Centrum Diagnostyki Obrazowej NZOZ Skanmex Diagnostyka

Zygmunta Krasińskiego 29
Wrocław
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Świadczenia rezonansu magnetycznego
Rezonans Magnetyczny
161 dni 71 788 96 30
Godziny rejestracji:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR08:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-19:00
Godziny przyjęć:
PN07:30-12:30,14:00-19:00
WT07:30-12:30,14:00-19:00
ŚR07:30-12:30,14:00-19:00
CZ08:00-12:00,14:00-19:00
PT07:30-12:30,14:00-19:00
Świadczenia tomografii komputerowej
Tomografia (TK)
2 dni 71 788 96 31
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN07:30-12:30,14:00-19:00
WT07:30-12:30,14:00-19:00
ŚR07:30-12:30,14:00-19:00
CZ08:00-12:00,14:00-19:00
PT07:30-12:30,14:00-19:00

Opinie o Centrum Diagnostyki Obrazowej NZOZ Skanmex Diagnostyka

Dodaj opinię
1/5
Tragedia,nie polecam. Rok temu dałam skierowanie na rezonans magnetyczny ,zapomniałam która część on obejmuje .Zadzwonilam do przychodzni Pani w recepcji odparła ,że jestem niepoważna ,cos ze mna nie tak i czy wogole jestem chora oraz czy potrzebuje badania.
1/5
Nie polecam długi czas oczekiwania na wynik olewajace podejście personelu do pacjenta zwłaszcza ze wizyta była prywatną
5/5
Bardzo miły personel. Dostałam szybszy termin niż w innych placówkach we Wrocławiu - badanie prywatne i opis był za 2 dni. Jeśli będę musiała wrócę. Polecam
5/5
Przemiły personel, szybki termin na badanie a dodatkowo mogłam skonsultować mój opis z lekarzem opisującym - bardzo jestem zadowolona polecam w 100%.
5/5
Miła i profesjonalna obsługa. Niesamowice cierpliwy i wyrozumiały technik. Niewielki opóźnenie nie zepsuło dobrego wrażenia.
Opis szybko i dokładnie. Neurolog był bardzo zadowolny.
Szczerze polecam!!
5/5
Profesjonalna i przemiła obsługa. Na badanie prywatne umówiono mnie w tym samym dniu. Wynik dostałam następnego dnia. Wszystko bez zarzutu. Gorąco polecam!!!
5/5
Bylam dzisiaj na TK przemile Panie poczawszy od recepcji porzez cala obsluge przemile kulturalne . Bardzo wszystkim serdecznie dziekuje
5/5
Cierpię na dużą klaustrofobię i szybko wpadam w panikę. Przed badaniem rezonansem wzięłam tabletki na uspokojenie ( polecam!) Zgłosiłam Pani na recepcji o problemie i.... Pani zaproponowała żeby towarzyszył mi mąż a ja powinnam zamknąć oczy. Pan technik miał świetne podejście rozśmieszał mnie. Dzięki temu badanie było banalne a miałam mri głowy! Sama sala w której jest rezonans jest jasna z fototapetą😉 choć miałam dwa badania w jednym całość zajęła 17 minut. Polecam
5/5
Polecam Skanmex. Badanie MR wykonane w tym samym dniu, w którym zadzwoniłam się umówić. Miła obsługa, badanie o wyznaczonej godzinie - bez konieczności czekania w kolejce. Wynik wysłany drogą e-mailową w następnym dniu (sobota).
5/5
Zdecydowanie polecam. Badanie wykonane z pełnym profesjonalizmem. Opis już następnego dnia
5/5
Pełen profesjonalizm. Bardzo miła i pomocna obsługa. Trafiłam tam po wypadku, po nierozpoznanym złamaniu kręgosłupa na TK. Pan z obsługi prawdziwy fachowiec, wyjątkowo troskliwy, bardzo dobrze wykonał badanie, czytając lekarzowi w myślach a nie tylko skierowanie. I ja i mój lekarz byliśmy bardzo zadowoleni. Skanmex pilnie przygotował opis, dzięki czemu szybko trafiłam do kolejnych specjalistów. Dziękuję
Bardzo dobrze przeprowadzone badanie, bardzo dobry opis. Polecam
1/5
Nie polecam !!Badanie prywatne długie oczekiwanie na opis .Panie bardzo nie przyjemne. Dopiero po zapłaceniu za badanie otrzymałam wiadomość że oczekiwanie na opis około tygodnia. Nie mam możliwość wysłania mailem opisu.Kpina nie polecam tyle innych firm jest że napewno już nigdy więcej nie skorzystam
5/5
Miła i fachowa obsługa. Od trzech lat co roku mam wykonywane kontrolne badanie rezonansem. Badanie wykonuje na NFZ. Jak zawsze wszystko przebiegło sprawnie. Uprzejmy personel na rejestracji oraz wykonujący badanie. Opis badania wykonany bardzo rzetelnie. Polecam ze szczerym sercem.
5/5
Skanmex ma b.dobry sprzęt i jest profesjonalny.jak coś sie przytrafia negatywnego to wina personelu i nie są to sprawy ważne
1/5
Wystawiam najgorszą z możliwych opinii. Obsługa poniżej dna. Pani w rejestracji jeszcze w miarę miła, później już dramat. Wywołują po numerku, wychodzi babsko. Woła. I ani me ani be, ani dzień dobry, nawet nie wiesz czy masz iść za nią, czy skręcić obok do jakiegoś gabinetu. Zostawia Cię w połowie korytarza, czekasz na jakąś pielęgniarkę, która ma Ci założyć wenflon, pielęgniarka też w biegu (chociaż najmilsza z nich wszystkich). Idziesz na badanie, tam stoi babsko pokazuje milcząco jakąś kanciape, nawet nie mówi, co masz tam zrobić, dopiero jak się dopytuję mówi, że mam zdjąć wszystkie metalowe rzeczy itd. Jest zniecierpliwiona, pogania, na moje pytanie o zatyczki do uszu, o przebieg badania mówi "niech się pani nie martwi my wiemy co tu robimy". Zero informacji, jak przebiega badanie, co się będzie działo, co robić po (miałam kotrast, powinny mi powiedzieć, że mam pić dużo wody żeby to gówno wypłukać jak najszybciej). Koniec badania, wyjeżdżam, babsko zero komentarza, ani, że dziękuję koniec badania, nic. Ja z wenflonem pytam kto mi to wyjmie, a ona "iść do pielęgniarki", to idę, ale żywej duszy nigdzie, błądzę po korytarzach, wracam, mówię, że nikogo nie ma, to drugi technik- palant mówi "to iść i czekać". Normalnie ręce mi opadły. W rumuni w 80 latach byłaby chyba lepsza obsługa. Jak im nie wstyd, co właściciel na to. Jak moja matka była tam na rezonansie 10 lat temu, to dwa razy zapomniały Qrwy włączyć wentylacji. Moja matka nie dość , że z klaustrofobią to jeszcze bez tlenu, kazała się z urządzenia wyjechać to nakrzyczały na nią, że jak będzie tyle problemów sprawiać to nic z badania nie wyjdzie, ale kasy już nie zwrócą. Mam wrażenie, że wszystkie pozytywne opinie to fake, sami sobie to piszą. Szok i niedowierzanie. Omijać szerokim łukiem. Przestrzegam!!!
1/5
Panie miłe ale brak informowania o godzinnym opóźnieniu w dobie pandemii jest grubą pomyłką i nie powinno mieć miejsca.
5/5
W Skanmexie wykonywałam dwa badania rezonansem. W obu przypadkach wizyta spełniła moje oczekiwania. Panie z recepcji są miłe i cierpliwe, Pan wykonujący badanie życzliwie i rzeczowo wyjaśnia wszystko, natomiast Pani (chyba Pani Anna, jeśli dobrze usłyszałam) przygotowująca do badania jest wzorem pielęgniarki, z pełnym profesjonalizmem i niezwykłą empatią zajmuje się pacjentem, to niewiarygodne, że w służbie zdrowia, tak doświadczonej przez pandemię, są jeszcze tak wspaniali ludzie. Ostatnio wykonuje wiele badań w różnych miejscach, ale takiego Anioła w przychodni jeszcze nie spotkałam. Dziękuję.
1/5
na połączenie trzeba czekać do 15 minut super
1/5
Wszystko fajnie.
Tylko jest jedna rzecz oczekiwanie na opis badania.
Ktoś z mojej rodziny miał kontuzję kolana. Zrobił rezonans i na wynik czeka już 4 tygodnie a ma czekać jeszcze co najmniej 2. Czyli czeka się 6 tygodni.
Przecież badanie robi ludziom chorym którzy muszą się dalej leczyć. Takie czekanie to kompletna kpina z pacjenta.
Za pacjenta z NFZ Skanmex przecież pobiera kasę z funduszu.

Nie polecam tego osrodka
1/5
Wykonywałam badanie TK z kontrastem. Poniżej podaję fragmenty opisu przebiegu mojej wizyty w placówce ze złożonej przeze mnie skargi ku przestrodze. Można wybrać naprawdę godne zaufania miejsce, ale placówka Skanmex z pewnością do nich nie należy.
Recepcjonistka prosiła mnie o wypicie 5 kubeczków wody przed badaniem. Po odczekaniu 40 minut do czasu mojej wizyty na badanie zostały proszone kolejne osoby, które przyszły dużo później ode mnie. Po kolejnych 40 minutach zorientowałam się, iż pominięto mój numerek w kolejce. Zapytałam panią recepcjonistę co się dzieje, że jeszcze nie weszłam i, ze proszone są osoby, które zarejestrowały się po mnie, a ja już mam bardzo silną potrzebę i nie wytrzymam długo. Na to recepcjonistka odpowiedziała, że mają tylko 3 urządzenia i, że za niedługo zostanę poproszona. Oczywiście tak się nie stało. Po kolejnych kilkunastu minutach podeszłam po raz kolejny i powiedziałam, ze już nie wytrzymam, że wypiłam dużo wody i muszę już do toalety – to już była ponad godzina oczekiwania po czasie mojej wizyty. Wtedy dopiero pan z recepcji wpuścił mnie do poczekalni przy gabinecie tomografii.
Tam pielęgniarka zapytała mnie czy założyć mi wenflon. W związku z tym, że jako pacjent nie posiadam takiej wiedzy czy ma mi zostać założyć wenflon czy nie, odpowiedziałam, ze nie wiem. Pielęgniarka stwierdziła, że to sprawdzi i wyszła z gabinetu. Nadal czekałam na badanie z nasilającą się potrzebą fizjologiczną. Pielęgniarka nie powinna mnie pytać o swój zakres obowiązków.
W dalszym ciągu nie wiedząc czy mogę iść do toalety po wypiciu wody przez badaniem, czekałam już na granicy mojej wytrzymałości na pielęgniarkę. Zaczęłam pytać przypadkowo przechodzące pielęgniarki czy mogę przed badaniem wyjść do toalety, ale nie uzyskałam odpowiedzi ponieważ nie byłam ich pacjentką. Dopiero pan radiolog widząc moje zniecierpliwienie zawołał panią pielęgniarkę, która miała mnie przygotować do badania.
Po przygotowaniu okazało się, że są problemy ze sprzętem do kontrastu. Pani pielęgniarka powiedziała coś co dodatkowo mnie zaniepokoiło, a mianowicie, ze nie wie dokładnie jak się obsługuje ten sprzęt ponieważ jest nowy i nie ma do niego instrukcji obsługi. Płyn nie dostawał się tak jak powinien do krwioobiegu, a pani próbowała jak mogła sprawić, aby działał poprawnie. Nie czułam się bezpiecznie kiedy zostawał mi podany mi kontrast, nie byłam pewna czy jest on podawany prawidłowo ze względu na brak pewności przez pielęgniarkę czy potrafi obsłużyć właściwie sprzęt. Czas badania wydłużył się do prawie 3 godzin. Pani pielęgniarka przeprosiła i mówiła, że to nie jej wina tylko tego, że sprzęt jest nowy i nie do końca wiadomo jak go obsłużyć.
W ramach rekompensaty zaproponowali mi zniżkę 50 procent na następne badanie, co w mojej opinii jest nie do przyjęcia ponieważ nie chcę nigdy więcej wykonywać żadnego badania w tej placówce. Kiedy odmówiłam i podałam swoją propozycję, nikt już więcej się do mnie nie odezwał. Pracę placówki oceniam na bardzo niskim poziomie. Lekceważenie pacjenta, niekompetencja, utrudniony kontakt, brak szacunku do pacjenta. Nie polecam nikomu styczności z tą placówką. Generalnie nie polecam.
1/5
Wykonywałam badanie TK z kontrastem. Poniżej podaję fragmenty opisu przebiegu mojej wizyty w placówce ze złożonej przeze mnie skargi ku przestrodze. Można wybrać naprawdę godne zaufania miejsce, ale placówka Skanmex z pewnością do nich nie należy.
Recepcjonistka prosiła mnie o wypicie 5 kubeczków wody przed badaniem. Po odczekaniu 40 minut do czasu mojej wizyty na badanie zostały proszone kolejne osoby, które przyszły dużo później ode mnie. Po kolejnych 40 minutach zorientowałam się, iż pominięto mój numerek w kolejce. Zapytałam panią recepcjonistę co się dzieje, że jeszcze nie weszłam i, ze proszone są osoby, które zarejestrowały się po mnie, a ja już mam bardzo silną potrzebę i nie wytrzymam długo. Na to recepcjonistka odpowiedziała, że mają tylko 3 urządzenia i, że za niedługo zostanę poproszona. Oczywiście tak się nie stało. Po kolejnych kilkunastu minutach podeszłam po raz kolejny i powiedziałam, ze już nie wytrzymam, że wypiłam dużo wody i muszę już do toalety – to już była ponad godzina oczekiwania po czasie mojej wizyty. Wtedy dopiero pan z recepcji wpuścił mnie do poczekalni przy gabinecie tomografii.
Tam pielęgniarka zapytała mnie czy założyć mi wenflon. W związku z tym, że jako pacjent nie posiadam takiej wiedzy czy ma mi zostać założyć wenflon czy nie, odpowiedziałam, ze nie wiem. Pielęgniarka stwierdziła, że to sprawdzi i wyszła z gabinetu. Nadal czekałam na badanie z nasilającą się potrzebą fizjologiczną. Pielęgniarka nie powinna mnie pytać o swój zakres obowiązków.
W dalszym ciągu nie wiedząc czy mogę iść do toalety po wypiciu wody przez badaniem, czekałam już na granicy mojej wytrzymałości na pielęgniarkę. Zaczęłam pytać przypadkowo przechodzące pielęgniarki czy mogę przed badaniem wyjść do toalety, ale nie uzyskałam odpowiedzi ponieważ nie byłam ich pacjentką. Dopiero pan radiolog widząc moje zniecierpliwienie zawołał panią pielęgniarkę, która miała mnie przygotować do badania.
Po przygotowaniu okazało się, że są problemy ze sprzętem do kontrastu. Pani pielęgniarka powiedziała coś co dodatkowo mnie zaniepokoiło, a mianowicie, ze nie wie dokładnie jak się obsługuje ten sprzęt ponieważ jest nowy i nie ma do niego instrukcji obsługi. Płyn nie dostawał się tak jak powinien do krwioobiegu, a pani próbowała jak mogła sprawić, aby działał poprawnie. Nie czułam się bezpiecznie kiedy zostawał mi podany mi kontrast, nie byłam pewna czy jest on podawany prawidłowo ze względu na brak pewności przez pielęgniarkę czy potrafi obsłużyć właściwie sprzęt. Czas badania wydłużył się do prawie 3 godzin. Pani pielęgniarka przeprosiła i mówiła, że to nie jej wina tylko tego, że sprzęt jest nowy i nie do końca wiadomo jak go obsłużyć.
W ramach rekompensaty zaproponowano mi zniżkę 50 procent na następne badanie, co w mojej opinii jest nie do przyjęcia ponieważ nie chcę nigdy więcej wykonywać żadnego badania w tej placówce. Kiedy odmówiłam i podałam swoją propozycję, nikt już więcej się do mnie nie odezwał. Pracę placówki oceniam na bardzo niskim poziomie. Lekceważenie pacjenta, niekompetencja, utrudniony kontakt, brak szacunku do pacjenta. Nie polecam nikomu styczności z tą placówką. Generalnie nie polecam.
5/5
Kilka dni temu robiłam badanie RM w kierunku endometriozy. Wcześniej byłam trochę zdenerwowana. Dzięki przemiłym, empatycznym paniom wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Dziękuję i polecam placówkę.
Dodaj opinię

Adres:

Zygmunta Krasińskiego 29, Wrocław Przedmieście Oławskie

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: