Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Synexus Polska
Dodaj opinię
wkurzona
1/5
14-05-2013 18:37
Dodzownić się do nich to cud. Próbuje od 30 minut.
Krystyna Stremska
5/5
26-08-2013 18:54
24-08-2013 (sobota ) byłam z przyjaciółka na bezpłatnym bad..kości w Synexus-ie przy ul.Leszno w Warszawie. Jakie było moje zdziwienie . W rejestracji uśmiechnięta , życzliwa młoda kobieta. B.miła obsługa.W gab.b.taktowna p.Małgorzata Kałun (operator) wykonująca badanie. Bez pośpiechu, kulturalnie. Przywracają Panie wiarę w to , że spotkanie z medycyną to nie "przejście" a wizyta. B. dziekuję Krystyna Stremska
Małgorzata
1/5
12-09-2013 18:07
Dzwonię do Przychodni już 1.5 godz.i słyszę wszyscy konsultanci są zajęci,prosimy o dalsze oczekiwanie.Paranoja!!!!!
Jolanta
2/5
22-04-2014 14:49
DZWONIĘ CAŁY DZIEŃ DZISIAJ I SŁYSZĘ W SŁUCHAWCE J.W.
ula
3/5
22-04-2014 15:11
najbardziej na świecie lubię rozmawiać automatem!!!!!!!!! Ciekawa jestem ilu jest tych konsultantów, że tacy ciągle zajęci/
Wkurzony
1/5
18-10-2014 10:26
Brak możliwości kontaktu telefonicznego, przy podanych numerach na skierowaniach i komunikacie o konsultantach, świadczy o totalnym lekceważeniu pacjentów.
Teresa
1/5
06-10-2015 12:37
Ciągle zajęty numer telefonu :-(
jolanta
1/5
02-01-2017 10:59
Nie mogę się godzinami połączyć z rejestratorami - nazywanymi tu "konsultantami". Beznadziejność......
Przywracają Panie wiarę w to , że spotkanie z medycyną to nie "przejście" a wizyta. B. dziekuję Krystyna Stremska
J.W.
Ciekawa jestem ilu jest tych konsultantów, że tacy ciągle zajęci/
Beznadziejność......