Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska "Speclek"

Al. Generała Chruściela 103
Warszawa
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia alergologiczna dla dzieci
Alergolog
146 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT08:00-14:00
ŚR12:00-18:00
CZnieczynne
PT08:00-12:00
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
71 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN08:00-11:00
WT08:00-12:00
ŚR14:00-18:00
CZ08:00-12:00
PTnieczynne
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
231 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT11:00-18:30
ŚR07:30-15:00
CZ07:30-15:00
PTnieczynne
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog
232 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ15:40-19:40
PTnieczynne
Poradnia neurologiczna
Neurolog
133 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT11:30-18:30
ŚR08:00-15:00
CZ08:00-15:00
PTnieczynne
Poradnia okulistyczna
Okulista
27 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN12:30-18:30
WT07:00-15:30
ŚR12:30-18:30
CZ07:00-15:30
PT09:00-15:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
35 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN10:30-18:00
WT10:30-13:00,14:00-18:30
ŚR10:30-16:00
CZ09:00-16:00
PT07:30-13:25
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
168 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-15:00
ŚR08:30-12:00
CZ14:30-18:30
PT08:30-12:00
Poradnia reumatologiczna
Reumatolog
125 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN07:30-13:00
WT07:30-13:00
ŚR15:00-19:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
71 dni 451 257 609
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:30
WT07:30-13:30
ŚR12:30-18:30
CZ07:30-13:30
PT07:30-18:30
Poradnia urologiczna
Urolog
41 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT15:00-19:00
ŚR07:30-11:30
CZnieczynne
PT15:00-19:00
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog
240 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN13:30-18:00
WT08:00-18:00
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT08:00-18:00
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
244 dni 22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR15:00-19:00
CZ15:00-19:00
PTnieczynne
SO08:00-12:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:30
WT07:30-18:30
ŚR07:30-18:30
CZ07:30-18:30
PT07:30-18:30
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Środowiskowek-Rodzinnej
22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:30
WT07:30-18:30
ŚR07:30-18:30
CZ07:30-18:30
PT07:30-18:30
Położna POZ
Poradnia Położnej Środowiskowej-Rodzinnej
22 673 58 35
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:30
WT07:30-18:30
ŚR07:30-18:30
CZ07:30-18:30
PT07:30-18:30

Opinie o Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska "Speclek"

Dodaj opinię
1/5
Witam

Zdecydowanie odradzam.
Spróbujcie dodzwonić się do rejestracji, załatwić coś po pracy. To jest w tej przychodni niemożliwe, jeśli ktoś chce korzystać z tej przychodni to musi być emerytem lub bezrobotnym.
Warunki oczekiwania przed gabinetem (brak zapisów na godzinę) straszne, wąski korytarzyk bez cyrkulacji powietrza.
1/5
Witam
Przychodnia nie jest przyjazna dla pacjentów, warunki oczekujące żadne, rejestracja a właściwie panie w rejestracji oprócz jednej P. Jadzi są nie sympatyczne a czasami zachowują się jakby pozjadały rozumy, chociaż my pacjenci nie jesteśmy z pod płotu i trochę szacunku nam się należy a oprócz tego żeby się dostać do specjalistów lub nawet do lekarza pierwszego kontaktu trzeba być naprawdę zdrowy
1/5
W pełni zgadzam się z negatywnymi opiniami, ale moim zdaniem na "0" lub "1" zasługują pielęgniarki i pozostały personel pomocniczy. Są zarozumiałe, nieprzyjazne, opryskliwe. Zabiegane w swoich kawowo, plotkarskich sprawach. Lekarze są OK.
Wykazują się dużą wiedzą i zawsze starają się pomóc i pomagają. Lekarze zasługują na uznanie.
Pielęgniarki nawet te młode tkwią w słusznie minionej epoce, ale to wina kierownictwa.
Czekajmy na zmiany-może nadejdą.
E
1/5
Zgadzam się z innymi opiniami. We wtorek po pracy około godz.15, wybrałam się do przychodni ponieważ źle się czułam, przez "miłe" panie z rejestracji zostałam odprawiona z kwitkiem. W lekceważący sposób poinformowały mnie, że nie ma miejsc i do internisty na pewno się nie dostanę. Dodzwonić sie do przychodni graniczy z cudem. Panie z rejestracji robią wielką łaskę, że rozmawiają z pacjentem, są strasznie zmęczone. Czas zmienić personel pomocniczy, który psuje opinię przychodni. Ja byłam zmuszona pójść do prywatnej przychodni.
1/5
Prawie cały zespól pracowników przychodni tak świetnie by pracował, gdy... nie ci namolni pacjenci ( przychodzą, robią tłok i jeszcze chcą być już dziś przyjęci przez lekarza, no dosłownie w głowach im się poprzewracało). Ale tak na poważnie, w tym roku dla mnie jest szokująca zmiana przyjęć do lekarza pierwszego kontaktu. Ja rozumiem, że czasem idziemy do internisty aby przepisał nam leki , które bierzemy na stałe, albo po skierowanie na zaplanowane wcześniej jakieś zabiegi, pobyt w szpitalu, wtedy możemy umówić się na konkretną godzinę i dzień. Ale nie zrozumię ,że nie ma wyznaczonego jednego gabinetu, w którym przyjmował by internista przypadki nagłe tj. gorączka, niepokojące objawy krążeniowe itp. Czy to nowa metoda na likwidację kolejek do lekarza?
1/5
Dodzwonienie się do przychodni graniczy praktycznie z cudem. Panie w rejestracji niemiłe, może powinny zmienić pracę.
1/5
W przychodni przyjmuje reumatolog w poniedziałki i środy wg. godz. przyjęć powinien być do godz. 13.00 jak wynika z grafiku, oczywiście żadnych numerków nie ma i trzeba być o godz. 8.00 Przybycie o godz. 11.00 to już obraza doktora bo on już skończył pracę jak go się zastanie, lub go już o tej porze nie ma. Więc pytanie za ile godzin płaci pensje dyrekcja przychodni?, Co na to NFZ że tak długo trzeba czekać na wizytę.Osobiście go nie polecam. Zarozumiały arogant jak personel pomocniczy. Panie dyrektorze proszę się temu przyjrzeć!!!
1/5
Ta przychodnia to tragedia. Panie w rejestracji ustalaja dni pobrań krwi po czym jak przychodzi co do czego to twierdzą że jest codziennie. Jesli chodzi o dzieciecy dział tez jest masakra. Pani Doktor nie potrafi nawet wystawic skierowania na pobranie krwi wszystko trzeba załatwiac prywatnie bo w ośrodku są wieczne problemy z jakim kolwiek badaniem.Odnosze wrażenie że wszyscy robią wszystko by tylko sie nie przepracować. Jak pan dyrektor nie wprowadzi zmian to skargi zaczne wnosic do gminy i zbierac podpisy ludzi by zrobic z tym porzadek
5/5
Dziwią mnie poprzednie opinie na temat tej przychodni. W większości przychodnia tak jest. Czy ludzie nie rozumieją, że panie w rejestracji pełnią rolę zapory i filtra. Przepuszczą tylko pacjenta mocno zmotywowanego NAPRAWDĘ potrzebującego pomocy. A symulanci i inni pacjenci którzy idą do lekarza, bo nie mają co robić w domu po zetknięciu z zaporą, zrezygnują zniechęcą się i pójdą gdzie indziej. Pamiętajcie że przychodnia już dostała pieniądze za opiekę medyczną nad zarejestrowanymi pacjentami.
2/5
Co ma do rzeczy to, że w większości przychodni tak jest. To aprobata bylejakości. Po drugie to nie prawda, bo znam kilka świetnie zorganizowanych i przyjaznych. Po trzecie ta akurat przychodnia jest wyjątkowo zła i zacofana. Szczęśliwie chodzę tu tylko do świetnej dermatolog, bo inaczej można by zwariować. Zapisać się telefonicznie nie sposób, rejestracja nie ustala kolejności, bo jej się nie chce. Panie są niemile. prowadzę spora Firmę i u mnie po rozmowach ostrzegawczych pare osób bym zwolnił.
1/5
Skandal. Na podstawowe badanie krwi wyznaczono termin miesięczny.
3/5
Bardzo dobra przychodnia do specjalistów sie wogule nie czeka i jest to bez zapisów
1/5
Dziwię się sobie, że jeszcze korzystam z tej przychodni. Po co podawać nr telefonu, jak go w ogóle nie odbierają.
1/5
pan dr endokrynolog to porażka dziwię się ,że dyrekcja przychodni wogóle tego pana zatrudniła . Może lepiej leczyłby zwierzęta niż ludzi.
3/5
Dziwię się niektórym opiniom chodzę do tej przychodni już drugi rok i jeszcze nigdy nie natrafiłem na "nie miłe panie z rejestracji" choć miałem do czynienia z niezbyt sympatyczną pielęgniarką. Przyznam szczerze że długi czas oczekiwania na niektórych specjalistów przeraża. Niech fundusz w końcu się wykaże a nie obcina możliwości przyjęć pacjentów - w końcu dostaje za na to nasze ciężkie zarobione pieniądze.
1/5
Porażka to mało powiedziane . Pora wymienić personel pomocniczy , lekarze są OK .
1/5
Chorzy lekarze, oni powinni sie leczyc, a nie pacjenci, ktorzy tam ptzychodza. Recepcjonistki nawet jak sie nad nimi stoi nie reaguja, ze sie przydzlo z problemem, maja Cie gleboko, ze stoisz i czekasz az wezma dowod, siedza i plotkuja popijajac kawke. Dodzwonic sie tak graniczy z cudem bo nie odbieraja telefonu. Jak juz jestes na wizycie- przepisza Ci jakies, ktore nie pomaga, nie zainteresuja sie problemem, robia laske ze musza odp na Twoje pytanie. Internista leczyl mnie pol roku na zoladek, po wyraznych objawach kamieni w pecherzyku zolciowym twierdzil ze mam refluks i nie ma co sie denerwowac. Kolejny internista na 2 tyg. Bol glowy zareagowal znudzeniem nawet nie przepisal lekow, kazala brac "ibuprofen", bo pomaga choc mowilam, ze nie dziala. Takie miejsca powinni zamykac, banda idiotow!
1/5
Nie polecam!
1/5
pielęgniarki okropne a przy pobieraniu krwi to już dawno powinny wylecieć
1/5
Zgadzam się w zupełności z poprzednimi opiniami. Chcę jedynie dodać, że w tej przychodni istnieje coś takiego jak pół godzinna przerwa. Nie ważne czy lekarz np. pracuje od 8 do 11 i tak w tym czasie przysługuje mu pól godzinna przerwa . Nagle wszyscy pracownicy przychodni o jednej porze zamykają gabinety i wychodzą na przerwę. Nigdy i nigdzie nie widziałam czegoś takiego. Uważam, że jest to niezgodne z prawem nie ma czegoś takiego w innych placówkach ani też w innych firmach. Nie wiem dlaczego tym jeszcze nikt się nie zainteresował.
