NZOZ Hipokrates

Os. Marysieńki 25
Poznań
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia chirurgii naczyniowej
Chirurg naczyniowy
49 dni 61 823 47 11
Godziny otwarcia:
PN13:00-17:00
WT08:00-12:00,13:00-18:00
ŚR14:00-18:00
CZ17:00-19:00
PT17:00-19:00
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
1 dzień 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN12:00-20:00
WT08:00-13:00
ŚR10:00-19:00
CZ07:30-14:00
PT07:30-17:00
Poradnia chorób płuc
Pulmonolog
76 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00
WT08:00-14:00,15:00-19:00
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT16:00-20:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
54 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:00
WT14:00-18:30
ŚR08:00-12:30
CZ15:00-17:00
PT08:00-11:00
Poradnia neurologiczna
Neurolog
15 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN15:00-19:00
WTnieczynne
ŚR15:00-19:00
CZ08:30-12:30
PTnieczynne
Poradnia okulistyczna
Okulista
173 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN08:30-14:30
WT08:30-14:30
ŚRnieczynne
CZ15:00-20:00
PT08:30-14:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
50 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00
WTnieczynne
ŚR10:00-14:00
CZ10:30-14:30
PTnieczynne
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
7 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN15:00-19:00
WTnieczynne
ŚR14:00-18:00
CZ09:00-12:00
PT15:00-18:00
Poradnia urologiczna
Urolog
41 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:00
WT14:00-20:00
ŚR09:00-13:00
CZ15:00-19:00
PTnieczynne
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna, Badania Echo Serca
29 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00
WT14:00-20:00
ŚR13:00-15:30,16:00-20:00
CZ14:30-19:00
PT08:00-12:00
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Urazowo-Ortopedyczna
48 dni 61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN14:20-20:00
WT14:20-20:00
ŚR14:20-20:00
CZ14:30-20:00
PTnieczynne
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia POZ
61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Pielęgniarstwo Środowiskowo-Rodzinne w Domu Pacjenta
61 823 47 11, 61 823 47 49
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Hipokrates

Dodaj opinię
1/5
Kpina z pacjentów1 Wdniu 04.11.2014. próbowałem zarejestrować się do pulmunologa .wg.informacji na stronie oczekujących pacjentów 8 słownie ośmiu,czas oczekiwania 21 dni(proszę sobie wyobrażić ilu dziennie przyjmuje ten specjalista ?,a przy próbie rejestracji Pani przyjmująca telefon mówi że pierwszym wolnym terminem jest połowa stycznia w przyszłym roku. kpiny!!!!!!!! jeżeli mam oceniać wg.poniższch obowiązkowych gwiazdek to 0!!!!!!!!!!!!!!!
2/5
Wg strony czas oczekiwania do dermatologa to jakieś 16 dni. Zapisując się 2 lutego wizytę mam 22 kwietnia, więc czas oczekiwania jest znacznie dłuższy.
1/5
Zapisując się do ginekologa w połowie stycznia pierwszy wolny termin jaki jest dostępny to połowa maja...
1/5
Przez 3 dni po kilkanaście razy dziennie dzwonię próbując umówić się na wizytę.. Jeszcze mi się nie udało dodzwonić, ale będę próbował dalej
1/5
TAM SIĘ NIGDY NIE DODZWONISZ
1/5
Kpina Kpina. Dzwonie od 3 dni, albo wyłączony ciągle telefon, albo nie odbierają przez cały dzień !!!!!!! Na meile też nie odpisują !!!! Wstyd
1/5
Trzeci dzień nikt nie odbiera telefonu.
