NZOZ "Centrum Medicus"

Powstańców Wielkopolskich 2
Łódź
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
42 654 21 46
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki POZ
42 654 21 46
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ "Centrum Medicus"

Dodaj opinię
1/5
Nie mam dobrej opinii na temat tej placówki. Pacjeci sa pozostawieni w cierpieniu sami sobie. Lekarz odmowil pomocy cierpiącemu starszemu człowiekowi.
2/5
Miło i sympatycznie .
5/5
Pracujące w przychodni panie z recepcji oraz pielęgniarki, mimo sporego ruchu dają sobie świetnie radę z obsłużeniem pacjentów. Dzwonią, jeśli zwolni się miejsce u lekarza, są pomocne przy załatwianiu wszelkich rejestracji i zabiegów. W tym miejscu należą się szczególne podziękowania dla Pani doktor Ewy Lik, u której leczy się cała moja rodzina, włącznie ze starszą, niewychodzącą z domu mamą. Wzorowe podejście do chorego i czysta ludzka życzliwość.
4/5
Polecam cieplutko doktor Lik!
1/5
Jedna z najgorszych placówek. Szefowa oszczędza i nie pozwala personelowi wykonywać badań, przepisywać skierowań i odpowiednio diagnozować. Leczenie odbywa się tylko na tabletkach przepisywanych w ciemno.
Opinia o dr LIK:
Najgorszy PSEUDOlekarz, na jakiego można trafić. Wiedzy zero, badań nie wykonuje żadnych, skierowań do specjalistów nie uznaje. Pani ma chyba rentgen w oczach i na tej podstawie przepisuje tylko non stop leki, które jedynie osłabiają wątrobę, a pożądanego działania nie widać. Ostrzegam przed wizytami u niej!!! NIE POLECAM, chyba, ze ktoś chce się szybko wybrać na tamten świat.
Jedna gwiazdka przyznana tylko dlatego , że nie ma możliwości przyznania żadnej.
5/5
Pani Joanna to chyba trafiła na dr Kołodziej która często przyjmuje w gabinecie dr Lik. Ja się leczę u dr Lik od lat i jestem bardzo zadowolona, mam zlecane badania i nie jestem "leczona tabletkami"...
1/5
To co sie odbywa w przychodni Centrum Medicus przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Łodzi przechodzi ludzkie pojęcie , panie z recepcji są nie miłe wręcz odstręczające w stosunku do pacjentów . Mało tego pani , która zajmuje się sprzątaniem w przychodni obsługuje pacjentów . Gubią zapisy na wizytę telefoniczną do lekarzy , bark możliwości zrobienia badań .Właściciel Medicusa powinien poważnie zastanowić się nad zmiana personelu w tej placówce . Zmieniłam przychodnię na inną i jest o niebo lepiej !!!!!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!!!!!
1/5
Również odradzam recepcja dramat nie od odbieranie telefonów kilka numerow w poradni pacjentow brak a panie hrabiny siedza w dupami dramat najwyższy czas sie za to zabrac poważnie
1/5
ZGADZAM SIE Z PANIAMI. OD KILKU MIESIECY JEST TRAGICZNIE. PANIE Z REJESTRACJI POWINNY ZMIENIC PRACE . NIE WYKONUJA SWOICH OBOWIAZKOW I NIKOGO TO NIEINTERESUJE
1/5
Przychodnia powinien zajac sie nfz zamknieta dla pacjentow recepcja przyjmuje przez okienko ludzi starszych na deszczu i zimnie nie daja w terminie erecept trzeba kilkakrotnie interweniowac aby je odebrac
telefony odlozone by nie mozna by sie dodzwonic
1/5
Dno dna. Oby recepcjonistki do końca życia były tak traktowane jak same obsługują pacjentów. Wizyty telefoniczne umawiane nie są realizowane. Każdy kto tu napisał złą opinię niestety ma rację.
1/5
Masakra. Dzwonię trzeci dzień i panie nie raczą odebrać telefonu.
1/5
Najgorsza przychodnia jaka widziałam , pozamykani jak szczury w norach przed pacjentami ale prywatnie w salve przyjmują bez oporów. Banda nierobów i kłamczuchów , wypasionych na naszych składkach zdrowotnych otrzymywanych za nic bo nawet nie leczą. Pk prostu skandal !!!!!!
1/5
Beznadzieja. Od trzech godzin dzwonię do przychodni i nikt nie odpowiada. Można umrzeć bez pomocy lekarza!
1/5
Od 21 kwietnia moja 92 -letnia ciocia czeka na e-receptę -dodzwonić się nie można na 4 nr. telefonów
jest to jawne lekceważenie pacjentów.Wysłałam dzisiaj /26.04/ dwa sms-y, zero reakcji ,może
faktycznie potrzebna interwencja NFZ.
1/5
Niestety źle się dzieje. Pani w rejestracji nie odbiera telefonów. Na uwagi dotyczące tej sytuacji uśmiecha się drwiąco i mówi, że nic nie może tu zrobić. Kilkakrotnie ginęły prośby o leki. Pani rejestratorka jest tak zajęta, że gdyby mogła to nie patrzyła by na pacjentów w trakcie rozmowy. Bardzo często pacjent czeka a pani prowadzi rozmowy prywatne. Ogólnie obsługa pacjentów jest najgorsza z jaką do tej pory się spotkałem w życiu. Należy zmienić osoby, które się nie sprawdzają. Do pracy w rejestracji na pewno znalazł by się ktoś, kto lepiej organizuje sobie pracę i jest milszy dla pacjentów.
1/5
Obsługa miła, ale nieudolna. Pacjent telefonicznie nic nie załatwi bo telefon wyciszony i nikt go nie odbiera więc pacjent musi przyjść osobiscie żeby cokolwiek załatwić( recepty, umówienie wizyty). Dane odnośnie szczepień Covid nie są wcale wprowadzane do systemu, Pani w rejestracji nie umiała tego zrobić , tragedia. Natomiast jest czas na komentowanie spraw z którymi przychodzą pacjenci do innych pacjentów.
1/5
Dno dna.
Telefonów nie odbierają, a jak już się uda teoretycznie umówić teleporadę to i tak nikt nie zadzwoni. Nic tylko przenieść się do innej przychodni. Nie rozumiem tylko dlaczego tak się dzieje, bo jak zapisywałem się do tej przychodni jakieś 7-8 lat temu to wyglądało to wszystko o niebo lepiej tak na 3,5-4 gwiazdki. Teraz 1 to o wiele za dużo. Szkoda że nie można dać 0.
1/5
Tragedia wypisywanie recepty trwa kilka dni, recepty są z błędami leki wypisywane na pełną odpłatność zamiast ulgi ,trzeba wracać nieraz 2 razy aby poprawili, nie dotrzymują żadnych terminów. Lekceważenie w rejestracji ,przychodnia idzie na dno, unikać.
1/5
Masakra. Nikt nie odbiera telefonów. W okresie szczepień nie wprowadzali pacjentów do systemu. Pacjenci po dwóch szczepieniach nie byli zarejestrowani jako osoby zaszczepione. Ta gropa z recepcji jest obleśna....
1/5
Dziecko poniżej roku notorycznie umawiają na teleporadę. Kiedy chcę umówić wizytę w ciągu 4-5h muszę wykonać 15-20 połączeń by się dodzwonić. Mówię o sytuacji wielokrotnej, przy każdym szczepieniu dziecka i wizycie to samo. Przy ostatnim szczepieniu u nowej pani dziecko od igły miało rozciętą skórę na ramieniu.Nie polecam.
1/5
Tragedia. Dodzwonić się nie można. Kiedy przyjeżdżam osobiście "dziwna pani" w rejestracji głupio się śmieje i mówi, że nic się nie stanie jak odwiedzę przychodnie. Totalne lekceważenie. Co na to właściciele przychodni? Jak na razie nic nie robią żeby dbać o wizerunek swój i przychodni. Trzeba pomyśleć o zmianie przychodni.
1/5
26 kwietnia 2021 r pisałam już na temat pracy w tej przychodni.Dzisiaj (25.11.2021 r) kolejny raz nie można dodzwonić się do rejestracji. Tam potrzebna jest kontrola z NFZ.
To są kpiny z ludzi starych i chorych.Nie wiem ,czy ktoś czyta te opinie,ale wygląda na to ,że
piszemy byle pisać -bez odzewu.Moja opinia to ZERO. Nie rozumiem ,dlaczego mam wybrać gwiazdkę,skoro się nie należy.
1/5
To jest jakieś nieporozumienie. Kontakt z przychodnią jest zerowy. Panie z recepcji nigdy nie odbierają telefonów. A po pójściu na miejsce okazuje się że w przychodni pusto a Panie siedzą.Takie sytuacje są notorycznie. Wielokrotnie dzwonię i nikt nie odbiera.
1/5
Kontakt z przychodnią utrudniony. Panie z rejestracji nie odbierają telefonów. Trzeba podejść na miejsce żeby dokonać rezerwacji. Takie sytuacje powtarzają się wielokrotnie. Współczuję starszym ludziom.
Dodaj opinię

Adres:

Powstańców Wielkopolskich 2, Łódź Bałuty

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00