NZOZ Villa Med

Miłosna 24
Białystok
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarza POZ
85 653 77 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo - Rodzinnej
85 653 77 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Villa Med

Dodaj opinię
1/5
Witam,
byłam dzisiaj w nocy w tej placówce. Pojechałam z malutkim dzieckiem bo to nasz
rejon i tam jest pediatra. Dziecko miało 39 stopni gorączki i wymiotowało.Pani
pediatra stwierdziła że dziecku nic nie jest, może gdzieś załapało wirusa. Rano
pojechałam do innego lekarza, który stwierdził obustronne zapalenie uszu, a Pani w
ambulatorium uszy badała i niby wszystko było super. Szkoda czasu i męczenia
dziecka. Zdecydowanie nie polecam.
1/5
najgorsza poradnia w całym mieście
5/5
Uważam że njlepsza w całym województwie. Korzystam od początku powstania i jeszcze się nie zawiodłem. Pozdrawiam.
5/5
Doktor Łapińska super lekarz, leczy całą moją rodzinę od lat. Nigdy się nie zawiodłem. Gorąco polecam.
5/5
Villa Med to jest moja ulubiona przychodnia. Korzystam z niej od lat i napewno nie zmienię. Ma możliwości rozwoju. Wierzę w dr Łapińską że nadal będzie działała dla dobra pacjentów.
5/5
Super.
5/5
Doświadczeni lekarze. Średni personel bardzo profesjonalny i przychylnie nastawiony do pacjenta.
Pacjent Nowy
5/5
Dzwoniłam do NFZ w sprawie rejonów to mnie miły Pan z urzędu wyjaśnił że nie ma rejonów. No i pojechałam na Miłosną chociaż mieszkam w Choroszczy. A tam taki miły Personel. Także te wszystkie brednie co piszą na przychodnię Villa Med są bezpodstawne.
5/5
Jest ok.
1/5
Pożal się boże przychodnia personel wiecznie inny, lekarze którzy nie umieją leczyć kolejki bóg wie jakie a gdy się przychodzi bez umówienia nie ma pacjentów. Wszędzie tylko nie tu.
5/5
ok
5/5
super
5/5
Przychodnia już 10 lat na rynku to już jest sukces.
5/5
Jestem zadeklarowany do przychodni od 10 lat. Personel jest doświadczeny. Przychodnia dostosowuje się do potrzeb pacjenta.
5/5
jesteśmy całą rodziną zapisani do przychodni, bardzo miły personel, zawsze pomocny, szczególnie jest to teraz ważne w okresie pandemii, można wiele spraw załatwić telefonicznie i mailowo, serdecznie polecam :)
5/5
Bardzo dobra przychodnia. Wszystko można załatwić, bez żadnych utrudnień
5/5
Bardzo dobra przychodnia, polecam
1/5
Lekarze i położna pracująca w tej placówce są super. Ale teraz, w dobie pandemii, załatwienie czegokolwiek przez telefon graniczy z cudem. Pani z recepcji nie jest przychylna do pomocy pacjentowi. Niestety ale z tego powodu spotkały mnie później duże trudności, w związku z czym przenoszę cała rodzinne do innej przychodni.
5/5
Bardzo przepraszamy Panią że musiała Pani zmienić Przychodnię z powodu rejestracji. Myślimy że nie jest to rozwiązanie problemu. Jeżeli lekarze i położna są ok, to się bardzo cieszymy. Cały czas pracujemy nad poprawą jakości komunikacji z Pacjentami.
Prokurent spółki Villa Med sp. z o. o. kontakt: [email protected]
1/5
D.N.O i wodorosty
1/5
Chciałam korzystać z tej przychodni. Kiedy weszłam do środka, Pani w rejestracji była zajęta rozmową telefoniczną. Jeszcze nie zdążyłam powiedzieć z czym przyszłam. Facet który siedział koło pani z rejestracji wybiegł do mnie i po prostu wypchnął mnie za drzwi bełkocząc że chorych nie przyjmują.
Co za kultura i kim tem człowiek jest. Jeśli macie leczyć ludzi to co robi ten facet? Proszę uważać na tego mężczyznę bo naprawdę jak dla mnie to jest niebezpieczny.
5/5
Bardzo przepraszam, ale wytyczne odnośnie pacjentów z infekcją są jasno określone na stronach Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia. Ale informuję Panią Jadwigę że walczymy z Pandemią i w tym dniu szczepiliśmy i nie mogłem narażać pacjentów i personelu na ryzyko. Przepraszam że Pani odebrała grzeczne wyproszenie z budynku, wypchnięciem. Mam nadzieję że Pani skąd ntaktowała się ze swoim lekarzem rodzinnym telefonicznie, który zalecił sposób leczenia. Pozdrawiam i życzę zdrowia.
1/5
Dodzwonić się do tej przychodni graniczy z cudem
1/5
Gdyby tylko się dało, wystawiłabym opinię ujemną. To, jak Pani A.Ł. odnosi się do pacjentów przekracza wszelkie granice. Człowiek potrzebuje pomocy, konsultacji, jakichś wskazówek, a dowie się, w jaki dziwny sposób Pani Doktor zinterpretowała problem i zostanie oskarżony o próbę wyłudzenia skierowania. Nikomu nie życzę takiego potraktowania.
1/5
Przychodnia odmówiła wystawienia recepty na lekarstwo bo nie chciałam się zgodzić na test Covid, nawet mówiąc że ja nie chce przyjść na wizytę .Kolejny raz kiedy chciałam zwykle skierowanie na profilaktycznie badania krwi,to dostałam informację że muszę podać przyczyny zanim mi wystawiają te skierowanie.Nie polecam przychodni
5/5
Spółka zmierza w dobrym kierunku.
1/5
Od ponad 2 lat ta poradnia nie dostępna zamknięta dla pacjentów w całym mieście i nawet kraju są poradnie dostępne dla pacjentów tylko ta jedna utrudnia starszym ludziom dostępu ci co mają możliwość przenoszą się masowo do innych poradni, a może czas pomyśleć o tym by zacząć normalnie ludzi leczyć lub wynieść się z tej poradni i niech będzie tam porządna państwowa poradnia która będzie funkcjonować według przysięgi Hipokratesa.
5/5
Pani "hela" - czy ma Pani jakiś problem z obsługą domofonu? Przychodnia jest otwarta, a kultura wymaga umawiania się.
5/5
Panie xyz. Jak się Pan czuje po dzisiejszej wizycie u mnie w gabinecie? Jakoś nie miał Pan śmiałości wspomnieć o swojej krzywdzącej mnie opinii. Potrzebował Pan pomocy i ją Pan otrzymał. Tym razem bez wyłudzenia zwolnienia. Dziś je Pan otrzymał, ponieważ miał Pan dolegliwości, które utrudniały Panu wykonywanie swojej pracy, a nie tak jak ostatnim razem Pan chciał - na życzenie bez podania dolegliwości. Mnie też nie jest miło, gdy Pan mnie tak potraktował. Ciekawe, czy za dzisiejszą wizytę będzie Pan w stanie postawić mi 5 gwiazdek, czy tylko pojedyncze gwiazdki Pan łatwo rozdaje.
1/5
Postawa Pani lekarz jest niedopuszczalna zaznaczam jedynego lekarza w przychodni , nie oceniam jej fachowosci wiedzy i doświadczenia ale stosunek do pacjentów szczególnie tych o których ma swoje wyrobione zdanie , całkowity brak profesjonalizmu w podejsciu do pacjenta a to ze do przychodni nie mozna wejsc to jest to wrecz nieprawdopodobne ale jednak mozliwe . Prosze poczytac poprzednie odpowiedzi pani doktor na nieprzychylne komentarze pod jej adresem ...czy chcielibyscie żeby osoba ujawniająca potrzeby czy nawet nie do konca uczciwe zachowanie pacjenta leczyła Wasze nie raz intymne schorzenia czy problemy?
1/5
Wystrzegać się tej przychodni jak ognia. Są tam ludzie niekompetentni którzy nie wiedzą po co tam siedzą. Opieka medyczna jest na ostatnim miejscu.
1/5
Jeszcze trochę a pozostaną tylko kartoteki widma co rusz się słyszy w koło że postawa całego personelu medycznego zniechęca do korzystania z takich usług, rejestracja kłamie w żywe oczy ze mailem wysłano kopię dokumentacji medycznej, za chwilę kłamie że 30 dni trzeba czekać następnie stwierdza że na upoważnieniu nie jest podpis pacjenta i to chyba kłamie na polecenie lekarki, no cóż rodzina musi się wspierać by biznes się kręcił z naszych składek, powiem krótko jeszcze 3 lata temu było miło tam się leczyć ale widocznie covid zrobił z nimi to co widać gołym okiem.Strach i panika przed pacjentami ich przeraża mimo że covid już dawno poszedł w zapomnienie.
1/5
Doktor Łapińska to jedno wielkie nieporozumienie. Odmawia wypisania leków od specjalisty, odsyła mnie po recepty, wymaga dodatkowych badań. Sprawa została zgłoszona do NFZ. Ta przychodnia to jeden wielki cyrk, a doktor minęła się z powołaniem.
5/5
Widząc poprzednie opinie, chciałabym wyrazić także swoją, bo nie do końca się z nimi zgadzam. Potwierdzam, że dr Łapińska nie wypisuje pochopnie recept ani nie robi tego na "żądanie" pacjenta. Wypisuje je zgodnie ze swoją praktyką lekarską.
Do poradni nie jest tak łatwo się zarejestrować, ale jest dobrze dopracowana kolejka oczekujących, więc przy odrobinie cierpliwości jest to do wykonania. Ponadto istnieje możliwość rejestracji online, co pozwala na szybką rejestrację, z pominięciem kolejki oczekujących.
Bardzo podoba mi się, że poradnia jest nastawiona na profilaktykę i nie ma problemu z dostępnością szczepień przeciwko grypie, Covid-19. Dodatkowo chciałabym dodać, że po wejściu do gabinetu doktor dużo uwagi poświęca mojemu zdrowiu, interesuje się, jak się czuję, jakie leki stosowałam do tej pory. Uważam, że podchodzi do pacjenta całościowo.
5/5
Anna MARIA DZIĘKUJE ZA TO DOBRE SŁOWO. DZIĘKI TAKIM LUDZIOMOM JAK PANI ANNO MARIO CZŁOWIEKOWIEWI CHCE SIĘ SŁUŻYĆ INNYM PACJENTOM.
Dodaj opinię

Adres:

Miłosna 24, Białystok Leśna Dolina

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00