1/5
Nie polecam, Pani Doktor Rodzinna stwierdziła, że z gorączką też można żyć, nawet nie przeprowadzila zadnego badania ani osluchu, poleciła żeby iść do pracy i ewentualnie za dwa dni przyjść. Kilka godzin pozniej po zwolnieniu sie z pracy, wyladowalam w innej przychodni, gdzie sie okazalo, ze mam silna angine i obowiazkowo jest potrzebny antybiotyk. Zdecydowalm sie wypisac z tej przychodni. Brak zainteresowania pacjetem, zle wypisywane recepty (trzeba wracac kilka razy i poprawiac ), Panie z rejestracji bardzo nie mile, brak mozliwosci dodzwonienia sie, a na wizyte u lekarza rodzinnego trzeba sie zapisywac kilka dni wczesniej (jakby mozna bylo przewodziec ze bedzie sie chorym), PORAŻKA !!!
1/5
Patologia. Nie ma żadnej możliwości zarejestrowania się telefonicznie. Codziennie trzeba ustawić się jak bydło w kolejce do rejestracji, a następnie wrócić do domu i przyjść ponownie, lub czekać na miejscu godzinę lub dwie. Kierowniczka tej poradni powinna wylecieć na zbity pysk.
1/5
Jedna wielka masakra!!! Bez kija nie podchodź!!! Pacjent ewidentnie jest tam niemile widziany!!!!! Tam się tylko wszystkim przeszkadza!!!! Nie wspomnę o informowaniu o szczepieniu dzieci......kartka na drzwiach wg nich załatwia sprawę!!!!! Koszmar!!!! Oddajesz kartę szczepienia z nadzieją, że będą przypominać telefonicznie, listem czy nawet sms załatwił by sprawę...ale nie, tu trzeba codziennie robić wycieczki do przychodni bo a nóż coś wywieszą!!!! Ocena - 0!!!
1/5
Szczerze nie wiem co porabiają Panie z recepcji w pracy ... odpowiedź chyba brzmi nic. Mój narzeczony dzisiaj czekał aby zapisać mnie do doktor Przewoźnej od 7:20, gdzie zapisy są od 8:00 - i uwaga nie starczyło dla mnie miejsca. 1 - Pani nie wie o co chodzi, 2 - druga Pani robi zapisy ale uwaga nie zapisuje !! 3 - go odprowadziła do innej kolejki i tak w kółko .... W ostateczności mieliśmy przyjść na 12:15 bo one nie wiedzą czy Pani doktor będzie ale jak będzie to się zapytamy czy nas przyjmie, Dodam, że drugi dzień próbowałam zapisać się do lekarza rodzinnego .... Później przyszłam osobiście bo cała sytuacja wyprowadziła mnie z równowagi i dostałam informację, że on przyszedł za późno, później że była duża kolejka a jeszcze później po co on tak przyszedł skoro zapisy są od 8 - czyli co Pani to teoria

Nie polecam tej przychodni naprawdę, Panie w ostateczności doprowadziły mnie do łez i powiedziały, że nie mają obowiązku się tłumaczyć. Okazało się, że jest 2 lekarzy od 12 : 30 !!!!!!!!!!!! i zero miejsc !!! bo one same wybierają kogo przyjmie a kogo nie !!

Zapraszam na Batorego do Remedium tak jak ja zrobiłam od razu jak znowu mnie wyprosiły

Komuna komuna !!
1/5
witam
daje jedynkę, bo mniej się po prostu nie da, dno dno i jeszcze raz totalne dno
pomijając, iż nie można się dodzwonić - bo w tamtej przychodni to standard, to dodatkowo pewny lekarz rodzinny ewidentnie jest bezczelny i obraża pacjenta i działa na jego niekorzyść, szkoda czasu ludzie byście się tam zapisywali...
1/5
Nie da się dodzwonić.
1/5
Moja Babcia w wieku prawie lat 90, pojechała zarejestrować się do lekarza neurologa. Ze względu na wiek, ma problemy z pamięcią. Recepcjonistka zapytała ją do której z dwóch neurolog chce się zapisać. Babcia zapomniała do której z lekarek przynależy, co zostało obśmiane przez panie recepcjonistki. Panie nie pokusiły się o wspaniałomyslność, żeby zerknąć w kartotekę. Dodały, że ma przyjść za 3tyg. po nowym roku, to sprawdzą w kartotece, która to Jej lekarka.
Recepcjonistki funkcjonują na żenująco niskim poziomie!!!
Próbuję się tam dodzwonić od tygodnia, bezkutecznie. Kto kieruję tą przychodnią?
Chętnie poznam z imienia i nazwiska.
2/5
Szefem tej poradni jest kobieta. I właśnie dlatego nie rozumiem, dlaczego wygląda tam jak za komuny na prowincji. Ściany nie malowane, na drzwiach wiszą obrzydliwe kartki w koszulkach foliowych, krzesła pamiętające Mundial z roku 1982. Czy na prawdę tak trudno co 5 lat odświeżyć ściany, kupić tanie krzesła w Ikei oraz zainwestować w parę ładnych kwiatów doniczkowych? Wstyd, wstyd, wstyd!
1/5
Mam kilka przemyśleń, odnośnie tej przychodni.Po pierwsze, czy są jakieś limity pacjentów, ktorych przychodnia może przyjmować? Z czegoś musi wynikac fakt, że tam nie można się umowic telefonicznie, bo dodzwonienie się graniczy z cudem.Nie każdy może przyjść z rana i ustawić się w kolejce ,zwlaszcza jak ma w domu małe i chore dzieci.
Nie zliczę ile razy musialam pójść z dzieckiem prywatnie do lekarza, bo przez dwa dni z rzędu dzwoniąc z dwóch telefonow udalo mi się dodzwonić dopiero, jak nie byoo juz żadnych wolnych miejsc, mimo iż zaczynałam dzwonic punktualnie o 8.Czy nie można zamontować automatu, ktory dzwoniących łączy, a nastepnie "ustawia" w kolejce.
A spróbujcie sie umówić (czyt. dodzwonić) na szczepienia z dzieckiem, jak Wam sie uda, śmiało wypełniajcie kupon Toto-lotka.
Jestem w tej przychodni wyłącznie dlatego, że jest gam bardzo dobra lekarka rodzinna, jak ona odejdzie, przepisuję się gdziew indziej.
Nie polecam nikomu, dałabym zero gwiazdek, ale się nie da.
1/5
Całkowicie zgadzam się z opiniami dot. telefonicznego rejestrowania wizyty. Panie w rejestracji totalnie ignorują dzwoniące telefony, które zresztą od pewnego czasu mają ustawiony dźwięk na jak najcichszy, pewnie żeby im nie przeszkadzał w pracy. Rejestratorki spokojne, zrelaksowane, powolne - w innym zakładzie pracy na pewno by się nie utrzymały. Przykre i irytujące do granic ludzkich możliwości. Daję ocenę ZERO (żeby dodać ocenę niestety muszę zaznaczyć 1 gwiazdkę)
5/5
Dodzwonić sie cieżko,
ale co do świadczeń nie mam zastrzeżeń
1/5
Chodzę do pani doktor Słomińskiej i nie mogę złego słowa powiedzieć.
Co do rejestracji, odbierania telefonu zgadzam się z pozostałymi osobami.
1/5
Przychodnia jest tragiczna. Panie z rejestracji powinny zostać wymienione. Brak szacunku do pacjenta. Jeżeli ktoś się chce zapisać do tej przychodni, to ODRADZAM. Tak jak pozostali piszą nie można się dodzwonić. Nikt tam nie odbiera telefonów. Próbowałam się kiedyś zarejestrować telefonicznie, oczywiście nikt nie odbierał. Nakarmiła i ubrałam małą wchodzę do przychodni, a tam panie z rejestracji kawka i pogaduchy. To ja z poczekalni wykręciłam numer do rejestracji, myślicie że ktoś zareagował na dzwoniący telefon. Drzwi do pani doktor otwarte i zero pacjentów.
I jeszcze ta zmiana rejestracji z 7:30 na 8:00 totalna porażka. Mając chore dziecko mąż, który pracuje na 8:00 mógł iść zarejestrować dziecko. A tak obydwoje musimy brać urlop.
1/5
Ogólnie masakra. Największy dramat to zarejestrować się telefonicznie. 100 połączeń i brak rezultatu. Linia niby cały czas zajęta a jak jest już sygnał to nikt nie odbiera! Sprawdziłem to na miejscu i te baby z recepcji całkowicie maja gdzieś telefon. I za moje podatki coś takiego funkcjonuje ehhh brak słów
1/5
NFZ powinien rozwiązać umowę z tą przychodnia albo kierownik przychodni wymienić rejestratorki. Hmmm tam jest tak jak za komuny, chory to natręt, który zawraca d...... paniom przy kawie???
5/5
28 stycznia już za trzecim razem dodzwoniłem się do rejestracji. Wizytę u chirurga naczyniowego miła Pani wyznaczyła mi na 20 lutego (23 dni) Po przeczytaniu powyższych opinii byłem mile zaskoczony choć w pierwszej chwili chciałem zrezygnować. Na dostarczenie skierowania 2 tyg. Dla Pani z rejestracji 5 gwiazdek :) Co do lekarza - zobaczymy.
1/5
Wstyd! Telefon NIGDY NIE ODPOWIADA!!! Często dzoniłam po 37 razy na dzień i tak przez kilkaNAŚCIE dni z rzędu i ANI RAZU telefon nieodebrany! Oczywiście sygnału brak, cały czas "zajęte"...Po cholerę telefon, skoro wygodnickie Panie odkładają słuchawkę na bok i cały czas zajęte?...WSTYD! Pozbawieni empatii ludzie pracują w służbie zdrowia? WSTYDU nie mają!
1/5
Żeby zarejestrować się do lekarza rodzinnego w przychodni dla dzieci, ZIMĄ (był śnieg i mróz, prawdziwa zima), gorączka 40* C, kolejka musi ustawiać się NA DWORZE?!!! WStydu nie mają Panie z rejestracji! Chore, niepoważne ale co najbardziej o Paniach świadczy - NIELUDZKIE traktowanie pacjentów, czyli LUDZI do licha! Obrzydliwe....
1/5
Kpina z pacjentów! Pani dr rodzinna super lekarz, ale próba zarejestrowania się...Jakim cudem te Panie mają jeszcze pracę? Zrozumiałe są karteczki o zakazie agresji itd, przyklejone na ladę, świętemu puściłyby nerwy patrząc na takie nieroby! Koooooolejne dniiiii kiedy leniuszki sobie odłożyły telefon na bok, od rana "zajęty", a leniuszki popijają kawusię i paplają o niczym...
5/5
Czytajac te opinie -nie zgadzam sie z nimi -dodzwonilam sie ,a pani w recpcji bardzo miło poimformowala mnie o zapisach-zadzwonilam bez trudu zapisałam sie na termin wizyty
1/5
Próbowałam się dodzwonić dzisiaj 19.03.2019.do rejestracji. Ponad 50 prób!!! Bez skutku
5/5
Panie w rejestracji bardzo miłe. Rzetelna obsługa. Zawsze mogę się dodzwonić, jeszcze się nie zdarzyło ze się nie zadzwoniłam. Kolejki dość szybkie do specjalistów nie mogę narzekać. Do lekarza rodzinnego bez problemu można się zapisać oraz do specjalisty. Lekarze bardzo sympatyczni. Polecam
1/5
Ludzie ja wiem ze wam się nie chce ale takie przypadki jakie opisujecie nie powinny zostawać bez konsekwencji.Nalezy wnosić skargi do NFZ a jak nie to do ministerstwa.Te swięte krowy są opłacane z naszych pieniędzy więc jak im się nie podoba to wyjazd.Nie reagując dajemy na to przyzwolenie!
5/5
Lekarz rodzinny, pomimo dziennego limitu wydawanych numerków, zawsze przyjmuje pacjentów potrzebujących pomocy. Podejście do pacjenta bardzo dobre.
Panie w rejestracji kompetentne.
Telefon - trzeba próbować klika razy.
1/5
nie można się dodzwonić do recepcji , trzeba się ustawić w kolejce przed 7 rano i czekać na dworze , potem w środku, co zimą jak się ma grypę i jest kiepskie ,ja daję minus 5***** , czasy PRL
1/5
Czysty PRL bis.Info na drzwiach przychodni na luźnych , poodrywanych kartkach Rentgen jeszcze analogowy, zdjęcia ciemne, trudne do precyzyjnej diagnozy. W poradni ortopedycznej" taśmówka", jakby chciano wyrobić 200% normy. Asystentka pisze w kartotece, lekarz przyjmuje na stojąco oparty o kozetkę i jej dyktuje. Tak jest szybciej - następny proszę....Nigdy więcej...Krótkie terminy to efekt rezygnacji pacjentów z dalszych wizyt.
5/5
Wszystko sie zmieniło -
to najwspanialsza PRZYCHODNIA W POZNANIU !
1/5
Tragedia najgorsza ta neurolog
1/5
Skansen tam trzeba otworzyć, tam panują lata osiemdziesiąte XX wieku.
1/5
Przychodnia jak przychodnia. Dodzwonić się do rejestracji graniczy z cudem, ale czasami się udaje. Jest sprawa nie mniej ważna: -czy po umyciu rąk w zimnej wodzie po skorzystaniu z toalety można wytrzeć ręce tylko własnym ręcznikiem? Co z płynem do dezynfekcji rąk, klamki do tych drzwi dotykają różni ? Chyba że ta przychodnia jest strefą wolną (oby) od jakiejkolwiek pandemii.
2/5
Opinia o lekarzach pozytywna.Rej.telefoniczna skansen.Pomieszczenia obskurne ,wymienić kierownika.NFZ przy podpisywaniu umowy na procedury medyczne powinien dobrze się przyjrzeć tej poradni.Może cyfryzacja spowoduje,że ten NZOZ obudzi się w wskoczy XXI wiek
1/5
Zgadzam się z powyższymi opiniami, panie z rejestracji do wymiany.Szefowa dawno powinna zrobić z tym porządek.Przed wizytą np. do kardiologa nawet nie robią ekg.Arogancja , kawkowanie i odpychanie wszystkiego co się da.Na receptę czekanie 4 dni po udaniu się do przychodni i interwencji.
2/5
Brak możliwości rej elektronicznej jest dla mnie niezrozumiały .Myślę ,kierownik tej placówki ma na uwadze zysk ,a nie dobro pacjenta. Kiedyś napisałem uwagę w tej sprawie to uzyskałem odpowiedz,że mogę zmienić poradnię.Myślę,że już czas zastanowić się przy podpisywaniu umowy z NFZ na usługi medyczne.Wprowadzić kryteria adekwatne do XXI wieku!!!!!

Nadmieniam,że mam pozytywne uwagi jeżeli chodzi o świadczone usługi medyczne.
1/5
Od 2 dni próbuje się dodzwonić do lekarza rodzinnego lecz panie z rejestracji są tak zapracowane że nie mogą odebrać telefonu, po odebraniu odkładają słuchawkę.
BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU Z LEKARZEM.
4.03.2021.
NIE POZDRAWIAM.
1/5
Dodzwonić się? Nie ma szans. A panie w rejestracji mówią, że cały czas odbierają i nie ma żadnej awarii. Kpią, albo kłamią .
1/5
Przez 10 lat nie dodzwoniłam się do rejestracji.
Przychodnia PRL.
Chodzę tam ze względu na lekarza.
5/5
Nie wiem skąd te opinie korzystam z lekarzy tej przychodni od wielu lat i nie mam żadnych zastrzeżeń panie e rejestracji miłe zawsze można się dodzwonić trzeba trochę cierpliwości pani dr Karolina Martin zawsze dostępna i pomocna ostatnio byłam u chirurga pana dr Marka
Martina który usunął mi na twarzy narośl jestem bardzo wdzięczna po 10 dniach została tylko cieniutka kreseczka wspaniały specjalista bardzo miły i sympatyczny człowiek bardzo polecam i dziękuję
1/5
Dramat co tam sie dzieje czy tam ktos pracuje dzwonie prawie caly dzien i nikt tel.nie odbiera
1/5
Dzwonie ponad godzinę i ciągle zajęte znając życie telefon pewnie specjalnie odłożony , a mogę się założyć , że jak zajdę na miejsce pani w rejestracji będzie zajęta rozmową z drugą koleżanką .
5/5
Dwa razy dzwoniłam i za każdym razem uzyskałam połączenie .Panie bardzo sympatyczne w błyskawicznym tempie zrealizowały mój problem .A wizyta u Pana dr Ragera ortopeda to jedna z przyjemniejszych przepraw w gabinecie lekarskim .Lekarz potrafił w zrozumiały sposób wytłumaczyć co dolega i jakie są rokowania.
1/5
Byłem na wizycie u chirurga naczyniowego profesora itd. Gabriela ze skierowaniem od neurologa w celu badania i prowadzenia leczenia. podczas wizyty lekarz wykonał doppler żył szyjnych stwierdzając zwężenie 60-70% . Zalecenia: nauka wierszyków na pamięć ( aby poprawić pamięć) kontrola za rok, ciągłe bóle głowy ocena lekarza " to PEWNIE od kręgosłupa szyjnego" oto cała wizyta u pana profesora, nic dziwnego że oczekiwanie parę dni w kolejce. Absolutnie nie polecam leczenia u pana PROFESORA.
5/5
Dodzwonić się trudno,ale jak bardzo zależy to trzeba być osobiście. W ten sposób jeszcze nigdy nie odszedłem z kwitkiem,"bo już nie ma miejsca". Profesor "naczyniowiec" Gabriel trochę obcesowy i bezpośredni w zachowaniu,ale z tego co robi przebija pełen profesjonalizm i doświadczenie. Po kilku minutach dowiedziałem się,że nie cierpię na zakrzepicę-a to dobra wiadomość. Że szybko? Skoro się zna,to po co celebrować i przedłużać? Nie jestem sam,inni czekają. Dla mnie super konkretny gość.
1/5
Odradzam wizytę u dr Łukasik- neurolog, strasznie niemiła osoba, pacjenta traktuje jak intruza, krzyczy , wkurzona ze jej głowę zawraca, brak empatii i szacunku do ludzi, na zadane pytania odpowiada, że mam sprawdzić w internecie .Porażka!!!
5/5
Dodzwoniłam się od razu miałam chyba szczęście bo już za pięć dni będę miała wizytę lek.w por naczyniowej
W rejestracji bardzo miła pani
5/5
Zawsze idzie się dodzwonić. Byłam w tej przychodni u dwóch lekarzy u dr Ragera ortopedy i chirurga dr Martina. Obaj panowie bardzo profesjonalnie podeszli do mnie za co im bardzo dziękuję.
1/5
Czekałam na wyniki badań. W ciągu miesiąca nikt nie oddzwonił.
Na rejestracji było powiedziano że jestem zapisana na teleporade, ale tak nikt i nie oddzwonił. Zadzwoniłam zapytać i jak się okazało że w ogóle nie była zarejestrowana na konsultacje. Byłam zmuszona zapisać się na nową wizytę osobiście.
1/5
Czekałam na wyniki badań. W ciągu miesiąca nikt nie oddzwonił.
Na rejestracji było powiedziano że jestem zapisana na teleporade, ale tak nikt i nie oddzwonił. Zadzwoniłam zapytać i jak się okazało że w ogóle nie była zarejestrowana na konsultacje. Byłam zmuszona zapisać się na nową wizytę osobiście
1/5
Pan Kardiolog bez przerwy przekłada wizyty .W ciągu półrocznego korzystania z poradni już cztery razy przesunięty termin i to nie o jeden -dwa dni ale o dwa tygodnie albo prawie dwa miesiące czyli na koniec kolejki . Kpina totalna nie polecam
1/5
Pani dr.Lukasik powinna przyjmować zapisy pacjentów co pół godziny, żona zapisana była na 17 a weszła o 17.50 Pogoń za pieniędzmi i tak jest ciagle
1/5
W recepcji powiedziano mi ,że mam przyjechać że skierowaniem do naczyniowa ,przyjeżdżam za dwa dni a Pani rejestratorka mówi ,e zapisy w przyszłym roku,więc ostatecznie proszę o zapis ,mówi nie ma wolnych miejsc Porażka ,strata czasu i kpina z chorych ludzi
1/5
Od 3h próbuje dodzwonić się i umówić na wizytę. Gdy z pozycji 62 jestem 1 nagle rozłącza
Beznadzieja
1/5
Totalna kpina z pacjentów. Człowiek dzwoni w ustalonych godzinach w piątek po czym odrzucają jego połączenie i dowiaduje się że pracują do 18 a nie do 19 z kolei w poniedziałek po 13 każą dzwonić po 17 bo nie ma już wolnych miejsc na październik i niech pani dzwoni w październiku na listopad . Dodam że skierownIe na CITO . HAŃBA ! Nie polecam placówki , wpierw mówią że skierowanie na ważność tydzień po czym mówią że nie ma daty ważności ... Zdecydujcie się ! Same niedołężne osoby tam pracują !
1/5
Pani na recepcji to za karę pracuje.
Odbiera telefon i informuje że mam e-skieriwanie a Ona na to że wszyscy mają . Ton taki że.... . Służba zdrowia kpina!!!

Nie dziwi mnie że mają najkrótszy czas oczekiwania.
1/5
Chciałam się zarejestrować do chirurga naczyniowego. Dzwoniłam od rana 2.10.2023 do przychodni , miałam numer 49 , dzwoniąc przeszło godzinę! Numer kolejki się zmniejszał gdy doszłam do kolejki rozłączyło telefon.
Dodzwoniłam się dopiero w następnych dniach i powiedziano mi ze się spóźniłam bo 2-3.10 były zapisy. I mogę dzwonić 2.11.2023. Słabe to. Nie można się dodzwonić i traci die pieniądze na telefony i czas. Nie każdy może z pracy wydzwaniać.
1/5
Pani Bugaj Mańska- odmówiła przyjęcia mnie na popołudniową wizytę (bo nie było już numerków i nie miał kto przyjąć w przychodni) oraz przepisania leku. W trakcie konsultacji telefonicznej pani Bugaj zrobiła ze mną szczegółowy wywiad nt bólu ucha-bardzo silny i kłujący ból ucha-pani Bugaj stwierdziła że mam pojechać sobie na pomoc doraźną- bo ona nie przepisze leku. Mogę też jutro rano przyjechać i ustawić się w kolejkę, żeby dostać numerek - czytaj mam cierpiąc cały dzień dziś i całą noc, aby jutro być może dostać numerek!!! Mogę też według niej -jeździć w po mieście w bólem ucha- kpina. Ból ucha nie lubi chłodu ale według niej jest to niezbędne- naraziła mnie na utratę zdrowia- każąc jeździć po nocach- dla mnie nie jest kompetentnym lekarzem aby leczyć ludzi i naraża ich na utratę zdrowia odwlekając leczenie w czasie. Nie polecam!!!!!!!!!!!!
4/5
Dok Marek Martin
Chirurg ogólny Hipokrates Marysienki Poznań
Bardzo dobry lekarz.Wnikliwy ,głęboko analizujący problemy pacjenta.
Wyrozumiały,empatyczny i kompetentny.
Lekarz który chce pomóc swojemu pacjentowi i robi to z wielkim zaangażowaniem. Polecam wszystkim.
Bardzo dziękuję panie doktorze.
Dodaj opinię

Adres:

Os. Marysieńki 25, Poznań

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń