Marcin Kołodziejski NZOZ "Lek-Stomed"

Strażacka 3/a
Dobrzany
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
0 dni 508 902 458
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT08:00-14:00
Poradnia stomatologiczna dla dzieci
Stomatolog
0 dni 508 902 458
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT08:00-14:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej Ul Strażacka 3a
508 902 458
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Marcin Kołodziejski NZOZ "Lek-Stomed"

Dodaj opinię
1/5
W przychodni totalna porażka, paniusie w rejestracji albo zajęte pogaduchami ze sobą przy papierosku w oknie, pogadankami przez telefon ze znajomymi, rodziną? przez dłuższy czas. Pacjenci pokornie mają czekać na obsłużenie z łaską zależne od chumoru i widzi mi się pracujących pań. Zazwyczaj bez chumoru. Ich pretensjonalne podejście do pacjenta sprawia wrażenie że pracują tam za karę. Wszyscy muszą być w maseczkach, a one mogą bez maseczek chodzić... No i leczenie przez telefon jak w innych przychodniach i u specjalistów można normalnie być to już przegięcie. Jak przez telefon lekarz zobaczy infekcje? Czy inne schorzenie. Co najdziwniejsze że do dentysty można bez problemu sobie tam iść.
1/5
W tej przychodni obsługa to jakieś nieporozumienie, jak długo można czekać aż pani sekretarka skończy palić? Okazuje się że tak długo jak ona ma na to ochotę. Wypłata brana za siedzenie. Każdy by chciał taka pracę. Lekarze zmieniają się co chwilę i mamy sierpień i nadal na telefon obsługa...
5/5
Wszyscy potrafia tylko wszystkich krytykowac lekarzy ,pilelegniarki ,oraz osoby pracujace w rejestracjach nie pomijajac pań sprzatajacych .Niech kazdy popatrzy tez na swoje postepowanie i zachowanie .Kazdy cos potrzebuje i .to ma byc zrobione i od reki zalatwione czy w twojej pracy tak jest ? Pozdrawiam wszystkich i troszke kultury .
1/5
Niestety jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Może panie tam pracują za darmo i właściciel przychodni im nie płaci? Przerwany co chwilę na kawę i papierosa to znak rozpoznawczy, i wieczne lansowanie i pokazywanie jakie są ważne, ważniejsze od lekarzy, a pacjenci to niższa grupa. Niestety duża grupa w rozmowach tak mówi
1/5
Paniusie siedzące w tym przytulku glupiomadre wiecznie jarają kiepa i żlopią kawę bo chyba tylko IM za to płacą gnębią ludzi bo mają własne zdanie apropo covida.
Pacjentą potrafią powiedzieć prosto w oczy jak coś Ci nie pasuje to zabieraj papiery i się przenieś do innej przychodni gdy ktoś zacznie się z nich śmiać w takiej sytuacji to mordę dra i straszą policja i wielkimi problemami .
LUDZIE PLACIMY PODATKI I WSZYSTKIE SKLADKI WIEC WYMAGAJMY BO PRZEZ TAKA SŁUŻBĘ ZDROWIA JAK W TEJ PRZYCHODNI TO LUDZIEC ZAMIAST ZDROWIEC TO SKONCZA W PRZYKRYM MIEJSCU
5/5
Przychodnia jest dobra ,lekarz przyjmuje cały dzień a nie jak w innych przychodniach ranno już niema rejstracji Panie są bardzo miłe jeżeli ktoś nie przegina sama byłam świadkiem sytuacji jak grzecznie prosiły o zakładanie masek a ludzie mają to w nosie od nich też wymagają jest pandemia i trzeba nosić maski a jeżeli ktoś tego nie rozumie to niech nie przychodzi do przychodni.Ja jestem zadowolona z przychodni wreszcie nie trzeba stać od szóstej rano żeby się zarejstrować tak było w starej przychodni i ciągłe kolesiostwo tu tego nie ma wszyscy traktowani są równo
5/5
Odnosząc się do osoby Job w pierwszej kolejności należałoby by się podpisać chociaż z imienia.
