Adres:
Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 9, Łomża
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia ginekologiczna
Ginekolog |
18 dni | 86 215 04 38 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:15 WT08:00-18:15 ŚR08:00-18:15 CZ08:00-18:15 PT08:00-18:15 |
|||||
Poradnia osteoporozy | 26 dni | 86 218 28 15 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-15:00 WT08:00-19:40 ŚR15:40-19:40 CZnieczynne PTnieczynne |
|||||
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna |
390 dni | 86 215 16 96 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:00-14:00 WT08:00-12:00,16:00-18:00 ŚR12:00-18:00 CZ08:00-12:00,16:00-18:00 PT12:00-14:00 |
|||||
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna dla dzieci |
95 dni | 86 215 16 96 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00 WT12:00-18:00 ŚR08:00-12:00 CZ12:00-16:00 PT08:00-12:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
86 216 65 55 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
86 216 65 55 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
86 216 65 55 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN09:00-16:00 WT09:00-16:00 ŚR09:00-16:00 CZ09:00-16:00 PT09:00-16:00 |
Co pół roku mam kontrolę, tym razem wypadała mi wizyta w marcu, więc w styczniu dzwonię się zarejestrować - pani każe dzwonić w lutym, bo teraz jeszcze nie zapisują na marzec, więc dzwonię w lutym - pani każe dzwonić za tydzień, więc dzwonię za tydzień - okazuje się że najwcześniejszy termin to 30.05. - to mnie zależy, więc umawiam się, grzecznie dziękując. Jadę na umówioną wizytę 40 km, zwalniając się oczywiście z pracy. Jakież było moje zdziwienie , kiedy podchodząc do rejestracji dowiedziałam się że nici z mojej wizyty, bo technik który robi badanie się rozchorował ? Nie, nie zdziwiło mnie że zachorował, ale to, że nikt mnie o tym nie poinformował !!! Pani w recepcji powiedziała, że koleżanka jej przekazała, że próbowała do mnie zadzwonić i się nie dodzwoniła ??? NIESTETY NIKT DO MNIE NIE DZWONIŁ ! Zaraz za mną do rejestracji podeszła starsza pani o wózeczku i słyszałam wyraźnie jak jej rejestratorka mówiła dokładnie to samo co mnie, ..." - czy pani ma aktualny numer telefonu ?... itd. Ja się pytam grzecznie ? czy naprawdę tak ciężko jest poinformować pacjenta o tym że musi mieć przełożoną wizytę ? a może by tak wysłać SMS ? albo "dzwonić do skutku" , w końcu po coś brane są od pacjentów numery telefonu, do kontaktu ? czy tylko dla fasonu? bo ja sprawdziłam wszystkie swoje numery przychodzące i nikt do mnie nie dzwonił z taką informacją.
A CO TAM, NIECH SOBIE PACJENT JEŹDZI 40 KM, W TO I Z POWROTEM
Nie można. A jak sie jest na
miejscu to i tak termin nie ten
Co wskazuje lekarz. Chaos
w organizacji .
Z nieodbieraniem telefonu to też prawda. Z kombinowaniem rejestrowania do ich specjalistów, którzy potem nie przyjmują - także prawda. Ale żeby wydać skierowanie do specjalisty, który jest spoza przychodzi - to już jest problem. Bo kasa odpływa...
Komentarz proszę wyciągnąć samemu.
Polecam panią Asię.