Nowoczesne Centrum Medyczne Okoklinik

Adres
Zagórska 20/26
Kielce

Świadczenia w ramach współpracy z NFZ

Nazwa świadczenia Liczba
oczekujących
Średni czas
oczekiwania
Numer
telefonu
Poradnia okulistyczna 251 osób 102 dni 41 343 15 46 inne ośrodki »

Opinie na temat:
Nowoczesne Centrum Medyczne Okoklinik

Profesjonalne podejście do pacjenta, dobrze wykonana operacja, fachowy personel, wysoki poziom leczenia,przystępna cena. Opieka, którą otrzymałem podczas i po operacji zasługuje na najwyższą pochwałę.Polecam.
Jestem pacjentką, leczenie w ramach NFZ. Nie mam zastrzeżeń do pracy lekarzy, wszystko jest ok. Natomiast zachowanie pań w rejestracji pozostawia dużo do życzenia. Nieuprzejme, aroganckie. Pani, która jest kierownikiem zachowuje się po chamsku. Każdy pacjent, który wychodzi z rejestracji jest zbulwersowany takim traktowaniem. Prośba do właściciela dr Kamińskiego o postawienie pań do pionu.
Nie mam zastrzeżeń wszystko na wysokim poziomie, krótkie terminy na wizytę i fachowa obsługa.
Pacjenci którzy zgłoszą się w tzw. "nagłych przypadkach" muszą liczyć się z tym, że będą traktowani jako intruzi, których rejestratorka wszelkimi sposobami będzie chciała zniechęcić do skorzystania z pomocy. Wczoraj byłam tam z Tatą, który jest starszym, schorowanym człowiekiem, odebranym dzień wcześniej ze szpitala, po pomoc. Niestety, nie dostaliśmy się do lekarza, kazano nam czekać, aż wszyscy pacjenci zapisani na wizyty zostaną przyjęci - to było za długo dla starego, schorowanego człowieka.Prosiłam w rejestracji o wcześniejsze przyjęcie ojca"między pacjentami" ze względu na jego stan, ale nic to nie dało. Kartka na drzwiach głosiła, że "o kolejności pacjentów decyduje pielęgniarka" i to ona jak cerber broniła lekarza przed kontaktem z pacjentami - nie pozwoliła mi z nim rozmawiać. Mam w związku z tym pytanie, jak jednostka realizuje kontrakt zawarty z NFZ na pomoc w nagłych pacjentów zapisanych, a tych "nagłych" ustawia na wypadkach, skoro w tych godzinach (18-20) przyjmuje końcu kolejki? Dodam, że lekarz spóźnił się do pracy 50 min (dowiedziałam się, że to norma!) i nie zainteresował się stanem pacjentów czekających na nagłą pomoc.
Cd.
Moja ocena pracy tej placówki to ZERO, ale nie da się zapisać opinii bez zaznaczania choćby jednej gwiazdki.
Podczas zapisywania zmienił się też szyk zdania. Powinno być " Mam w związku z tym pytanie, jak jednostka realizuje kontrakt zawarty z NFZ na pomoc w nagłych przypadkach, skoro w tych godzinach (18-20) przyjmuje pacjentów zapisanych, a tych "nagłych" ustawia końcu kolejki?
panie w rejestracji aroganckie niesympatyczne,nie potrafią ustalić terminu badania ,mówią czekać pół roku zadzwonimy.Nawet prywatnie nie zrobiłam badania bo lekarz nie przyjechał z Warszawy a dodam że czekam od czerwca.Jeśli nie mogą sprostać prowadzeniu przychodni to niech nie podpisują umowy z NFZ a pieniądze dostaną inne placówki o podobnym profilu.Gdzie jest kierownik przychodni ,macie bałagan,chyba was przerosło prowadzenie przychodni,
Dodaj swoją opinię
Zdjęcie przybliżonego położenia placówki