NZOZ Epm-Osada

Słoneczników 44
Tarnowskie Góry
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia alergologiczna
Alergolog
184 dni 32 384 98 98
Godziny otwarcia:
PN07:30-11:30
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ12:15-17:15
PT13:00-18:00
Poradnia chorób metabolicznych 157 dni 32 384 98 98
Godziny rejestracji:
PN07:30-20:00
WT07:30-20:00
ŚR07:30-20:00
CZ07:30-20:00
PT07:30-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR15:00-19:00
CZ15:00-19:00
PT08:00-12:00
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog
364 dni 32 384 98 98
Godziny rejestracji:
PN07:30-21:00
WT07:30-21:00
ŚR07:30-21:00
CZ07:30-21:00
PT07:30-21:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT12:00-16:00
ŚR07:30-11:30
CZ16:00-20:00
PTnieczynne
Poradnia ginekologiczna
Ginekolog
392 dni 32 384 98 98
Godziny rejestracji:
PN14:30-20:30
WT07:30-12:30
ŚRnieczynne
CZ14:30-20:30
PTnieczynne
SO08:00-12:30
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT08:00-12:00
ŚRnieczynne
CZ16:00-19:00
PT08:00-13:00,16:00-20:00
Poradnia neurologiczna
Neurolog
154 dni 32 384 98 98
Godziny rejestracji:
PNnieczynne
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZnieczynne
PTnieczynne
SO08:00-12:00
Godziny przyjęć:
PN09:00-12:00,15:00-19:00
WT12:30-18:00
ŚR15:00-18:00
CZ08:00-13:00
PT08:00-11:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
184 dni 32 384 98 98
Godziny rejestracji:
PN07:30-20:00
WT07:30-20:00
ŚR07:30-20:00
CZ07:30-20:00
PT07:30-20:00
SO08:00-13:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR08:00-14:00
CZ15:30-19:30
PT15:30-19:00
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
311 dni 32 384 98 98
Godziny rejestracji:
PN07:30-20:00
WT07:30-20:00
ŚR07:30-20:00
CZ07:30-20:00
PT07:30-20:00
SO08:00-12:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-13:00
WT16:00-18:00
ŚR12:00-19:00
CZ15:00-19:00
PT15:00-16:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
32 394 98 98
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
32 384 98 98
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
32 384 99 98
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Epm-Osada

Dodaj opinię
3/5
Ogólnie okey, ale...

W powyższej przychodni odkąd pamiętam panie w rejestracji nie zawsze odbierają telefon. Osoby starsze dzwoniąc nie zawsze mogą się zarejestrować i tym samym pójść do lekarza.

Kiedyś kilku pacjentów stojąc w przychodni o różnych porach dzwoniło, a panie, które w tym momencie nie miały nic do roboty stały, piły kawkę a telefon... dzwonił... dzwonił i nic. Dopiero po pół godzinie udało się dodzwonić. Nie ukrywam, że gdy byłem chory i nie byłem w stanie sam wyjść z łóżka, a na dworze był siarczysty mróz również miałem poważne problemy z rejestracją. Udało się po kilku godzinach.

A co, gdyby osoba starsza potrzebowała pomocy? Panie odpowiadają, że trzeba dzwonić po karetkę. Do mocnego przeziębienia? Od czego kobiety tam jesteście?

Generalnie paniom wydaje się, że pracują tam dożywotnio, i że pracodawcy robią łaskę.
2/5
Chcąc skorzystać w tej przychodni z porady mojego lekarza pierwszego kontaktu, muszę być baaardzo zdrowa, by rano ok. 6.30-7.00 stanąć posłusznie w kolejce oczekujących pacjentów, by zarejestrować się do mojego lekarza, bo rejestracja telefoniczna graniczy z cudem! Panie rejestratorki przyjęły zasadę, że rano telefonicznie nie rejestrują!! Pół biedy, gdy jestem "zdrowa", tzn. przyszłam do kontroli po chorobie, potrzebuję ponowne skierowanie do specjalisty czy przekaz na wykonanie badań laboratoryjnych. Jednak w przypadku, gdy rano, po przebudzeniu mam 39,9 temperatury i ledwo się ruszam, pójście, by odstać swoje w kolejce pacjentów, przy różnej - mroźnej, wietrznej pogodzie, przed zamkniętą jeszcze przychodnią, graniczy ze zdrowym rozsądkiem. Panie z rejestracji telefonu nie odbiorą! Nie raz, nie dwa, byłam świadkiem, gdy telefon dzwonił, dzwonił, ale panie go, jakby nie słyszą... Ustaliły sobie zasadę, że trzeba osobiście albo kogoś poprosić, żeby nas zarejestrował. Kogo prosić? ...starszą niedołężną sąsiadkę czy własne dziecko, żeby nie poszło na pierwszą lekcję do szkoły? Te panie chyba zapomniały po co tam pracują. W chwili obecnej jest to już nagminne, od 2 lat nie dostałam się do mojego lekarza rodzinnego, chcąc zarejestrować się telefonicznie. Chyba ktoś tym faktem powinien się zainteresować, może NFZ, w końcu to Fundusz podpisuje kontrakty. Przychodnia dla pacjentów? Tego nie można powiedzieć o EPM OSADA, a przynajmniej o paniach pielęgniarkach/ rejestratorkach. Z usług lekarzy jestem zadowolona, tylko jak do nich się "dostać", nie biorąc dnia urlopu, albo nie mogąc zwlec się z łóżka...
1/5
Przychodnia na Osadzie Jana, gdzie chyba większość osób to ludzie starsi, trzeba iść rano się zarejestrować najlepiej przed 7 żeby dostać się do lekarza od razu, stojąc w kolejce przed przychodnia. Jeśli przyjdzie się po godzinie 8 rejestracja jest już na inna godzinę np 11.00 gdzie osoba starsza, często z ograniczeniami musi wrócić do domu, chyba że ma ochotę czekać 3h w przychodni. Panie w rejestracji... Lekarka kazała mojej babci po wizycie udać się do rejestracji żeby uzyskała informacje, pani ja zbyla niczego nie wyjaśniając. Nie uważam żeby panie w rejestracji nie mogły napić się kawy, ale może czasem warto pomyśleć drogie panie ze wy kiedyś też będziecie starszymi osobami i czy wtedy chcialybyscie być tak traktowane jak wasi pacjenci czekający w kolejkach, chorzy. Nie będę oceniać wszystkich osób tam pracujących bo nie można generalizowac, ale ogólne moje wrażenie jest kiepskie. Myślę że warto by było napisać do Rzecznika Praw Pacjenta, służba zdrowia w naszym kraju to jest faktycznie śmiech na sali,ale traktowanie ludzi w poszczególnych przychodniach to już inna sprawa.
1/5
Odradzam każdemu tę przychodnię. Dodzwonić się do rejestracji graniczy z cudem, a jeśli już ten cud nastąpi po wielogodzinnych próbach, na prośbę o zarejestrowania do lekarza słyszy się " ale dzisiaj już nie ma szans". Od 2 lat nie udało mi się zapisać do lekarki, która zleciła badania, żeby je skonsultować. BEZNADZIEJNA przychodnia.
4/5
Z całym szacunkiem dla osób przede mną piszących opinie , chodzę do tej przychodni od dwóch lat dopiero , ale nie zgadzam się z większością tych niepochlebnych zdań , osobiście jestem zadowolony z opieki zarówno lekarskiej jak personelu pomocniczego ,
1/5
Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się żebym wszedł do gabinetu lekarza o umówionej porze. Przykład z dzisiaj: wizyta na 11:00 (byłem nawet 10 minut przed czasem) a mamy 11:40 a ja dalej czekam. Ja wiem, że każdy chce zarobić i obsłużyć najwięcej pacjentów w ciągu jednego dnia, ale... Ja zaraz po prostu zmienię przychodnie więc sztuki nie będą się zgadzać i tak. Ja nie wiem kto wymyślił taki sposób umawiania pacjentów. Wy ich co 5 minut chyba umawiacie...
1/5
Do przychodni pierwszego kontaktu próbuje dodzwonic się od 50min. Przykre...
1/5
W dniu 30.10.2020 jedna z Pań pracujących w rejestracji powiedział do mnie ,że jestem wredna bo domagałam się wizyty u lekarza, który po zeszłotygodniowej teleporadzie zlecił mi na cito wykonanie badań i powiedział ,że musi mnie osobiście zobaczyć i zbadać. Dziś panuje tam panika bo jak powiedziała jedna z pielęgniarek wszystkie mają koronawirusa , na moje pytanie co tu robią odpowiedziała ,że ktoś musi pracować . Wydaje mi się to skrajną nieodpowiedzialnością ,żeby zarażone pielęgniarki były w pracy. Tak naprawdę to im sie po prostu nie chce przyjmować pacjentów i tylko tak sobie chlapnęła o zarażeniu. Odmówiono mi wykonania zleconego przez lekarza badania więc się zastanawiam jak ta przychodnia chce dalej funkcjonować. Osoby w podeszłym wieku pewnie z pokorą przyjmują takie zachowania ale ja sobie nie pozwolę na takie traktowanie w prywatnie przychodni , to nie jest prywatny folwark rejestratorki , ona jest w pracy i ma wykonywać swoje obowiązki a nie obrażać pacjentów
1/5
Witam chciałbym opowiedzieć o pracy przychodni .Rozumiem ze jest pandemia ale to co się dzieje z komunikacją pomiędzy lekarzem a pacjentem jest żenujące. W tym roku lutym trafiłem z skierowaniem do specjalisty .Udzielono mi porady lekarskiej i skierowno na badania jest luty 2020.Po rejestracji na badania i wyznaczeniu terminu czekałem na badania wszystko zostało zapisane w zeszycie ok.Jest marzec pierwsze badanie ma się odbyć cisza brak tel wiec dzwonie odpowiedź pandemia nie pracujemy ok.Brak informacji co dalej .Jest kwiecień sytuacja się powtarza pracownik mówi przez tel że jak zaczną pracować to zadzwonią żeby kontynuować leczenie. Maj cisza .Czerwiec cisza.lipiec dzwonie do przychodni nie pracują pytam co z tymi badaniami odpowiedź zeszyt się stracił i brak terminów odzwonimy do Pana.Sierpien cisza .wrzesień cisza. No i jest październik jest termin mogę być przyjęty na wizytę ok pracownik mówi że jeśli miałem mieć badania to mam przestać brać leki i przyjść wyznaczonym terminie.I jestem termin wchodzę i panie w recepcji mówią że nie będę przyjęty bo lekarz chory.ok pytam dlaczego nie zadzwonili odp.nie mają mojego numeru. Pomiedzy tym dostaje covida bo nie bylem zabezpieczony lekami .Mija 3tygodnie jest listopad dzwoni pani doktor i pyta jak się czuję. Podobno numeru nie mają. Nie mam żalu do lekarza bo chciał dobrze ale o komunikację pomiędzy pacjentem a lekarzem to w tej przychodni nie działa. Finał leczenie prywatne wizyta natychmiast badania natychmiast i leczenie oczywiście tam gdzie to wszystko działa.
1/5
Spróbujcie się dodzwonić między 8 a 10 tą !!! NIEMOŻLIWE ! Jak będziecie osobiście siedząc w poczekalni zadzwońcie do rejestracji i zobaczcie co panie w tym czasie robią ! Nic ! A telefon może sobie dzwonić i dupa blada! Białasik nic nie reaguje ! Żenada !
1/5
Do przychodni pierwszego kontaktu dzwonię od godziny 8:00 z ostrym bólem rwy kulszowej wymagającym zastrzyku i zwolnienia lekarskiego bo zrobienie paru kroków to dla mnie wyczyn. Jest godzina 11:26 a telefon albo „zajęty” albo wyłączony. To już jest jakaś kpina, nie ma takiej opcji, żeby aż tylu pacjentów przez tyle godzin ciagle wisiało na linii - zapewne słuchawka jest odłożona na biurko i tyle w temacie. Trzeba im systematycznie robić osobiste ochrzany żeby te kobiety wreszcie zaczęły odbierać telefon?!
1/5
Przychodnia nieprzyjazna pacjentowi. Dodzwonić się tutaj graniczy z cudem i pacjent jest traktowany jak zło konieczne. Zapiszcie się gdzieś indziej, jeśli macie możliwość.
1/5
Jednym słowem katastrofa
1/5
To jest jakaś kpina w tej przychodni. Dodzwonić się do niej I umówić na wizytę graniczy z cudem, prędzej człowiek ozdrowieje nim go lekarz zobaczy. Trza się udać osobiście do poradni. Będąc w poradni telefon dzwoni jak opętany a żadna wielmożna Pani nie chwyci by odebrać takie zapracowane rozmozmowami między sobą. Do lekarza umawia się człowiek chory na daną godzinę i siedzi 2h dalej bo doktor nie umie się wyrobić to niech przyjmuje 2 pacjentów na dzień a nie 20. Może minął się z powołaniem. No poprostu szok i nie dowierzanie. Wogole nie rozumie jeśli pacjenci są rejstrowani co 5 min wiadomo że lekarz nie zdąży zbadać w 5 min jak jest poważniejszy problem ale tu nie chodzi chyba o zdrowie pacjenta a o akord ile lekarz dziś przymiej pacjentów. Kpina kpina powinien nfz się wziąść za to
Dodaj opinię

Adres:

Słoneczników 44, Tarnowskie Góry

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń