NZOZ Przychodnia Lekarska "Pogórze"

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
Wiceadmirała Kazimierza Porębskiego 9
Gdynia
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o NZOZ Przychodnia Lekarska "Pogórze"

Dodaj opinię
1/5
Mam dwoje dzieci i ta przychodnie mam najbliżej jednak to jest najgorszy wybór. Dokupi przyjmowali tacy lekarze jak dr pielaszkiewicz czy dr sklucki to było znośnie obecnie została czołowa lekarka tej przychodni która nagminnie przyjmuje z permanentnym opóźnieniem które dochodzi nawet do trzech godzin. Często na wizytę trzeba czekać półtora tygodnia a w rejestracji telefon tylko dzwoni i dzwoni ale niestety nikt go nie odbiera - mój rekord to 53 próby połączenia się z tą przychodnia.
1/5
Najgorsza przychodnia w jakiej kiedykolwiek byłam. Z bólem stopy byłam u lekarza pierwszego kontaktu dwa razy (u dwóch różnych w odstępie tygodnia) na prośbę o skierowanie na rtg usłyszałam - "nie ma takiej potrzeby" po miesiacu sama poszłam prywatnie zrobić rtg i co? złamana kość w fazie zrostu! czyli dwie diagnozy błędne a jak chciałam wyciągnąć kartotekę z dwóch wizyt to musiałąm zapłacić 60 gr za każdą strone! to jest absurd i żenada, do lekarza pierwszego -kontaktu czeka się od 7-10 dni!!!! Jak się umawiasz do tej przychodni to musisz wiedzieć co ci jest a i tak pomocy nie uzyskasz!!!
1/5
niestety strasznie niemile panie w rejestracji, notoryczny problem z dodzwonieniem sie do przychodni i czlowiek czuje sie jakby mu laske robili ze go przyjma, bardzo nieprofesjonalna obsluga i uwazam ze ta przychodnia wogole nei powinna przyjmowac jako NFZ bo ludzi z NFZ traktuja jak intruzow
1/5
Okropna przychodnia.Panie nie odbierają telefonu , można dzwonić cały dzień i nic.Chociaz siedzą i nic nie robią.Koszmar.O 8.00 nie ma już miejsc do lekarza.Omijac szerokim łukiem.
3/5
Chodzę z dzieckiem i wiem dlaczego bywa, ze nie ma terminów. Bo tam codziennie siedzą ci sami ludzie pod gabinetami. Gdyby za wizytę trzeba zapłacić symboliczne 5 zł to szanowaliby swój portfel, czas i czas lekarzy.
1/5
Odradzam.
Będąc w ciąży, podczas ważenia u położnej usłyszałam jak pani dr z gabinetu pyta się jej: "A to jest ciężar?" Taki skrót od ciężarnej chyba, ale w obecności pacjentki nie przystoi takie słownictwo. Poza tym przeprowadziłam prywatne śledztwo o odkryłam że osoby na badania zapisywane są z kapelusza, bo pod gabinetem wiele razy było pusto. Widać realne pacjentki dla pani doktor to naprawdę "ciężar". Sprawa do Rzecznika Praw Pacjenta.
1/5
Totalnie beznadziejna przychodnia. Jak można to nazwać przychodnią. Starsi, chorzy ludzie stojący na mrozie przed przychodnią, to jakieś nieporozumienie. Niestety tyle lat i nic się nie zmieniło. Jesteś chory, zarejestruj się na za dwa tygodnie! Brawo dla kadry zarządzającej! Ale zaproponują prywatną wizytę, nieco szybciej. Jak tak może być. Czy ktoś nad tym panuje?
1/5
Ta przychodnia to jakieś kpiny! 1 h 25 minut żeby dodzwonić się do rejestracji. Terminy, żeby zaszczepić dziecko przeciwko grypie MIESIĄC. Chyba najlepszym wyjściem będzie zmiana przychodni bo mam serdecznie dośc.
1/5
Nikomu nie polecam tej przychodni. Najgorsza jaka jest żeby umówić dzieci do lekarza pediatry muszę najpierw zaplanować im chorobę!!!
1/5
Najgorsza przychodnia jaka chyba istnieje. Takiego burdelu to jeszcze nie spotkałam. Traktowanie dzieci na pakietowe i te "gorsze", których rodzice nie pracują w korporacji nie mają pakietu, tym drugim niestety wszystkiego się odmawia. Notorycznie nie można zapisać dziecka do lekarza prowadzącego i nawet do jakiegokolwiek innego. Chorobę dziecka trzeba zaplanować, bo inaczej nie ma szans, aby dziecko zostało przyjęte do lekarza w danym dniu i nieważne że ma wysoką gorączkę, jak matka nie zaplanowała choroby dziecka i nie umówiła dwa miesiące wcześniej wizyty na ten dzień choroby dziecka, to się z dzieckiem nie dostanie. Ale zadziwiające można w tym dniu się dostać do lekarza na wizytę prywatną - na takie terminy są zawsze. Przychodnia żeruje na rodzicach i wykorzystuje to że zdrowie dziecka jest dla rodzica najważniejsze na fundusz zero terminów - prywatnie do wyboru do koloru. JEST TO SKANDAL, ABY TAK TRAKTOWAĆ MALUTKIE DZIECI. JAK TAK MOŻNA. DLA PERSONELU PRZYCHODNI PACJENT ZDROWIE I DOBRO NAWET NIEMOWLĘCIA NIE MA ZUPEŁNIE ZNACZENIA, CHCESZ ŻYĆ I BYĆ ZDROWY TO PŁAĆ, NIE MASZ TWÓJ PROBLEM. POWINNO SIĘ TE BUDE ZAMKNĄĆ. SKANDAL SKANDAL SKANDAL. A PIENIĄDZE ZA MOJE DZIECKO Z NFZ BIORĄ ALE ŚWIADCZEŃ NOTORYCZNIE ODMAWIAJĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Do tego ta czarna niemiła nieuprzejma baba w rejestracji. Masakra. Zabieram stąd dziecko. W skali ocen brakuje opcji 0 gwiazdek bo tylko na 0 zasługuje ta przychodnia.
1/5
Od 40 minut czekam na połączenie z konsultantem - jestem pierwsza na linii!!!! To jakaś kpina!!!!! Miało być lepiej kiedy wszedł luxmed a jest żenada.
1/5
Widzę po wcześniejszych opiniach, że nic chyba więcej nie muszę dodawać. BURDEL na kółkach. Najgorsza przychodnia w Gdyni, jak nie w całym Pomorskim.
1/5
Bardzo się zawiodłam po dzisiejszym spotkaniu z lekarzem w Waszej Przychodni Pani doktor chyba nie miała dobrego dnia bardzo niemiła, niesympatyczna coś tam od czasu do czasu odpowiedziała. Przyszłam do lekarza a nie na uwagi jestem chora od soboty wczoraj się zarejestrowałam a zwolnienie dostałam na 1 dzień /jak dla pijaka na wytrzeźwienie/. Nie rozumiałam pytania czy chce skierowanie na wymaz - ale to lekarz decyduje. jak się zgodziłam to pretensje , ze miałem wcześniej poinformować. Teraz trudno muszę się poddac. Nie rozumie takiego zachowania a proszą aby wcześniej się zgłaszać do lekarzy, No ale jak się trafi na tak „miłego” Medyka w Przychodni „POGORZE” to się wszystkiego odechciewa. Trudno to nawet ocenić gwiazdka.
1/5
Panie nie odbierają telefonu , można dzwonić cały dzień i nic. Pierwsza w kolejce a doczekałam 20 minut i się rozłączyłam. Dodzwonić się tam graniczy z cudem. Żeby umówić się do poradni K dzwonie już drugi tydzień i ciągle słyszę proszę dzwonić w przyszłym tygodniu lub umówić się na wizytę prywatną. Kpina i skandal.
1/5
Najgorsza przychodnia jaką kiedykolwiek miałam okaze poznać. W okresie przeziebień z goraczka i przeciagajacą soe chorbą nie przyjmą dzoecka bo nie ma miejs . Panie w recepcji sa niedoinformowane, ze dziecko do 2r.ż przyjmuje sie..... jest cos takiego jao pula dodatkowych miejsc.... panie z recepcji sa niekompetentne, niemiłe, nos trzymają wyżej niż lekarze
Rece na ta przychodnke opadaja!!!!! Totalna porazka!!! I co z tego, ze cudowni lekarE ja recepcja się nigdy nie ogarnie.... mocz dzidck kolej y raz z zumem lekar mowi przynieść, musza przyjąć, a Panie z zabiegowego nic sobie z tego nie robia. Jo cholera, zeby zapisywac sie na oddanie moczu!!!!! Smiech na sali.... pieniadze ze skladek zabieraja a leczenia w tej przychodni wlasciwego nie uraczysz prrz niekompetentne Panie z recepcji !!!! LuxMed .... dnoooooo bo mkejsca sa tylko dla tych chyba z luxmedu a nie nfz!!! Ciekawe ile wizyt na lewo wpisuja bo i taie mojej córce qpisano... nie bylo nas w Gdyni a niby jest u lekarza
1/5
Od 1,5 godz próbuję dodzwonić się do rejestracji
Byłam 7 w kolejce oczekujących. Po godzinie byłam 1 i przez następne pół godziny cały czas komunikat jesteś 1 oczekująca.Sądziłam że może rejestracja jest tylko do 16 i rozłączyłam się . Ponownie zadzwonilam i usłyszałam komunikat jesteś 9, a więc rejestracja chyba czynna. Po co więc te bzdurne komunikaty skoro nikt nie odbiera. MASAKRA ROBIĄ Z LUDZI IDIOTOW. Ocena 0.
1/5
Najgorsza przychodnia, beznadzieja!
1/5
Najgorsza przechodnia w woj. pomorskim
Żeby dostać się do lekarza rodzinnego, trzeba być grubo przed godz. 7.00 rano (o tej godzinie otwierają przychodnię). Jeżeli przyjdziesz o 7.00 już do lekarza nie ma miejsc :( , musisz liczyć na dobrą wolę pani w rejestracji, aby przekierowała Cię do innego lekarza.
Na badanie krwi trzeba się zapisać i czekać 3 dni, a spróbuj coś powiedzieć, to będzie badanie w południe, Na badanie USG czeka się 1,5 miesiąca, i jak do niego dochodzi to okazuje się , że godzina, na którą byłeś umówiony nie jest godziną wejścia, ponieważ jest opóźnienie około 1,5 godziny. Nic nie da się z tym zrobić ? Może należałoby zmienić obsadę zarządzającą w przychodni, skoro nie potrafi tej patologii zapobiec
1/5
Najgorsza przychodnia w Gdyni. Dziwię się ze NFZ nie przeprowadza kontroli w tej placówce bo naprawdę należy się przyjrzeć pracy tej przychodni. Dodzwonić się tam graniczy z cudem, gabinet zabiegowy 3 pielęgniarki które nic nie robia a rejestracja na badania godz. 12.00 na czczo. Nie ma żadnego specjalisty, lekarze robia problemy aby dać skierowanie na cokolwiek.
1/5
To prawda beznadziejna przychodnia pracują w recepcji za kare zero pomocy choremu.Nie polecam niech pomyślą o zmianie tych co tam żądza.
1/5
Chciałbym zwrócić uwagę na niedopuszczalne zachowanie personelu w przychodni, a także na postrzeganą przez nas hipokryzję w działaniach placówki medycznej. W dniu dzisiejszym moje 2 córki miały bardzo nieprzyjemne doświadczenie.
Wizyta w przychodni powinna być momentem wsparcia i zrozumienia, zwłaszcza dla dzieci. Niestety, zachowanie recepcjonistki, która okazała brak empatii, była opryskliwa i sprawiła, że moja córka była przerażona i zrozpaczona. To jest niedopuszczalne i nie mieści się w standardach obsługi pacjentów.

Ponadto, widzimy niezgodność między deklarowanymi wartościami placówki a rzeczywistym zachowaniem personelu. Hipokryzja w działaniach przychodni może wpłynąć na zaufanie pacjentów oraz zaszkodzić reputacji instytucji medycznej.

Proszę o zrozumienie, że ludzie przychodzący do placówki medycznej często są wrażliwi i mogą potrzebować dodatkowego wsparcia. Mam nadzieję, że podjęcie odpowiednich kroków w celu poprawy zachowania personelu, zwłaszcza recepcjonistki, oraz eliminacja hipokryzji, będzie priorytetem dla placówki.
Dodaj opinię

Adres:

Wiceadmirała Kazimierza Porębskiego 9, Gdynia Pogórze

Strona internetowa: