Adres:
Łabędzia 6, Lublin Bronowice
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Rodzinnego |
81 744 88 88 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej |
81 744 88 88 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Gabinet Położnej Środowiskowej - Rodzinnej |
81 744 88 88 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN10:25-18:00 WT10:25-18:00 ŚR08:00-15:35 CZ08:00-15:35 PT10:25-18:00 |
Rezerwacja telefoniczna od godziny 8 wręcz graniczy z cudem, opryskliwe i bezczelne Panie z rejestracji ,które wiecznie wszystko komentują. Nie raz dzwoniąc 8:05 usłyszałam tekst w stylu " było przyjść rano stanąć w kolejkę"
Przychodnia zamiast się rozwijać, cofa się do PRL"u !
Należy też wspomnieć o doktor Wach, która ledwo widzi, powinna być już dawno na emeryturze, wieczne godzinne opóźnienia w przyjęciach !!!!
Problemy z jakimkolwiek skierowaniami (dziecko dostalo uczulenia, ale najlepiej przypisywać leki i leczyć starymi sposobami zamiast skierować do specjalisty!
Tolerowałam to długi czas, że względu na to, iż dziecko od niemowlaka należało do tej przychodni. Na szczęście z dniem dzisiejszym żegnam się z przychodnia.
Stanowczo odradzam !
Korzystałam z usług przychodni od wielu lat i nie było większych problemów, ale pojawiła się pandemia..... Personel - szczególnie pielęgniarski- bardzo dba o swoje zdrowie. Placówka została zamknięta na klucz a umówienie wizyty osobistej z lekarzem graniczy z cudem. Panie w recepcji same diagnozują pacjentów i decydują o ich dalszym skierowaniu na telePoradę- w większości przypadków diagnozowany jest oczywiście COVID więc wizyta w przychodni od razu jest wykluczana. Oczywiście COVID-a nie było w żadnym przypadku a chorzy członkowie mojej rodziny zmuszeni byli do samodzielnego poradzenia sobie z dolegliwościami.
Od ponad roku scenariusze postępowania w przychodni powielają się a na próby reakcji i sprzeciwu z mojej strony na taki stan rzeczy otrzymywałam odpowiedź: "Jak Pani nie pasuje zawsze może Pani zmienić przychodnię".
Najlepszym rozwiązaniem przy takim sposobie działania byłoby zamknąć przychodnię i tak nie spełnia swojej roli, natomiast personel miałby więcej czasu na spokojne przechadzki po pobliskim targu.