1/5
Ta przychodnia to jakis zart. Panie w recepcji zajete gadaniem o pierdolach jak kolejka coagnie sie do drzwi. Z pretensja odpowiadają i nie chetnie pomagaja. Lekarze to jakis absurd szczegolnie dr. Kucharski ktory chyba nie bardzo wie na czym jego rola polega. Oburzony, opryskliwy, nie mily, od 6 miesiecy leczyl mnie na refluks, jak sie rozplakalam z bezsilnosci ze nie wiem co mi jest, uslyszalam "refluksem sie pani martwi?" Nie zlecil zadnych badan, z miesiaca na miesiac bylo coraz gorzej okazalo sie ze mam kamienie w pecherzyku zolciowym. Poszlam do niego po skierowanie na operacje, przypomnialam mu o moim refluksie to sie usmiechnal. Dramat!! Dr. Baranska- to samo, zadnej pomocy!
1/5
T przychodnia powinna przede wszystkim wymienić personel recepcji. Panie tam pracujące (żony byłych oficerów) łaska, że poinformuje o terminach. Zdziwione, że my pacjenci przychodzimy. Nam potrzebny jest miły, uprzejmy i przydatny recepcjonista. Samo wejście do lekarza to inny temat.
1/5
Potwierdzam negatywną opinię i jest to najgorsza przychodnia, z jaką miałam do czynienia. Brak możliwości telefonicznego umówienia się na wizytę (rano telefonów nikt nie odbiera a potem nie ma już wolnych terminów), na odbiór wyników z RTG czekam ponad dwa tygodnie i nie wiadomo kiedy będą bo nie ma lekarza, który zrobiłby opis. Brak terminów do internistów poza czekaniem w wielogodzinnej kolejce bez zapisów. Przychodnia dla kolesiostwa i emerytów.
1/5
Witam!!Zgadzam się z powyższymi opiniami.Pediatria tu to porażka...oprócz dr.Pokwapa,który jest lekarzem z prawdziwego zdarzenia...zbada osłucha doradzi itp.Pozostałe Panie doktor to wielka pomyłka.Pani dr.Parcheta,która wychodzi na chwilę a nie ma jej 20 min.leku nie potrafi dobrać a najlepiej to dać dziecku antybiotyk na zwykłe przeziębienie...Jednego razu jak zadzwoniłam do przychodni,chciałam się dostać do okulisty z dzieckiem bo oczko spuchło to pani w recepcji powiedziała że termin za miesiąc....bo Pan doktor bez zapisu nie przyjmie....Panie w recepcji łaskę robią że z Nami rozmawiają....kolejka a one plotkują między sobą....a o stomatologach niektórych nie wspomnę....np.dr.Nastańska która łaskę robi že pracuje....a iść z dzieckiem to strach....pozdrawiam wszystkich pacjentów dużych i małych....
1/5
Tak z wszystkimi sie zgadzam lekarze, pielegniarki nie wspomne o paniach z recepcji jedna tylko osoba p. JADZIA doradzi pomoze....reszta masakra....hmmm trzeba jedno zrobic zmienic szefa przychodni bo tu to jest problem byla fizykoterapia gdzie ona niby przychodnia specjalistów chyba SPECÓW od....A ENDOKRYNOLOG JAROSZUK masakra 26 lat lecze sie na tarczyce a on mi mowi ze nie jestem objeta stala opieka lekarska ciagle humorzasty ŁASKĘ ROBI ŻE MNIE PRZYJMNIE za MOJE PIENIĄDZE ogarnij się *SZEFIE NIEWEGLOWSKI* może dłużej siedź w przychodni i obserwuj co się dzieje MASAKRA. Ta gwiazdka opinia to muz bo nawet jednej bym nie dala.
1/5
Zatrzymali sie w XIX wieku i co najgorsze nie zamierzają wejść w XX
1/5
Szukam laryngologa, dobrego i empatycznego. Wszędzie oczekiwanie w miesiącach się liczy. Rembertów - od ręki. Po przeczytaniu opinii brrrr, wolę i na szczęście mogę poczekać gdzie indziej.
Plus dla stomatologii - tu bez zastrzeżeń oprócz przerwy, która zalatuje komunizmem.
3/5
Moze i Ci, ktorzy pisza opinie, maja racje, nie wszystko jest tak, jak bysmy sobie wyobrazali, ale czy napewno w innych przychodniach jest lepiej? Mamy wszyscy znajomych, ktorzy korzystaja z roznych przychodni na terenie Warszawy, ale nie slyszalam, zeby w jakiejs bylo super. Pewnie, ze wszystko zalezy od gospodarza, ale coz, takie mamy lecznictwo i dopoki cos sie nie zmieni na gorze to i na dole nie bedzie lepiej. Na razie musimy dawac sobie rade z tym co mamy i nie narzekajmy tak na innych. Spojrzmy tez na siebie, Czy jestesmy tacy w porzadku?
4/5
Nie wiem czemu tyle negatywnych wypowiedzi, ci którzy tak narzekają nie spróbują "poleczyć " się np. na Targówku. Są tu przychodnie, w których do lekarza pierwszego kontaktu czeka się miesiąc na wizytę, to już raczej grypa przejdzie albo "przejdzie" w zapalenie płuc :-)
1/5
Przychodnia nie rozwija się, a cofa. Panie w okienku nie miłe, lekceważa pacjenta. Panie pediatry to jedna wielka porażka. Nie znają się na chorobach, bez podejścia do dzieci. Za każdym razem po wizycie i tak musieliśmy iść z dziećmi prywatnie. Nie tędy droga. Pani Parcheta na dodatek opryskliwa. Pan okulista pijak i cham. PANIE DYREKTORZE NIEWEGOLOWSKI CZAS COS Z TYM ZROBIC!!!
1/5
Przychodnia dramat!juz w rejestracji 3paniusie plotkuja zamiast pracowac,jedno okienko zawsze zamkniete a sluchawka tel odlozona.gdy juz sie dodzwonisz panie nie wiedza lub udzielaja ZLYCH informacji.do tego sa opryskliwe i wyniosle jakby pacjent byl idiota.internista...wysoki starszy siwy w okularach przyjmujacy w dziurze na pietrze rzuca karteczkami ze "on nie jest od tego",nie kulturalny i chamski wypisuje antybiotyk bez zbadania!okulista i laryngolog to samo.ordynarni wrecz..Pediatra...nazwisko juz tu padlo matce z dzieckiem na reku kaze pisac dawkowanie lekow bo "ona nie jest od pisania"...Zapisy z tygodniowym wyprzedzeniem a jak przyjdziesz bez zapisu to czekasz min 4godz!po recepte dla mamy po operacji czekalam w kolejce 4godz.Gdyby personel byl uprzejmy to moze i mozna by bylo to zniesc ale lekarze i personel to porazka.siedza jak za kare i nawet laskawie nie odpowiedza gdy o cos zapytasz nieproszony!!!jedynie ginekolog oraz jedna dentystka pani Ham*** sa godni polecenia!!! Dyrektor i pracownicy chyba zapomnieli ze to oni sa dla nas i pracuja za nasze pieniadze!jedyne co polecam to bomba albo torba granatow.by sie tam leczyc trzeba byc zdrowym i miec nerwy!
Dalabym 0 ale sie nie da.
1/5
Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami, dotyczy to także, a nawet przede wszystkim lekarzy. Lekarz pierwszego kontaktu uważa, że od zdiagnozowania choroby jest pacjent, a nie on i zamiast zlecić badania stwierdza: "Ale ja nie wiem dlaczego panią boli". Wypisuje leki, które mu pacjent powie, w razie choroby objawiającej się bólem środki przeciwbólowe i na tym koniec. Po kilku latach wkurzania się przepisałam się do innej przychodni w innej dzielnicy.
1/5
Byłam na wizycie u laryngologa i nikomu nie polecam Pan doktor siedział sobie sam w gabinecie a ja na poczekalni przez godzinę cztery razy pukałam ale była cisza na drzwiach wisiała tabliczka przerwa ustawowa o godzinie 10 rano to już była kpina ale jak już weszłam do gabinetu to od razu Pan doktor na mnie pomysł -alergia i nie zamierzał słuchać co mam do powiedzenia pseudo badanie wykonał przepisał leki i dowidzenia .Czułam się jakbym była zupełnie nieważna . Potraktowana prawie jak powietrze . I co z tego że nie ma zapisów jak i tak to tylko strata skierowania. Jak ktoś ma problem to ten gabinet niech omija z daleka, bo jest to porażka.
1/5
Potwierdzam negatywną opinię o laryngologu: gburowaty, z pretensjami, jakby tam pracował za karę! Na zwykłe płukanie ucha musiałem fatygować się 2 razy! I za każdym razem czekać godzinami. Ocena: zero gwiazdki!
5/5
Pragniemy podziękować Pani doktor Edycie Wróblewskiej za profesjonalizm i podejście do pacjenta,natomiast inne zadanie (negatywne) mamy o Panu Wardziaku, lekarz który daje leki bardzo szkodliwe dla zdrowia i życia, czego doświadczyliśmy.
1/5
Witam ja również nie mam dobrego zdania na temat przychodni z Akademii SW przy Chrusciela nie polecam nikomu .Panie z rejestracji bardzo nie miłe wręcz nadęte brak podejscia do pacjenta opryskliwe miałam kilka nie miłych incydentów i osobiście jak również telefonicznie .Staram się nie chodzić tam tylko jak bardzo muszę bo leki potrzebuje natomiast jak chora bylam leżąca nie miałam siły wstać to kazano mi przyjść bezwzględnie koniec i kropka .Dwa razy potrzebowałam pomocy i zero. .Wakacje to koszmar brak zapisów do lekarza już dwa dni próbuje i nie da rady a dodzwonić się do rejestracji to utopia dzisiaj od rana próbuje linia wolna ale nikt nie odbiera .To jest chora placówka służby zdrowia ona powinna się leczyć żeby nas mogła obsługiwać .Szkoda bo to my podatnicy za to płacimy za coś tak bardzo chorego.
1/5
Dno.stalem w kolejce do recepcji 15 minut.Stare rury w recepcji popijaly kawke.telefon dzwonil bez przerwy.nie raczyly odebrac.paplaly o dupie marynie.zenada .omijajcie szerokim lukiem
1/5
Ta przychodnia to istne kuriozum. Od lat te same spostrzeżenia i opinie odnośnie braku empatii i profesjonalizmu w stosunku do pacjentów. Halo dyrekcja, halo NFZ !!!! Czy ktoś w ogóle intersuje się opiniami pacjentów ??? Te 1,5 gwiazdki to i tak za dużo. Brakuje tam Dyrekcji z prawdziwego zdarzenia przez duże "D", które przewietrzyłoby panie grażynki z recepcji. Halo dyrekcja, halo NFZ !!!! Komuna padła w 89 roku. Obudźcie się !!!!
1/5
Przychodnia straszna, a zwlaszcza jedna z lekarzy dr W. Zawsze kiedy wchodzę do pokoju jest coś w rodzaju głębokiego wzdevhniecia. Nigdy nie chce wysłuchać tego o czym mówię, wtrąca się non stop .mam guzy w piersi, które mi się cały czas modyfikuja, wiec proszę o skierowanie. Dostałam odpowiedz że to nie są guzy tylko żebra (zaznaczam, że jestem dorosla kobietą i piersi nie mam małych, by wyczuwac jedynie zebra). Na moja prośbę i pokazanie palcem gdzie dokładnie jest guz, doktor stwierdziła " no faktycznie może i coś tam jest), dodam że były to 3 bolące guzy. Kolejnym razem doktor podjęła ambitną walkę, by ratować mój żołądek, czyli dawala mi ten sam lek, który nic ni3 pomagał. A skierowanie na gastroskopie? A zapomnij! Zostałam oddalona z kwitkiem i tekstem "nie widzę potrzeby by to dalej konsultować, a jak będzie bardzo bolało to niech sobie Pani po pogotowie zadzwoni" .elegancko - pełen profesjonalizm .żołądek boli mnie od sierpnia, wiec poprosiłam o badanie krwi w listopadzie. Otrzymałam odpowiedz, ze nie dostane takiego zlecenia gdyż miałam w kwietniu. Odpowiedziałam, ze od kwietnia minęło sporo czasu i wtedy nie miałam kłopotów z żołądkiem. Pani "doktor" powiedziała tak "czy panie nie widzi, że to nietakt, ze pani mi daje polecenia. Ja nie muszę wydawać pani żadnych zaświadczeń" .super, tylko że badanie krwi mogłoby potwierdzić obecność pewniej bakterii w moim organizmie. Poszłam prywatnie i zrobiłam gastroskopie oraz wyrazy. Kosztowało mnie to ponad 400 zł. I musze na wyniki czekać jeszcze 3 tygodnie.... lekarze powinni mieć na ścianie powieszone dyplomy, bo nie wierzę, że tak nirkompetenta kobieta go ma .to nie jest tylko moja opinia. Na korytarzu od innych też słyszałam podobne rzeczy. Wszytskie od kobiet. Może "pani doktor" ma jakieś kompleksy? Niskie poczucie wartości? Niespełnione marzenia o specjalizacji? Uciekać od niej jak nie macie pieniedzy! Za to polecam dr Jakubowskiego. Jest uważny, dokładny, wyrozumiały, dba o pacjenta i ma kulturę osobistą!
1/5
Punkt pobrań tragedia siedzą 4 panie z czego jedna tylko pobiera krew druga wpisuje dane a reszta to nie wiem co tam robią sztuczny tłok. Pomieszczenie małe na dwie osoby i pacjenta. Pobranie jednej osoby trwa10 min jak nie więcej i łaska że cię przyjmą bo są tak zarobione. Szkoda że nie ma się komu tym zająć
1/5
Młode dziewczyny w rejestracji pomocne i miłe. A starsze Panie jakby siedziały tam za karę, nadęte i opryskliwe. Powinny siedzieć w domu na emeryturze i dać miejsce młodym. Wyszłoby to przychodni na dobre.
5/5
Chciałam podziękować paniom z rejestracji za fachową i miłą obsługę. Polecam przychodnie na Chruściela.
5/5
Ja jestem zadowolony z obsługi laboratorium i rejestracji. Mile panie
5/5
Witam!
Przez przypadek trafiłam w dniu dzisiejszym na tę stronę i szczególnie zainteresował mnie wpis z dnia 25.11.2017r. dotyczący Doktor Załęskiej. Osoba, która napisała stek bzdur na temat kompetencji Pani Doktor bała się podać swoje imie, wpisując "Ja". Ukrywając się pod "Ja" pisze takie fałszywe opinie używając przy tym określeń typu "idiota". Uważam, że świadczy to o braku rozsądku, kultury i dobrego wychowania. Jeśli nie podoba się młodej "Ja" praca Pani doktor to mogła porozmawiać z lekarzem i wyjaśnić sprawę ( nie wierzę, że taki fakt mógł mieć miejsce). Ponadto można zmienić lekarza, czy nawet przychodnię, a nie pisać takie bzdety. Jesteśmy z mężem długoletnimi pacjentami Pani Doktor i uważamy, że jest lekarzem profesjonalnym, oddanym pacjentowi i stawiającym właściwe diagnozy.
1/5
W tej przychodni najlepiej robić badania niezbędne do ochrony lub do pozwolenia pracy z bronią.
Nie dość że robi to Pani w dość podeszłym wieku (chyba jakaś pielęgniarka) to jeszcze takie pozwolenie może otrzymać nawet osoba bez oka czy ręki. A badania to pełen profesjonalizm.....
5/5
Własnie zadzwoniłam do przychodni, dochodzi godz 17... odebrała starsza życzliwa Pani, zapisala mnie do neurologa, czas oczekiwania 3 tygodnie.
5/5
W przeciwieństwie do innych, ja dodzwoniłem się bez problemu, udało mi się dostać do lekarza tego samego dnia. Zobaczmy w Paniach z recepcji ludzi, którzy też muszą napić się herbaty czy zjeść śniadanie. Często przy biurku przy stojących nad głową pacjentach. Narzekając postawmy się w sytuacji tych ludzi. Pozdrawiam wszystkich chorych i zdrowych:)
5/5
Pani Załęska jest naszym lekarzem rodzinnym od wielu lat. Jest bardzo dobrym lekarzem, dokładnym. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy takiego lekarza.
2/5
Szybkie terminy to duży plus ale kompetencje i podejście laryngologa A. Waśniewski to pozostawia wiele do życzenia. Praktycznie zerowe zainteresowanie pacjentem.
1/5
Żart, a nie wizyta.
Polecam wystrzegać się dr Perlińskiej. Dzisiaj przyszłam na umówioną wcześniej wizytę z przewlekłą od miesiąca chorobą i zauważalnie zmienionym głosem z chrypką. Pomijając bardzo nieprzyjemne przywitanie już na wejściu, cała wizyta okazała się jednym wielkim żartem. Pani doktor z niechęcią wysłuchała moich objawów (sama o nic nie zapytała) oraz podczas osłuchiwania z wyrzutem zapytała, dlaczego przyszłam do niej, a nie do mojego lekarza prowadzącego. Wyjaśniłam, że jestem w Polsce na pare dni i tak zostałam skierowana z recepcji. Musiałam znowu dopytać, co tak właściwie mi jest, bo Pani milczała. Okazało się, że nie dostanę żadnych leków, bo chwilowo nie mam aż tak poważnych objawów, zapytałam zatem (czując nieustający ból w gardle, o którym wspomniałam), czy mam kontynuować leczenie lekiem „neosine”, na co Pani doktor powiedziała, że to nie jest jej specjalizacja i nic nie może mi na ten temat powiedzieć. Na temat podstawowego leku, wydawanego bez recepty. Już wtedy stałam osłupiała i dowiedziałam się, ze to koniec wizyty. A nie, dostałam jedną radę - pic dużo wody. Dziękuje bardzo, na to bym nigdy sama nie wpadła.
5/5
Dziwię się negatywnym komentarzom dot. lekarzy w tej placówce.
Nie spotkałam się jeszcze z żadnym negatywnym traktowaniem. (pomijając panie w rejestracji, ale wszędzie jest to samo); zarówno Pani dr. P jak i dr. W bardzo kompetentne i rzeczowe. Natomiast spotkałam się z innym przypadkiem. Czekając w kolejce do jednej z ww. Pań doktor słyszałam jak jeden z pacjentów krzyczy i trzaska drzwiami. Radzę samemu się przekonać a nie wierzyć we wszystko co piszą w "internetach" bo "kulturom i godnościom osobistom" stoi człowiek ;)
Z mojej strony jeśli chodzi o personel lekarski - 5/5
rejestracja 3/5
Polecam i wrócę na pewno :)
5/5
Szanowni Panie i Panowie.
Tak jak w różnych grupach społecznych, tak i wśród lekarzy znajdą się bohaterowie pozytywni i negatywni. Tych ostatnich należy unikać. Każdy ma prawo wyboru lekarza. Ja ostatnio chodzę do dr Perlińskiej i uważam tę Panią za wzór lekarza. Kontaktowa, punktualna, miła i profesjonalna. I przede wszystkim ma czas dla pacjenta, a nie wyliczone przysłowiowe 5 minut. Ja osobiście polecam. Życzę wszystkim, aby na swojej drodze spotykali takich ludzi, jak Pani doktor. Pozdrawiam
5/5
Jestem pełna uznania dla Pani dr Perlińskiej. Wielki szacunek za poświęcany czas dla pacjenta (tyle ile potrzeba, a nie przysłowiowe 5 minut), za empatię , za profesjonalizm zawodowy. Dodam, że na każdej wizycie Pani Doktor sięga do zapisów z poprzednich wizyt, wyników badań. I to jest bezcenne. Taka wizyta w gabinecie lekarskim wzbudza zaufanie do lekarza i wiarę, że leczenie będzie skuteczne.
Pozdrawiam Panie w rejestracji. One są narażone na nasze, pacjentów frustracje związane z niezadowoleniem jaki mamy wobec chorego i bezdusznego systemu NFZ. Kuriozalnie odległe są przecież terminy do specjalistów, ograniczenia w wydawaniu skierowań, ale żadnemu urzędasowi z NFZ nie jesteśmu tego okazać, więc złość cedujemy na osobę pierwszego kontaktu tzn.na panią z rejestracji. A herbatę czy kawę lub szklankę wody każdy pracownik ma prawo pić na swoim miejscu pracy.
Wielki szacunek dla wszystkich pracowników tej przychodni.
Z nadchodzącym 2020 Rokiem życzę Państwu i nam pacjentom dobrego gospodarza w Służbie Zdrowia i zasobniejszego budżetu.
1/5
Zadzwoniłam rano żeby dowiedzieć się jak wyglądają zapisy . Powiedziano że lekarz przyjmuje do 17.30 bez zapisow wiec prosto po pracy wybrałam się do lekarza, byłam 40 min przed zakończeniem jego pracy i najpierw pytanie czemu tak późno? No skoro lekarz pracuje do 17.30 nie rozumiem za bardzo O co chodzi, później musiałam iść pytać lekarza czy laskawie mnie przyjmie , niestety odmówił ponieważ było dwóch pacjentów Przede mną. Nawet nie zaproponowano mi poczekać na własne ryzyko czy przyjmie mnie czy nie do tej 17.30... w czasie kiedy pytałam czy lekarz mnie przyjmie I siedziała w gabinecie pacjentka doktor dyskutowal sobie przez telefon ... Więc wcale się chyba juz nie dziwię że wiedział że mnie i tak nie przyjmie bo nie zdąży... zostałam odesłana na inny nie pasujący mi dzień z bólem głowy, na tramalu ...
1/5
Przychodnia jak przychodnia,natomiast Pani lekarka Edyta W. Lepiej omijać szerokim łukiem.Po ciężkiej nocy z gorączką 38,8 po zbadaniu wypisała receptę na środki przeciwbólowe,na prośbę o zwolnienie powiedziała że mogę pracować ponieważ symuluje chorobę.Zmuszony byłem iść prywatnie gdzie okazało się że mam ostre zapalenie oskrzeli i dopiero po pięciu dniach leczenia i leżenia w łóżku z gorączką 39 stopni zaczęło stopniowo się poprawiać
1/5
Tragedia.Tu się jeszcze przez wiele lat nic nie zmieni."Covid"odebrał rozum.Jeszcze tak omaskowanego personelu nie widziałam w żadnej przychodni w której przyszło mi się zmierzyć a zwłaszcza prywatnej gdzie zawsze panował porządek,kultura i opanowanie.Widzę,że paniom pasuje taka sytuacja.Cisza,spokój,bez natrętnych pacjentów poprostu Eden.
5/5
O jojoj, ale tu sie dzieje.
A dla mnie to bardzo fajna przychodnia. Jestem zadowolona z opieki lekarzy - wysokiej klasy specjalistów i z całej obsługii związanej z rejetracją wizyt czy punktem pobrań krwi. Fajny kompetentny zespół. Cieszę się, że zrezygnowałam z prywatnej opieki medycznej. Super, że w przychodni jest reżim covidowy. Bardzo mi się to podoba. Tak trzymać!
2/5
Od lat jestem pacjentką tej przychodni, przyznam, ze bardzo rzadko korzystam ,ale dodzwonic sie nie sposób .
Jednego razu , trzymajac słuchawkę w ręku i probujac się połaczyc ,cały czas sygnał zajetosci-wyszłam z domu , i tak doszłam do przychodni(ok 15 minut drogi)
Stojac ze słuchawką w reku i majc sygnał zajetosci doszłam przed grozne oblicze Pani Recepjonistki i poprosiłam ,aby odebrala ten dzwoniacy , moj telefon.
Okazało się , ze słuchawka , z wyłaczonym sygnałem, lezała spokojnie na boku.
I co?
Reakcja kierownictwa na moja interwencję-zadna.
W chwili obecnej , w czasie pandemii ,o dodzwonieniu sie nie ma mowy, o zadnej porze dnia.
Umowieni pacjenci czekaja na wejscie na zewnątrz, sa wsrod nich i osoby niepełnosprawne. '

Jesli ktos przyjdzie wczesniej , to tez czeka na zewnatrz, pomimo tego, ze lekarz jest juz wolny, gabinet wywietrzony i odkazony, pani pielegniarka nie wpuszcza , bo godzina wyznaczona i juz.
Po otrzymaniu terminu wizyty on-line nie sposob połaczyc się z lekarzem
.A czy nie moznaby tak zrobic, jak jest juz np. w sasiednim "Caritasie" , ze to lekarz oddzwania do pacjenta w jego czasie wizyty, co zaoszczedza czas i nerwy obu stronom.
Przeciez to przychodnia wojskowa, a na to w wojsku chyba pieniadze są?
Tylko ...moze Covid pomoze w likwidacji tych kolejek?
1/5
Dzisiaj się dowiedziałam, że umówiona teleporada się nie odbędzie bo Pani Dr Perlińska już w tej przychodni nie pracuje.
Bardzo ubolewam bo mam jak najlepsze zdanie o tej lekarce. Kompetentna, dociekliwa, analizuje poprzednie badania i przede wszystkim słucha pacjenta.
Szkoda. Dodatkowym walorem Pani Dr Perlińskiej była wielka umiejętność obsługi programów komputerowych.
Teraz trzeba będzie walczyć o połączenie w godzinach rannych z rejestracją żeby zapisać się do innego lekarza pierwszego kontaktu.
Zadowolona jestem z punktu pobrań krwi ,RTG i USG
1/5
Odradzam.
Porady tylko telefoniczne. Lekarz nie uznaje innych terapii poza insulina.
Nieważne, ze pacjent prowadzony jest od 10 lat na tabletkach. Ma się dobrze. Parametry dobre, jest pod kontrolą nefrologia, kardiologa. Lekarz diabetolog chce zmusić pacjenta do przejścia na insulinę. Nie chce przepisać leków doustnych aby kontynuować dalej leczenie.
Ten lekarz to pomyłka medyczna.
Moja ocena to ZERO
1/5
Odradzam leczenie w poradni w Rembertowie
Porady tylko telefoniczne. Lekarz nie uznaje innych terapii poza insulina.
Nieważne, ze pacjent prowadzony jest od 10 lat na tabletkach. Ma się dobrze. Parametry dobre, jest pod kontrolą nefrologia, kardiologa. Lekarz diabetolog chce zmusić pacjenta do przejścia na insulinę. Nie chce przepisać leków doustnych aby kontynuować dalej leczenie.
Ten lekarz to pomyłka medyczna.
Moja ocena to ZERO
3/5
W tej przychodni mogę jedynie polecić rentgen, reszta totalna porażka..... Panie z recepcji rodem z PRLu. Nie odbierają telefonu. Nigdy nie można się tam dodzwonić!!. Poszłam na prześwietlenie klatki piersiowej przepasać pomiędzy tymi ludźmi ogromna..... na Rentgenie Pani wraz z młodym Panem bardzo sympatyczni, uśmiechnięci. Śmieją się i łagodzą stres!. Jedyne gdzie można iść do tej przychodni to właśnie na prześwietlenie.
1/5
Zgadzam się,ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Uważam,że zmianą powinna zacząć się od góry,jak w przysłowiowej rybie. Należy zmienić dyrektora. Pan dr już leciwy Pan,powinien odpoczywać skoro nie ogarnia pracy swoich podwładnych. W koniach tyle uwag,tyle sugestii. Daty różne i przez lata nic się nie zmieniło. To takie towarzystwo wzajemnej adoracji. Pani w recepcji są jakie były. Pacjent nadal jest intruzem. Przerwa jak była tak jest. Dr laryngolog i reumatolog oraz okulista zachowują się jeszcze gorzej. Po co maja się zmieniać skoro dyrektor to spróbuję. Od lekarzy internistów otrzymać skierowane graniczy z cudem. A w tv mówią że nie ma problemu z dostępem do specjalisty. Nie wiem czy tylko jest w tej przychodni tak jest. Zarzucają nam że pacjenci przychodzą za późno. Jak nie dostajemy skierowań to jak możemy przeciwdziałać chorobie. Jak proszę o skierowanie bo mam ku temu powody to czuję się jak w sądzie na przesłuchaniu. Szkoda, że tak sobie piszemy tylko tutaj a nikt kto powinien zrobić z tym porządek tego nie czyta.
5/5
Zabierałem się wlaśnie do pisania opinii i oczom nie wierzę. Do tej przychodni przenioslem się niedawno z innej placówki w Rembertowie i jestem zachwycony bardzo miłą i profesjonalną opieką z jaką po raz pierwszy spotkałem się w placówsce poństwowej slużby zdrowia , a malo tego obsluga począwszy od rejestracji i punktów badań , skończywszy na lekarzach internistach czy specjalistach śmiem twierdzić po swoich doświadczeniach prezentuje wyższy poziom diagnozowania i obsługi niż w placówkach prywatnych , do których trafiłłem dzięki abonamentom firmowym. Przychodnię zdecydowanie polecam , mimo oczekiwania w kolejkach do specjalistów (zwanych przez Panią w rejestracji funduszowmi). Prześledziłem trochę różne opinie i uważam, że wpisy typu ,, dupa", ,,kupa" świadczą jedynie o anonimowych opiniotwórcach. Chylę czoła przed pracownikami ochrony zdrowia , którzy nie zawsze mogą sprostać wszystkim oczekiwaniom często roszczeniowych pacjentów, zachowania których zauważyłem oczekując na swoje wizyty .
5/5
Podczas mojej ostatniej wizyty na RTG miałem okazję być badany przez bardzo miłego młodego Pana, badanie przebiegło sprawnie i bezproblemowo. Pan wykonujący badanie był życzliwy oraz profesjonalny, i dostałem konkretną odpowiedź na wszystkie moje pytania i obawy, serdecznie polecam
1/5
Co to jest w ogóle???! XXI wiek ??!! Co to jest?? Zabawa jakaś ????!!! Jestem wkur****!!!!!
Ta przychodnia to jest jakiś cyrk na kółkach, nie ma potrzeby czekać na objazdowy - wystarczy zostać pacjentem tego przeklętego miejsca. PRL na całego!!!!!! W rejestracji zamiast telefonów chyba służą kartonowe atrapy. Łatwiej dodzwonić się do papieża niż tutaj. W samej placówce można się poczuć jak w kinie akcji - zamieszanie, niepokój, krzyki miedzy personelem. Nikomu nie życzę zostania pacjentem tego miejsca, radzę uciekać jak najdalej!!!! Już lepiej się leczyć w Dolinie Nilu niż tutaj.
1/5
Byłam na wizycie u pana lekarza (okulisty). Była to bardzo nieprzyjemna wizyta, ponieważ lekarz zwracał się z wyższością i nie było żadnej przestrzeni na bycie wysłuchanym. Nie wiem, czy ten protekcjonalny ton był kwestią płci, różnicy wieku czy nacjonalizmy.. czy tego, że Pan Lekarz wstał rano lewą nogą i musiał się wyżyć. Jedna gwiazdka to za dużo, żeby sprawiedliwe ocenić taką wizytę.
4/5
Dodzwonić się dało. Wizyta u pana okulisty przebiegła sprawnie i profesjonalnie. Lekarz starszy doświadczony zbadał oczy na przyrządach i wyjaśnił moje wątpliwości. Rozmowa krótka ale treściwa. Jestem zadowolona. Ale warunki w przychodni faktycznie jak z głębokiego PRL-u.
3/5
Dodzwoniłam się bez problemu, na wizytę czekałam trochę ponad miesiąc. Lekarz okulista faktycznie dość specyficzny lekko niesympatyczny, ale oczy zbadał. Gabinet nieco straszy.
Dodaj opinię

Adres:

Al. Generała Chruściela 103, Warszawa Rembertów

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: