NZOZ - Przychodnia Lekarska "Środula"

Juliusza Kossaka 10a
Sosnowiec
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia neurologiczna
Neurolog
154 dni 32 292 99 21
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN15:15-19:15
WT09:00-12:00,15:00-19:00
ŚR15:15-19:15
CZnieczynne
PT08:30-15:30
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
183 dni 32 292 99 21
Godziny rejestracji:
PN09:00-18:00
WT09:00-18:00
ŚR09:00-18:00
CZ09:00-18:00
PT09:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN15:05-19:50
WTnieczynne
ŚR15:05-19:50
CZ12:00-14:00,15:05-19:50
PT11:30-15:00,15:05-19:50
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
339 dni 32 292 99 21
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT12:30-16:30
SO08:00-12:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
32 292 99 21
Godziny rejestracji:
PN08:00-17:00
WT08:00-17:00
ŚR08:00-17:00
CZ08:00-17:00
PT08:00-17:00
SO08:00-11:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
SO08:00-12:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
32 292 99 21
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej - Rodzinnej
32 292 99 21
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ - Przychodnia Lekarska "Środula"

Dodaj opinię
1/5
Koszmar od godziny 8 rano do godziny 10.30 non stop jest zajęte ,chciałam umówi chora mamę telefonicznie bo mieszkamy w różnych dzielnicach miasta a mama jest chora .Nie ma pacjentów non stop.Chyba trzeba przypomnieć panią że skoro jest podany numer telefonu to po to aby zadzwonić.Porazka
1/5
Tak, również mam wrażenie, że Panie w Rejestracji żyją jeszcze w czasach PRL i łaskę robią pacjentom, że ich zarejestrują. Telefon jest tylko jako dodatek na biurku nie godny uwagi. A jego dzwonek tylko przeszkadza w pracy. Nie życzę Wam Panie aby za pare lat Was coś podobnego spotkało jak bedzie trzeba odwiedzić lekarza w przychodni.

Pozdrawiam
1/5
Telefon jest wiecznie zajęty, a jak już nie jest zajęty - to godzinami go nikt nie podnosi !!!!!! Żadna, zaznaczam żadna przychodnia ,do której chodzę nie ma tak olewczego stosunku, do umawiania pacjentów na wizyty. Pań w rejestracji jest kilka, pracują jak księżniczki. Są przychodnie, gdzie jest JEDNA pielęgniarka w rejestracji i ogarnia wszystko. Przykładem poradnia na Wieczorka. Szanowne panie XXI wiek mamy !!! nie każdy może przybiec do przychodni i wystać w kolejce 40 minut by zapisac się na wizytę za 2 tygodnie !!!!!
4/5
A ja jestem zadowolona. Fakt czasami ciężko się dodzwonić ale będąc na miejscu widać jak dużo pacjentów jest na miejscu do obsluzenia i nikt tam nie siedzi bezczynnie. Panie w rejestracji w większości bardzo miłe i pomocne
1/5
Czasami??? Zawsze jest to samo. Dzwonię od 8, albo zajęte, albo nie odbierają. Nawet zdarzyło się, ze odebrały i odłożyły słuchawkę. A będąc już na miejscu nie raz widziałam , jak olewają telefon... I urządzają sobie pogaduchy. Jeśli przychodnia daje możliwość rejestracji telefonicznej, to mają obowiązek ten telefon odbierać. A nie łaskę robić.
5/5
Może na telefon nie da się dodzwonić, jednak lekarze przyjmują po 100 osób dziennie i mają ręce pełne roboty. Po za tym przychodnia jest czysta i bardzo mili lekarze.
5/5
Telefon tam jest od godziny 9:00 odbierany jak już jesteś taka mądra to chociaż niej jakieś godne informacje to raz, a dwa wystarczy podnieś tyłek z miejsca żeby zobaczyć że kolejka jest nonstop od 9-11 i to normalne że te Panie czasami nie dają rady odbierać, jestem w przychodni często bo także choruje i jakoś to potrafię zaakceptować. Ale jak ktoś siedzi całe życie na dupie to ma problem o wszystko.
1/5
Od lat jest odwieczny problem z dodzwonieniem się. Często jest to kilka godzin po kilkadziesiąt prób. Praktycznie za każdym razem mam sytuację, że ktoś odbiera i odkłada słuchawkę. Raz będąc przy recepcji specjalnie zadzwoniłam, sygnał był za to dźwięku nie, wyciszony. To wstyd dla dyrekcji by to tak funkcjonowało w XXI wieku. Żenada, gorzej niż PRL
1/5
Problem z dodzwonieniem się do przychodni nawet ok. godz. 12, nie tylko rano. Już któryś dzień z rzędu próbuję i nic. Po drugie jeśli lekarz pracuje do godz. 17 czy 18 to dlaczego nie mogę przyjść 40 minut wcześniej tylko 2 godziny? Pacjenci też pracują i nie zawsze są w stanie wyjść z pracy wcześniej tak jak lekarze! Następnym razem przekażę taki problem Rzecznikowi Praw Pacjenta.
1/5
Najgorsza przychodnia - od rana specjalnie jadę i pytam w rejestracji czy rejestrują tutaj do ginekologa czy jest oddzielna rejestracja do ginekologa (jak w innej przychodni co uczęszczałam) - mina Pani jakbym popełniła jakieś przestępstwo po czym odpowiada, że oddzielna i lekarze są później, ale kolejek nie ma, przyjeżdżam specjalnie później - i nagle rejestracja jest ta sama, kolejki na lekko 2 tygodnie i lekarza nie ma w godzinach przyjmowania pacjentów - STRASZNE
1/5
Niestety, podzielam negatywne opinie. Pani chyba mają "strajk włoski". Ilekroć tam jestem zawsze się nie spieszą,czesto zajete rozmowa między sobą. Telefonicznie nie można nic załatwić, bo nikt nie odbiera... XXI wiek...
1/5
Koszmar!!! W czasie pandemii koronawirusa "jeden numer telefonu!!!?" kontaktowego z przychodnią na osiedlu zamieszkałym przez kilkanaście tysięcy ludzi.
5/5
Doktor Przemysław Parzelski to najlepszy lekarz i człowiek pod słońcem! :) Doktor pomógł mi i mojej rodzinie w wielu przypadkach. Za co jesteśmy bardzo wdzięczni! Dziękujemy. Takiego lekarza szukać tylko ze świeczką. Niezastąpiony.
1/5
Od dwóch i pół godziny dzwonienia non-stop (wczoraj pół dnia)nikt nie jest w stanie odebrać telefonu.Podjechałam-przychodnia zamknięta.O co chodzi???!!! Nie radzicie sobie???!!! Pacjenci mają duży problem!!!
1/5
Jak Państwo zauważycie negatywne opinie dot TYLKO Pań w Rejestracji !!! Czy ktoś czyta te opinie z "Szefostwa". A może czas wyciągnąć z nich wnioski i coś z tym zrobić ?

Warto zauważyć, ze nawet jak przyjdą do pracy nowe Panie z z zaangażowaniem i sprawnością działania w rejestracji, po paru tygodniach "równają" poziom do tych które już tu były, od zawsze i które wyrosły w przeświadczeniu do to Pacjent jest dla nich a nie One dla Pacjenta i że to dzięki niemu mają prace i płacę. Pewnie zaraz padła by odpowiedź " jaka płaca taka praca" ale Szanowne Panie nikt z łapanki Was tam nie zatrudnił. Same wybrałyście taki zawód .

Czasami Pacjentom chodzi tylko o receptę wiec może jakiegoś maila można by było uruchomić lub telefon komórkowy TYLKO na smsy na receptę ? Mamy XXI wiek wiec najwyższa pora o tym pomysleć.
Pozdrawiam z nadzieją na reflekcję
5/5
W trakcie koronawirusa bardzo dobrze zorganizowana praca. Jeśli się nie mogę dodzwonić, podchodzę pod poradnie pukam do drzwi i zaraz ktoś odbiera ode mnie karteczkę z nazwami leków, które potrzebuje. Chociaż zazwyczaj się dodzwaniam, to rozumiem, że Poradnia ma bardzo dużo pacjentów i nie jest się w stanie każdego telefonu odebrać. Trzymajcie się, dzięki!
1/5
Skandal ! Nie ma możliwości dodzwonienia się i kontaktu telefonicznego w trakcie pandemii ? Nie omieszkam Zglosic tego na odpowiedni szczebel ! ludzie musza specjalnie narażać swoje zdrowie żeby udać się do tej „chorej” przychodni w sprawie recepty dla osoby starszej !!! Panie recepcjonistki specjalnie odkładają słuchawkę albo wyłączają dźwięki żeby nie odebrać telefonu ! Jest już kilkadziesiąt opinii na ten temat w internecie ! 70% personelu recepcji do zwolnienia w trybie natychmiastowym !
1/5
kontakt na telefon poniżej dna
1/5
Do przychodni nie można się dodzwonić. Od rana do godziny 17 próbowałam mnóstwo razy, za każdym razem to samo - numer zajęty. Potrzebne było jedynie wypisanie recepty, ale trzeba się stawić osobiście, żeby przekazać kartkę co lekarz ma przepisać. CHORE. W obecnych czasach przychodnia naraża swoich pacjentów na niepotrzebne kontakty z innymi.
5/5
Bardzo pomocne pielęgniarki środowiskowe. Bez problemu pomagają w sprawach związanych z opieką nad starszą osobą, mają do siebie numer co ułatwia kontakt w razie potrzeby rozmowy. Jeszcze raz dziękuję za pomoc!
1/5
Jeszcze jeden nr do przychodni byłby bardzo potrzebny. W takich dziwnych czasach jak teraz kontakt na jeden numer jest b.utrudniony.
1/5
Dodzwonienie się graniczy z cudem . Nie polecam. Taki PRL totalna olewka
1/5
Ta placówka powinna przejść remont kadrowy. Panie pracują zgodnie z warunkami stworzonymi przez pracodawcę, a te są takie same jak w głębokim PRLu. Ale jest 2020 rok i żeby taka placówka miała JEDEN nr telefonu? To porażka cywilizacji i niedowład organizacyjny w dobie telefonii komórkowej. Szkoda gadać i pisać.
3/5
Nic do końca zgodzę się z opiniami wyżej. Co prawda nie da się dodzwonić do przychodni, a przynajmniej graniczy to z cudem. Ale czy ktoś zauważył jak wygląda praca na miejscu? Młody zespół zasuwa i uwija się jak mrówki. Widać, że są szybcy i zdecydowani w działaniu. Żona nie mogła się dzisiaj dodzwonić, a chodziło o chore dziecko! Podjechaliśmy koło godziny 10, kolejka potworna. Młoda Pani wzięła nad poza kolejnością, wszystko wytłumaczyła. I tu się zaczyna, poszła do recepcji żeby wyjąć dla syna kartę. Na co słyszę jak odpowiada jej o wiele starsza koleżanka "Nie załatwiaj tak szybko, nie nadążam" nie skomentowałem, cierpliwie czekałem. Ale jak ma wyglądać praca w takim miejscu gdzie młoda szybka osoba chce sprawnie i szybko załatwiać pacjentów, a stara kobieta nie daje rady. Telefonu nie usłyszałem ani raz stoją w drzwiach, zakładam że owa Pani go wyłączyła lub odłożyła. Ta sama sytuacja jeśli chodzi o matkę mojej żony. Żona była w piątek popołudniu, załatwiała zapis do neurologa. Młody chłopak także załatwiał wszystko szybko i sprawnie, a zwalniał go starszy personel. PRL, młodzi mają ogień, starzy go wygasają.
1/5
Szkoda słów na pracę tych 3 Pań jedna obsluguje pacjentów przy zamknietych drzwiach a 2 siedza i nie odbierają telefonów jestem ciekawa kto im płaci za tą prace.Dzwonie i wiecznie jest zajete.
3/5
W piątek stałam pod przychodnią czekając na wizytę u neurologa. Wszystko załatwiała jedna dziewczyna, biegała w tą i z powrotem. Wpuszczając pacjentów, wyciągając im karty, jeszcze innym robiła zastrzyki... Telefon ciągle nie odbierany! Zdaje sobie sprawę, że jedna osoba tego nie zrobi, ale z nią były jeszcze inne pracownice! Gdy jej niebyło dłużej nikt do nas nie podszedł! Co się tyczy neurologa byłam umówiona na 10:00, lekarka się spóźniła. Weszłam koło 11:30 na swoją wizytę, podkreślam cały czas stojąc pod przychodnią bo nie mogli wpuścić za dużo osób. Jak tak może być, że się wszystkim zajmuje jedna osoba gdy tam są trzy osoby?! Ktoś nad tym w ogóle panuje? Pracy młodzi znaleźć nie mogą bo stołki grzeją emerytki, którym się pracować nie chce! Telefon wiecznie nie odbierany, PRL! A te trzy gwiazdki dla tej jednej osoby, która się jakkolwiek angażuje.
1/5
Od tygodnia staram się dodzwonić lecz cały czas jest zajęte lub nikt nie odbiera.
5/5
Fajne pielęgniarki środowiskowe. Pozdrawiam i dziękuję!
5/5
Widzę tu większość negatywnych opinii, postanowiłam troszkę opisać jak wygląda to z mojej strony, często chodzę tam do lekarza, kontaktuje się z przychodnią obserwuje, rzadko kiedy mam jakiś problem.
Fajna sprawa z rejestracją za pomocą emaila. Fakt nie za każdym razem człowiek się dodzwoni, są dwa telefony do rejestracji wiec nie mam problemu z połączeniem, jeśli potrzebuje coś pilnego to idę osobiście.
Pielęgniarki oraz pielęgniarz bardzo mili, zawsze pomogą doradzą, zabiegani strasznie, obserwuję ich pracę jak siedzę na korytarzu ( dość często bywam ze względu na moje schorzenia) ciągle siedzą w rejestracji, telefony odbierają najczęściej pielęgniarki ! Poza tym mają swoją prace zastrzyki itp. Panie rejestratorki starsze, chyba wypalone zawodowo siedzą, mało zaangażowane w pracę oraz słabe podejście do pacjenta w szczególności jedna pracownica...
Lekarze bardzo pomocni.
Ogólnie przychodnia dobra.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc ! :)
5/5
Muszę się zgodzić z opinią Małgosi. Niestety mój stan zdrowotny mimo tego, że mam ponad 40 lat także jestem częstym bywalcem przychodni. I naprawdę nie mogę narzekać na opiekę lekarską jak i pielegniarską. Dzięki lekarzowi, który jest moim rodzinnym moje leczenie przynosi dobre rezultaty za co jestem wdzięczny. Pielęgniarki i pielęgniarz bardzo mili. Szczerze powiem, że to pierwsza przychodnia w której spotkałem się z pytaniem "Czy wszystko w porządku" Gdy jedna z Pań pielęgniarek robiła mi zastrzyk. Interesują się samopoczuciem pacjenta i jego bezpieczeństwem choćby podczas zastrzyku. Super jest też ginekolog i położna, którzy otoczyli opieką moją żonę gdy spodziewaliśmy się dziecka, z całego serca polecam. Pełni troski, ciepła i dobra ludzie. Położna super na wizytach domowych nauczyła nas jak się opiekować córeczką. Jednak jak Małgorzata zdążyłem zauważyć nieprzychylność rejestratorek. Sam widzę jak siedzą, rozmawiają między sobą czy ucinają pogawędki z pacjentami a telefon leży i dzwoni. Pielęgniarz wychodzący z gabinetu zabiegowego wraca do rejestracji i to on odbiera telefon. To jest kpina! Od czego one tam są? Wstydu nie mają tak patrzeć na pacjentów i nie odebrać telefonu. Szczególnie blondynka z wysoko upiętym kokiem, mocno starsza. Pamiętam ją odkąd przychodzę. Nie jest miła, krzyczy na pacjentów, komentuje w sposób niekulturalny . Pretensjonalna, niegrzeczna, opryskliwa i wulgarna. Poza tym bardzo polecam przychodnie, uratowali mi życie. Tak mogę powiedzieć.
1/5
Dzwonimy od rana na 2 tel...nie da się.Ciągle zajęte...albo po wolnym sygnale następuje rozłączenie.Czy potrzeba osobiście się udać do zarejestrowania,a później jeszcze raz przyjść do lek na popołudnie? Tak jest ciągle.To nie odosobniony przypadek w dniu dzisiejszym.Po prostu masakra.
5/5
Lekarze rodzinni bardzo fajni, należę do przychodni od lat, neurolog jak i ginekolog bardzo dobrzy specjaliści, pielęgniarki i pielegniarz bardzo fajni, zawsze coś doradzą, pomogą, profesjonalne podejście do pacjenta oraz ogromną wiedzą.
Bardzo duże ułatwienie z rejestracją za pomocą maila.

Niestety nie zawsze można się dodzwonić. Panie w rejestracji w miarę mile... Pracują tak powoli że to masakra. Nowa pani rejestratorka mało ogarnięta, aczkolwiek miła. Czasem siedzi obok Pani starszej i we dwie obsługują pacjenta przede mną a ja stoję i czekam!!!! Czuję się ignorowany!!! Kierownik przychodni powinien coś z tym zrobić wyciągnąć konsekwencje! Tak jest zawsze, inni pacjenci też to widzą... Żenada. Powinna być tam osoba młoda chętna do pracy, która jest sprytna a nie Panie które od zawsze pracują w przychodni i jakby byly za karę, u nowej Pani również nie widze zapału do pracy niestety...
Przynajmniej takie mam wrażenie.
Większość złych opinii jest właśnie o rejestracji... Wstyd dla przychodni.
Może czas aby się tym zajął kierownik?! I zatrudnił kompetentne osoby do tej pracy!

Pani Wiesławo ja dziś się dodzwoniłem ok godz 12.00.
Na drzwiach jest informacja ze telefoniczna rejestracja od godziny 9.00. Jeśli czegoś potrzebuje pilnego to podchodze do przychodni. Przynajmniej ja tak robię lub pisze maila.
5/5
Zgodzę się z Andrzejem. Ale ta nowa na rejestracji miła? Babka koło 45 lat może ma, a zero podejścia. Widać, że jest tam za kare.. ostatnio słyszałem jak mówi, że "w dupie ma" że jest kolejka do rejestracji. Totalnie dramat.
Przemysław Parzelski super lekarz, należę od lat. Nieźle mi serducho wyprowadził na prostą. Pani Zosia super piguła, szczepi mi dzieciaki. Polecam jeśli chodzi o opiekę lekarską i pielęgniarską. Rejestracja, no cóż, wystarczy spojrzeć na wszystkie opinie. Głowie przychodnia przez rejestrację zbiera te złe.
5/5
No zgodzę się z Andrzejem. A ty Wiesława nie przesadzaj, można się dodzwonić. Trochę później, ale daje radę. Jak coś to wysyłam na emaila i po sprawie. Co to do lekarzy i pielęgniarek to super zespół jest. Widać, że ci ludzie się tam po prostu lubią. Pani Zosia o ile dobrze pamiętam, szczepi od lat moje dzieciaki, ba, pamiętam jak mnie szczepiła. Przemysław Parzelski nieźle wyprowadził moje serducho! Ale tak, zgodzę się, rejestracja to żenada. A szczególnie ta baba nowa, koło 45 lat może mieć. Już kilka razy słyszałem jak mówiła, że ma w Du... Dużą kolejkę w rejestracji i UWAGA z koleżanką obok przeglądała sobie gazetkę. Ale nie ma nic co nie da się zmienić, myślę, że kiedyś rejestracja się zmieni także na lepszą bo póki co poradnia tylko przez rejestrację ma złe opinie. Co widać w innych komnetarzach.
5/5
Pan doktor Przemysław Parzelski to wspaniały lekarz.
Zawsze stara się pomóc, szuka najlepszych rozwiązań dla pacjenta i co ważne okazuje ogromną empatię.
Moim zdaniem Pan Przemysław powinien otrzymywać premię za każdego pacjenta ponieważ na to zasługuje.
Dodaj opinię

Adres:

Juliusza Kossaka 10a, Sosnowiec

Numer telefonu:

Strona internetowa: