Adres:
Gen. Stanisława Maczka 18/3-4, Szczecin Zachód
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
91 500 10 10 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
91 500 10 10 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
91 500 10 10 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Pediatry nie ma, chyba ze prywatnie, ale dostępność tez żadna.
Rodzinny kompletnie nie zna sie na leczeniu i badaniu dzieci.
Budynek może i nowy, ale kompetencje i podejście personelu ( szczególnie lekarza ) jak w PRL.
Nie polecam!!!
Skusiła mnie bliskość i nowoczesny wygląd, jednak zmieniłam zdanie po kontakcie z lekarzem. Lekarz z jakimiś dziwnymi zasadami i trudny w kontakcie.
PANIE DOKTORZE, PACJENCI CHCĄ DOSTĘPU DO LEKARZA I PRZYJAZNEGO PRZYJĘCIA, A NIE KONTAKTU MAILOWEGO.
Proszę wziąć to sobie do serca i zastosować się. Pewnie Pan to czyta, bo nikt inny nie pisalby tych komentarzy o wspaniałym kontakcie z lekarzem przez maila.
Daje plus za wygląd przychodni, ale to nie wszystko. PROSZE ZMIENIC PODEJSCIE !
Nie można dostać się do budynku przychodni w celu przeprowadzenia zabiegów, odbycia wizyt medycznych – drzwi są zamknięte. Należy dzwonić domofonem jak do twierdzy. Niestety recepcjonistka nie otwiera drzwi, pomimo wielokrotnego naciskania przycisku, komunikatów słownych i prób komunikowania się prawie językiem migowym – zwyczajnie udaje, że nie widzi pacjenta, nie słyszy, krótko mówiąc jest zajęta wszystkim innym a nie umożliwieniem wejścia do lokalu w celu wykonania usług medycznych dla pacjenta.
Ponadto, nawet po otwarciu drzwi zmusza pacjenta do oczekiwania w zimnie na zewnątrz budynku. Przychodnia jest podmiotem, któremu nie zależy na świadczeniu usług medycznych, recepcjonistka jest nie uprzejma, nieprofesjonalna, pracuje tam za karę …
Będąc pracodawcą (przedsiębiorcą), warto zastanowić się czy taka osoba godnie reprezentuje nasz biznes i jemu nie szkodzi …
poszedłem do przychodni w celu umówienia wizyty ,nie było wolnych terminów po godzinie 15 kiedy kończę pracę więc teleporada, czekam cały dzień i nic idę o godzinie 17 do przychodni i dowiaduję się że lekarz chce mnie widzieć osobiście bo długo mnie nie widział.Oczywiscie nie ma terminów po godzinie 15 na następne 2 tygodnie a ja nie mam zamiaru marnować urlopu.Za trzy dni wylatuję na wakacje i jestem już drugi dzień bez tabletek na nadciśnienie.Piszę email do kierownika przychodni z prośbą o rozwiązanie problemu , oczywiście bez odzewu.dzwonię piętnaście razy do rejestracji bez odzewu.Udaję się do przychodni cały czas dzwonić telefon wyciszony ,pacjentów i lekarzy brak.Dostaję informację że mogę przyjść na wizytę w godzinach kiedy jestem w pracy lub udać się na nicny dyżur w celu otrzymania recepty.Poziom obsługi i podejścia lekarzy poniżej zera.