NZOZ Lekarza Rodzinnego "Medical-M&S"

Zwycięstwa 38
Czeladź
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia okulistyczna
Okulista
223 dni 32 265 27 89
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-13:35
ŚRnieczynne
CZ08:00-13:00
PT08:00-11:30
Godziny przyjęć:
PN13:00-17:00
WT08:00-13:35
ŚRnieczynne
CZ08:00-13:00
PT08:00-14:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
230 dni 32 265 27 89
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-16:00
ŚR08:00-16:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-12:00,15:00-19:00
WT15:00-19:40
ŚRnieczynne
CZ07:30-19:00
PT08:00-12:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
40 dni 32 265 27 89
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-16:00
WT10:00-17:30
ŚR08:00-13:00,14:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:15-12:15
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza Rodzinnego
32 265 27 89
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN07:00-18:30
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:30
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej
32 265 27 89
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej
32 265 27 89
Godziny rejestracji:
PN08:00-17:00
WT08:00-16:00
ŚR08:00-16:00
CZ08:00-16:00
PT08:00-15:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Lekarza Rodzinnego "Medical-M&S"

Dodaj opinię
1/5
Żenujący poziom obsługi. Panie w okienku rejestracyjnym opryskliwe, zapis pacjentów odbywa się nie na konkretną godzinę, a orientacyjnie, co powoduje kolejki jak w PRL'u! Na dodatek lekarze pracują jak chcą, umówiony byłem na wizytę u specjalisty, kazali przyjść na 10:00 byłem za pięć, przede mną 13 osób w kolejce, za mną jeszcze ze 4... O 10:00 lekarz ma rozpocząć pracę, po czym po 20 min ktoś z PACJENTÓW (nie pracowników przychodni) orientuje się, że lekarza jeszcze nie ma. Jak się okazało NIKT NIC NIE WIE i nikt nic nie może w tej sprawie zrobić. Zapisują pacjentów do specjalisty, który nie poczuwa się w obowiązku przyjść do pracy, baa nawet nie zamierza poinformować o swojej nieobecności Pań w okienku rejestracyjnym, a co za tym idzie Pacjentów. To jest jakaś kpina. W 21 wieku, kobieta w rejestracji, stwierdza, że nie ma numeru telefonu do lekarza i nie może się z nim skontaktować. (rozumiem że lekarz, też jest pozbawiony numeru telefonu do przychodni i kontaktują się listownie ze sobą pocztą?!) TRAGEDIA... Nie polecam, jeśli macie Państwo jakiś wybór omijajcie tą przychodnię szerokim łukiem. Ja zawitałem do niej po 10 latach (wróciłem w stare miejsce zamieszkania) i nie zamierzam tam ponownie przychodzić. Więcej zdrowia stracicie w oczekiwaniu na nic, niż na fachową pomoc!
1/5
Fakt, Przychodnia zeszła na psy.Jeszcze kilka lat temu było inaczej, chodziłam do takiej fajnej lekarki ale ona już tam nie pracuje.Dużo lekarzy stamtąd odeszło to też pewnie o czymś mówi bo z dobrej pracy ludzie nie odchodzą.Ci lekarze co są teraz to jakaś porażka, byłam u kobiety 2 razy-taka rozlazła i niezdecydowana nie wiedziała jakie mi dać leki i ciągle szukała w tym komputerze, ale chyba się przyniosę gdzieś indziej.Panie w kartotece niekompetentne, nic nie wiedzą , nie odbierają telefonów, straszny bałagan.
1/5
Przychodnia ladna i czysta, tylko szkoda źe nic wiecej, dodzwonić się nie da, panie w recepcji bardzo nieuprzejme, chaos, brak organizacji, trzeba zmarnować cały dzień żeby coś zalatwić, lekarze lepiej nie mówić . ogólnie jestem zawiedziony i chyba nie polecam.
1/5
Dziadowstwo gorzej niz w PRL - w rejestracji chaos, specjalistyczne USG na ktore czekalem miesiac nie moglo sie odbyc z powodu braku lekarza. Oczywiscie Panie w rejestracji nic nie wiedzialy - stracilem czas.
Moze dwoch lekarzy w porzadku, reszta wola o pomste do nieba.
O godzinie 8 nie maja juz wolnych terminow - wtf?
1/5
Brak słów, poprzednicy napisali wszystko. Co do recepcji, to można dodać jeszcze parę niemiłych zachowań. Zmieniłem i jestem zadowolony.
1/5
Omijajcie przychodnie szerokim łukiem-nie polecam.Panie w okienku rejestracyjnym opryskliwe-do pracy przychodzą za kare-dać im podwyżki,bo tak ciężko pracują -żenada.Straszny bałagan panuje w tej przychodni ,brak dobrych lekarzy /dobry lekarz szybko odchodzi /,nie ma żadnych badań-pewnie maja rentgena w oczach -leki przepisują najdroższe.O godz.8 brak już zapisów do lek. rodzinnego.Dodzwonić się nie można ,rejestratorka nieuprzejma.
4/5
Dużo opinii bardzo nie na miejscu po pierwsze to na USG nie czeka się miesiąc . Czas oczekiwania jest bardzo krótki to po pierwsze ,po drugie jeżeli wszędzie jest jak za komuny to chyba osoba która to pisze wtedy nie żyła bo pisze nie prawdę .
1/5
Idę do lekarza z gorączką, mocnym odrywającym się kaszlem, i mam zimne poty. Co słyszę? Uwaga cytuję "Nie chce się panu pracować, ja też jak pan widzi, się pocę, ale przyszedłem do pracy." Ja mam fizyczną pracę w temperaturze ponad 35 stopni na hali, a taki lekarz siedzi na krześle, BRAWO. Ostatnim razem jak mnie ten sam lekarz próbował na szybko leczyć, to wylądowałem ze wstrząsem anafilaktycznym w szpitalu, nie oddychałem przez dwie minuty, a temperaturę miałem 40 stopni. Nic tylko siąść i płakać.
1/5
Obsługa tej przychodni jest fatalna. Odniosłam wrażenie, że kobiety pracują bo muszą.
Personel w punkcie pobierania krwi jest nieuprzejmy.Kobiety z noworodkami muszą czekać w długiej kolejce oraz kobiety w ciąży, a pierwszeństwo zależy od kultury ludzi. Natomiast muszę stwierdzić, że większości tej kultury brakuje. Sama pracuję w punkcie pobrań, lecz nie zdarzyła mi się sytuacja, aby to ludzie decydowali o pierwszeństwie.
Zdarzyła mi się też sytuacja w punkcie pobrań, gdzie wylał mi się mocz i chciałam ją dać do utylizacji. Powiedziano mi, że nie posiadają takiego pojemnika. Niestety musiałam wracać z tym do domu. Po rozmowie z Rzecznikiem Praw Pacjenta pojemnik taki powinien się znajdować w każdym laboratorium.
Mam zastrzeżenia co do rejestratorek, które powinne podawać konkretną godzinę wizyty do lekarza. Kolejne , co mi się nie podobało w tej przychodni to obsługa samego lekarza, który leczy za pomocą internetu. Nie wiedział w jakiej dawce lek ma być przepisany i jaki rodzaj ma być podania, i oczywiście pytał się o to mnie.
Pomimo, że mam do tej przychodni najbliżej wolę dojeżdżać do przychodni, do której chodziłam wcześniej. Stawiam na lepsza obsługę personelu oraz fachowość.
4/5
Też byłam w tym dniu na badaniach i całkowicie się nie zgadzam z opinią poprzedniczki , personel bardzo miły , jeżeli pacjent jest w porządku to i osoby które tam pracują są miłe .
Pozdrawiam .
1/5
najgorsza przychodnia
5/5
Większość wpisów trochę niesprawiedliwych a nawet bardzo ,byłam świadkiem sytuacji kiedy to pacjenci zachowują się niekoniecznie grzecznie a wymagają od personelu uśmiechu i załatwienia sprawy prawie przy wejściu . Panie miały i tak dużo empatii przy zachowaniu tej osoby .
Pozdrawiam .
5/5
Piszę w imieniu mojej babci która korzysta z tej Przychodni .
Panie bardzo miłe i bardzo pomocne ,moja babcia nie wychodzi z domu i wszystkie sprawy załatwiam ja , ale pracując nie jestem w stanie wszystkiego ogarnąć. Na telefon załatwiam recepty i skierowania jeszcze nie zdarzyło się abym spotkała się z odmową albo nieuprzejmym zachowaniem . Trzeba być miłym to inni też są mili .
5/5
Ja tam nie narzekam .zawsze sprawnie i bez problemu jestem przyjęta.przynajmniej nie ma problemu z pediatrą co u innych jest kiepsko.
A poradnia czysta i zadbana ,z klimatyzacją.
5/5
Jestem w tej przychodni od 13 lat i nie mogę na nic narzekać. Panie w rejestracji są miłe i służą zawsze pomocą. Przychodnia jest czysta I zadbana .
5/5
Przychodnia na 1 miejscu. Zawsze czysto. Co jakiś czas następują zmiany na lepsze między innymi klimatyzacja. Lekarze przyjmują wszystkich pacjentów, nie odmawiają. Pielęgniarki z godnym podejściem do pacjenta. Zawsze miłe i pomocne. Polecam w 100 %.
5/5
Dużo opinii nie na miejscu lekarze przyjmują pacjentów nie trzeba czekać tydzień na wizytę tak jak to jest w innych placówkach.Jestem w tej przychodni od bardzo dawna i nie narzekam nie mam zamiaru zmieniać.Tylko drodzy Państwo bądźcie wyrozumiali chcielibyście przyjść i w sekundę zostać przyjęci.Niestety to są tacy sami ludzie jak Wy.
5/5
Polecam Przychodnie i nie zgadzam się z tymi opiniami że Panie w rejestracji są odpryskliwe .
5/5
Bardzo jestem zaskoczona oczywiście pozytywnie ,bardzo miło pełna kultura panie pielęgniarki bardzo sympatyczne . Byłam na badaniach w niejednej placówce i taka obsługa jak w Medicalu ze świeca szukać.
Pozdrawiam .
5/5
Witam !!!!!!!!
Bardzo pozytywne doświadczenie ,więcej lekarzy .
Rejestracja oraz kontakt z pielęgniarkami bardzo pozytywnie .
Lekarz uprzejmy miły , konkretny.
Chyba nie wszystkie opinie są prawdziwe .
1/5
Dodzwoniennie sie się tam to wyjątkowe szczęście. Ciekawe, bo gdy wejść siedzi kilka pan za szybą. Nie widać, by ktoś dzwonił. Mimo kilkudziesięciu prób nie udało się. Wreszcie, gdy był sygnał, nikt nie odbiera słuchawki. Panie Dyrektorze S. Niech Pan zamknie tę budę, by nie podpisywać się pod złymi opiniami o służbie zdrowia. Od kilku lat nie ma dentysty. To wszystko, o czym słyszymy w reżimowych mediach to pic. W konfrontacji z rzeczywistością wygląda to tak jak w Czeladzi Piaskach, mimo zaangażowania niektórych lekarzy, choćby dr Malina.
1/5
Super opinie wpisały sobie same panie zatrudnione w rejestracji bądź ktoś z rodziny! Proszę państwa podstawowy problem to bardzo wrogie nastawienie do pacjentów niegrzeczny ton wściekła mina powodują że człowiek zapomina po co tam przyszedł i nieprawdą jest że pacjenci są niegrzeczni bo ja próbowałam być super grzeczna i nic to nie dało. Do wszystkich przychodni można wejść tylko nie do tej ludzie przez panie z rejestracji są traktowani jak trędowaci! Myślę że ci co jeszcze tam się leczą poprostu się przywiązali do miejsca nic więcej. Tej przychodni potrzebne są zmiany i to duże może wtedy do niej powrócimy.!?
1/5
Opinia bardzo negatywna. Podejście do pacjenta poniżej poziomu. W rejestracji siedzą mumie, bardzo niemiłe i opryskliwe w stosunku do pacjentów. Wszystko robią nerwowo i jakby z przymusu. Oczekiwanie na konsultacje przez telefon trwa wieczność po czym kiedy łaskawie jedna z pań podniesie słuchawkę w tle można usłyszeć wielka biesiadę i śmiechy pań z rejestracji . Mam nadzieję że właściciel przychodni przeczyta kiedyś opinie i zainteresuje się jakie podejście do pacjenta ma personel . Zmiany są potrzebne inaczej każdy przejdzie w inne miejsce .. lepsze i przyjazne dla ludzi.
1/5
Przychodnia o żenującym poziomie obsługi. W rejestracji panie z łaską obsługują pacjentów, dodzwonić się marne szanse. Wyniki badań żeby odebrać.... Wielka łaska bo trzeba ruszyć dupę z krzesła. Umówiony termin badania.... Jakież zdziwienie że człowiek przyszedł na badanie skoro nie ma zapisanego. Wszędobylskie karteczki zeszyty.... Czysty PRL Omijać z daleka tę przychodnie
1/5
Ta przychodnia to tragedia. Od 3lat informuję o braku możliwości wystawiania e-recept poprzez system IKP. Od trzech lat słyszę że informatycy muszą coś zrobić. To może k.... to zrobią zamiast mówić?
5/5
Panie Robercie IKP to nie jest zależne od Przychodni nie znam sprawy i z kim pan rozmawiał .
Bardzo proszę o kontakt wew 103 .
Wyjaśnimy tą sprawę.
1/5
Na internetowym koncie pacjenta w skrócie IKP istnieje zamawianie e-recept lekarstw które pacjent stale przyjmuje. Z poziomu użytkownika w przychodni Medical jest to niemożliwe a komunikat zwrotny to: „Twoja przychodnia podstawowej opieki zdrowotnej jeszcze nie obsługuje funkcji zamawiania recept”. Z informacji uzyskanej w recepcji winą za ten stan rzeczy należy obciążyć informatyków którzy nie dopisali placówki do systemu który by to umożliwiał. Są ludzie którzy mają ponad 80 lat i trudno jest im osobiście iść fizycznie z kartką z nazwami leków do przychodni a zamawianie e-recept telefonicznie jest „prawie” niemożliwe. Mamy IKP ułatwiajmy sobie życie.
1/5
Minęło kolejne cztery miesiące. Efekt? Żaden. Gratulacje. Ze strony e-zdrowie.gov.pl :To placówka POZ będzie mogła zdecydować, czy jest już gotowa do obsługi zamówień oraz kiedy jej Pacjenci będą mogli wysyłać zamówienia.

Szczegóły nowej usługi zostaną udostępnione wraz z planowaną na drugą połowę czerwca 2021r. dokumentacją integracyjną.
Dodaj opinię

Adres:

Zwycięstwa 38, Czeladź

Numer telefonu: