1. Lekarz rodzinny (POZ)
  2. Opolskie
  3. Krapkowice

NZOZ Omega Gajda i Partnerzy - Lekarz rodzinny (POZ)

Pocztowa 12
Krapkowice
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
77 543 15 61
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Omega Gajda i Partnerzy

Dodaj opinię
1/5
Po telefonie do przychodni w sprawie 7 miesięcznego dziecka z wysoką gorączka ( dziecko nie jest pacjentem tej przychodzi, urodzone w innym województwie) Pani informuje, żeby przyjechać. Po przyjeździe, Panie z recepcji oburzone informują, że trzeba się było zarejestrować bądź należy zapytać Pani doktor czy przyjmie dziecko bo one nie wiedzą.
Po prośbie Pani doktor radykalnie odmawia przyjęcia dziecka (mimo iż prawo mówi, że jej obowiązkiem jest jego przyjęcie). Pani doktor nie ma również odwagi wystawić zaświadczenia o nie przyjęciu dziecka do przychodni.
Serdecznie nie polecam. Sprawa zajmą się odpowiednie sluzby!!
1/5
Zgadza Się...
1/5
Ta przychodnia to kpina, nawet przez telefon nie idzie się skontaktować . Wykonałam wczoraj tzn. 22.03.2021 40 połączeń bo miałam mieć teleporade cały czas linia zajeta. i co teraz ? Dałabym minus jeden .
1/5
Nie można się skontaktowac telefonicznie. Nikt nie odbiera telefonu pomimi kilkunastu prob
1/5
Kpina najgorsza przychodnia masz umówiona wizytę (teleporade) i nawet się nie dodzwonisz. COVID wam przypasował teraz już nic nie musicie robić nawet podnieść telefonu lekarze od siedmiu boleści dno totalne. Nie polecam!!!!
5/5
polecam
1/5
Pań w rejestracji również nie polecam. Z wielka łaską udzielają informacji co do możliwości zapisania się do przychodni, czy informacji co do tego jacy lekarze pracują i są dostępni. Na koniec rozmowy nawet: do widzenia, nie łaska powiedzieć. Kultura-tragedia.
1/5
Dodzwonić się to jakaś totalna patologia.
Dzwonisz i gada ci że jesteś 5 w kolejce czekasz 20 minut na linii i nadchodzi twoja kolej. A tu nagle dźwięk sygnałów i cię rozłącza i tak kilka razy z rzędu to samo. Nie wiem na chuj tam te babki w recepcji są skoro nigdy jak tam dzwonię nie potrafią odebrać.
5/5
Bardzo miła atmosfera.Wudacz że lekarze i pielęgniarki się starają.
5/5
Jestem pacjentką od wielu już lat i naprawdę nie mam na co narzekać, każdy lekarz jest prawdziwym specjalistą.
Serdecznie polecam
5/5
Bardzo polecam wszystkim ta przyhodnie. Lekarze w porządku, do ludzi. Polecam.
5/5
Fantastyczna przychodnia z personelem, który troszczy się o pacjenta od samego początku. Po wizytach w wielu przychodniach, tylko tutaj potraktowali mnie na serio
5/5
Serdecznie polecam.
5/5
Polecam wszystkim
5/5
Polecam, lekarze u których byłam bardzo pomocni i przyjaźni
5/5
Najlepsza przychodnia w jakiej jesteśmy, brawo dla pielęgniarek i lekarza, naprawdę polecam
5/5
Pani Dr Gajda jest bardzo utalentowaną, mądrą i doświadczoną lekarką o dużej wiedzy medycznej. Jej pogodna aura bardzo pozytywnie działa na pacjenta. Polecam !!!
5/5
Polecam serdecznie P. Gajdę , to bardzo dobra lekarz, posiada również wiele empatii dla pacjenta.
1/5
Dział zajmujący się medycyną pracy często stanowi istotne ogniwo w zapewnieniu zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, ale niestety, jak widać na przykładzie opisanym powyżej, bywa, że jego funkcjonowanie pozostawia wiele do życzenia. Kwestia długich kolejek i umawiania pacjentów na tzw. godziny orientacyjne, które w rzeczywistości oznaczają długie godziny oczekiwania, jest szczególnie frustrująca. Tego typu organizacja pracy nie tylko obniża efektywność samego działu, ale także wpływa negatywnie na komfort pacjentów, którzy często muszą zabierać wolne w pracy, aby móc się stawić na wizytę.

Dodatkowo, osoby pracujące na rejestracji, które zdają się nie być odpowiednio przeszkolone do wykonywania swoich obowiązków, mogą nieświadomie przyczyniać się do dalszego chaosu i niezadowolenia wśród pacjentów. Brak odpowiedniej komunikacji i profesjonalizmu w obsłudze może prowadzić do nieporozumień i nieefektywnego zarządzania czasem pracy całego działu.

Jest to sytuacja, która wymaga natychmiastowej interwencji zarządzających placówką medyczną, aby poprawić organizację pracy, szkolenie personelu oraz ogólną efektywność i jakość świadczonych usług. Wdrożenie bardziej rygorystycznych procedur rejestracji i przemyślany system przyjmowania pacjentów mogłyby znacząco poprawić sytuację i zwiększyć satysfakcję zarówno pacjentów, jak i personelu.
Dodaj opinię

Adres:

Pocztowa 12, Krapkowice

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00