTUCJE z POLICJĄ I
WYŻEJ WYMIENIONYMI INSTYTUCJAMI .WŁĄCZNIE . z poważaniem Marcin Nowak / Elżbieta Nowak (mama )
BAREJA WYSZYDZAŁ TAMTE CZASY .TERAZ BY SIĘ PO PROSTU ZES.... Ł .
1/5
" "
Filarski Tomasz <[email protected]>
wt., 11 gru, 15:50 (2 dni temu)
do ja

Szanowny Panie

W odpowiedzi na Pana e-mail, przekazany przez Departament Ubezpieczenia Zdrowotnego Ministerstwa Zdrowia do Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Krakowie, MOW NFZ ponownie uprzejmie informuje, iż w przedmiotowej sprawie istnieje możliwość przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego przez tutejszy Oddział

Niemniej jednak, zgodnie z treścią z § 7 ust. 5 załącznika do zarządzenia Nr 33/2015/BP Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 czerwca 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu zarządzenia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków w Narodowym Funduszu Zdrowia, w przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym lub nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, należy uzupełnić te dane w terminie 7 dni od otrzymania niniejszej odpowiedzi w formie elektronicznej celem rozpoczęcia postępowania wyjaśniającego.
Prosimy również o wskazanie Pana numeru telefonu kontaktowego oraz bardziej dokładny opis zaistniałej sytuacji: podanie wyznaczonego terminu badania, które nie zostało zrealizowane, podanie informacji czy wyznaczono Panu nowy termin badania oraz określenie czy zgłaszał Pan ten problem do kierownika placówki ( jeśli tak to jaką odpowiedź Pan uzyskał).
Zgodnie z powyższym po dostarczeniu przez Pana danych teleadresowych, MOW NFZ w Krakowie przekaże zgodnie z kompetencjami treść Pana maila do wskazanego świadczeniodawcy celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego w tej sprawie oraz udzieli Panu informacji o efektach podjętych działaŃ
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie informuje również, powołując się na treść komunikatu Rzecznika Praw Pacjenta z dnia 13.03.2014 r., dotyczącego dostępu pacjentów do wyników badań diagnostycznych i laboratoryjnych, iż zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (j. t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1070 ze zm.), że pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych. Zgodnie z § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2015 r. poz. 2069) podmiot przeprowadzający badanie lub konsultację przekazuje podmiotowi, który wystawił skierowanie, wyniki tych badań lub konsultacji. Tym samym, podczas wyznaczonej wizyty, lekarz, który skierował pacjenta na badanie, dysponuje jego wynikami i w sposób przystępny może przekazać pacjentowi informację o jego stanie zdrowia. Zgodnie ze stanowiskiem Rzecznika Praw Pacjenta, jeżeli jednak pacjent chce zapoznać się z wynikami badania wcześniej niż podczas wizyty u lekarza, ma on do tego prawo. Zostało to potwierdzone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, zgodnie z którym wyniki badań stanowią część dokumentacji medycznej pacjentA

I TYM PODOBNE URZĘDNICZE BLA BLA BLA .A TY PACJENCIE SPADAJ NA CMENTARZ .
NIKT IM NIE SKOCZY , NIESTETY .NIE MAM KASY NA ZŁOŻENIE POZWU .
1/5
Personel tej przychodni to jakiś żart. Tak, żart, ponieważ nie chcę mi się wierzyć, że ktoś tak traktuje pacjenta na poważnie. Wzorce obsługi wyjęte żywcem z PRL-u, no Bareja to by się nie powstydził. Pytania pacjenta kolokwialnie mówiąc 'zlewane' przez Panią pielegniarkę, która chyba pomyliła role, gdyż powinna ona pomagać pacjentowi a nie 'ustawiać go po kątach'. Ta sama Pani pielęgniarka uważa, iż każdy pacjent powinien wiedzieć, że przed każdą wizytą u lekarza należy wykonać EKG, więc jeśli się jej o nie nie zapyta to go nie wykona, bo przecież ona w tej przychodni jest chyba tylko od patrzenia złowrogo na każdego pacjenta. Co do kolejności przyjmowania, to wspomniana już Pani Alfa i Omega ją ustala, nie zważając na godziny rejestracji. No i wisienka na torcie w postaci niemalże wyczekiwania aż pacjent odbierze telefon, by później z niemalże satysfakcją wskazać, że telefonów używać nie wolno. Nic więc dziwnego, że na korytarzu, jak i w gabinecie lekarskim co chwilę słychać, jak któryś z pacjentów dyskutuje z Panią, mając dość przedmiotowego traktowania. Co do lekarza? Konkretny,lecz małomówny, zbadać zbada, zleci dalszą diagnostykę, jednak bez szału. Ogólnie łatwo się domyślić, dlaczego czas oczekiwania na wizytę jest tak krótki, ponieważ po takim 'pezyjeciu', jedyne na co mam ochotę to przenieść się do innej placówki, lub leczyć się prywatnie. Kończąc, nie chodzi mi o to, by podczas wizyty witano mnie z nieukrywaną radością, lecz jako pacjent, oraz podatnik wymagam minimum profesjonalizmu.
P. S. Opisana Pani powinna zastanowić się, czy warto dalej wykonywać swój zawód. Jest wiele możliwości, w których nie będzie ona miała kontaktu z drugim człowiekiem.
5/5
Polecam doktor Pawelec świetna lekarka
5/5
Bardzo szybkie terminy przyjeć, na wizytę czekałem siedem dni w bardzo szybkim tempie dostałem terminy na badania diagnostyczne .Bardzo miła obsługa która przypomina o wizytach i przygotowaniu się na dane badania . Pozdrawiam doktora Sarneckiego
5/5
Polecam rehabilitację kardiologiczną ! Miła atmosfera a przede wszystkim zaangażowanie prowadzących
5/5
Doktor Pawelec konkretna lekarka!!
5/5
Polecam doktor Pawelec!!!
5/5
Polecam rehabilitację kardiologiczną bez kolejki i przede wszystkim konkretni fizjoterapeuci
5/5
Polecam rehabilitację kardiologiczną
1/5
Pozytywne opinie dla tej placówki wrzucone hurtowo (zbliżone daty i godziny).
5/5
Świetna rehabilitacja. Pan Filip nie do przebicia! Wchodzę obolała, wychodzę bez bólu! A próbowałam już wielu miejsc.
1/5
Ogólnie masakra - 2 razy źle opisany wynik holtera - raz kilka lat temu, ostatnio dwa tygodnie temu, zanim nie skonsultowałam z porządnym specjalistą, myślałam, że umrę z nerwów.
nikomu nie polecam, szkoda zdrowia
1/5
Skandal! rejestratorka wydziera się na pacjentów, którzy przyjechali na wizytę do lekarza którego nie było . Wizyty nie odwołano!!!! Kłamczucha rejestratorka nie odwołała wizyty. Tak traktuje się ludzi starszych schorowanych. Niech jadą godzinę w jedną stronę a potem wracają bo wizyty nie ma. SKANDAL
1/5
Niestety nie można się doprosić o ksero dokumentacji medycznej, po paru latach od ostatniej wizyty twierdzą, że jest w archiwum ale najpierw nie mogą jej udostępnić, następnie twierdzą że jest jakiś problem, bo archiwum jest w innym miejscu a następnie, że dokumenty zostały zalane i ich nie ma., są zniszczone.
5/5
Bardzo miła atmosfera. Nowy uśmiechnięty personel. Wizyta konkretna i wyczerpująca. Polecam wszystkim!!!!!
5/5
Polecam serdecznie wspaniali lekarze wszystkie potrzebne badania można zrobić na miejscu. Kompleksowo i rzeczowo!!!
Dodaj opinię

Adres:

Obopólna 4a, Kraków Krowodrza

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-15:00,15:30-20:00
WT07:30-14:00,15:30-19:30
ŚR13:00-20:00
CZ07:30-20:00
PT07:30-13:00
SO07:30-13:00
PN08:15-13:15
WT07:30-14:00
ŚR08:15-13:15,15:30-20:00
CZ08:15-14:00
PT07:30-20:00
SO07:30-15:00