Przychodnia Lekarska Aon SPZOZ

Adres
Al. Gen. Chrusciela 103
Warszawa Rembertów

Świadczenia w ramach współpracy z NFZ

Nazwa świadczenia Liczba
oczekujących
Średni czas
oczekiwania
Numer
telefonu
Poradnia alergologiczna 46 osób 54 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia alergologiczna dla dzieci 46 osób 54 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia chirurgii ogólnej 0 osób 0 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia dermatologiczna 188 osób 58 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia diabetologiczna 24 osoby 68 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia endokrynologiczna 112 osób 120 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia gastroenterologiczna 32 osoby 67 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia neurologiczna 1 osoba 0 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia okulistyczna 94 osoby 8 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia otorynolaryngologiczna 0 osób 0 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia otorynolaryngologiczna 0 osób 0 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia położniczo-ginekologiczna 29 osób 61 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia protetyki stomatologicznej 56 osób 117 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia reumatologiczna 39 osób 65 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia stomatologiczna 34 osoby 26 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia urologiczna 34 osoby 29 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »
Poradnia zdrowia psychicznego 57 osób 41 dni 22 681 44 44 inne ośrodki »

Opinie na temat:
Przychodnia Lekarska Aon SPZOZ

Witam

Zdecydowanie odradzam.
Spróbujcie dodzwonić się do rejestracji, załatwić coś po pracy. To jest w tej przychodni niemożliwe, jeśli ktoś chce korzystać z tej przychodni to musi być emerytem lub bezrobotnym.
Warunki oczekiwania przed gabinetem (brak zapisów na godzinę) straszne, wąski korytarzyk bez cyrkulacji powietrza.
Witam
Przychodnia nie jest przyjazna dla pacjentów, warunki oczekujące żadne, rejestracja a właściwie panie w rejestracji oprócz jednej P. Jadzi są nie sympatyczne a czasami zachowują się jakby pozjadały rozumy, chociaż my pacjenci nie jesteśmy z pod płotu i trochę szacunku nam się należy a oprócz tego żeby się dostać do specjalistów lub nawet do lekarza pierwszego kontaktu trzeba być naprawdę zdrowy
W pełni zgadzam się z negatywnymi opiniami, ale moim zdaniem na "0" lub "1" zasługują pielęgniarki i pozostały personel pomocniczy. Są zarozumiałe, nieprzyjazne, opryskliwe. Zabiegane w swoich kawowo, plotkarskich sprawach. Lekarze są OK.
Wykazują się dużą wiedzą i zawsze starają się pomóc i pomagają. Lekarze zasługują na uznanie.
Pielęgniarki nawet te młode tkwią w słusznie minionej epoce, ale to wina kierownictwa.
Czekajmy na zmiany-może nadejdą.
E
Zgadzam się z innymi opiniami. We wtorek po pracy około godz.15, wybrałam się do przychodni ponieważ źle się czułam, przez "miłe" panie z rejestracji zostałam odprawiona z kwitkiem. W lekceważący sposób poinformowały mnie, że nie ma miejsc i do internisty na pewno się nie dostanę. Dodzwonić sie do przychodni graniczy z cudem. Panie z rejestracji robią wielką łaskę, że rozmawiają z pacjentem, są strasznie zmęczone. Czas zmienić personel pomocniczy, który psuje opinię przychodni. Ja byłam zmuszona pójść do prywatnej przychodni.
Prawie cały zespól pracowników przychodni tak świetnie by pracował, gdy... nie ci namolni pacjenci ( przychodzą, robią tłok i jeszcze chcą być już dziś przyjęci przez lekarza, no dosłownie w głowach im się poprzewracało). Ale tak na poważnie, w tym roku dla mnie jest szokująca zmiana przyjęć do lekarza pierwszego kontaktu. Ja rozumiem, że czasem idziemy do internisty aby przepisał nam leki , które bierzemy na stałe, albo po skierowanie na zaplanowane wcześniej jakieś zabiegi, pobyt w szpitalu, wtedy możemy umówić się na konkretną godzinę i dzień. Ale nie zrozumię ,że nie ma wyznaczonego jednego gabinetu, w którym przyjmował by internista przypadki nagłe tj. gorączka, niepokojące objawy krążeniowe itp. Czy to nowa metoda na likwidację kolejek do lekarza?
Dodzwonienie się do przychodni graniczy praktycznie z cudem. Panie w rejestracji niemiłe, może powinny zmienić pracę.
W przychodni przyjmuje reumatolog w poniedziałki i środy wg. godz. przyjęć powinien być do godz. 13.00 jak wynika z grafiku, oczywiście żadnych numerków nie ma i trzeba być o godz. 8.00 Przybycie o godz. 11.00 to już obraza doktora bo on już skończył pracę jak go się zastanie, lub go już o tej porze nie ma. Więc pytanie za ile godzin płaci pensje dyrekcja przychodni?, Co na to NFZ że tak długo trzeba czekać na wizytę.Osobiście go nie polecam. Zarozumiały arogant jak personel pomocniczy. Panie dyrektorze proszę się temu przyjrzeć!!!
Ta przychodnia to tragedia. Panie w rejestracji ustalaja dni pobrań krwi po czym jak przychodzi co do czego to twierdzą że jest codziennie. Jesli chodzi o dzieciecy dział tez jest masakra. Pani Doktor nie potrafi nawet wystawic skierowania na pobranie krwi wszystko trzeba załatwiac prywatnie bo w ośrodku są wieczne problemy z jakim kolwiek badaniem.Odnosze wrażenie że wszyscy robią wszystko by tylko sie nie przepracować. Jak pan dyrektor nie wprowadzi zmian to skargi zaczne wnosic do gminy i zbierac podpisy ludzi by zrobic z tym porzadek
Dziwią mnie poprzednie opinie na temat tej przychodni. W większości przychodnia tak jest. Czy ludzie nie rozumieją, że panie w rejestracji pełnią rolę zapory i filtra. Przepuszczą tylko pacjenta mocno zmotywowanego NAPRAWDĘ potrzebującego pomocy. A symulanci i inni pacjenci którzy idą do lekarza, bo nie mają co robić w domu po zetknięciu z zaporą, zrezygnują zniechęcą się i pójdą gdzie indziej. Pamiętajcie że przychodnia już dostała pieniądze za opiekę medyczną nad zarejestrowanymi pacjentami.
Co ma do rzeczy to, że w większości przychodni tak jest. To aprobata bylejakości. Po drugie to nie prawda, bo znam kilka świetnie zorganizowanych i przyjaznych. Po trzecie ta akurat przychodnia jest wyjątkowo zła i zacofana. Szczęśliwie chodzę tu tylko do świetnej dermatolog, bo inaczej można by zwariować. Zapisać się telefonicznie nie sposób, rejestracja nie ustala kolejności, bo jej się nie chce. Panie są niemile. prowadzę spora Firmę i u mnie po rozmowach ostrzegawczych pare osób bym zwolnił.
Skandal. Na podstawowe badanie krwi wyznaczono termin miesięczny.
Bardzo dobra przychodnia do specjalistów sie wogule nie czeka i jest to bez zapisów
Dziwię się sobie, że jeszcze korzystam z tej przychodni. Po co podawać nr telefonu, jak go w ogóle nie odbierają.
pan dr endokrynolog to porażka dziwię się ,że dyrekcja przychodni wogóle tego pana zatrudniła . Może lepiej leczyłby zwierzęta niż ludzi.
Dziwię się niektórym opiniom chodzę do tej przychodni już drugi rok i jeszcze nigdy nie natrafiłem na "nie miłe panie z rejestracji" choć miałem do czynienia z niezbyt sympatyczną pielęgniarką. Przyznam szczerze że długi czas oczekiwania na niektórych specjalistów przeraża. Niech fundusz w końcu się wykaże a nie obcina możliwości przyjęć pacjentów - w końcu dostaje za na to nasze ciężkie zarobione pieniądze.
Dodaj swoją opinię
Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń
Zdjęcie przybliżonego położenia placówki