Biovena

Poznańska 127, 127a
Ożarów Mazowiecki
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
299 dni 22 722 38 69
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
Poradnia okulistyczna
Okulista
99 dni 22 722 38 29, 22 722 38 69
Godziny otwarcia:
PN15:00-19:00
WTnieczynne
ŚR08:00-13:30
CZ08:30-14:00
PT08:00-12:00,13:30-15:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
POZ Ożarów Maz
22 722 38 29, 22 722 38 69
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Pielęgniarka i Położna Ożarów Maz
22 722 38 29, 22 722 38 69
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
22 722 38 29, 22 722 38 69
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Biovena

Dodaj opinię
1/5
Marnować czas i pieniądze, dzwonić pół godziny by się dowiedzieć tylko tyle, że na NFZ do końca półrocza nie mają miejsc (jeszcze ponad 4 miesiące) a na drugie półrocze w ogóle brak zapisów. (A na stronie oczywiście bzdura w postaci terminu oczekiwania: 108dni.... jaki wy macie cel we wprowadzaniu ludzi w błąd? Zarabiacie coś na samym świstku rzekomej współpracy z NFZ?
1/5
Przychodnia fatalna. Personel jeszcze gorszy, mam tu na myśli pielęgniarki na recepcji. Z resztą Pani kierownik przychodni nie jest lepsza. Kpina , że ktoś tak niezaradną kobietę mianował kierownikiem. Panie pielęgniarki od samego wejścia do przychodni dają odczuć swoje niezadowolenie. Chamskie, naburmuszone i robią łaskę żeby pacjentowi cokolwiek powiedzieć. Polecam zmienić pracę. Opóźnienia okropne, Pani pielęgniarka zdaje się szefowa wszystkich wprowadza pacjentów w błąd. Prosto w oczy kłamie że lekarz przyjmie za 2 godziny a okazuje się, że cały czas jest w gabinecie i już można wchodzić. Kpina. Odradzam wszystkim to miejsce!
1/5
Podzielam opinie Pani Marii dot. personelu na recepcji nie dość ze poziomem sięga szkoły podstawowej to na dodatek panie te są niemiłe, niegrzeczne i wydaje im się że są nie wiadomo kim. Jak najbardziej negatywna ocena dla. (Recepcja jest wizytowka placówki).
4/5
A ja uważam inaczej, Panie na recepcji bardzo oddane pacjentowi potrafią pomoc we wszystkim i wszystko załatwić. Wielokrotnie bywam z dziećmi na wizytach i widzę co tam się dzieje.. Jak co po niektórzy pacjenci się zachowują Tragedia.....Jezeli chodzi o personel medyczny jest wykwalifikowany.
5/5
Pani Mario,
gwoli ścisłości w recepcji pracują panie rejestratorki, zaś pielęgniarki są w gabinecie zabiegowym.
Nie podzielam pani opinii na temat fachowości personelu.
Osobiście nie mam też żadnych zastrzeżeń co do pracy pielęgniarek w Biovenie.
1/5
Witam wszystkich,

Niestety muszę przyznać, że jakość tej placówki jest bardzo niska. Zaczynajac od recepcji - brak empatii dla pacjentów. Panie recepcjonistki bez uśmiechu na ustach, wręcz odniosłam wrażenie że praca jest dla nich obciążeniem. Rozmowa oschła, niesympatyczna. Czułam się gorzej niż w niejednej placówce państwowej.
Lekarze, krótko (za krótko) przeprowadzają wywiad z pacjentem. Szybko robią swoje i kolejny pacjent - taka duża maszyna...
Niesympatycznie zwłaszcza, ze każda wizyta prywatna to koszt 90 zł.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem
5/5
Byłam 2 razy w odstępach kilkumiesiecznych, w ramach luxmedu, jest normalnie, bez czerwonego dywanu, ale intruzem też się nie czułam.
5/5
Osobiście dziwią mnie opinie na temat przychodni wystawiane na podstawie zachowania recepcji- przychodzę do niej, żeby otrzymać pomoc medyczną/lekarską a nie żeby personel rozwijał mi czerwony dywan i częstował mnie holywoodzkim uśmiechem od progu. W Biovena taką pomoc otrzymałam i zachowując się kulturalnie w stosunku do personelu nie zdarzyło mi się, aby dla mnie był niemiły.
5/5
Zapisy zarówno w ramach NFZ- tu terminy pewnie zależne od kontraktu, ale prywatne dostępne od ręki, ceny są przystępne a rehabilitantki, które mnie prowadziły znają się na rzeczy. Gabinety w pełni wyposażone, odrębna recepcja więc nie ma kolejek do rejestracji na miejscu.
1/5
Na początek nie sposób się dodzwonić do rejestracji. Dodatkowo wprowadzono kuriuozalny system zapisów do lekarza pierwszego kontaktu (przynajmniej tego, do ktorego jestem przypisana). Gdy już się z końcu można połączyć z rejestracją, to okazuje się, że juz nie ma miejsc i trzeba zadzwonić za tydzień lub dwa, gdyż dopiero wtedy bedzie grafik wizyt u danego lekarza. I tak w kółko. Czemu w takim razie służy fukcja lekarza pierwszego kontaktu jeśli nie można się do niego dostać wtedy kiedy to jest potrzebne, a niekiedy bardzo pilne? Wypisuje się z tej przychodni i nikomu jej nie polecam.
1/5
Godz 17.40 ... dzwonię na rejestracje! Moje dziecko ma 40 stopni gorączki, najprawdopodobniej zapalenie ucha (bardzo je boli...)czy może je zobaczyć jakoś pediatra? Ależ, ... lekarze pracują do 18 !!!! Jak sobie to Pani wyobraża! Proszę jechać do Błonia - nocny dyżur od 18...
-to w 20 minut nie znajdzie się nikt żeby je zobaczyć , lepiej ciągnąć dziecko z gorączką 20 kilometrów?
-A to trzeba pytać lekarza , tu już nikogo dnie będzie....
-to może na jutro rano będzie jakiś numerek?
-proszę się dowiadywać !!!!
Serdecznie! Z lekarską wyrozumiałością ! Profesjonalnie- odmówiono pomocy dziecku .. :)
1/5
Niestety Panie na recepcji krzyczą na pacjentów. Zamiast krzyczeć, że, " pacjent ma swoje prawa i obowiązki" może warto wytłumaczyć pewne rzeczy, najlepiej z uśmiechem. Pacjent już na wejściu traktowany jest jak zło konieczne. Jeśli chodzi o badania - bez rewelacji: szybko, byle jak, bez empatii. Zdecydowanie nie polecam!
5/5
Polecam w 100 procentach ta przychodnię,lekarze dr Kamiński jak i dr.Tyniec wspaniali ludzie najlepsi jak dla Mnie.Na recepcji Panie są nie miłe oprócz jednej Pani młodej blondynki :) Osoba ciepła pomocna,uśmiechnięta.Ogolnie na plus jestem nowa mieszkanka Ożarowa i długo szukałam przychodni która by w 100 procentach spełniła moje oczekiwania .
3/5
Wspaniali lekarze począwszy od internistów skończywszy na kardiologu. Natomiast panie rejestratorki pozostawiają wiele do życzenia (choć nie wszystkie 😉) Dla mnie kierownik rejestracji pomyliła się z zawodem. Butna nieokrzesana dziewunia gdzie osiągnęła szczyt swojej kariery 😂. Kultura osobista 0.
5/5
Ja jestem zadowolony z przychodni. Zawsze jest możliwość dogadania terminu badań bądź pobrania. Jak zadzwonię w nagłej sytuacji z problemem dziecka lekarz chętnie przyjmuje dodatkowo. Wszystkie pobrania brane w miłej atmosferze. Chodzę tam parę lat tak samo robię tam medycynę pracy. Rehaibiltacja oddzielona od przychodni z dodatkową rejestracja co jest super plusem. Zespół fizjoterapeutów w pełni wykwalifikowany i chętny do udzielenia dodatkowych informacji. O takie przychodnie jak ta mi chodziło :)
1/5
Dzwonilam w sprawie badań na które skierował mnie Luxmed. Chciałam dowiedzieć się ile kosztuje. Jak się wreszcie dodzwonilam po jakiś 2h. Okazało się że pani nic mi nie powie bo trwają pobrania. Grzecznie zadzwoniłam po 11. Pani była nadal bardzo zajęta i nie chciała mi podać cen za badania na jakie zostałam skierowana. Twierdziła że mówią takie rzeczy dopiero przed badaniem. Nie wiem jak mam się przygotować finansowo na badania. Kolejna sprawa to panie w rejestracji. Myślałam że czas komuny i przysłowiowe " czego" minęły. Nie w Biovena Ożarów
5/5
Korzystam z wizyt w ramach pakietu z pracy i jestem bardzo zadowolona z przychodni- terminy do specjalistów bliskie, wizytę mogę umówić przez internet. Przychodnia przygotowana pod kątem dezynfekcji i ochrony pacjentów przed zakażeniem.
1/5
Zdecydowanie odradzam korzystanie z placówki ze względu na skandaliczną koordynację szczepień przeciw COVID-19:
- 22.01.2021 moi rodzice w wieku 80 lat, czyli z grupy pierwszej, zapisali się na listę oczekujących na szczepienia,
- do dzisiaj, tj. 5.03.2021 nie otrzymali terminów, pomimo tego że są 80-latkami a przychodnia BIOVENA prowadzi szczepienia od samego początku akcji.
Z informacji przekazanych przez uprzejme Panie w rejestracji wynika, że jest jedna koordynatorka terminów szczepień.
5/5
Biovena w Ożarowie to wspaniałe prosperująca Przychodnia. Wybór lekarzy wszelkich specjalizacji. Przemiłe pielęgniarki, które bezszelestnie wbijają igiełkę ze szczepionką, cudowna Pani Doktor Kopacz energiczna dziewczyna. Doktor Kamiński Wiesław przyjazna dusza z ciepłym przyjacielskim uśmiechem , pomocny bardzo. Rejestracja obsługa szybka i profesjonalna.
1/5
Szkoda czasu, nikt nie odbiera telefonu więc nie ma możliwości umówić się na wizytę.
Chyba że się pojedzie o 6.00 pod przychodnię postoi godzinę przed wejściem do 7 jak łaskawie otworzą i potem być może uda się umówić wizytę za 3 dni.
Szybciej i lepiej działa już stara przychodnia rodem z PRL w Ożarowie. W tej nowej jeszcze nie byłem więc nie wiem.
5/5
Byłam u nich na szczepieniu na covid i uważam, że obsługa i organizacja jest bardzo dobra . Co do placówki, to przede wszystkim dużo specjalistów do wyboru i traktują pacjentów mechanicznie, lekarze rodzinni od serca.
5/5
Miałam problem z kurzajkami, które wracały. Po krioterapii u dermatologa problem zniknął i nie ma śladów, ani blizn.
5/5
Miałam problem z kurzajkami, które wracały. Po krioterapii u dermatologa problem zniknął i nie ma śladów, ani blizn.
5/5
Wizyta do laryngologa na następny dzień, co jest ważne przy ostrym bólu ucha. Problem z zatkanym uchem prawidłowo rozwiązany, leki i krople szybko pomogły.
5/5
Wizyta do laryngologa na następny dzień, co jest ważne przy ostrym bólu ucha. Problem z zatkanym uchem prawidłowo rozwiązany, leki i krople szybko pomogły.
5/5
Wykonuje medycynę pracy już od wielu lat w tej placówce – szybkie terminy, na miejscu potrzebne badania. Robiłem badania na wózki widłowei wszystko przebiegło bez problemu, udało się zrobić badania w jeden dzień.
1/5
Dno. Można dzwonić godzinami i nikt nie odbiera tel. Aby coś załatwić trzeba przyjechać na miejsce. Przychodzisz na miejsce widzisz że Panie nie mają pacjentów. Siedzą dwie albo trzy i nikt nie raczy odebrać tel. który dzwoni.
1/5
Od kilku dni nie mogę się dodzwonić, ani rano , ani w południe , i w każdym innym momencie :( pozdrawiam serdecznie i proszę o poprawę tej sytuacji.
1/5
Żadnych szans na to żeby ktoś odebrał telefon. Przed okienkami rejestracji kłębi się tłum pacjentów, bo skoro nikt nie odbiera telefonu to trzeba udać się osobiście. Obecność przy okienku nie gwarantuje niestety sukcesu, bo usłyszymy od rejestratorki że nie ma możliwości dobicia się do lekarza POZ. Można ewentualnie próbować następnego dnia o 7 rano lub za 3,4 dni kiedy będzie nowy grafik. Obecność tych pań w rejestracji rzutuje na postrzeganie funkcjonowania całej przychodni. A trzeba zwrócić uwagę na to że niezwykłe rzadko spotyka się tak niesympatyczne, pozbawione empatii i nieprzyjemne osoby.
W czasie ostatniej wizyty, nie chciałem odpuścić i zostałem skierowany do pielęgniarki która miała ocenić czy stan mojego zdrowia wymaga spotkania z lekarzem. Pielęgniarka uznała że nie jest że mną aż tak źle i doradziła Ibupron i dużo płynów. Po tygodniu wróciłem w to samo miejsce i że względu na to że byłem już drugi raz, zostałem zapisany na dzień nastepny do lekarza. Otrzymałem antybiotyk i inne potrzebne leki. W innej przychodni którą odwiedziłem następnego dnia, po wykonaniu testu okazało się że przez tydzień biegałem z grypa typu A.
Biovena to dla mnie na szczęście już historia. Okazało się że są przychodnie w których większość spraw można załatwić telefonicznie, a jeśli się źle czuje to lekarz przyjmie mnie w bieżącym dniu.
1/5
Dodzwonić się do Bioveny jest nie możliwe, bez względu na czas bądź dzień tygodnia - nikt nie odbiera albo ciągle zajęte, kiedy dzwoniłam 45 minut było zajęte a jak pojechałam osobiście to na recepcji siedziały 3 panie a telefon był odłożony- chyba żeby nikt nie przeszkadzał w ploteczkach. Panie są bardzo nie miłe - o cokolwiek się człowiek nie zapyta to jest problem, dostać się do lekarza internisty to jest co najmniej dwa tygodnie i ciągle tylko powtarzają nie ma wolnych miejsc. Panie są bardzo opryskliwe, nie miłe i nie pomocne. Wypisałam się już z tej przychodni bo szkoda nerwów na to wszystko co się tam dzieje. Zdecydowanie nie polecam tej placówki.
1/5
Czytam opinie sprzed 7 lat i jest jeszcze gorzej. Recepcja jednym słowem jak bym określiła? SKANSEN- tak, taki, to tam gdzie ogląda się coś czego już nie ma. Jak działały recepcje za komuny? tak jak działają w Biovena w Ożarowie Mazowieckim. Czego? Po co przyszła? Nie widzi, że nie mam czasu, kawę pije z koleżanką… Terminów nie ma żadnych!, wszystko zajęte ..idzie już sobie… tylko mi głowę tu zawraca. Byłam po raz pierwszy, chciałam umówić się na prywatną wizytę do na następny miesiąc! Czy się umówiłam, no nie!, bo to ciemnogród . Przepraszam, za porównania ale muszę to z przykrością przyznać. Tym bardziej, że jak widzę i czytam poniższe opinie, to przez 7 lat nic się nie zmieniło. Życzę Paniom z recepcji żeby skorzystały z usług fryzjera, kupiły sobie coś ładnego i zmieniły stosunek do pracy, a jak już tak bardzo przemęczone to czas na zmiany…. Najlepiej z wszystkie trzy! Będzie i profesjonalnie i miło no i w końcu może będzie można skorzystać z usług dobrych specjalistów, o których słyszałam.
Dodaj opinię

Adres:

Poznańska 127, 127a, Ożarów Mazowiecki

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: