Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Cm Dobry Doktor
Dodaj opinię
Krystyna
1/5
10-10-2012 11:18
Bardzo nieuprzejma obsługa. Pan dr. Polis wypisał zaświadczenie lekarskie, które to tylko p. dr. potrafi odczytać. Nie chciał podejść do telefonu, w końcu zmuszony wyjaśnił mnie jako pracodawcy co pisze na zaświadczeniu. Na moją prośbę, aby pisał czytelnie odpowiedział, że po to są telefony aby wyjaśniać niezrozumiałe bazgranie. Skandal, szkoda mojego czasu i pana doktora. Jak zwykle lekceważenie pacjentów.
PIOTR
4/5
13-10-2012 17:48
Nie zgadzam się z p Krystyną ,Panie w rwjestracji bardzo miłe , służące pomocą w każdej kwestii, szybkie terminy do specjalistów i wolne terminy co pod koniec roku w innych placówkach limity wyczerpane,a w Dobrym Doktorze można skorzystać z fachowej porady lekarzy specjalistów.Polecam
Barbara Szczygieł
5/5
02-11-2012 12:32
Przyjeżdzam do Łodzi z miejscowości oddalonej o prawie 150 km od dłuższego czasu i czytając post P. Krystyny wlos jeży się na głowie. Tylko dlatego, że w internecie można napisać zupełnie wszystko, krzywdzącą opinię, którą mogą sugerować się inni potencjalni pacjenci. Zupełnie sie nie zgadzam z negatywną opinią. Dobry Doktor jest godny polecenia! terminy rzeczywiście są korzystne dla pacjentów a Panie w rejestracji zawsze służące rzetelną i treściwą informacją.I co bardzo istotne z dodzwonieniem się do Dobrego Doktora nigdy nie ma problemów. Lekarze godni zaufania, prawdziwi fachowcy. Ogólne zadowolenie na każdej płaszczyźnie. Oby tak dalej! Pozdrawiam załogę Dobrego Doktora
Gosia
1/5
01-03-2013 15:27
Bardzo niemiła obsługa. Nie można się dodzwinić do placówki, bo nikt nie odbiera telefonu- nowego numeru oczywiście!!!!
paweł
1/5
11-03-2013 09:46
Zgadzm sie z poprzedniczką dodzwonic sie donich graniczy z cudem. Niepolecam!!!
misia
1/5
19-03-2013 14:26
no właśnie ja się dodzwoniłam bez problemu, ale ... usłyszałam, że jest akurat przerwa.
Beata
1/5
15-04-2013 12:45
masakra, od dwóch tygodni co kilka minut dzwonię o różnych porach i nic... zwariuję!
Beata
1/5
15-04-2013 12:46
A najśmieszniejsze, że opinia bez żadnej gwiazdki nie wchodzi ;)
Marcin
1/5
17-04-2013 12:40
Potwierdzam, dodzwonić sie graniczy z cudem. Albo odłożona słuchawka, albo nikt nie odbiera. Po kilku godzinach dzwonienia udało się, ale jakby ta Pani pracowała w mojej firmie to bym zwolnił dyscyplinarnie. Gburowata, lakoniczne, zdawkowo odpowiada na pytanie typu do widzenia, spadaj koleś, nie mam czasu....
Olek
3/5
26-04-2013 21:41
Od kiedy wprowadzono EWUŚ faktycznie nie można się dodzwonić. Personel twierdzi że DWA RAZY DŁUŻEJ REJESTRUJE SIĘ CH0RYCH. Ale przyjmują specjaliści i nie są odległe terminy jak w innych poradniach dla dzieci.
Piotr
1/5
31-05-2013 13:15
UWAGA!!! Zgadzam się z panem Marcinem - dodzwonienie się graniczy z cudem!!! Chyba te panie tam za kare nie siedzą? Jak ktoś ma problem z dodzwonieniem się proszę dzwonić pod ten nr tel. 601-249-521
Joanna
1/5
01-07-2013 13:01
Jakaś masakra. Bardzo niegrzeczna obsługa. Długie czekanie na połączenie a potem rozmowa prowadzona tak, żeby się szybko pozbyć pacjenta.
Marta
1/5
29-07-2013 10:34
Tragedia! W ogóle nie można się dodzwonić. Nikt nie odbiera, a za chwilę zajęte godzinami - bezczelnie odłożona słuchawka. Szkoda tylko, że z takim zachowaniem nic nie można zrobić, bo niby do kogo złożyć skargę? A opiniami z internetu i tak się nie przejmują, przecież i tak im kaska leci, niezależnie od tego kto i co wypisuje...
wiktor
1/5
05-08-2013 13:13
Zgadzam się z poprzednikami dodzwonić się graniczy z cudem to prawie jak trafienie 6 w lotto.Powinni zamknąć taką przychodnie.
Maria
5/5
23-08-2013 08:02
A moim zdaniem dodzwonić się można tak jak wszędzie. Nie rozumiem tej krytyki, bo chodzi o lekarzy a nie Panie z rejestracji, którym w sumie sie nie dziwię, posadzić każdego na tydzień na taki telefon a jesteśmy w takim samym humorze. Jeśli chodzi o jakość ta w Dobrym Doktorze zasługuje na 5 !
jolanta
1/5
29-08-2013 15:16
Witam, ja niestety nie mam również dobrej opinii o tej placówce. Od kilku miesięcy usiłuję zarezerwować numerek do lekarza ale ciągle bez rezultatu. Ostatnio dowiedziałam się, że zapisy przyjmowane są w jednym wyznaczonym dniu. A o dodzwonieniu się wtedy można pomarzyć.A na marginesie pracowałam jako rejestratorka - koordynatorka i wiem, że wszystko zależy od tego czy się chce. Pozdrawiam
ilona
4/5
30-08-2013 17:43
Uważam ,że wszyscy którzy piszą że nie można się dodzwonić to najpierw powinni sprawdzić w jakich godzinach czynna jest rejestracja.Ja jestem pacjentką tej przychodni od dwóch lat i nigdy nie miałam problemów żeby się dodzwonić.Polacy stworzeni są tylko do narzekań******
PEPE
5/5
30-08-2013 17:57
Opinię o jakości wykonywanej pracy w danej placówce medycznej powinno się wydawać na podstawie odbytej w niej porady , a nie na podstawie tego czy można się dodzwonić czy nie.
Paulina
5/5
10-09-2013 14:02
Zgadzam się z PEPE. Rejestracji czynna od pon do piątku od 8-12 i od 15-20, a najlepiej dzwonić po 15 wtedy łatwiej jest się dodzwonić. Poradnia super. Krótkie terminy, dobrzy specjaliści i zawsze pomocni. Polecam
Ania
1/5
11-09-2013 12:47
KTOŚ NAPISAŁ ŻE W INTERNECIE MOŻNA NAPISAĆ WSZYSTKO, TO PRAWDA JA LECZĘ SWOJE DZIECKO OD KILKU LAT W PRZYCHODNI DOBRY DOKTOR: LEKARZE SĄ RÓŻNI JAK WSZĘDZIE JEDEN MIŁY DRUGI NIE, ALE TO NIE NA TYM TAK NA PRAWDĘ NAM ZALEŻY, TYLKO ŻEBY DOBRZE LECZYLI NASZE DZIECI! NIESTETY BARDZO NIEWIELU WŁAŚNIE TAK ROBI. KIEROWNIK DR NADOLSKI NIE REAGUJE NA SKARGI NA PRZYCHODNIE I LEKARZY, A CO DO REJESTRACJI DO JAK ZA CZASÓW KOMUNY BRAKUJE ŻEBY MÓWIŁY CZEGO!!!!
nocna kpina
1/5
14-09-2013 21:57
Nocna pomoc w tej placówce to skandal!! Dziś przyjęła mnie p. doktor (zasmarkana, kaszląca i kichająca), która bez badania stwierdziła, że mam wirusa i żebym nie przesadzała, bo ona jest bardziej chora ode mnie ( to ja się pytam co ona w ogóle tam robiła!!!!). Szkoda naszych pieniędzy na taką SŁUŻBĘ zdrowia...po takich wizytach jestem za prywatyzacją!!!
anija
5/5
19-09-2013 12:57
ja dodzwaniam się bez problemów , albo mam szczęście ,albo po prostu można się dodzwonić. panie w poradni b.miłe i nie ma dużych kolejek ostatnie dwie wizyty poszły piorunem raz pani doktor już czekała na mnie a za drugim razem czekałam tylko siedem minut aby wejść do gabinetu. jedyne co jest tam nie na miejscu to nie udolny i nie kompetentny doktor nadolski ja go po trzech wizytach zmieniłam
niecierpliwy pacjent
1/5
09-10-2013 19:46
Pani "doktor" neurochirurg w godzinach pracy przeprowadza sobie prywatne rozmowy przez 45 minut każac czekac rocznemu dziecku.
nuta
5/5
10-10-2013 18:30
Tak się składa, że byłam w tym samym miejscu i o tej samej godzinie co ,,niecierpliwy pacjent,, i muszę napisać ,że ta osoba napisała nieprawdę.Pacjent ,który był w gabinecie i rzekomo Pani Doktor prowadziła prywatną rozmowę był pacjentem zapisanym na wizytę kilka tygodni wcześniej i widocznie rodzice tego dziecka potrzebowali tylu minut u lekarza ile wymagał tego przypadek z którym zgłosili się do specjalisty.Również zapomnieli napisać ,że zostali przyjęci w tym samym dniu w którym się zgłosili ze skierowaniem i nie musieli dłużej czekać jak te niby 45 minut podczas których niby była prowadzona prywatna rozmowa.Nich ten niecierpliwy pacjent stanie przed lustrem i spojrzy sobie w twarz. NIE ŁADNIE TAK KŁAMAĆ.........
skorsky
5/5
10-11-2013 12:39
przed chwilą byłem w przychodni jest 10.11.2013 niedziela czyli Świąteczna Pomoc Medyczna (dodam, że pierwszy raz korzystałem z takiej usługi i wyobrażałem sobie to dużo gorzej - biorąc wiedzę z takich właśnie opinii). Rejestracja - krótko, bez ceregieli ale profesjonalnie - czas 2 minuty oczekiwanie do lekarza - 15 minut wizyta: szczegółowy wywiad, diagnoza, konkretne zalecenia. Miło i profesjonalnie. Pani Doktor Chlebowska - polecam. Ogólnie bardzo dobre wrażenie, czas od przyjazdu do wyjścia niecałe 45 minut. Fakt - rodzice z dziećmi muszą czekać w dłuższej kolejce do pediatry - ale tutaj głownym problemem pewnie jest kontrakt NFZ. Reasumując - bardzo zadowolony.
bez imienia
1/5
02-12-2013 22:27
Uwaga na, Dr. Chlebowską nie zawsze jest taka jak o niej piszą, potrafi bezpodstawnie wyrzucić pacjenta za drzwi bez wcześniejszego zbadania, wprowadza swoje segregacje i wybiera kogo zbada a kogo nie. Jest nieuprzejma i absolutnie nie powinna pracować w świątecznej pomocy lekarsko-pielęgniarskiej skoro i tak odsyła pacjentów niezbadanych do lekarza rejonowego mimo że jest późna pora i na wizytę trzeba z gorączką czekać do następnego dnia. Strzeżcie się tego lekarza!!!
Jola
1/5
09-12-2013 09:41
Jeżdżę z dzieckiem po wielu poradniach w Łodzi i rzeczywiście tak niemiła obsługa i gburowaci lekarze to rzadkość. Prawie się nie odzywają jeśli już to zdawkowo, lakonicznie, robią to z wielkiej łaski.Ci lepsi lekarze odchodzą stąd i wcale im się nie dziwię. Jeśli macie wybór nie polecam to ostateczność.
Artur
5/5
14-01-2014 09:08
Od wielu lat jestem pacjetem ,jeszcze przychodnia nie nazywala sie Dobry Doktor i nie mam zadnych zastrzezen.Jestem po dwoch operacja kregoslupa i czuje sie swietnie.Co do obslugi w rejestracji moim zdaniem super wiec nie mam pojecia o co chodzi........
Mateusz
5/5
18-01-2014 23:45
Jestem bardzo zadowolony z działania przychodni. Korzystałem z pomocy w weekendy i w porach nocnych, chcąc pogodzić pracę ze studiami, i panie pielęgniarki były pomocne i uśmiechnięte. Szczerze polecam, a dzisiaj jak byłem po kilku miesiącach nieobecności, zostałem rozpoznany i bardzo mile powitany. Ludzie są otwarci, uśmiechnięci i podchodzą profesjonalnie do sprawy.
Agata
1/5
28-01-2014 10:15
Osoby który piszą pozytywną opinię chyba są podstawione bo fatalna jakość obsługi jest faktem! Kiedy bym była to niemiłe zachowanie w stosunku do mnie lub do innych osób w kolejce do rejestracji bez problemu można zaobserwować.
aga
1/5
12-02-2014 11:00
nikt nie odbiera telefonów
Agnieszka
4/5
27-02-2014 09:14
Wszystko zależy od ludzi nie tylko tych, którzy obsługują ale również od tych, którzy przychodzą do poradni. Niech każdy popatrzy na siebie i swoje zachowanie, a dopiero potem mówi o zachowaniu innych. Panie z rejestracji są kompetentne, a to jest bardzo istotne.
Ewelina
1/5
28-02-2014 14:55
Witam a ja dzwonie od Poniedziałku i nie mogę się dodzwonić albo jest zajęte albo nikt nie odbiera. Może mam zły numer 686 74 73 ale dzwoniłam na centrale i Pani mi podała taki sam więc wydaje mi się że jest dobry.Jeśli ktoś z Państwa ma inny to proszę o podanie będę bardzo wdzięczna gdyż muszę zapisać syna na kontrolę a za nic się mogę się tam dodzwonić z góry dziękuje.
Jola
5/5
03-04-2014 15:33
Proszę dzwonić po godzinie 15. Najlepiej między 15 a 20 - skuteczność gwarantowana :)
Maciek
5/5
07-04-2014 20:09
Dodzwaniałem się bez problemu trzykrotnie w ciągu godziny, sympatyczna i empatyczna rejestracja. Dzwoniłem po pomoc zamiast pogotowia, które nie zostało wysłane, bo "dziecko nie traci przytomności".. Oni przyjechali.
Maja
3/5
08-04-2014 13:39
Numer na komórkę który podał Pan Piotr jest nieaktualny i jest numerem prywatnym.
jadzia
1/5
09-04-2014 11:54
Od 3 dni próbuje się dodzwonić do tej placówki ale albo nikt nie odbiera albo za chwile jest"zajęte"- chyba po prostu odkładają słuchawkę.. A dzwonie naprawde cały dzień o różnych porach ..jak dotąd bezskutecznie.. Może mi się w końcu uda trafić aż ktoś w rejestracji się zlituje i odbierze ten telefon...
Monika
2/5
14-05-2014 15:11
Po 2 godzinach w końcu się dodzwoniłam. Pani rejestratorka nie miła strasznie. Terminy nie najgorsze bo jak na NFZ miesiąc czekania to tragedii nie ma. mam nadzieję że lekarz chociaż wyleczy mi dziecko bo jak narazie opinia o przychodni nie za ciekawa
Honia
5/5
27-05-2014 20:44
Panie w rejestracji dla mnie bardzo miłe, może to dlatego,że ja również jestem dla nich miła? :) Zastanówcie się nad swoim zachowaniem a potem oskarżajcie innych o "muchy w nosie". Byłam świadkiem jak bardzo nie miła pacjentka zwracała się do jednej z pań w rejestracji i chce Wam powiedzieć, że ja bym jej tak łagodnie nie potraktowała :P Lekarze specjaliści przyjmujący w przychodni to przeważnie ci którzy pracują w ICZMP a oni maja naprawdę dobrą opinię. (Korzystam z poradni neurochirurgicznej i neurologicznej, dojeżdżam do nich 140 km., bo warto ) Pozdrawiamy z Hubertem panie w rejestracji i prof. Nowosławską oraz dr Hibner :)
Tina
4/5
08-06-2014 21:11
Od powstania NZOZ-u korzystam z opieki medycznej Dobrego Doktora i tak naprawdę nie mogłabym powiedzieć złego słowa na obsługę administracyjną w rejestracji - szybko, sprawnie i miło oraz opiekę lekarską, ale niestety miałam pecha ,bo robiłam dziecku badanie EEG. Pani Technik zirytowana, poddenerwowana, niemiła, wręcz arogancka, opryskliwa, żeby nie powiedzieć chamska, tłumacząca bez żenady swój stan dziesiątą godziną pracy. Tyle się już mówi na temat przemęczenia personelu medycznego, a tu proszę... Teraz zastanawiam się czy nie trzeba powtórzyć tego badania, bo zaangażowanie, kompetencja były bardzo mierne w przeciwieństwie do zmęczenia Pani Technik. SKANDAL SKANDAL SKANDAL Strach się bać. Przez takie praktyki pacjenci będą od Was odchodzić. Moja ocena w przypadku badania EEG - "mniej niż zer". Bez EEG stawiam 4 gwiazdki
Magda
1/5
31-08-2014 23:49
Odradzam wizyty u pani Kazanek-Zasada bardzo arogancka, opryskliwa i nieuprzejma lekarka. Przepisała dziecku lekarstwo i odmówiła wypisania na nie recepty, ponieważ w trakcie rozmowy stwierdziłam, że mam kilka tabletek w domu (może trzy lub cztery) , podczas, gdy potrzebowałam 21 -według zaleceń tejże lekarki. Twierdziła, że po receptę mogę przyjechać jutro lub najlepiej zgłosić się na rejon i w ten sposób zabrać czas innemu lekarzowi, zrobić sztuczny tłok w przychodni, przy okazji może ktoś inny, kto naprawdę będzie potrzebował pomocy to jej nie otrzyma, bo lekarz będzie wykonywał część pracy za "panienkę"- w dodatku niedouczoną bo miała problemy nawet z ortografią. Naprawdę żenujące, jak za czasów komuny - lekarzyna wielkie Panisko pacjent ma się kajać.
Marta
5/5
10-09-2014 18:38
W przeciwieństwie do Pani powyżej jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani doktor poświęciła mii mojemu synowi naprawdę dużo czasu. Dokładnie zebrała wywiad,nie wymadrzala się. Następnie zbadala syna,zagadujac go,wiec obyło się bez płaczu. Zapisała leki,wszystko wytłumaczyła. Byłam wystraszona choroba syna,a po wizycie uspokoiłam się i zostałam zbowilizowana do leczenia. Więcej takich lekarzy! Faktycznie błąd ortograficzny świadczy o medycznej wiedzy.
Aga
1/5
12-09-2014 17:26
Widzę, że Pani Marta bardzo chce poprawić opinię o Pani doktor, albo sama Pani doktor sobie wystawiła tą ocenę. Ja również miała kontakt z tym lekarzem i niestety też oceniam ją negatywnie. Błąd ortograficzny świadczy o tym, że ktoś jest niedouczony i nieoczytany. Od lekarzy należy czegoś wymagać. Kultura osobista też by się przydała.
Daga
1/5
26-10-2014 11:18
Byłam dziś z rocznym synkiem i o ile nie zdarzy się jakaś wyjątkowa sytuacja będę omijać placówkę szerokim łukiem. Pani doktor bardzo nieprzyjemna i opryskliwa. Powiedziałam np., że dziecko prawie cały czas kaszle. Na to odpowiedz pani doktor: "no chyba nie cały czas, teraz nie kaszle". Zero standardów typu: fartuch lekarski czy mycie rąk przed badaniem. Jedyne co można pochwalić to rejestracja- szybko i sprawnie.
OLa-Fasola
5/5
28-10-2014 15:59
Czytam i płakać mi się chce...wszystko potrafię zrozumieć ale opinia Pani "Aga", z całym szacunkiem jest poniżej krytyki! W jaki sposób "błąd ortograficzny świadczy o tym, że ktoś jest niedouczony i nieoczytany"??? Ja jestem prawnikiem i zdarza mi się popełnić błąd ortograficzny, z rzadka ale jednak...Ja jestem zadowolona z "obsługi" dr. Zasada, może dlatego, że ja również byłam miła?! Czasami warto spróbować Pani "Aga"... Wolę mieć wyleczone dziecko, niż brak błędu ortograficznego na recepcie. Z poważaniem, Ola.
Rozżalona i zdumiona
1/5
24-11-2014 21:39
Zdecydowanie, ale to naprawdę zdeeeecydowanie odradzam jakąkolwiek wizytę u lekarz neurologa dla dorosłych chyba, że ktoś chce się przekonać jak nieeeeeeeeeee powinna "wyglądać" wizyta u lekarza. Czas wizyty 3-5 minut, zainteresowanie pacjentem żadne, a kultura osobista....ooooooo przez duże QQQQQQQQ, wystarczy napisać, że słyszy się np."siada" (mało brakuje, aby "pan dobry doktor" nie wydawał komendy SIAD!". Po takiej wizycie to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać? Naprawdę nie ma już lekarzy, którzy poważnie traktują swój zawód, nie wspomnę już o podstawach kultury osobistej. Ponoć doczekaliśmy czasów, że to za pacjentem "idzie" pieniądz dla pana doktora. To ja mówię wszem i wobec, że w przypadku wizyty u tego lekarz pieniądze będą wyrzucone nie tylko w błoto, ale i w gnój.
Pacjentka
1/5
29-11-2014 12:47
Zgadzam się z Przedmówcami, że możliwość dodzwonienia się do rejestracji nie jest może najważniejsza przy ocenie placówki medycznej , chociaż i to czasem dla chorego pacjenta jest istotnie. W mojej opinii dużo ważniejsza jest jakość świadczonych usług medycznych i tu niestety sytuacja nie wygląda lepiej. Podobnie jak Rozżalona i zdumiona miałam wątpliwą przyjemność korzystać z porad medycznych lekarza neurologa dla dorosłych. Dawno nie przeżyłam takiego szoku. Mało powiedzieć, że lekarz nieuprzejmy – ciśnie się na usta żeby powiedzieć dosadniej, niezainteresowany problemem pacjenta, to do tego wszystkiego ma się wrażenie, że główny cel to jak najszybciej pozbyć się go z gabinetu. Niewiarygodne, że w ogóle takie funkcjonowanie może mieć miejsce. Gdzie jakaś kontrola, weryfikacja, nadzór nad tym co się tam dzieje? Najbardziej frustrujące jest to, że jedyne co można zrobić w tym temacie to ostrzec przed „dobrym doktorem” przyszłych pacjentów, co niniejszym czynię.
KASIA
1/5
02-02-2015 14:51
najgorszza z przychodni w jakich byłam.. nocna pomoc jest tragiczna i trafiłam na nietrzezwa lub nacpana lekami pediatre i musiałam wezwac policje ... tragedia
asiula
1/5
08-04-2015 12:46
Rany od marca próbuje się dodzwonić i nie mogę albo zajęte albo nikt nie odbiera mam 100km do łodzi i nie mam jak ustalić wizyty a ma być w czerwcu ręce opadają
Gosik
1/5
28-04-2015 08:24
Wizyty komercyjne, a i owszem, możliwe od zaraz, ale umówić się do specjalisty "na NFZ" i nie czekać... hm... marzenie...
Marcin
5/5
22-05-2015 13:59
Witam.Pragnę z komentować te głupie i bez kompletnie podstawne oskarżenia pod adresem przychodni. Po pierwsze to obsługa jest naprawdę b. miła a lekarze sympatyczni i uprzejmi, bardzo lubie i szanuje DR. Nadolskiego zawsze pomocny nigdy nie mówi nie, a przede wszystkim prawdziwy lekarz ratujący zdrowie i życie. Życze wszystkim ludziom takich lekarzy jak pan doktor i przychodni tak działającej tak dobrze oczywiście. pozdrawiam Marcin P
Beata
1/5
24-06-2015 19:03
Dodzwonić się do tej przychodni graniczy z cudem!!!
andzia
1/5
16-11-2015 17:21
Masakra dzwonie od kilku dni i nikt nie fatyguje się odebrać telefonu ta poradnia na pewno nie powinna się tak nazywać!!!!!!!!! A jak już udało mi się dodzwonić zostałam okropnie potraktowana . Czytając te Państwa opininie dyrekcja już dawno powinna osobę odpowiedzialna na tym stanowisku zwolnić dyscyplinarnie!!!!!!!! Mam tylko nadzieję że na wizycie z dzieckiem zostanę potraktowana jak człowiek w co mało wierze
Sylwester
1/5
16-12-2015 13:18
Zgadzam się z opiniami dotyczącymi możliwości dodzwonienia, dzwonimy z żoną srednio co 10-15 minut zaczynając od godz 8 kończąc o około 17 - od kilku dni telefon uporczliwie milczy- nie mogliśmy przesunąć terminu wizyty z powodu choroby dziecka (nadmieniam że wcześniej termin zmieniono nam na inny z powodu choroby pani doktor ). Pierwsza wizyta w październiku to jakaś masakra-doktorowa skrzyczała mnie i żonę że jakim prawem chcemy (jakie chcemy-takie było zalecenie szpitala CZMP) rehabiltować zdrowe dziecko z zamartwicą mózgu(!) konsultacje z innymi neurologami potwierdziły że już sam "cooling" zoobowiązuje do stymulacji dziecka poprzez rehabilitacje (!) do tego szczegółowe usg przezciemiączkowe zrobione w innych klinikach wykazały nieprawidłowości - Pani doktor litości bo to jakaś "porażka". OPINIA OCZYWIŚCIE POWINNA BYĆ ZERO GWIAZDEK
Sylwester
1/5
16-12-2015 17:07
...P.S. Biorąc pod uwagę posty że po godz. 15 ktokolwiek odbierze telefon w rejestracji oznajmiam iż dn. 16 grudnia 2015 od godziny 15 do 15-40 dzwoniłem non stop (wybierając ponownie numer po komunikacie że wybrane połączenie nie może być zrealizowane etc..) o godzinie 17 słychać tylko znajome tidudi.... Proszę więc o nie wpisywanie postów "nabijających " sobie opinii na plus przez personel medyczny tzw. "dobry doktor " bo to farsa i żenada . Aha no i nadal nie mogę dać "zero" gwiazdek. Jeśli ktoś posądzi mnie o nierzetelny i nierealny wpis chętnie podam numer telefonu (na pogawędkę oczywiście ) :D
Maciej
1/5
21-12-2015 18:37
Tragiczna obsluga, chamska i niekompetenta! Pacjent jest traktowany bez szacunku. Stanowczo odradzam!!!
Marta
1/5
25-02-2016 12:33
Od 3 tyg nie mogę się dodzwonić masakra w poniedziałek dziecko ma rezonans a za tydzień ma miec wizytę a tu albo nikt nie odbiera albo zajete
Pati
1/5
09-03-2016 22:48
Panie na recepcji niesymatycznerobia łaske odpowiadajac na jakiekolwiek pytanie. W poczekalni chaos! I na dodatek nie ma przewijaka dla dzieci a pel o malutkich pacjentow.
Damian
1/5
13-03-2016 10:42
Wczoraj bylem z moja kobieta w dobry doktor poniewarz ma kaszel katar bul gardla goraczka 37.2 to standard a wzrasta czasem do 38.3 a pani doktor zbadala i powiedziała żeby neozine sobie kupic no to bylo przegięcie skoro taki stan sie utrzymuje od 2 dni to raczej antybiotyk a nie syropek może jak by byl inny lekarz to bylo by inaczej wiec nie wszyscy specjaliści są tacy super dobrzy a dzis moja kobieta leży ledwo sie rusza z lozka i co syropek nie pomaga a bul gardla doszedł ze jeść nie chce praca to nie tylko 8h ale trzeba miec zamiłowanie do niej i angarz a życie będzie lepsze
ela
1/5
03-04-2016 02:19
Nocna pomoc,rodem z horroru.Lekarka chyba nie wie co to empatia i kultura.Czulam sie jak na planie filmu Bareji.Pielegniarka stala przed lekarka niemal na bacznosc.Masakra,mam nadzieje,ze kiedys lekarz przestanie czuc sie niczym Bog,bo On jest jeden i mial wiecej pokory od calej opieki medycznej,razem wzietej!
Helszka
1/5
17-05-2016 23:18
Dobry doktor to jakaś pomyłka! Fakt panie w rejestracji ok, nie można złego słowa powiedzieć ale.. Może nie trafiłam na lekarza z powołania... Przyjechałam z dzieckiem a przyjęła nas Joanna kazanek zasada. Zadała pytania na które odpowiedziałam zapisała sobie w karcie moje odpowiedzi i stwierdziła że moje dziecko jest odwodnienie i ma jeszcze jakiś ostry stan. Lekarz w prywatnych ciuchach w kapciach na nogach z przekrwionymi oczami jak po przepiciu, nie miła gburowata, gdy ja zmieniłam ton swoich wypowiedzi nagle zaczęła ćwierkac jak kanarek a kiedy do niej mówiłam i patrzyłam prosto w oczy nie raczyła podnieść wzroku. I co pani "doktor" zrobiła? Wypuściła dziecko że stwierdzonym przez siebie odwodnieniem ze szpitala. W takim stanie dziecko powinno być przyjęte do szpitala bezzwłocznie. To ma być pediatra? Może powinna wrócić na studia i odświeżyć sobie słowa przysięgi? Nie omieszkam złożyc skargę i do dyrektora szpitala i do NFZ, każdy im przepuszcza ja nie mam zamiaru. W Korczaku moje dziecko zostało przyjęte w średnim stanie, a jak opowiedzialam historie to wszyscy byli zaskoczeni tak ogromnym brakiem wiedzy pani Joanny kazanek zasady.
Wku....
1/5
20-07-2016 09:24
dzwonię od paru dni!!! niech ktoś w końcu odbierze ten je... telefon!!! czy tam trzeba jechać osobiście i narobić dymu?! skandal ku..aFa!!!
Małgorzata- ujemne gwiazdki 3
1/5
12-08-2016 15:07
Nie polecam, panie w rejestracji miłe nie można złego słowa powiedzieć . Lekarz na którego trafiłam to jakaś porażka. Dr. Depczyk mimo specjalizacji neurochirurg zajął się moją menopauzą oraz rehabilitacją proponując mi uprawianie nordingu. Co do diagnozy to płyta z rezonansem dłużej się otwierała niż lekarz ją oglądał, przeleciał zdjęcia jak sprinter na olimpiadzie i zapytał -- ''czego pani oczekuję". Gburowaty i odbierający telefon od znajomych ,gdyby można dać ujemne gwiazdki to ja jestem za.
Beata
1/5
15-09-2016 20:25
Pomocy, czy ktos wie co sie dzieje tam z ta rejestracja , dzwonie od miesiaca i nie odbiera wogole nikt potrzebuje ksero dokumentacji
Magda
1/5
26-09-2016 10:33
Ja dzwonię od półtora miesiąca i też nic!! Nie mieszkam w Łodzi, więc nie przyjadę tu specjalnie żeby się zapisać. Czy ktoś może wie do kogo się udać? Gdzie napisać skargę?
Pacjent Jacek
1/5
03-10-2016 01:00
Zniesmaczony pacjent : Byłem zmuszony skorzystać z pomocy tej poradni w nocy już po przeprowadzce poradni na ulicę Kosynieròw. Drzwi zablokowane kijem..! Pani doktor mimo iż w poczekalni nie było nikogo więcej łaskawie wyszła z pokoju socjalnego po kilkunastu minutach wyraźnie niezadowolona , że ktoś przeszkadza jej w odpoczynku. Co zresztą chętnie okazywała traktując pacjenta z wrodzoną wyższością. Samo badanie i wypisanie recepty trwało może z dwie minuty. W aptece okazało się , że recepta jest wypisana źle i albo wracamy poprawić albo za leki płacimy 100%. Nie polecam tej placòwki. Chyba mało osòb zdaje sobie sprawę jakie pieniądze dostają lekarze za tego typu dyżury. Pracuję w służbie zdrowia od prawie 30 lat i coś o tym wiem. To naprawdę duże pieniądze! Poza tym o ile się nie mylę to zależność jest chyba taka , że to oni są tam dla nas , a nie odwrotnie..! Lekarze jednak uważają inaczej. Po tym jak nas potraktowano uważam , że nazwa "Dobry Doktor" jest co najmniej nie na miejscu! Nie polecam..!!!
Angelika
1/5
21-10-2016 23:56
Jestem pewna i zgadzam się z każdą stąd osoba która tak twierdzi ze Panie z rejestracji Dobry Doktor są bardzo nie uprzejme . Pracują bo muszą nie bo chcą . Lecz co do lekarzy prowadzi mnie Pani Mikołajczyk prowadzi mnie od 16go roku zycia i jestem z niej na prawdę zadowolona bo robi to dobrze.
Agnieszka
1/5
31-10-2016 21:17
Zgadzam się z przedmówcami. Ta przychodnia powinna zostać zamknięta, albo właściciel powinien wymienić cały personel medyczny łącznie z Paniami z rejestracji. Bardzo niegrzeczna, arogancka obsługa!!!!! Pacjent jest najzwyczajniej w świece intruzem!!!!! Korzystałam z nocnej pomocy dwa razy w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Pierwszy raz byłam z Mamą 80- letnią. Po wizycie u pani doktor ( to chyba była Ukrainka) Mama się popłakała. Pani doktor była bardzo niegrzeczna, nie pozwoliła mi wejść do gabinetu. Drugi raz byłam z Mężem w niedzielę, przyjmowała nas inna pani dr. która zadała mężowi pytanie: " po co pan tu w ogóle przyszedł, trzeba było iść na rejon". Mąż strasznie kaszlał, stwierdziła, że to "od zmiany temperatury", kompletnie nic nie przepisała. Mąż rano w poniedziałek poszedł do lekarza POZ i okazało się, że ma zapalenie oskrzeli. W głowie się to nie mieści jak tacy ludzie mogą leczyć chorych? Nawet psa nie powierzyłabym opiece. Moja noga więcej tam nie postanie. Szkoda tylko, że mało osób czyta te opinie. Bo gdybym przeczytała nigdy w życiu bym tam nie pojechała.
piotr
2/5
15-05-2017 23:08
Rejestratorki tragedia!! Siedziałem ze 30-40 minut w poczekalni z 2,5 letnim dzieckiem, zaczynał się nudzić jak to dziecko wiec go trochę zabawiałem, wtedy nagle jedna z rejestratorek do mnie z pretensją i podniesionym głosem że mam uspokoić dziecko bo one tu przecież pracują. Wszystko było by ok uciszył bym dziecko (co z reszta zrobiłem) gdyby nie fakt ze te 30-40 minut one tam nie pracowały tylko siedziały i szukały sobie wczasów na dominikanie!! i my ludzie jeszcze płacimy za to składki. Jak ja bym w pracy kazał klientowi się uciszyć bo mi przeszkadza w szukaniu wczasów to bym od razu wyleciał z pracy, tak wiec drogie panie może trochę więcej szacunku dla pacjenta bo to dzięki tym pacjentom macie pieniądze na te wczasy. Co do samych lekarzy to zależy na kogo się trafi, bylem z dzieckiem pare razy i nie narzekam.
Skandal, szkoda mojego czasu i pana doktora. Jak zwykle lekceważenie pacjentów.
Zupełnie sie nie zgadzam z negatywną opinią.
Dobry Doktor jest godny polecenia!
terminy rzeczywiście są korzystne dla pacjentów a Panie w rejestracji zawsze służące rzetelną i treściwą informacją.I co bardzo istotne z dodzwonieniem się do Dobrego Doktora nigdy nie ma problemów.
Lekarze godni zaufania, prawdziwi fachowcy. Ogólne zadowolenie na każdej płaszczyźnie.
Oby tak dalej! Pozdrawiam załogę Dobrego Doktora
Nie można się dodzwinić do placówki, bo nikt nie odbiera telefonu- nowego numeru oczywiście!!!!
Chyba te panie tam za kare nie siedzą? Jak ktoś ma problem z dodzwonieniem się proszę dzwonić pod ten nr tel. 601-249-521
Nie rozumiem tej krytyki, bo chodzi o lekarzy a nie Panie z rejestracji, którym w sumie sie nie dziwię, posadzić każdego na tydzień na taki telefon a jesteśmy w takim samym humorze. Jeśli chodzi o jakość ta w Dobrym Doktorze zasługuje na 5 !
jest 10.11.2013 niedziela czyli Świąteczna Pomoc Medyczna (dodam, że pierwszy raz korzystałem z takiej usługi i wyobrażałem sobie to dużo gorzej - biorąc wiedzę z takich właśnie opinii).
Rejestracja - krótko, bez ceregieli ale profesjonalnie - czas 2 minuty
oczekiwanie do lekarza - 15 minut
wizyta: szczegółowy wywiad, diagnoza, konkretne zalecenia. Miło i profesjonalnie. Pani Doktor Chlebowska - polecam.
Ogólnie bardzo dobre wrażenie, czas od przyjazdu do wyjścia niecałe 45 minut.
Fakt - rodzice z dziećmi muszą czekać w dłuższej kolejce do pediatry - ale tutaj głownym problemem pewnie jest kontrakt NFZ.
Reasumując - bardzo zadowolony.
zbada a kogo nie. Jest nieuprzejma i absolutnie nie powinna pracować w świątecznej pomocy lekarsko-pielęgniarskiej skoro i tak odsyła pacjentów niezbadanych do lekarza rejonowego mimo że jest późna pora i na wizytę trzeba z gorączką czekać do następnego dnia. Strzeżcie się tego lekarza!!!
Może mam zły numer 686 74 73 ale dzwoniłam na centrale i Pani mi podała taki sam więc wydaje mi się że jest dobry.Jeśli ktoś z Państwa ma inny to proszę o podanie będę bardzo wdzięczna gdyż muszę zapisać syna na kontrolę a za nic się mogę się tam dodzwonić z góry dziękuje.
Więcej takich lekarzy!
Faktycznie błąd ortograficzny świadczy o medycznej wiedzy.
Błąd ortograficzny świadczy o tym, że ktoś jest niedouczony i nieoczytany. Od lekarzy należy czegoś wymagać.
Kultura osobista też by się przydała.
Jedyne co można pochwalić to rejestracja- szybko i sprawnie.
W jaki sposób "błąd ortograficzny świadczy o tym, że ktoś jest niedouczony i nieoczytany"??? Ja jestem prawnikiem i zdarza mi się popełnić błąd ortograficzny, z rzadka ale jednak...Ja jestem zadowolona z "obsługi" dr. Zasada, może dlatego, że ja również byłam miła?! Czasami warto spróbować Pani "Aga"...
Wolę mieć wyleczone dziecko, niż brak błędu ortograficznego na recepcie.
Z poważaniem,
Ola.
Najbardziej frustrujące jest to, że jedyne co można zrobić w tym temacie to ostrzec przed „dobrym doktorem” przyszłych pacjentów, co niniejszym czynię.
Przyjechałam z dzieckiem a przyjęła nas Joanna kazanek zasada. Zadała pytania na które odpowiedziałam zapisała sobie w karcie moje odpowiedzi i stwierdziła że moje dziecko jest odwodnienie i ma jeszcze jakiś ostry stan.
Lekarz w prywatnych ciuchach w kapciach na nogach z przekrwionymi oczami jak po przepiciu, nie miła gburowata, gdy ja zmieniłam ton swoich wypowiedzi nagle zaczęła ćwierkac jak kanarek a kiedy do niej mówiłam i patrzyłam prosto w oczy nie raczyła podnieść wzroku. I co pani "doktor" zrobiła? Wypuściła dziecko że stwierdzonym przez siebie odwodnieniem ze szpitala. W takim stanie dziecko powinno być przyjęte do szpitala bezzwłocznie. To ma być pediatra? Może powinna wrócić na studia i odświeżyć sobie słowa przysięgi?
Nie omieszkam złożyc skargę i do dyrektora szpitala i do NFZ, każdy im przepuszcza ja nie mam zamiaru. W Korczaku moje dziecko zostało przyjęte w średnim stanie, a jak opowiedzialam historie to wszyscy byli zaskoczeni tak ogromnym brakiem wiedzy pani Joanny kazanek zasady.