1. Stomatolog
  2. Wielkopolskie
  3. Poznań

Beata Kołodyńska NZOZ "Optima" Stomatologia i Medycyna

Nowy Rynek 4
Suchy Las
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
0 dni 61 652 12 26
Godziny otwarcia:
PN09:00-15:00
WT14:00-20:00
ŚR14:00-20:00
CZ14:00-20:00
PT12:00-18:00

Opinie o Beata Kołodyńska NZOZ "Optima" Stomatologia i Medycyna

Dodaj opinię
1/5
Ludzie, nie idźci tam, najgorszy dentysta to p. Kołodyńska, nie dość że odzywa sie do pacjentow ak do nienormalnych, to jest nieuprzejma, niegrzeczna, na mnie nakrzyczała, żebym sama sobie plyte z rtg otworzyła na jej sprzecie, ma baba stare oprogramowanie w klinice i tyle. Ponadto chciała przeprowadzac leczenie kanalowe nie pod mikroskopem, tylko na oko w zebie, ktory wymagal tylko wymiany wypelnienia, nie dalabym tej pani nawet paznokci u nog opilowac, a co dopiero zeby leczyc. to jakis skandal jest, te odzywki do pacjenta w glowie sie to nie miesci
ocena mniej niz zero
1/5
Nie polecam proteza zrobiona na NFZ jest nie do noszenia pani stomatolog nie chciała słuchać żadnych uwag potraktował męża osobę gorszego sortu wstyt
1/5
Nigdy więcej. Naciąga maksymalnie. Jest bardzo nieprzyjemną osobą.
1/5
okropne miejsce, fatalna Pani doktor, brak podejścia do dzieci, do tego wymyśla kontrolę i konsultację bez powodu i wbrew woli pacjenta, oczywiści podbijając cenę wizyty, jedna gwiazdka to o jedną za dużo, przestrzegam wszystkich
1/5
Gdybym tylko przeczytała wcześniej opinie na tej stronie. Bardzo bolał mnie ząb i w weekend szukałam dentysty. W Poznaniu nigdzie nie było wolnego terminu, niestety teraz w czasie pandemii trzeba dzwonić i się umówić, nawet w Helpie. Pani Kołodyńska miała wolny termin (co powinno dać mi do myślenia, ale chciałam jak najszybciej dostać się do stomatologa). Na miejscu okazało się, że pani specjalnie przyjeżdża z domu, bo nikt nie ma tam dyżuru i sam jej przyjazd kosztuje 200 PLN. Do tego należy doliczyć kwotę za czynności, które były wykonywane na zębie. Ja zapłaciłam prawie 500 PLN. Tak jak ktoś napisał, naciąga strasznie, powinna w cenniku umieścić pozycję, że poza godzinami otwarcia gabinetu należy doliczyć do wykonywanej usługi 200 zł za dojazd. Wykorzystuje fakt, że człowiek z bólem nie myśli trzeźwo.
5/5
Reakcja na opinie z dn.04.11.2021 godz.13.03 napisaną przez PACJENT.
Dyżurujemy 24 godz.przez 7 dni w tygodniu, również niedziele i święta-wezwania telefoniczne( w naszej Poradni przyjmuje 4 lekarzy).W cenniku jest pozycja-w soboty, niedziele i święta oraz w dni powszednie w godz.22.00- 08.00- dopłata 50-100 zł .To nie jest dopłata za dojazd, a kwota 200 zł ,o której pisze pacjentka to nic innego, jak wymysł pacjentki delikatnie ujmując,a dosadnie nazywając KŁAMSTWO.Została Pani szybko i skutecznie udzielona pomoc, za którą zapłaciła Pani zgodnie z cennikiem (cennik w widocznym miejscu w rejestracji).Przekazywanie nieprawdziwych informacji o naszej Poradni podciągnąć można pod paragraf. HAPPY DENT SUCHY LAS
1/5
"W poradni przyjmuje 4 lekarzy", ale kiedy ja byłam, ta liczba mogła być inna. Aktualnie od poniedziałku do piątki regularnie przyjmuje 2 lekarzy stomatologów (pozostałych 2 lekarzy przyjmuje na leczenie endodontyczne i implanty w indywidualnych terminach). Nie wiem czy druga pani doktor przyjmuje w weekendy i w nocy. Kiedy ja dzwoniłam, aby umówić się (to był weekend) okazało się (później), że telefon odebrała pani właścicielka i potem również przyjechała do poradni w tym samym czasie, co ja. I właśnie dlatego stwierdziłam, że nikt w weekendy i w nocy nie przebywa fizycznie w poradni, tylko pani dr dojeżdża (zapewne mieszka blisko).
"W cenniku jest pozycja [...] dopłata 50-100 zł" - tutaj powtórzę, że kiedy ja byłam mogło tego nie być, nie wiem. Na stronie int. poradni cennika nie ma, a w poradni nie zwracałam na to uwagi, bo kto z bólem zęba szuka cennika? Oczywiście zapytałam się pani doktor, ile kosztuje moje leczenie i otrzymałam taką odp., że za udzielenie usługi poza godzinami otwarcia poradni to będzie 200zł + zapłata za leczenie zęba. Oczywiście na paragonie nie było to wyszczególnione, tylko cały koszt razem w jednej pozycji. I to nie jest mój wymysł, ani kłamsto.
I proszę nie straszyć, że przekazywanie nieprawdziwych informacji można podciągnąć pod paragraf, bo ja mówię prawdę. Opisuję to, co mnie spotkało i dodaję własną opinię, a żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo do swojej opinii - wyrażoną w sposób kulturalny (a moja taka jest). A czy to jest zgodne z prawem, że ktoś z poradni odpisuje w internecie na opinie innych ludzi, ujawniając przy tym np., że nie mieli pacjentów o takim imieniu i nazwisku, albo opis przypadku pacjenta?
Podsumowując - ile pacjentów, tyle opinii (i każdy ma do niej prawo). Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego pracownikom Happy Dent.
5/5
Nie mamy możliwości odpowiedzi na opinię pacjentów, ale nie możemy pozwolić na szkalujące, krzywdzące i niezgodne z prawdą opinie.Odpowiadamy więc na opinię z dn 04.04.2022 wystawioną przez PACJENT. Wyjaśnialiśmy już wcześniej,że działamy również jako Pogotowie Stomatologiczne 24 H/7 dni od pon.do piątku od 22.00 do 08.00 oraz soboty, niedziele i święta- na WEZWANIA TELEFONICZNE(pełnimy dyżur pod tel)W cenniku jest dopłata 50-100zł(100 zł w przypadku nocnego przyjęcia świątecznego).To nie jest opłata za dojazd.200 zł o których PACJENT pisze to opłata za badanie,konsultację lekarską u pacjenta pierwszorazowego ,zdjęcie pantomograficzne(z uwzględnieniem już powyższej dopłaty)Dalsze postępowanie lecznicze zgodnie z postawioną diagnozą wg cennika.W swojej opinii nie podnosi PACJENT faktu sprawnego udzielenia pomocy,chociaż,jak pisze był bardzo cierpiący.Nie możemy jednak nie zareagować na niezgodne z faktami i mylące pacjentów kwestie finansowe.
PACJENT we wcześniejszej opinii napisał,że ,,zapłacił prawie 500 PLN".Prawda jest taka,że była to kwota dokładnie 450 zł.
Za pozdrowienia i życzenia od PACJENTA dla personelu HAPPY DENT dziękujemy i przypominamy, że służymy skuteczną i szybką pomocą 24H/7 dni (zgodnie z cennikiem) -dyżurujemy pod tel.601537430.
1/5
Poszłam do gabinetu z bólem zęba i ropa. Pani doktor chciała wyrwać mi 8 oczywiście prywatnie z ropa że szczękościskiem od ropy .Mówi do mnie ,ale antybiotyk musi być . Oczywiście recepty nie zapisze tylko rwać i zarobić .Puściła mnie bez żadnej pomocy .Gdzie na Bukowskiej przeplukali antybiotykiem zapisali antybiotyk i zaprosili na wyrwanie za tydzień .Nikomu nie polecam tego miejsca Pani jest przy tym strasznie nie miła
5/5
Dr Kołodyńska to lekarz z dużym doświadczeniem, ogromną wiedzą i b.dobrym podejściem do pacjenta. Polecam gabinet z całego serca.
1/5
Najgorsza wizyta lekarska, jaką odbyłam. Pani doktor oschła, traktuje pacjentów jak gorszych od siebie, głupie docinki, zero podejścia. Czułam się jak dzieciak na dywaniku u dyrektorki. Pani doktor, może zamiast poświęcać czas na bronienie się w komentarzach warto w końcu zastanowić się, dlaczego jest wyjątkowo wiele tych negatywnych. Tyle osób sobie tego nie wymyśliło. Nie wiem, po co być lekarzem, jeśli nie szanuje się pacjentów i nie liczy się ich dobro, szczególnie, że wizyty u dentysty dla większości osób to o wiele większy stres, niż wizyty u innego specjalisty. Lekarz to nie tylko wiedza medyczna.
5/5
Bardzo Polecam Panią Doktor Kołodyńską. Za profesjonalizm i szczerość. To moja trzecia wizyta, jestem bardzo zadowolona. Zabieg bez bólu, wszystko zostało mi wytłumaczone, zero komplikacji po wyrwaniu bardzo trudnej ósemki. No i poczucie humoru Pani Doktor pomaga przezwyciężyć strach przed zabiegiem na fotelu dentystycznym.
1/5
Pani Doktor bardzo nie miła, narobiła więcej szkody niż pożytku . Od samego wejścia nie dała sobie nic powiedzieć ,wszystko wiedziała lepiej. Plus dochodzą ogromne koszty wizyty które nie pokrywają się z świadczonymi usługami. Pacjent naciągany jest na zdjęcie panoramiczne wszystkich zębów, gdzie spotykam się z taką praktyką po raz pierwszy, zwłaszcza jeśli wiadomo o który ząb chodzi. Pani doktor neguje w sposób arogancki leczenie wdrożone przez mojego lekarza stomatologa oraz ortodontę widząc mnie pierwszy raz na oczy,
mając tylko uśmierzyć ból do wizyty u mojego lekarza czego oczywiście nie udało się zrobić. Polecam jechać do kliniki Help na ul. Głogowskiej tam zapłacicie o połowę mniej i na pewno wam pomogą bez aroganckich komentarzy i uwag ( i nie naciągną na panoramę zębów, tylko zdjęcie punktowe ) Tak więc za całość wizyty która polegała na otwarciu zęba i wsadzeniu lekarstwa oraz wykonaniu zdjęcia panoramicznego ( niepotrzebnego )trzeba było zapłacić 500 zł co moim zdaniem jest kompletnie nie adekwatne do cen innych gabinetów dentystycznych świadczących swoje usługi w przypadkach nagłych. Nie polecam
1/5
Cena za zabieg to jakieś nieporozumienie, a ponad to, pacjent jest informowany jedynie o "widełkach", bo wszystko ponoć wychodzi w trakcie. Z całym szacunkiem - pierwszy raz dostałem taką informację przed zabiegiem od jakiegokolwiek stomatologa. Sposób w jaki Pani Beata traktuje pacjenta jest niedopuszczalny. Wszystkie głupie teksty zaczynają się w momencie kiedy człowiek ma pełno rurek w ustach i nie jest w stanie nawet podjąć dyskusji. Na podstawie zdjęcia, powie wam, że cała szczęka jest do wymiany i nic wcześniej nie zostało tam dobrze zrobione (z kim bym nie rozmawiał, każdy to słyszy - temat również przewija się w komentarzach). Bardzo przestrzegam przed wizytą u tej Pani. Jeśli boli, kupcie sobie ketonal i poczekajcie na termin do kogoś normalnego, bo tutaj zdecydowanie nie warto.
1/5
Tragedia. Znahor nie lekarz. Przemadrzała bez zadnej wiedzy lekarskiej. Naciaganie klientow i niszczenie zebow
5/5
W odpowiedzi na opinię ANNY z dn.06.04.2024:
1.Mamy Pacjentów,a nie klientów
2.Leczymy, a nie niszczymy
3.Przedstawiamy kosztorys leczenia , a nie naciągamy.
4.Leczymy Pajentów zgodnie z najnowszą wiedzą medyczną.
Dodaj opinię

Adres:

Nowy Rynek 4, Suchy Las

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN09:00-15:00
WT14:00-20:00
ŚR14:00-20:00
CZ14:00-20:00
PT12:00-18:00