Co do przychodni gdzie należę kilka lat nie mam żadnych zastrzeżeń wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolona z obsługi całego personelu medycznego lekarzy , pielęgniarki oraz obsługi rejestracji. Tu nie chodzi że ja płacę podatki czy składki wszyscy za nie płacimy i na tyle ile można każdy korzysta ze służby zdrowia. Jeżeli wszyscy pacjenci jak zauważyłam chcą wszystko i od ręki nikt nie jest cudotwórcą żeby spełnić pstrykając w paluszki. Proszę też wziąć pod uwagę pracę tych ludzi mają kilka minut nawet na załatwienie swoich potrzeb bo wychodząc nawet na przerwę ktoś zaraz coś chce itp. Każdy jest tylko człowiekiem i takie wyzwiska nie powinny mieć miejsca. Z mojej obserwacji jako pacjenta podziwiam pracujący tam personel bo ja po tygodniu opuściłam bym stanowisko pracy słuchając wszystkich obelg i wyzwisk pacjentów którym zwrócono uwagę w bardzo kulturalny sposób o założenie maseczki . Ludzie ogarnijcie się i szanujcie personel medyczny w każdej jednostce oni mogą was kiedyś uratować .Pozdrawiam cały personel medyczny z przychodni Lek-Stomed Dobrzany wasza zadowolona pacjentka. Trzymajcie się i nie dajcie .
1/5
Porażka to jakiś żart a nie przychodnia
1/5
Przychodnia kiedyś funkcjonowała inaczej, personel był miły. Teraz pielęgniarki siedzą tam za karę. Wierzę tylko w opinie negatywne które są wyżej napisane. Pozytywne nie wiem kto pisał, ale napewno nie pacjenci. Pozdrawiam.
1/5
Kiedy się tam nie pójdzie obsługa ma zły dzień. Do siebie, lekarzy, zwłaszcza do nowego pana doktora bardzo milutko można się odnosić, do pacjentów to niestety już nie trzeba, przez telefon z jakąś sprawą to lepiej wszystko wiedzieć bo panie w mało elegancki sposób sprowadzają na ziemię, że się czegoś nie wie. Przed zachorowaniem trzeba najpierw umówić termin wizyty bo inaczej dostać się do lekarza po zachorowaniu to już od razu się nie da. Po zachorowaniu czatować z rana pod przychodnią ( przez telefon nie da się) żeby wyznaczyli na godzinę popołudniową, jechać do domu, poczekać i znów przyjechać.jesli ktoś na miejscu to mniejszy problem ale starsza osoba z okolic musi dwa razy kogoś najmować żeby chora mogła skorzystać z lekarza o ile uda się zarejestrować na ten sam dzień. Albo chore dzieci odsyłane o godzinie 10 bo już nie ma zapisów na dziś. Ile lekarz ludzi przyjmuje dziennie w czasie kiedy jest tak dużo zachorowań? Ale na kawki i pogaduchy i hihihahy ładnego pana doktora z paniami z obsługi przy ladzie jest czas ....pacjenci na dalekim, dalekim miejscu.....
1/5
Przecież w Dobrzanach poradnia położniczo-ginekologiczna nie świadczy usług i nie przyjmuje pacjentów od co najmniej 2 lat więc skąd na stronach NFZ jest informacja że przyjmuje pacjentów???
1/5
Po wizycie w przychodni jestem zażenowana i zastanawiam się czy ktoś panuje tam nad Paniami z rejestracji?.Szczególnie nad Panią w blad włosach. Siedzę w poczekalni przyjmowany jest pacjent ,a Pani bez żadnego skrępowania tak w jego stronę kur....a mi rzucała,że przychodząc powinien mieć od chirurga wszystkie papiery ,że byłam w szoku .Jak można przy innych pacjentach tak rzucać łacina? Pani zachowywała się jakby tam była szefowa lub za karę. Pod drzwiami przychodni pacjenci skarzyli się że od dwóch tygodni nie mogą dostać się do lekarza ,bo albo na jedynym numerze tel od razu poczta łapie, lub jeżeli uda już się dodzwonić to nie ma już numerów . Jedyna przychodnia w miejscowości i rządzą recepcjonistki w dodatku wulgarne i na wszystko mają czas .Czy ktoś ma namiar na kierownika tego przybytku ? Nawet w Urzędzie gminy wiadomo ,że jest tam problem ,dziwi mnie ,że nikt nie potrafi z tym nic zrobić. A na koniec Pani z recepcji blondynka ,jeżeli wypalila się zawodowo niech zmieni pracę, bo zrobi więcej krzywdy niż pożytku tej przychodni .
Dodaj opinię

Adres:

Strażacka 3/a, Dobrzany

Numer telefonu: