Niepubliczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego "Bytków"

Niepodległości 29
Bytków
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
169 dni 32 228 18 27
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT13:30-16:00
ŚR07:00-11:30,15:00-20:00
CZ15:00-20:00
PT07:00-11:30
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
32 228 18 27
Godziny otwarcia:
PN07:00-18:30
WT07:00-18:30
ŚR07:00-18:30
CZ07:00-18:30
PT07:00-18:30
Pielęgniarka POZ
Poradnia Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
32 228 18 27
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Gabinet Położnej Środowiskowej - Rodzinnej
32 228 18 27
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Niepubliczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego "Bytków"

Dodaj opinię
1/5
Dostępność dla osób pracujących do usług medycznych żadna. Telefony nie są w rejestracji odbierane, a w końcu jak szczęście dopisze i telefon zostanie odebrany to rejestratorka informuje, że limit został wyczerpany i nie ma możliwości zarejestrowania się do lekarza. Przez dwa dni starałem się dodzwonić do przychodni od godz. 7:00 po wykonaniu około 10 połączeń przed godz. 9 telefon został odebrany i oczywiście z powodu braku miejsc do lekarzy odmowa rejestracji. Niestety zdrowie nie podlega żadnym limitom.
Konieczne są zmiany np.internetowa rejestracja wizyt dająca szansę dostępu do świadczeń osobom pracującym. Zgodnie z kartą praw pacjenta cytuję " w ramach podstawowej opieki zdrowotnej masz prawo do badania oraz porady lekarskiej bez skierowania, w tym do nocnej (od 18:00 do 8:00) oraz świątecznej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, udzielanej w formie ambulatoryjnej i wyjazdowej. Masz prawo zarejestrować się do lekarza osobiście, przez osoby trzecie lub telefonicznie. Jeśli wybrany przez Ciebie lekarz jest nieobecny, musisz zostać przyjęty przez innego lekarza". Proszę o respektowanie praw pacjenta.
1/5
Podzielam opinie poprzednika. Nie jestem wlasciwie w stanie ocenic opieki lekarskiej, bo rejestracja stanowi skuteczna bariere przed uzyskaniem takowej. Panie potrafia odebrac telefon za 10-tym razem, poinformowac, ze w tej chwili nie zarejestruja, bo rejestracja moze nastapic za godzine, po czym kiedy pacjent dzwoni po godzinie, otrzymuje informacje, ze juz nie ma na dzisiaj miejsc, bo zarejestrowali juz w miedzyczasie tych pacjentow, ktorzy mieli sile pofatygowac sie do rejestracji osobiscie i ktorych trudniej byloby odeslac z "kwitkiem" tak, jak tych ktorzy probuja telefonicznie...
1/5
Tragedia. Wyjątkowo nieprofesjonalne panie w rejestracji, nie tylko uniemożliqiają wręcz dostęp do lekarza, ale także łamią wszelkie przepisy i standardy dotyczące prawa pacjenta do informacji.
1/5
Niestety zeby zarejestrowac sie do lekaeza telefonicznie to musialby byc jakis cud Panie w rejestracji nie odbieraja telefonow a jak juz odbiora po ktoryns razie to oczywiscie nie ma juz numerkow.Druga sorawa to wypisywanie recept,jest to jedyna przychodnia gdzie po recepte trzeba.rejestrowac sie do lekarza ivdlatego muedzy innymi limit wizyt szybko szybko sie wyczerpuje i brak numerkow,w innych przychodniach poprostu zostawia sie kartke na stale leki i odbiera recepty na nastepny dzien
1/5
W okresie zagrożenia koronawirusem pacjent dzwoniący o poradę jest argorancko i lekceważąco traktowany przez panie w rejestracji przytoczę słowa "my nie przyjmujemy z byle czym". Szanowna Pani bez potrzeby nikt nie dzwoni, a Pani jest od tego , żeby wysłuchać i pomóc. Trochę więcej empatii, a poza tym nic nie można lekceważyć, a Pani nie powinna stawiać diagnozy bo to nie Pani rola.
1/5
To co się wyrabia w tej przychodni woła o pomstę do nieba!!!!!! szczęśliwie do tej pory nie miałam zbyt wielu okazji z niej korzystać ale w ostatnim czasie zostałam do tego zmuszona dwukrotnie. to jest dramat! z uwagi na pandemię rejestracja tylko telefoniczna! Ha! próbuję szczęścia wybierając numer 59 razy!!!!! za każdym razem zajęte! Ludzie! Mamy 21 wiek!!!!! Ktoś chyba w tej przychodni o tym zapomniał. Przy 60 próbie uzyskania połączenia udało się!!!!! Bingo prawie jak wygrana w totolotka. Przedstawiam sprawę - potrzebuję skierowanie do specjalisty. Miła Pani wyciąga kartotekę i umawia mi teleporadę. świetnie. Uratowana! Teleporadę mam na 10.00 i tu uwaga! Pani informuje mnie, że mam ZADZWONIĆ o 10.00 (sic!) i połączy mnie z lekarzem.... Czekam i punkt 10 dzwonię.. i co? ZAJĘTE!!!!!! wykonuję kolejne 28 połączeń!!!!!! Ciągle zajęte... jest już 10.15 czas mojej porady minął... ale jestem zawzięta i dzwonię dalej... (ostatecznie po to wzięłam urlop z pracy, żeby odbyć telewizytę w poradni!). W końcu sukces! Udało się dodzwonić - informuję Panią, że miałam umówioną teleporadę z lekarzem na 10.00, a Pani spokojnie mówi do mnie: "ale właśnie połączyłam inną rozmowę z lekarzem... proszę zadzwonić za chwilę"!!!!!!!! Ręce mi opadły. Rozłączyłam się i natychmiast przystąpiłam do ponownego wybierania numeru... po około 30 próbach osiągnęłam cel! Żenada! Nie będę opisywać kolejnych przygód z tą przychodnią bo szkoda czasu. Wszystkich zachęcam do zmiany przychodni na taką, która nie zatrzymała się w latach 80 ubiegłego wieku i posiada więcej niż jedną linię telefoniczną.
1/5
Witam .jestem chora i próbuje dodzwonić się do przychodni od wtorku dziś podjęłam następna próbę wykonałam od rana ponad 40 połączeń i niestety porażka ciągle zajęte Już kilka razy tak było i jak poszłam pod okienko to kazano mi dzwonić bo tak nie rejestrują a dodzwonić się nie można nie wiem co robić
1/5
Najgorsza poradnia w promieniu (?) Kilkuset km o rejestracji nie będę powtarzał się _uwag jak wyżej sporo _ potwierdzam lecz to mnie spotkało to już kryminał ; jeszcze się wstrzymam z podaniem personaliów (rodo - do rzyci wsadzić).
Przy obecnej sytuacji i stanie zdrowia życie jest trudne to za mało powiedziane ale do rzeczy: zapomnieć , przeoczyć listę leków (8 zamiast10) po podaniu i odebraniu zlecenia (kodu) nie mam wiedzy kto wypisał recepty zdarzyło się mea kulpa.Musze prosić o nowy kod do brakujących leków (2) prosząc o pilne gdyż jest mi go brak.Pomijam targi przy okienku bo telefon j.w. Szybko za dwa dni dostałem recepty ( kod) na całkiem niepotrzebny pełnopłatny lek .Panie zlosliwcu , upierdliwy konowale prywatny udzialowcu; albo odejdzie sam a może trzeba pomóc.
1/5
Niestety bardzo nieprofesjonalna obsługa dla pacjenta bardzo niesympatyczna obsługa lekarze też po studiach a tak naprawdę mało wiedzą nie odpowiadają na pytanie tak naprawdę można powiedzieć szczerze że w tej przychodni można bardziej zachorować niż się wyleczyć empatii nie ma tam w ogóle i szczerze ta jedna gwiazdka to jest tak w ramach kultury osobistej bo nawet nie powinienem dać tej jednej gwiazdki Bo ta przychodnia to jest mniej niż zero szkoda że to się nie zmienia porażka
Dodaj opinię

Adres:

Niepodległości 29, Bytków

Numer telefonu: