NZOZ "Centrum Medicus"

Piotrkowska 100
Łódź
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia gastroenterologiczna
Gastrolog
121 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT07:30-13:00
ŚR07:30-14:00
CZ12:30-20:30
PT14:30-20:45
Poradnia gruźlicy i chorób płuc dla dzieci
Pulmonolog
21 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN15:45-21:00
WT07:30-10:30,15:00-21:00
ŚR14:00-21:00
CZ16:15-21:00
PT14:00-21:00
Poradnia leczenia bólu 128 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN16:30-20:30
WT08:00-16:00
ŚR09:30-16:30,17:00-20:30
CZ11:30-20:30
PT14:00-20:00
Poradnia neurologiczna
Neurolog
94 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-17:00
WT08:00-16:15,17:00-20:00
ŚR11:00-19:00
CZ14:00-18:00
PT08:00-10:00,12:00-18:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
20 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN07:30-21:00
WT08:00-14:00,15:30-21:00
ŚR08:00-20:00
CZ15:30-20:00
PT15:00-18:15
Poradnia psychologiczna
Psycholog
64 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-15:00
Godziny przyjęć:
PN07:30-14:00,16:00-21:30
WT07:30-12:00,15:00-21:00
ŚR07:30-21:30
CZ07:30-21:00
PT07:30-21:00
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
23 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-20:00
WT14:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-10:00,14:00-20:00
PT08:00-13:00,16:00-20:00
SO08:00-14:00
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog
167 dni 42 630 93 93
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN07:30-21:00
WT07:30-21:00
ŚR07:30-21:00
CZ07:30-21:00
PT07:30-21:00
SO08:00-11:30
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
125 dni +46 426 309 393
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN14:00-21:00
WT07:00-13:00,16:00-21:00
ŚR07:45-20:00
CZ13:00-20:00
PT08:00-12:00,18:00-20:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
42 630 93 93
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
42 630 93 93
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej - Rodzinnej
42 630 93 93
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ "Centrum Medicus"

Dodaj opinię
5/5
Bardzo łatwa dostępność do lekarza poz, nawet w okresie grypowym. Miła i profesjonalna obsługa i co nie często spotykane odbierają telefon. POLECAM!
1/5
Pani w rejestracji bardzo niemiła. Lekarz w porządku. Gdyby nie rejestratorka, jej chamskie teksty, zły stan techniczny pomieszczeń korzystałabym dalej, ale szkoda zdrowia na użeranie się z "wszystkowiedzącą" panią. I kim są dwie inne panie, które siedzą w "rejestracji" i jedzą sobie np. lody? Nie są ubrane w fartuchy, żadnych plakietek z chociażby nazwą stanowiska jakie zajmują. Kpina, a nie rejestracja.
1/5
Jestem załamana tym co Panie w rejestracji robią,piątek około 16pani wychodzi do sklepu,druga je kanapki a trzecia udaje pracę na komputerze,czwarta tlumaczy jakiejs pacjentce ze nie ma jej dokumentow,a ja siedze slucham jak to brakuje im czasu aby wykserowac dokumenty,popieram wczesniejszy wpis.
1/5
Właścicielka placowkai nastawiona tylko na zarabianie pieniedzy,dr Hawrynska-żenujący poziom wiedzy lub lenistwo.Brak poszanowania prywatności,reszta zgodna z poprzednimi negatynymi wypowiedziami
5/5
Jestem pacjentem tej poradni już 9 lat. Jestem zadowolony a co do pani dr Hawryńskiej i innych lekarzy nie pozwolę powiedzieć złego słowa dr Hawryńska jest jedną z lepszych lekarek w Łodzi jest sympatyczna a przy okazji bardzo rzeczowa i kompetentna a co do pani właścicielki tez pudło zależy jej na pacjentach stara się by wszystko było ok i by przychodnia funkcjonowała. Ogólnie jestem zadowolony i nie planuje zmieniać. A co do pań z rejestracji to po części prawda mogłyby być milsze ale myślę że to bardziej ze zmęczenia.przychodnia na plus
1/5
Pani w rejestracji skutecznie odstrasza nawet przy zapisywaniu się na wizytę. Radziłabym co najmniej szkolenie, ponieważ nie sądzę, aby miała predyspozycje do pracy z chorymi lub w ogóle z ludźmi.
1/5
Totalna porażka, przyszedłem z chorym gardłem już po jednych antybiotykach przepisanych w innej przychodni. Tłumacze lekarce że musze ketanol brać bo tak mnie boli gardło że ledwo kisiel jem a przełykanie śliny to koszmar. Pani doktor przepisała mi tabletki do połykania wielkości 5zł i kazała zrobić badania krwi. Badania zrobiłem tego samego dnia na zalecenie lekarza, i za sugestią drugiego od badań umówiłem się na piątek bo pani doktor miała wtedy być. Dodam że badania robiłem w poniedziałek. Ide w piątek do przychodni, oczywiście "moja" pani doktor dzisiaj nie przyjmuje więc zapisałem się do innej. Przychodzę na wyznaczoną wizytę ide do lekarza a tam się okazuje że nie ma moich wyników i że nie wiadomo dlaczego. dodam że ledwo stałem bo od 10dni lekarze nie potrafią zdiagnozować mojej choroby.
Dostałem skierowanie do laryngologa (to już będzie 4 lekarz w przeciągu 2 tygodni) a moich badań jak nie było tak nie ma, w dodatku osoba upoważniona prze zemnie nie otrzyma nawet ksera tych badań dla mnie bo przychodnia musi sobie pierw nabić kabze i pierw musze z badaniami iść do ich lekarza.
1/5
Potwierdzam Panie w rejestracji bardzo niemiłe .Brak zainteresowania pacjentem .Warunki byle jakie .Wczesny socjalizm.
1/5
To co mnie spotkało w tej przychodni to SKANDAL niekompetencji i do tej pory nie wiem czyjej czy lekarzy czy rejestratorek? Od kilkunastu dni zażywałam leki, które przygotowywały mnie do badania, te z kolei miały poważne skutki uboczne dla mojego zdrowia. Przyjechałam na umówioną godzinę i co się okazuje?! Lekarz wyszedł wcześniej, o tak po prostu.
1/5
masakryczna obsługa rejestracji. Nie odbierają telefonu pomimo tego że siedzą w trzy i gadają o niczym .nie miłe opryskliwe i chamskie. TRAGEDIA .
1/5
powinnam iść do rodzinnego z kaszlem od tygodnia,ale....no właśnie- do kogo?????Uczą się za nasze pieniądze a póżniej nie chce im się pracować i ciągle pieniędzy wołają a pytam się za co my im płacimy???Mówi się ,że nie mamy lekarzy......lekarzy u nas jest mnóstwo tylko,że oni cały czas kombinują jak tu mieć dużo specjalizacji,bo te dają kolejne pieniądze do zasadniczej.Szukam lekarza,który zna się na tym co robi,bo w ciągu roku zmieniłam już dwóch rodzinnych!!!!
4/5
Ja jestem zadowolona miłe panie w rejestracji i lekarz do ktorego chodzę SUPER.Trochę kiepskie warunki ale da się przeżyć,
5/5
Po przeczytaniu tutejszych opinii nie bylam chetna do udania sie do lekarza w tej poradni. Pracuje w kontaktach z klientem i mam malego fiola na tym punkcie. Z braku czasu jednak udalam sie do tej poradnii.
Bylam bardzo ale to bardzo zadowolona z obslugi w rejestracji! Pani byla bardzo pomocna, poradzila co i jak zrobic z jakim lekarzem porozmawiac itd. Juz dawno nie bylam tak dobrze obsluzona w jakiejkolwiek przychodni. Polecam jako pacjent i nie tylko.
1/5
Lekarze beznadziejni zwłaszcza d.Januszewska. Totalna porażka!
1/5
Niekompetencje lekarzy którzy tam pracują sięgają zenitu i powinni w tej kategorii zostać uhonorowani jakimś "oscarem" partactwa. 2 razy robione różne badania, za każdym razem ginęły, podczas grzybicy gardła byłem tam u 3 lekarzy ktorzy przepisali mi 3 różne antybiotyki i tabletki wielkości orzechów laskowych do polykania i nikt nie pomyslal nawet o zrobieniu wymazu z gardla i sprawdzeniu co jest grane od srodka, wynik, miesiac czasu bylem chory az w koncu poszedlem leczyc sie prywatnie co w tym przypadku wyszło mnie tajniej bo mniej lekow kupilem. Kolejna sprawa to omijajcie szerokim łukiem p.Miroszewską-Januszewską, tak beszczelnej i impertynentnej osoby to jeszcze nie spotkałem w słóżbie zdrowia a spotkałem ich wiele. Reasumując, jesli macie jakiś wybór to idzcie gdzie indziej a jesli nie macie wyboru to lepiej nie isc wcale.
2/5
Dr. Hawryńska to najlepszy pediatra z jakim miałam styczność jako dziecko i moje dzieci tez do niej prowadzam. Ale coś co nie mieści mi się w głowie, to to że dr.Januszewska tam pracuje. Kiedyś poszłam do niej z męczącym kaszlem i uslyszalam przed badaniem ze przeziebienie leczy sie lekami dostepnymi bez recepty, a nie przychodzi do lekarza. Po osluchaniu okazało się ze mam zapalenie oskrzeli i pani "doktor" wypaliła z tekstem czemu czekałam dwa tygodnie z tym kaszlem i ze moglo sie przerzucic na płuca.. tak wiec wlasnie leczylam sie lekami dostepnymi bez recepty, bo lekarzy staram sie unikac i nie zawracac tyłka kaszlem czy katarem... ciągłe kolejki do doktor Ciołkiewicz, bo kazdy kto był chociaz raz u p.Januszewskiej wiecej pewnie nie zajrzy. a co do pan z rejestracji to roznie bywa, ale w wiekszosci są sytuacje do zaakceptowania..2gwiazdki tylko i wylacznie za dr. Hawryńska
1/5
Z niektórych opisów wynika, że Pani neurolog jest wspaniałym lekarzem, posiada dużą wiedzę medyczną, opiekuńcze podejście do pacjenta i wspaniałe leczenie, które doprowadziło wiele osób do podleczenia lub całkowitego wyleczenia (jestem ciekawa, z jakich chorób zostali wyleczeni). Kiedyś udałam się do Pani neurolog z wynikiem badania komputerowego głowy, z którego wyraźnie wynikało, że jestem po udarze mózgu. Pani neurolog po obejrzeniu wyniku (nie była zainteresowana odtworzeniem płytki z przeprowadzonego badania), odpowiedziała cyt.” Dobrze, że to nie guz mózgu". Nie podjęła żadnego leczenia, twierdząc, że nie ma takiej potrzeby. Takie osoby powinni być pozbawieni wykonywania zawodu lekarza.
4/5
Wchodząc do budynku przychodni ,miałam wrażenie że czas się cofnął do daty mojego urodzenia
[mam 67 lat].. w przychodni ,--tak samo... czasy komuny... to mało powiedziane!!!!!
Pań w rejestracji było pięć, i nie dziwię się że są zmęczone.po prostu w takiej ciasnocie ciężko się pracuje.Pani która mnie obsługiwała była miła,[blondynka z dłuższymi włosami] uprzejma.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pani dr Zamojskiej.Jest osobą serdeczną ,miłą rzeczową.
wywiad przeprowadzony fachowo,Nie byłam skrępowana wizytą,czułam się komfortowo.
chciałabym spotykać takich lekarzy na swojej drodze, o co w państwowej służbie zdrowia niezwykle trudno... chciałabym wizytę ocenić na 5 ale fatalne warunki lokalowe na to nie pozwalają
M
1/5
Pod względem wystroju pomieszczeń jak: korytarze, gabinety lekarskie, inne pomieszczenia oraz brak możliwości kontaktu telefonicznego (ciągle zajęty przez wiele godzin), to jest najgorsza przychodnia w całej Łodzi. Jest trochę ładniejsza od miejsc, w których koczują ludzie bezdomni. Gdyby poradnia była prowadzona przez lekarza, to podejrzewam, że byłby przeprowadzony generalny remont. Obecna właścicielka, wygląda na handlarkę z rynku i nie ma co spodziewać się jakiejkolwiek poprawy. Nie polecam.
4/5
Fakt, że pomieszczenia są, jakie są - z zewnątrz kamieniczka przy najpiękniejszej ulicy, a w środku bieda, PRL i zaniedbanie. Być może przekłada się to na wyposażenie w sprzęt medyczny - tego nie wiem i nie sprawdzam, niestety, ponieważ na razie chodzę tutaj tylko do PZP, konkretnie do pani dr Zamojskiej. Nie potwierdzam negatywnych opinii o rejestracji - panie biorą się do pracy, jak są pacjenci, a co robią, kiedy ktoś nie podchodzi - znów nie wiem, nie obserwuję. Są uprzejme i rzeczywiście można się dodzwonić i normalnie zarejestrować. Te dwie rzeczy mi wystarczą na plus w zakresie, z jakiego korzystam. Nie podejrzewam, aby teraz gubiono tam czyjeś wyniki badań - ale tak jak mówię, tego nie wiem.
Pani Doktor Zamojskiej wystawię chętnie osobną najwyższą notę, natomiast warto tutaj wspomnieć i o niej, gdyby ktoś przypadkiem szukał: jest dokładnie tak, jak w poprzednim komentarzu na Jej temat. Osoba bardzo miła, otwarta, empatyczna - stwarzająca wrażenie bezpieczeństwa u pacjenta, człowiek nie boi się mówić o trudnych rzeczach. A Ona nie boi się go leczyć - wprowadzać śmiałej farmakoterapii w trudniejszym przypadku, nie namawiając jednocześnie do kolejnej już psychoterapii dla kogoś, to już ją przez lata wałkował. Bierze do serca prośby/sugestie pacjenta zgodnie ze swoją wiedzą. Ta wizyta przerosła moje oczekiwania - w tym terminie (tak szybkim), na NFZ, do lekarza bez dużej ilości opinii... Tak strasznie się cieszę, że na Nią trafiłem, ponieważ takiego lekarza właśnie szukałem. Słuchającego, skłonnego do śmiałych działań, biorącego pod uwagę sugestie i pytania, otwartego, ciepłego. Przy tym widać, że Pani Doktor jest na swoim miejscu nieprzypadkowo i nie z przymusu - uważa swoją specjalizację za najfajniejszą, wcale nie najjbardziej obciążającą, i wykonuje powołanie z radością. Brawo!
1/5
Co do kontaktu telefonicznego, to faktycznie jest tragedia. Telefon jest ciągle zajęty lub nikt nie odbiera i tak to trwa przez cały dzień pracy tej placówki. Wszyscy lekarze w poradni świadczą usługi w ramach NFZ, który gromadzi środki pieniężne z naszych miesięcznych składek. Byłam przekonana, że stomatolodzy również wykonują niektóre usługi w ramach funduszu. Nie jest prawdą, za wszystko trzeba płacić. Od jakiegoś czasu zatrudniona jest stomatolog, która w perfidny sposób pobiera duże pieniądze za leczenie (lub jego częściowe) nie wydając żadnego potwierdzenie w formie rachunku lub paragonu. Jestem zaskoczona i zbulwersowana jej postępowaniem. Może NFZ oraz Rzecznik Praw Pacjenta wyjaśnią więcej na ten temat, do których wystąpię w formie pisemnej.
1/5
Nie znam lekarzy, którzy nie biorą łapówek, a niektórzy z nich wręcz żądają. W takiej sytuacji, proponuje skierować doniesienie do organów ścigania tj. prokuratury.
1/5
Z ciekawości odwiedziłem placówkę zdrowotną o nazwie " Centrum Medicus". Faktycznie , korytarze - ze względu na zły stan i ciasnotę, nie przypominają wnętrza prawdziwej Przychodni Lekarskiej. Pozostała tylko szumna nazwa, która prawdopodobnie zakrywa pewne nieprawidłowości. Powstało bardzo dużo przychodni lekarskich, lecz część z nich nie jest odpowiednio przygotowana na przyjmowanie pacjentów. W takich złych placówkach, powinna być przeprowadzona kontrola z Sanepidu, z Wydziału Zdrowia UMŁ, z NFZ.
1/5
Przychodnia zatrudnia starych, głuchych i ślepych lekarzy emerytów grubo po 60-tce, a nawet po 70-tce. ZGROZA!!
1/5
Nie ma lekarza Zakosztowicza i zrobił się wielki bałagan. Nasuwa się wniosek, że jest to najlepszy lekarz w całej Przychodni.
5/5
Przemiła obsługa, brak problemów z dodzwonieniem. Leczę się tam od 5 lat i Jestem bardzo zadowolona, polecam.
1/5
Pan dr Zakosztowicz odszedł po raz kolejny z poradni, pozostawiając dużą grupę swoich pacjentów, którzy zapewne przejdą do innych przychodni lekarskich. W jego miejsce zatrudniono lekarzy, u których strach się leczyć. Pan Zakosztowicz był najlepszym lekarzem — pod kątem właściwego i profesjonalnego leczenia ze wszystkich tam pracujących lekarzy, którzy posiadają tytuły doktora nauk medycznych i innych specjalistów. Jeśli był najlepszy (opinie pacjentów o dr Zakosztowiczu), to powinien zarabiać najwięcej ze wszystkich zatrudnionych medyków. Podejrzewam, że w kwestii wynagrodzenia, winę ponosi Pani właścicielka. Szkoda Panie Marku.
1/5
Najgorszy lekarz Pani Januszewska i kardiolog Oboza. Zaniedbane kobiety, mające brud za paznokciami. Wyrzucić ich tych starych emerytów, którzy już nie wyczuwają rytmu badanego serca.
1/5
Mamy XXI wiek, w rejestracji nadal telefon jest głuchy lub nikt nie odbiera. Jest możliwość usunięcia tego problemu, lecz Pani właścicielka nie jest zainteresowana dokonaniem zmian. Przez trzy miesiące, próbowałam dowiedzieć się, kiedy wróci do pracy lekarz Pan Zakosztowicz. Pracownicy z rejestracji odpowiadali, że lekarz przebywa na urlopie wypoczynkowym, następnie na urlopie zdrowotnym, a prawda jest taka, że Pan Zakosztowicz od trzech miesięcy już nie pracuje w Centrum Medicus. Pracownicy rejestracji wraz z właścicielką, przez trzy miesiące okłamywali pacjentów. Pan Zakosztowicz, jest znany z tego, że często zmienia miejsca pracy. Jego postępowanie jest naganne dlatego, że zostawił dużą grupę swoich podopiecznych z problemami zdrowotnymi, a sam uciekł jak " szczur z tonącego okrętu". Pacjenci nazywają go "skoczkiem", który w żadnej poradni, której pracował, nie zagrzał na dłużej miejsca. Moim zdaniem oraz innych osób, ta placówka powinna być już dawno zlikwidowana. W środku jest brudno i obskurnie, a lekarze (emeryci) są w wieku powyżej 60-ciu i 70 lat. Właściwym postępowaniem będzie złożenie skargi do Rzecznika Praw Pacjenta, NFZ i do Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
1/5
Do Pana dr Zakosztowicza przychodziło najwięcej pacjentów z całego Centrum. Nigdy nie odmówił udzielenia pomocy, czy też dodatkowego przyjęcia chorego. Tym samym, wyróżniał się pozytywnie na tle innych lekarzy, którzy pacjentów traktowali i nadal traktują jak "zło konieczne". Pan Zakosztowicz nie pracuje w Centrum już od kilku miesięcy. Fakt ten, był skrzętnie ukrywany przez właścicielkę Centrum. Twierdziła, że dr Zakosztowicz przebywa na urlopie wypoczynkowym, następnie zdrowotnym, lecz to było wielkie kłamstwo z jej strony. Potrzebowała czasu, aby zatrudnić dodatkowo innych lekarzy, w celu zabezpieczenia medycznego dużej grupy pacjentów dr Zakosztowicza. Dlatego, przez kilka miesięcy, właścicielka oszukiwała pacjentów, obawiając się, że w przypadku odkrycia przez nich prawdy, dobrowolnie odejdą z tego "cholernego" Centrum.
1/5
Pan Jan z żoną pozytywnie napisali o lekarzu, inni pacjenci również wychwalają jego, a Pan Zakosztowicz w tajemnicy uciekł z Poradni, pozostawiając chorych ludzi. Ten lekarz, pracował w wielu placówkach zdrowia i nigdzie nie zagrzał na dłużej miejsca. Przy wypełnianiu kwestionariusza osobowego, zapewne w rubryce nie pomieściłby wszystkich tych miejsc. Ukończył tylko I stopień z interny, gdyby posiadał II stopień specjalisty, to podejrzewam, że nie musiałby zmieniać tak często pracy. Jest to stary cwaniaczek...
1/5
Pan Zakosztowicz odpoczywa na łonie natury. Od dawna pracuje w poradni i szpitalu powiatowym, a tam dostaje większe łapówy i częściej, które w Łodzi były mizerne.
1/5
To jest prawda. Leczy powiatowych pacjentów.......
1/5
Poradnia powinna zmienić obecną nazwę na punkt medyczny, zatrudniający nieudolnych lekarzy lub takich, którzy pracowali w dawniejszym systemie PRL-owskim. Takim lekarzem jest były milicjant, który kiedyś pracował w Szpitalu MSW jako gastrolog (kiedyś w tym szpitalu wszyscy lekarze byli na etatach milicyjnych). W pracy zawsze był pod wpływem alkoholu i w takim stanie wykonywał badania gastryczne. Byłam bardzo zaskoczona, gdy zobaczyłam go przyjmującego pacjentów jako gastrolog. Ten lekarz nazywa się Rynkiewicz, który jest nałogowym alkoholikiem. Takich lekarzy zatrudnia Pani właścicielka!!
1/5
Łapownik Zakosztowicz uciekł do takiego miejsca, gdzie pacjenci dają często i większe łapówki Gore, gore panie lekarzu medycyny.
1/5
Cała ta poradnia powinna być zlikwidowana, a przede wszystkim stomatologia, gdzie leczenie odbywa się na NFZ oraz prywatnie. Za to drugie - po uiszczeniu określonej kwoty pieniędzy, lekarz nie wydaje żadnego potwierdzenia wpłaty. Przy wydaniu rachunku, musi potwierdzić w dokumentach przychód, bez tego pieniążki idą do kieszeni, a za usługę obciążają fundusz. I tak się kręci ta karuzela. Omijać z daleka.
1/5
Poradnia fatalna, ogromnie mi przykro że dr Zakosztowicz już nie pracuje chociaż postawa personelu który skrzętnie to ukrywał - masakra.
Ale może ktoś wie gdzie dr Zakosztowicz przyjmuje?
Podam do siebie kontakt
[email protected]
1/5
O miejsce pracy wymienionego lekarza, zapytaj właścicielką Medicusa/
1/5
Przykro mi ale w Łodzi nie ma lekarza seksuologa na NFZ.
W medicus realizują tylko skierowania sądowe.
1/5
Sama przychodnia brudna, lekarz neurolog postukał mnie młotkiem i stwierdził że nic mi nie jest. A od miesiąca mam wielogodzinne drętwienia i ból rąk. Pacjenci umawiani co 5 minut zaś wizyta trwa po 20 min. Szybkie terminy są jedyną zaletą przychodni.
1/5
Baba Jaga zatrudnia samych głąbów i łapówkarzy. Największa łapówkarka, to stomatolog Nowakowska, która leczy tylko prywatnie nie wydając żadnego dokumentu potwierdzającego wykonania usługi. Omijać z daleka.
5/5
Bardzo miły lekasz również Pani z recepcji komunikatywna i nie miałem z tą przychodnia żadnych problemów z góry dziękuję pozdrawiam
1/5
doktor zakosztowicz nie jest zadnym lapowkarzem ,tylko jest niewygodny dla wielu wlascicieli poradni,poniewaz wypisuje za duzo skierowan na badania dla pacjentow.a to oznacza ze pieniazki uciekaja.i dlatego na miejsce dobrego lekarz przyjmowani sa lekarze ktorym nie zalezy na pacjencie ,tylko na zaplacie i ograniczaja sie do wydawania tylko podstawowych skierowan,czyli najmniej kosztownych
1/5
Wszystkie dobre opinie są zapewne napisane przez same rejstratorki ponieważ są nie miłe opryskliwa i chamskie potrafią krzyczeć przez telefon madrowac się co do opinii lekarzy wielka łaska uwaga doktor Januszewski nie wiem czemu takiej osobie pozwalają pracować nie było mojego lekarza więc wszedłem do pani Januszewski dostałem wielka reprymende dla czego wogole przychodzę do niej krzyczała nie zadała mimo że miałem bardzo silne bóle brzucha stwierdziła że udaje jestem zdrowy i wpisała leki bez recepty drugi raz tą samą sytuacja znów pani Januszewska ponieważ brak wyboru boże znowu to samo krzyki i awantura za darmo o co jej chodzi masakra pani dr ciolkiewicz bardzo bystra doktor i obeznana w chorobach nie za miłą ale konkretną pani dr Kołodziej miła doktor zawsze wysłucha dokładnie i powoli zbada i pomoże polecam brak zarzutów Januszewska totalny brak szacunku i dno
2/5
Rejestracja i szefowa tragedia opryskliwa i nie mili potrafią krzyczeć wręcz odmawiać pomocy pani doktor Kołodziej bez zastrzeżeń byłam bardzo przeziębiona wchodząc po raz pierwszy do pani dr Kołodziej byłam wysłuchania dokładnie i uzyskałam pomoc ocena 5 doktor januszewska tragedia krzyki wulgarnosc hamstwo
1/5
Okropna obsługa, nie chcieli przyjąc na NFZ tylko odpłatnie, lekarz Gastrolog przypisał leki od których gorzej się czuje, wcale nie pomagają stosuje już od tygodnia, mówiłam co mnie męcze, a on nie słucha a pisze swoje, totalna porażka.
5/5
Czy jest szansa że ktoś zdradzi sekret gdzie szukać dr Zakosztowicza ?
1/5
Gastrolog, to były milicjant ze szpitala MSW - nałogowy alkoholik. W szpitalu podczas wykonywania gastroskopii, zawsze był pijany...
1/5
Zdecydowanie nie polecam gastroenterologa Krzysztofa Rynkiewicza. Starszy Pan zmęczony życiem i pacjentami. Arogancki, opryskliwy, bardzo nieprzyjemny. Podczas wizyty otrzymał telefon od innego pacjenta, odebrał i potraktował go jak wyjątkowo niechcianego natręta. Wie wszystko i nie potrzebuje informacji o dolegliwościach, stosowane inne leki też go nie interesują. Nie obchodziło go, że przebieg choroby jest wieloletni, z wieloma krwawieniami. On wie, że to z hemoroidów, które nigdy nie występowały i na pewno nic poważnego. Najważniejsze coś zapisać i pozbyć się. Jeżeli cenisz swoje zdrowie, poszukaj lekarza, który potraktuje cię poważnie i pomoże. Zwierzęta w lecznicy weterynaryjnej lepiej są traktowane.
5/5
Bardzo miło byłem potraktowany przez panie w rejestracji. Obecnie bardzo profesjonalna obsługa w rejestracji , panie uprzejme ,bardzo miłe,grzeczne.Wygląd poradni nie jak dawniej,zupełnie inny świat.Jestem bardzo zadowolony.Dawno nie byłem tak miło potraktowany.Dziękuje bardzo.
5/5
Panie w rejestracji miłe i pomocne ,zawsze profesjonalnie podchodzą do pacjenta.Gorąco polecam tę poradnię !
5/5
Bardzo dziękuję za wspaniałą obsługę i organizację pracy Pań pracujących w rejestracji Przychodni. W tych trudnych czasach zorganizowanie w takim wspaniałym stopniu pracy przychodni jest nie lada wyczynem. Do tego szczepienia zgodnie z wyznaczonym czasem bez kolejek i tłumów. ogromnie dziękuję i życzę zdrowia i siły do dalszej pracy. DZIEKUJE BARDZO
4/5
Nareszcie po modernizacji recepcji ! Widać u pań które tam pracują profesjonalne podejście do pacjenta. Miła i kulturalna obsługa.Polecam.
3/5
Rejestracja nowa - na 5+! Panie z rejestracji też na 5+! miłe, uczynne i wiedzą, co robią. Lekarze też dobrzy specjaliści i aż dziwne, że pracują w tak opłakanych warunkach. Kierownictwo przychodni nie robi niczego, co mogłoby poprawić lekarzom warunki pracy a pacjentom umilić czekanie na korytarzach i przebywanie w gabinetach lekarskich.
1/5
Nie mila i przede wszystkim chamskie rejestratorki , nadają się do zwolnienia. Takiego braku profesjonalizmu to nigdzie nie widziałam !
2/5
Chciałam przełożyć wizytę u kardiologa. Spotkałam się z bardzo, ale to bardzo niemiłą i oschłą obsługą w rejestracji.
1/5
Właścicielka poradni to tragedia, niekompetentna , tylko na stawiona na zysk, pacjenci "na sztukę" byleby co miesiąc wpływało za pacjenta z NFZ. NFZ powinien przyjrzeć się tej poradni.
1/5
Przyłączam się do negatywnych ocen tej placówki.Kiedy zachorowałam na covid 19 i potrzebowałam fachowej porady jak się leczyć w domu, niestety w t.z teleporadzie nie otrzymałam, żadnej profesjonalnej porady,ani nie doświadczyłam odrobiny empatii. Pani doktor/nazwisko z litości pominę/ skoncentrowała się na wypełnieniu druków do Sanepidu.Musiałam skorzystać z odpłatnej porady telefonicznej /SALVE- cena przystępna/. Prawdopodobnie dzięki rozmowie i zleconej kuracji nie wylądowałam w szpitalu, bo naprawdę było nie halo.Po tych doświadczeniach wypiszę się z tej poradni.
1/5
Faktycznie, nadal pracują lekarze seniorzy, którzy ze względu na swój wiek, mają problemy ze słuchem. Dobry słuch jest podstawą pracy w zawodzie lekarskim, a przede wszystkim w wybranych specjalizacjach. Odnośnie lekarzy specjalistów, to nadal przyjmuje gastrolog Rynkiewicz, który słynie z grubiaństwa. Lekarz ten, jest alkoholikiem, u takich osób często występuje wulgarność i chamstwo. Złe cechy również wyniósł ze szpitala MSW, w którym pracował przez wiele lat jako lekarz, na etacie oficera milicji ZOMO.
Ciekawostką jest, że na stronie głównej Centrum Medicus, nie ma żadnej informacji na temat gabinetu stomatologicznego, który funkcjonuje od kilku lat. Czyżby gabinet był ukrywany, a przede wszystkim pracujący w nim stomatolodzy?
5/5
Przeczytałem sporo opinii o tej złej placówce o złych lekarzach o złych warunkach panujących w przychodni jedyne z czym się mogę zgodzić to to ostatnie ale też nie do końca korzystam z porad dr Zamojskiej i nie wiem czy w słownictwie znajduje się odpowiednie słowo in+ do opisania leczenia przez nią pacjentów z zaznaczeniem że jest młodą lekarką po prostu wspaniała. Drugą lekarką równie wspaniałą jest Pani (przez duże P) jest dr. Jończyk-Wierzbicka z poradni leczenia bólu również jest młodą lekarką do której można zadzwonić KAŻDEGO!!! dnia jak to się mówi w świątek i piątek i otrzyma się poradę.Co do pań w rejestracji to ze świeczką szukać rejestracji które nie popełniają błędów również telefonicznie ze względu że to lekarki wyznaczają terminy moich wizyt zawsze panie w rejestracji odbierają telefony pewnie że zdarzy się że telefon jest zajęty raz czy dwa nawet trzy ale jestem zawsze zarejestrowany. Oby tak dalej.
1/5
Jak zwykle, zdania są podzielone, a ludzie nadal umierają z powodu niewłaściwego leczenia lekarskiego.
1/5
Czy po leczeniu stomatologicznym prywatnym, wydajecie pacjentowi potwierdzenie wpłaty określonej kwoty pieniędzy?
1/5
Kiedy przestaniecie leczyć przez telefon? Lekarze w szpitalach ciężko pracują, a Wy lekarze POZ lenicie się. Czas najwyższy zgłosić ten fakt do Rzecznika i NFZ....
1/5
Rynkiewicz jest ordynarny w stosunku do pacjentów dlatego, że jego mózg jest obity. Kiedyś trenował boks w gwardyjskim (milicyjnym) klubie w Łodzi. Uszkodzenia od częstych uderzeń w głowę pozostały na niekorzyść pacjentów.
1/5
Z usług poradni przestaliśmy korzystać całą 5osobową rodziną. Nie ze względu na rejestrację , ale brak opieki lekarskiej.
Wizyta u dr. Januszewskiej - porażka. Zgadzam się z powyższymi wpisami.
Brak pediatry. Dziecko ma chorować tylko w te dni gdy jest dostępny?
Przepisaliśmy się do innej poradni , gdzie przez cały okres pandemi lekarz rodzinny PRZYJMUJE pacjentów. A teteporady są wyborem pacjenta , a nie koniecznością.
1/5
Szumnie brzmi nazwa Centrum Medicus, lecz faktycznie nie ma kto leczyć.
1/5
Przychodnia fatalna! Drugi raz po telefonicznym umówieniu wizyty okazuje się na miejscu, że jestem wpisana innego dnia. Jestem osobą niepełnosprawną, na wizytę dojeżdżam 60 km. Na co dzień "ogarniam" wiele wizyt lekarskich i nigdy nie pomyliłam terminu. W Medicusie już drugi raz jest mi wmawiane (w chamski, niekulturalny, nieakceptowalny sposób), że to ja źle zrozumiałam termin. Gdy przyszłam innego dnia, niż byłam wpisana w kalendarzu, pani z recepcji dosłownie nawrzeszczala na mnie. Niezwykle arogancka, nieżyczliwa, źle wychowana osoba, która nigdy nie powinna być dopuszczona do obsługi pacjenta! Jest to ostatni raz, kiedy korzystam z usług poradni Medicus. Tym, co tam się dzieje powinien zainteresować się Rzecznik Praw Pacjenta.
1/5
Sytuacja z dzisiaj. Umówiłam się przez internet ponieważ dodzwonienie się to dramat a ja mam anginę. Na stronie przychodni jak krowie na rowie było do umówienia "wizyta nfz". Kliknęłam, umówiło mnie do doktora Rynkiewicza. W przychodni jestem od niedawna, nie znam tam lekarzy. Przychodzi mi sms z potwierdzeniem rezerwacji. Jestem w przychodni. I tu zaczyna się cyrk.
1. Pan Rynkiewicz, starszy pan szuka mojej karty. Nie ma, każe mi iść po nią. Ja mówię okey ale jak ktoś wejdzie w tym czasie. On do mnie że 10 min mnie nie zbawi. Mówię mu że mam na 10 do pracy (było 10 po 9). Na co on z totalnym lekceważeniem w głosie zdąży pani. Nawet nie myśląc że może pracuje za miastem i mam 2 razy w ciągu godziny autobus. No dobra, idę po kartę, powiedziałam pani po mnie by nie wchodziła.
2. W rejestracji okazuje się że karty nie ma (mimo że tydzień temu byłam w przychodni i karta była). Pani rejestratorka z rzęsami jak końcówki szczotki do mnie z wontem gdzie mam maskę. Ja na to że widziałam w szpitalu Barlickiego że była informacja wszędzie rozwieszona że w obowiązek noszenia masek w przychodniach wygasł 31 sierpnia. Na co ona "no to źle pani widziała" na co ja że przecież czytać umiem. Sądzę że przez to że mam 19 lat i wyglądam jak dziecko wykorzystała sytuację by odreagowywać irytację że musiała w ogóle przyjść do pracy a przy okazji udowodnić mi że młodzi się ciągle mylą. Dalej. Tym samym tonem się pyta "gdzie skierowanie". Na co ja jakie skierowanie? Do lekarza internisty? "Umówiła się Pani do gastrologa. Doktor Rynkiewicz jest gastrologiem" na co ja skąd miałam wiedzieć? Na stronie było podpisane "wizyta NFZ" i od razu mi przydzieliło tego doktora. Nie, wybrała pani gastrologa (się ciągle upiera). Tłumacze jej że nie ma tam takiej rubryki jak gastrolog, nie ma napisane że doktor jest gastrologiem, pokazuje ikony. Ona że wie co jest na stronie. Ja już nie wytrzymałam najwidoczniej pani nie wie i trzeba pani pokazać. Skoro jest błąd nawet na stronie to trzeba to naprawić prawda? Po co wam rejestracja online skoro i tak nie działa. W końcu umówiła mnie na jutro a mnie już gardło wysiada. Myślałam że rejestratorki w moiej poprzedniej przychodni były złe. Przy tej kobiecie sądzę że były aniołami. A skoro ma pani zły humor (tak sądzę) i tłumaczy to tym że pracuje z ludźmi to już tak ma - ja też pracuje z ludźmi i jakoś nie traktuję go takim tonem na wejściu albo gdy nawet robi awantury. Zmienić pracę jak z tym problem. Pośredniak otwarty.
1/5
Czekałam na psychoterapie na NFZ do mgr Rybińskiej około 3 miesiące. Wczoraj byłam na pierwszej wizycie. Pani mgr to bardzo ciepła, sympatyczna i pomocna kobieta. Powiedziała, że wizyty są co 2 tygodnie. Poszłam do rejestracji się zapisać i Pani mówi mi, że na ten rok nie ma juz terminów... Pytam ją grzecznie to dlaczego zostałam zapisana na pierwszą wizytę jeśli wiedzą, że wizyty u mgr są co 2 tygodnie, Pani opryskliwie odpowiedziała, że to nie jej wina, że mgr bierze jeszcze urlop w październiku- wina starszych Pań w rejestracji, że zapisują pierwszorazowych pacjentów na pierwszą wizyte i nie odwołały mi tej wizyty i zmarnowałam 3 miesiące czekając na psychoterapie, a w tym czasie mogłam już się zapisać gdzie indziej. Zostałam zapisana na dwie teleporady w grudniu... Osoba zaczynająca psychoterapie przychodzi np z depresją tak jak ja i widzi, że nie ma ratunku i odechciewa jej się żyć... Nie na tym przecież polega psychoterapia. Nie polecam tej poradni, Panie w rejestracji już dawno straciły chęć pracy i są bardzo nieprzyjemne dla pacjentów, wręcz opryskliwe.
Poradnia ma pecha, bo również pracuje jako rejestratorka medyczna i nie pozwole na takie traktowanie pacjentów- ja tak tego nie zostawie.
2/5
Na pierwszą sesję terapii na NFZ czekałam tylko pół roku (super), natomiast kolejne terminy mam dopiero za kolejny kwartał. Terapeutka p. Rybińska sympatyczna i rzeczowa natomiast przy takiej częstotliwości spotkań chyba wiele nie zdziałamy
1/5
Kobieta, która pracuje na recepcji - wredne babsko, tak można podsumowac, które łaske robi, że do pracy przychodzi. Pani ze szpitala widzi w systemie, że maja wolny termin do poradni, gdzie mam skierowanie na CITO wystawione z Izby przyjęć w szpitalu. Natomiast przychodnia kłamie, że oni nic nie wiedzą i nie mogą zrobić, łaskę robi że rozmawia z pacjentem. Za co my płacimy ZUS!!!!!!!! Do zwolnienia od razu.
2/5
Termin na terapię dostałam za poł roku - więc szybciutko jak na NFZ i jestem bardzo zadowolona z terapeutki. Poczułam się wysłuchana, zaopiekowana, p. Rybińska ma rzeczowe podejście, które ja na pewno sobie szanuję.
Jak wspomniałam - na pierwszą sesję czekałam pół roku. Spodziewałam się, że kontynuacja będzie bardziej płynna, ale nie - kolejne terminy mam po trzech miesiącach, już trzy pod rząd. Mam nadzięję, że już więcej oczekiwania nie mam przed sobą. Największą wadą poradni jest jednak niewątpliwie nieuprzejma rejestracja. Pracuję w godzinach jej pracy, więc o umówienie wizyt poprosiłam kogoś bliskiego. Dowiedział się, że to zainteresowana pacjentka powinna umawiać wizyty. Przy podejściu drugim pani dała spokój i wyznaczyła terminy, ale bez komentarza się nie obyło "Tak? To ciekawe jak przyjdzie skoro pracuje". Nie omieszkam wspomnieć też o komentarzach, które z rejestracji słyszałam w czasie oczekiwania na moja wizytę, nt. młodych Ukraińców, którzy w narracji pani z rejestracji nagle zaczęli wszyscy chorować, jak wojna wybuchła
5/5
Z usług przychodni korzystam tylko ze względu na dr Łabuzińskiego. Wielokrotnie bardzo mi pomógł. Do pacjenta podchodzi z dużą życzliwością i empatią. Lekarz z dużą wiedzą
1/5
Przeczytałam wszystkie opinie. Niestety pod większością negatywnych ocen podpisuję się.Panie rejestratorki- porażka. Bardzo nie miłe wręcz opryskliwe i nie kompetentne. Najchętniej pacjenta kierują na t.z teleporadę, uniemożliwiając bezpośredni kontakt z lekarzem. Na teleporadę czekać trzeba pod telefonem od 3- 4 godzin. Jakby nie można było precyzyjnie wyliczyć np.15-20 na jednego pacjenta.Ale to wymaga jakiej takiej bystrości umysłu. Dr. Januszewska również arogancka , przemawiająca do pacjenta z wyższością i bez odrobiny empatii.
Dziwię się, że ta poradnia nadal istnieje pomimo tak złej opinii. Gdzie i do kogo należy skierować swoje uwagi, żeby wprowadzono zmiany korzystne dla pacjentów tej placówki.Oczywiście jak się komuś nie podoba zawsze może zmienić poradnię, ale chyba nie o to chodzi. Bo choć jedni odejdą, to problem pozostanie.
5/5
Jestem po wizycie u dr. Damiana Łabuzińskiego. Bardzo kompetentny lekarz. Szczegółowe badanie, trafny dobór leczenia. Serdecznie polecam.
2/5
Biorąc pod uwagę ilość skarg na dr. Januszewską dziwie się, że nadal "leczy". Nie kwestionuje jej wiedzy medycznej jednak jej zachowanie i wypowiedzi są poniżej krytyki. Korzystając wiele lat z tej przychodni, będąc chora bałam się iść do lekarza. Czasem nie mając wyboru lekarza słyszałam takie teksty od pani dr. jak " ja też mam gorączkę a do pracy przychodzę" " mamy limit wystawiania zwolnień i skierowań", odpowiadając pani doktor na pytanie co dolega, zaczęłam od tego, że mam mocny katar , pani dr mi przerwała nie słuchając tego co mam do powiedzenia dalej i stwierdziła, że " jak ma pani katar to do laryngologa a nie do mnie". Wmawiając mi, że symuluje, zaczęłam w to wierzyć, bagatelizowałam swoje objawy ze strachu przed kolejnym wyśmianiem.
Z tej przychodni przeniosłam się na Leczniczą, jestem ogromnie zadowolona ze zmiany. Po szczegółowych wywiadach, skierowaniach na odpowiednie badania, specjalistów w końcu mam wdrożone odpowiednie leczenie i czuję się lepiej.
Ocena O ale dam dwie gwiazdki tylko ze względu na dr. Łabuzińskiego, ponieważ na paru wizytach zawsze rzetelnie prowadził ze mną wywiad i kierował na badania gdy była potrzeba. Oby trafił na lepsze miejsce pracy.
Dodaj opinię

Adres:

Piotrkowska 100, Łódź Śródmieście

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń