Adres:
Słowackiego 8, Poznań Jeżyce
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia okulistyczna
Okulista |
216 dni | 61 866 81 10 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-15:00 ŚR07:30-15:00 CZ08:00-15:00 PTnieczynne |
którego wiele zależy w dalszym kontakcie z lekarzem.Zastanawiam się nad tym ,że Pani
dr. Ginter bardziej staje po stronie swojej rejestratorki aniżeli po stronie pacjenta , jeszcze nie
wysłuchawszy problemu pacjenta.Moja sugestia jest taka , że byłoby wskazane przeszkolenie
Pani rejestratorki z obsługi pacjenta.
że się Boga nie boją
Ludzie to ja też się nie boję przykre
Pani w rejestracji miła, konkretna.
Jestem oczywiście nieobiektywna, wysłuchałam bowiem tylko jedną stronę, czyli moją Mamę, ale...
Mama ma ponad 80 lat, na zadawane pytania w trakcie wizyty nie otrzymuje odpowiedzi, przykładowo dowiaduje się, że w prawym oku jest dziś gorzej, a pytanie tzn. jakie jest w nim ciśnienie pozostaje bez odpowiedzi. Mama jest w trakcie sładania wniosku dotyczącego Jej stanu zdrowia w kontekście świadczeń inwalidzkich, potrzebne jest zaświadczenie o stanie zdrowia, o które prosi wszystkich lekarzy, u których leczy choroby przewlekłe. Podczas dzisiejszej wizyty Mama została skrzyczana, usłyszała, że Pani Doktor nie będzie wypełniać żadnych zaświadczeń i zostawać przez to po godzinach. Jednocześnie Mama na dzisiejszą wizytę weszła z dużym opóźnieniem, które nie było spowodowane wydłużeniem badań poprzednich pacjentów, a głównie rozmowami korytarzowymi Pani Doktor z innym presonelem medycznym. Raczej nie były to rozmowy na gruncie zawodowym. Przykro mi o tym pisać, ale Mama opowiadając mi wieczorem całe zdarzenie, nadal była na tyle pełna emocji, że płakała. Jako córka nie mogę przejść obok tego obojętnie!
A oprócz tego-Pani z rejestracji-masakra.Na pierwszy rzut oka Pani jest nie sympatyczna ,ale może niektórzy tak mają.Jak już się odezwie,to człowiekowi się odechciewa jakiejkolwiek rozmowy.
Chciałbym przenieść się do innej poradni lecz wyobrażam sobie te drogę przez mękę w celu uzyskania kopii kartoteki. Dlaczego tej pani nie zależy na pracy ? Nie musi,skoro tyle negatywnych opinii o jakości jej pracy,a ona trwa .Minister mówi,że w społeczeństwie jest niska świadomość dbania o własne zdrowie.
Aby się leczyć ,trzeba mieć zdrowie.
Usługa w rejestracji czyli na poziomie pierwszego kontaktu jest fatalną wizytówką tej poradni. Skutecznie zniechęca do korzystania z usług medycznych.