Medivita-Konstancin

Mirkowska 56
Konstancin-Jeziorna
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia okulistyczna
Okulista
14 dni 22 717 34 15
Godziny otwarcia:
PN09:00-15:00
WT13:00-16:00
ŚRnieczynne
CZ08:00-12:00
PTnieczynne
SO09:00-12:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
43 dni 22 717 34 15
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00
WT10:00-14:00
ŚRnieczynne
CZ10:00-14:00
PTnieczynne
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
ZOZ Konstancin
22 717 34 15
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
ZOZ Konstancin
22 717 34 15
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Położnej Środowiskowo-Rodzinnej
22 717 34 15
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Medivita-Konstancin

Dodaj opinię
2/5
nie jest prawdą że na okulistę się nie czeka są zapisy miesięczne nie zawsze można się zapisać ,rejestratorki są tam bogami,to one decydują czy lekarz przyjmię czy nie ,z bólem w klatce piersiowej też decyduje ,lekarz nie przyjmie bo ma dużo pacjentów taka jest odpowiedż nie patrzy na to, że pacjent może stracić przytomność czy może nastąpić coś gorszego, z gorączką też decydują panie z recepcji, dużo by na ten temat pisać,Myślę że właściciel tej przychodni nie przejmuję się tym albo nic o tym nie wie. Numeru tel. nie ma skąd wziąść. Może uważa, że za dużo na osiedlu Mirków mieszka emerytów i nie opłaca się w ulepszeniu wizerunku przychodni.
Nie polecam tej przychodni,brak kultury , uśmiechu ,a przede wszystkim dobrej kadry lekarzy.(kulturalnych i dobrze wykfalifikowanych).
1/5
Zapisałam (niestety ja, więc czuję się odpowiedzialna) męża do okulisty. Naiwni ludzie myśleliśmy, że okulista zbada wzrok i napisze receptę na okulary - nic bardziej mylnego! Pani okulistka odesłała męża do optyka (sic!), żeby podał parametry okularów! Czy to normalna praktyka?!
5/5
Jestem bardzo zadowolona z opieki zdrowotnej w mojej przychodni. Panie w rejestracji przemiłe, kompetentne, pomocne. Pan doktor Wawer wspaniały.
1/5
Nikomu nie polecam tej przychodni, zmienili mi termin szczepienia na 5 godzin przed zaplanowanym i przełożyli o trzy tygodnie, upewniłem się w narodowym centrum szczepień zmiany dokonała przychodnia z własnej inicjatywy.
1/5
Przychodnia odwołała szczepienie godzinę przed wizytą kiedy pacjent ma już zaplanowany dzień wolny w pracy i musi dojechać kilkadziesiąt!!! km. Do tego właściciel bardzo ordynarny, wyszedł z krzykiem do pacjentów bez maseczki bo jak cytuję " jestem u siebie i nie muszę poza tym jestem ozdrowiencem i też nie muszę. Prosze wypier***. Żona właściciela dodała że możecie do nas dzwonić, ale i tak nie odbierzemy " omijać przychodnie szerokim łukiem, zwłaszcza za to jak traktują pacjentów
1/5
Przychodnia nie zrealizowała szczepienia. Atmosfera i obsługa 0/10. Lekarzy nie oceniam.
1/5
Teleporady w tej przychodni to porazka hamstwo i brak kultury.Pan doktor twierdzi , że Covid - 19 to zwykła grypa powodzenia życzę lekarzom z tej przychodni to Wy jestescie dla pacjentów a nie odwrotnie
1/5
Nie polecam tej przychodni teleporady to porażka lekarz z tej przychodni twierdzi że Covid-19 to zwykła grypa powodzenia życzę lekarzom z tej przychodni to Wy jesteście dla pacjentów a nie odwrotnie
1/5
Zostałam zaszczepiona w tej przychodni pierwszą dawka Pfizera i otrzymałam informacje, że będę zaszczepiona drugą dawka około 28 maja, lecz nie otrzymałam konkretnej daty. Ponieważ planuję podróż, zadzwoniłam do przychodni z prośbą o podanie konkretnej daty tegoż szczepienia. Pani odpowiedziała mi, że ona takie wiedzy nie posiada. Inne przychodnie przy pierwszej dawce podaja termin drugiej. Tutaj Pani nic nie wie. Kpina.
1/5
Włączenie się przychodni w program szczepień to tylko skok na kasę. Zostałam zaszczepiona pierwszą dawką 16 kwietnia 2021 i wciąż (po 10 dniach) nie mam informacji o terminie drugiej dawki. Przychodnia uważa, że nie ma obowiązku wyznaczenia tego terminu (tak jak to czynią wszystkie inne punkty szczepień - od tego na Stadionie Narodowym do maleńkiej, wiejskiej poradni) i dostanę informację 48 do 24 h przed terminem, bo nie wiadomo jak będą przebiegały dostawy szczepionek, a w punkcie szczepi się dziennie kilkaset osób. Wszyscy, od NFZ, poprzez biuro Rzecznika Praw Pacjenta, po konsultantów na infolinii 989 dziwią się takiej praktyce, jednak nie mają już wpływu na umówienie na drugą dawkę; należy to do wyłącznej kompetencji punktu, w którym przyjęło się pierwszą dawkę. Obawiam się, że procedura złożenia i rozpatrzenia skargi byłaby na tyle długa, że pozostaje mi mieć nadzieję, że dostanę jednak tę drugą dawkę w terminie nieprzekraczającym 42 dni. Od 12 kwietnia przychodnia uruchomiła punkt szczepień w wynajętym lokalu w pobliżu swojej siedziby. Pacjenci tłoczą się w korytarzu, ponieważ osoby organizujące proces szczepienia nie informują o procedurze przed wejściem do lokalu, zatem trzeba wejść do środka, żeby samemu się zorientować i usłyszeć, czy można już wejść do sali. Nie ma zatem mowy o zachowaniu niezbędnego dystansu. Wewnątrz są dwa stanowiska; pacjenci zapisywani są po 2 osoby, co 5 minut. Przy takiej procedurze nie jest nawet możliwe odczekanie 15 minut po szczepieniu, ponieważ nie ma wystarczająco miejsca. Szczerze odradzam skorzystanie z tego punktu szczepień. Jeżeli ktoś jest tam zapisany na pierwszą dawkę ma jeszcze szansę, żeby się przepisać. Ja niestety jestem już zdana na to miejsce.
1/5
Pierwsza dawka szczepionki Pfizer 10 kwietnia bez kłopotów. Nie wyznaczono mi terminu drugiej dawki. 3 maja otrzymałem zaprosznie na drugą dawkę na termin, który nie jest dla możliwy. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego. Maile pozostają bez odpowiedzi. A jak już się gdzieś dostało pierwszą dawkę, to nie ma możliwości zmiany placówki do drugiej dawki. Drugi raz bym się nie zdecydował na te placówkę.
5/5
Napiszę opinię o szczepieniu, bo przestraszona opiniami tutaj szłam na pierwszą dawkę z wielkimi obawami.
Wszystko poszło szybko i sprawnie,
data i godzina drugiej dawki wyznaczona,
Zdecydowanie wszystko w jak najlepszym porządku.
5/5
Nie wiem skąd niepochlebne opinie dotyczące tej placówki. Czytając je, też się nieźle wystraszyłam, ale zaryzykowałam i nie żałuję. Bardzo sprawnie i w bardzo miłej atmosferze. Obsługa o wszystkim informuje, nawet bez konieczności wypytywania. Data i godzina przyjęcia drugiej dawki podawana od razu w trakcie rejestracji przybycia po pierwszą dawkę. Polecam.
1/5
To jest jakaś Kpina. Dwie osoby szczepione 2 kwietnia. Nie wyznaczono im drugiego terminu do tej pory a mamy 10 maja! Napisalam kilka e-maili i bez odpowiedzi. Dodzwonic sie graniczy z cudem! Jak juz sie dodzwonilam niemila Pani oswiadczyla ze to ONI wyznaczaja termin i sie rozlaczyla nie podajac oczywiscie terminu!!! To jest jakas paranoja!
Minelo poltora miesiaca i nawet nie wyznaczyli drugiego terminu. Te pochlebne komentarze zapewne pisane przez pracowników. Przestrzegam przed ta placowka. Ja pisze skargę zarow o na Panie w rejestracji jak i cala przychodnie. Rozmowe z Panią na szczescie przezornie nagralam. Nie pozdrawiam
1/5
Niektórzy by chcieli być szczepieni 2 -gi raz następnego dnia . Ciemnoty. Ja mam termin po 5 tygodniach i nie narzekam .
1/5
W ogóle nie można się dodzwonić do ten przychodni. Lipa straszna.
1/5
Potwierdzam niestety opinię o tej placowce. Nie mozna się dodzwonić.
1/5
Nie można się dodzwonić, to jakaś zapyziała dziura, nie szczepcie się tam.
1/5
Nie da sie dodzwonic
1/5
Placówka jak za czasów zapadłej komuny, Panie z rejestracji są opryskliwe, chamskie robią wielką łaskę, że są, snują się bez celu, traktują pacjentów jak zło konieczne, bez atencji, kultury i zwykłej grzeczności. Generalnie nie odbierają telefonu pomimo wielu prób przez kilka dni, a w tym czasie w placówce nie ma pacjentów. Okazuje się, że żeby przedłużyć leki brane cyklicznie, trzeba się mocno nadenerwować, sytuacja powtarza się po raz kolejny, brak kontaktu, obrażone recepcjonistki- Panie są absolutnie do szybkiej wymiany. W kwestii wyboru placówek na rynku usług medycznych konkurencja jest ogromna więc Państwa placówka przy takim podejściu do Pacjenta, nie może liczyć na świetlaną przyszłość. Szanowni Państwo cytując klasyka: ,,nająłeś się za psa to szczekaj'', skoro oferujecie dostęp do usług medycznych, to traktujcie swoją pracę poważnie, to My- Pacjenci dajemy Wam zatrudnienie i zyski, więc chyba wypada traktować nas tak- jak sami chcielibyście być potraktowani, a nie jak intruzi i zło konieczne. Zdaje się nadszedł czas na zmiany... A Szanowne Panie recepcjonistki może należy wybrać się na świeże szkolenie z zakresu obsługi Pacjenta?! a że ryba psuje się od głowy to może i właściciele powinni posypać głowę popiołem....
1/5
To jest jakaś kpina a nie przychodnia. Telefon nie odpowiada, zmieniają szczepienia jak chcą i na jakie chcą nie informując wcześniej . Punkt szczepień zrobiony tylko dla kasy, zero kompetencji !!!
5/5
Bardzo dziękuję Panu Sławomirowi Chmielarczykowi za włożony trud i pomoc przy dopasowaniu terminu szczepienia drugą dawką pw/covid-19.
Dzięki staraniom i pomocy Pana Sławomira udało się wszystko dopasować i termin i godziny, co łatwe nie było, ale jednak dzięki kompetencji i uprzejmości P.Sławomira wszystko przebiegło sprawnie. Punkt szczepień bdb zorganizowany, miła atmosfera, tak przy pierwszej jak i drugiej dawce lekarze szczepiący byli sympatyczni, rzeczowi, a szczepienie wykonane tak delikatnie i błyskawicznie, że dopiero zauważyłam w momencie naklejania plastra, że to już.
Bardzo dziękuję, polecam i pozdrawiam.
5/5
Oceniam bardzo pozytywnie pomoc i obsługę przy szczepieniu tak pierwszą, jak zwłaszcza drugą dawką Pfizera p/w koronawirusowi. Jednak szczególne podziękowania i słowa uznania dla P.Sławka Chmielarczyka, który pomógł w znalezieniu terminu i dopasowaniu do możliwości mojego przyjazdu do punktu szczepień, a także pomógł w uzyskaniu potwierdzenia zaszczepienia. Punkt szczepień przyjemnie zlokalizowany, miła obsługa i super delikatni i profesjonalni lekarze szczepiący.
2/5
Do punktu szczepień nie sposób się dodzwonić, pierwsza dawka bez problemu (pomimo tłumu ludzi i braku zachowania dystansu szczepienie przebiegło błyskawicznie). Termin szczepienia druga dawka wyznaczony bezpośrednio po szczepieniu, jednak tydzień przed terminem zmieniono go na dzień, w którym nie mogłam się stawić. Nie ma możliwości dodzwonieniem się do placówki, meile do placówki są zablokowane/nieaktywne wiec nie można uzyskać również w ten sposób żadnych informacji. Nie mogę umówić się ani na inny termin gdziekolwiek w Polsce, bo pomimo ze mój termin drugiej dawki upłynął nikt nie anulował tego szczepienia. Brak kontaktu jakiegokolwiek. Nie wiem czy złożenie skarg do NFZ cokolwiek pomoże ...
Dodaj opinię

Adres:

Mirkowska 56, Konstancin-Jeziorna

Numer telefonu: