Adres:
Gliwicka 159, Katowice Załęże
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg |
38 dni | 32 254 41 40 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00 WT15:00-18:00 ŚR14:00-18:00 CZnieczynne PT14:00-18:00 |
|||||
Poradnia neurologiczna
Neurolog |
59 dni | 32 254 41 40 |
|
||
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 Godziny przyjęć:
PN08:00-12:00 WT08:00-12:00 ŚR14:00-18:00 CZ08:00-12:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia okulistyczna
Okulista |
62 dni | 32 254 41 40 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT15:00-20:00 ŚRnieczynne CZ15:00-20:00 PT15:00-20:00 |
|||||
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog |
26 dni | 32 254 41 40 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN16:30-21:00 WTnieczynne ŚR08:00-12:00 CZ15:30-20:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia urologiczna
Urolog |
194 dni | 32 254 41 40 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN14:30-18:30 WTnieczynne ŚR12:00-16:00 CZ08:00-12:00 PT14:30-18:30 |
|||||
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej |
101 dni | 32 254 41 40 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00,15:00-19:00 WT08:00-12:00,15:00-18:00 ŚR08:00-12:00 CZ14:00-18:00 PT10:00-11:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
32 254 41 40 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
32 254 41 40 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Gabinet Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
32 254 41 40 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
32 254 41 40 | |
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
32 254 41 40 | |
Uwaga GRYPA! Ogranicz wizyty w poradni - nie narazaj zdrowia swojego i innych pacjentow. Jesli masz objawy koronawirusa, zglos - Infolinia NFZ 800 190 590.( sic)
Czyli jesteś chory leż w domu i nie zawracaj nam głowy!
Schodzą na manowce
Polecam przychodnię !!!!!!!
i skutecznym leczeniu szybko powracam do kochanego zdrówka 😊👍
Szybkie terminy i bardzo miły kontakt .
Witam się przyjaznym głosem i informuję, że chcę zgłosić zachowanie rejestracji. Już słychać odpowiedź z wielkim żalem i bez jakiegokolwiek obiektywizmu czy zrozumienia "no słucham". Zaczynam mówić o sytuacji to przełożona, która ewidentnie jest koleżanką Pani Beaty (to słychać było zdecydowanie) ciągle przerywa. Zadaje pytanie typu:
- Czy uważa Pani, że te wczorajsze zachowanie było normalne?
- Czy rzucanie słuchawką było normalne?
Na wszystkie pytania a propos zachowania Pani Beaty odpowiadała "NIE MA PAN SKIEROWANIA CZEGO PAN OCZEKUJE".
Na zasadzie:
- Hej, kupiłeś mleko?
- NIE MA PAN RECEPTY
- Hej, która godzina?
- NIE MA PAN RECEPTY
Jakby była w jakimś transie. Tylko te skierowanie i skierowanie. Mówię "czy może mi Pani odpowiedzieć na Pytanie?" To nie odpowiada.
Nie dała mi złożyć ani jednego zdania, naprawdę; nie mogłem nic powiedzieć. W momencie gdy zacząłem zachowywać się jak oni do mnie to kobieta, która jest przełożonym zaczęła zachowywać się jakby była na ulicy czy w barze jakimś. Wypisze teraz wszystko co mi powiedziała:
- "ojejku oczekuje pan przeprosin?"
- "niech sobie pan składa skargę"
- "niech pan sobie pisze na meila jak chce"
- "chce pan brać udział w jakiejś potyczce słownej, ha?"
- "pan jest młody i jak się zachowuję?"
- sarkastyczne teksty
To wszystko słyszałem kiedy zadawałem pytania. Zadaje pytanie na temat "X" a P. przełożona mówi mi o czymś innym albo mnie obraża.
Na moje potwierdzenie są rozmowy, które są rejestrowane. Będę się o nie ubiegał i składał skargę do wojewódzkiego oddziału NFZ oraz dyrektora.
Zaczęło się od tego, że poinformowałem, iż jestem zasłużonym honorowym dawca krwi. Wzdychanie i sapanie - to usłyszałem od razu. Wizyta na czerwiec. Mówię, że dzięki temu, iż oddawałem krew to w ciągu 7 dni musze mieć zorganizowanego specjalistę (Art. 47c. świadcz. opieki zdr). No niestety się grubo myliłem. "To niech pan idzie do lekarza i pyta kiedy pana przyjmie" to usłyszałem z wielką pogardą. Rozumiem, że osoby na rejestracji są tak for fun, hm? To pacjent ma chodzić za lekarzem i umawiać wizyty a Panie na rejestracji będą się chichrać i żartować? Zazwyczaj tak jest gdy byłem w tej przychodni. Nie tylko dla mnie są takie te osoby, do starszych, którzy już mniej ogarniają co się dzieje to tez za bardzo szacunkiem nie pałają. Zwróciłem uwagę, że to jest Pani praca (ile można ignorować odęte odzywki do swojej osoby?). Pani pokrzyczała i się rozłączyła. Kiedyś byłem u lekarza w nich placówce z rok temu i jedna z Pań zrobiła mi kontynuację (żeby nie brać kolejnego skierowania). Pytam czy można tak zrobić z drugim lekarzem to słyszę " ALE JA NIE WIEM Z KIM PAN SE GADAL ANI CO ROBIL, NIE MA PAN SKIEROWANIA TO NIE PRZYJMIEMY PANA". Nie wiem skąd tyle agresji, mówiłem ciągle do nich normalnym głosem. Ciągle mi przerywali, uciszali aż zmieniłem ton na taki jaki oni mieli do mnie (ale to już nie do pomyślenia bo jestem młodszy :)"
Po tej sytuacji byłem mega zaskoczony, miałem wrażenie, że nie rozmawiam z dorosłą osobą. Postanowiłem dzwonić jeszcze raz. Pytam grzecznie o imię i nazwisko a Pani Beata odpowiada mi " nie ma Pan skierowania to nie umówię pana, do widzenia!!!!" i trzask telefonem. Dzwonie kolejny raz to się rozłączyła, Dzwonie kolejny raz to krzyczy do telefonu swoje imię i nazwisko i znów rzuciła telefonem. Gdyby choć przez chwilkę dała mi dojść do słowa to bym jej powiedział, że mam nowe skierowanie.
Panie Nikolasie chyba Pana poniosło i proszę wziąść pod uwagę że takie oskarżenia są nie na miejscu.
Pozdrawiam
Opóźnienie ponad 40min.
W Klinikach luxmed nie do pomyślenia .
Szkoda gadać 🤦♂️🤦♂️🤦♂️