Centrum Medyczne Goldenmed

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Centrum Medyczne Goldenmed

Dodaj opinię
2/5
Od strony organizacyjnej tragedia. Panie rejestratorki niezorientowane, wprowadzają pacjentów w błąd, przez co wielokrotnie trzeba tam jeździć.Badania na nosicielstwo do powtórki, bo ich kurier nie dostarczył gdzieś tam na czas.Nie polecam.
1/5
mi tez sie wydaje ze jakosc spadla. Byla to przychodnia na poziomie, teraz klapa. szkoda.
4/5
W porządku.
1/5
Porażka
1/5
Odradzam. W USG robionym u nich a na sor znaczne róznice w wymiarach kamienia żółciowego. Internista nie wie jaki antybiotyk przepisać w kamicy. TRAGEDIA.
1/5
Poszłam tam będąc w 5 tyg ciąży. Ginekolog nie założył mi karty ciąży. Miałam wrażenie, że z racji tego, że jest to wczesna ciąża to nie byłam traktowana poważnie.
5/5
Byliśmy bardzo zadowoleni z wizyty u doktor Kindrackiej.Alergolog - pediatra z dużym doswiadczeniem.Obsluga w rejestracji super. Czysto i przytulnie.
5/5
Pani doktor Domańska wspaniały lekarz. Byłam co prawda pierwszy raz. Miałam wylew krwi do oka , bardzo skrupulatnie sie tym zajęła. Jestem bardzo zadowolona. Panie w recepcji również miłe i kompetentne
1/5
Chamska, arogancka, nie rozumie co sie do niej mowi! Odradzam wizyty u tej lekarki! Jak tak mozna ja w ogole nazwac. I ona jest pediatra... Straszne!!!! Zero podejscia do dziecka i rodzica!
NIE POLECAM!!!

jesli chodzi o obsługę w rejestracji - mile panie, pomocne.
2/5
Przychodnia NFZ ma jeden plus - panią dr Kosmęda. Zarejestrowanie chorego dziecka do pediatry graniczy z cudem. Wykonuje się kilka telefonów dziennie, panie na rejestracji nawet nie raczą sprawdzic czy zwolniło się miejsce - łatwiej powiedzieć "wszystkie terminy zajęte, proszę dzwonić jutro od 7" o 7:10 wszystkie terminy zajęte, nikt nawet nie zaproponuje, ze zerknie na kolejne dni. O wszytsko trzeba się dopominać, dopraszać. Niestety, czuję się bardzo rozczarowana tą przychodnią. Jesli ktoś z kierownictwa czyta te opinie, proszę aby miał na uwadze, że tu nie chodzi o umawainie wizyt do fryzjera czy kosmetyczki, chodzi o chore dzieci! Drogie panie recepcjonistki, naprawdę wystarczy tylko odrobina życzliwości i wyjscie poza ramy "niedasie".
5/5
ludzie sa naprawde nienormalni, w takim razie pani anna mysli ze to panie recepcjonistki sa odpowiedzailne za ilosc miejsc do pediatry? jesli mowia ze nie ma miejsca to go nie stworzą ? nie wejda na to 'niby' wolne miejsce za dziecko, nie robia tego na złość, siedza i odbieraja telefony wiec jak sekundę temu sprawdzały czy nie maja miejsca to wiedza ze NIE MA. ja akurat jestem zadowolona i z obsługi i z lekarzy na nfz ale najwidoczniej nie chodze raz w tygodniu do lekarza z kazda bzdetą. dodam ze również mam dziecko... i rowiez w tej przychodni... i wciąż jestem zadowolona. i współczuje ludziom którzy kazda wolna chwilę spedzaja na denerwowaniu się i wypisywaniu opin i skarg.
1/5
Niestety to co dzieje się aktualnie w przychodni Goldenmed to jawna kpina. Żeby mieć pewność, że dziecko dostanie się do lekarza trzeba czekać na mrozie od 6 rano. Jak się przyjeżdża później to okazuje się, że jest się już 20 osobą w kolejce i miejsca do pediatry brak. Nie wspomnę o tym, że przed 7 w przychodni w dniu 19.02.2018 r było łącznie ponad 50 osób. Kiedyś do lekarza można było dostać się telefonicznie, niestety było to zaraz po otwarciu przychodni, teraz jest jak wszędzie a telefony rano odbierane są tylko dla pacjentów prywatnej opieki medycznej.
1/5
Nie polecam. Dwa razy odmówiono przyjęcia mojego chorego dziecka i to przez lekarki, którym ufałam i które polecałam każdemu-dr Jędrzejczak i dr Kosmędę. Odmówiono mi też wystawienia oświadczenia o odmowie przyjęcia dziecka. Wolnych miejsc brakuje już kilka minut po 7, a kiedy czeka się na rozmowę z lekarzem,, czy przyjmie dodatkowo", tych rzekomych tłumów jakoś nie widać... Szczepienia na kilka m-cy do przodu, wizyta kontrolna po chorobie również pozostaje w sferze marzeń. Jakość usług i organizacja pracy przychodni od kilku m-cy jest na fatalnym poziomie. Na plus-rejestracja, w większości miła i kompetentna (niestety nie mająca wpływu na to, co się dzieje) oraz niektóre panie pielęgniarki i Położna.
1/5
Jestem bardzo zaniepokojona tym co się dzieje od pewnego czasu w Goldenmed. Od miesiąca nie jestem w stanie umówić dziecka na szczepienie do lekarki, do której zawsze chodziliśmy i do której mam zaufanie. Wcześniej (od jakiegoś roku) były długie terminy oczekiwania, ale chociaż były. Teraz nie ma ich wcale, a w rejestracji jestem zbywana lub co gorsza wprowadzana w błąd (sytuacja typu: proszę zadzwonić w przyszłym tygodniu to będą odblokowane terminy na maj, dzwonię jak mi kazano a Pani mi mówi, że wszystkie terminy na maj zostały zablokowane w poniedziałek - jakim cudem, dodam że dzwoniłam we wtorek rano). Bardzo mnie martwią te sytuacje, bo wcześniej chwalilam te przychodnie.
1/5
od marca 2018r .jest coraz gorzej nie można się dodzwonić trzeba długo czekać na połączenie z rejestracją poza tym panie z rejestracji są nie kompetentne. Jednym słowem Klinika traci prestiż dlatego nie polecam ja się już wypisałam złożyłam deklaracje do innej kliniki .
1/5
To co się tam dzieje tragedia zatrudniają nowe Panie, które nie mają chyba pojęcia co robią ale udają ,że wszystko wiedzą. Byłam dziś umówiona do laryngologa czekałam długo na wizytę gdy dziś pojechalam tam będąc w 9 miesiącu ciąży co dla mnie nie jest już latwe na początku Pani była zdezorientowana że niby jestem zapisana bo coś mruczała że mówiła lekarzowi , że już nie pacjentek ale mimo wszystko skierowała mnie pod gabinet. Pukałam ale cisza stwierdziłam ,że może pacjent ale po 30 minutach podeszłam do rejestracji co się okazało ze lekarz wyszedł , bo panie powiedziały,że nie ma już nikogo a mimo wszystko kazały mi czekać. Jakaś kpina co tam się wyrabia masakra. A swoje przepraszam to mogą sobie wsadzić. Niech zaczną szkolić swój personel!!!!
5/5
Korzystam z usług kliniki od roku i nie mogę złego słowa powiedzie. Owszem są kolejki jednak pacjentów na tarcho jest coraz więcej. Recepcja zawsze pomocna, panie z punktu badań przemiłe, lekarze (dermatolog, ginekolog, alergolog internista) kompetentni. POLECAM.
4/5
Osobiście mogę polecić Anetę Kowalska-Kańka naprawdę ginekolog z powołania. Dodatkowo jako człowiek wrażliwa i można rozmawiać swobodnie nawet na dość krępujące tematy. Polecam 4/5
5/5
Zdecydowanie polecam! Prowadzę ciążę u Pani dr Szymankiewicz i od początku jestem zadowolona - pełen profesjonalizm. Panie w rejestracji i Panie pielegniarki bardzo miłe i pomocne.
Czasami ciężko się dodzwonić, ale nie jest najgorzej.
5/5
Jesteśmy zapisani do Goldendu całą rodziną. Dziewczyny z rejestracji bardzo miłe, jak nie ma miejsca do pediatry wystarczy wytłumaczyć o co chodzi i zapytają lekarza czy przyjmą dodatkowo. Ogólnie nie mam problemów z umówieniem, ale to może dlatego, że staram się załatwić wszystkie sprawy na jednej wizycie, a nie odwiedzać lekarza co kilka dni. Terminy na szczepienia trochę odległe ale udaje na się szczepic według kalendarza szczepień. Razem z mężem polecamy Goldenmed w Warszawie.
5/5
Do przychodni chodzę od samego otwarcia, niezależnie co się działo dostawałam pomoc. Jest czysto i schludnie, personel uprzejmy. Zawsze miałam problem z mdleniem przy pobraniu krwi, tutaj panie pielęgniarki są w stanie tak mnie zagadać, że orientuje się po wszystkim, że już po. Także kadrę medyczną polecam w 100%. + wyniki badań również można odebrać on -line, co jest dobrym rozwiązaniem. Czasami jest problem się dodzwonić do przychodni, ale jest to zrozumiałe. Rekompensuje to możliwość założenia konta on-line i umawianie wizyt samemu. Korzystam z tego od 3 tyg i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Polecam każdemu, mega wygodna sprawa.
1/5
Zapisanie dziecka na obowiązkowe szczepienie jest po prostu niemożliwe, rano nie można się dodzwonić, później brak miejsc i tak co tydzień. Dramat, Odradzam tą przychodnię coś nie działa jak powinno i liczy się tylko Pacjent komercyjny.
1/5
Tak przychodnia to kpina , z zapisem chorego dziecka problem ogromny, ale zdrowego dziecka jeszcze większy .
Dzwoniąc nawet z 15 min przed godziną otwarcia przychodni , jak się dodzwonie to i tak jestem zawsze16 jak to możliwe ?
20 min po otwarciu przychodni nie ma miejsc do pediatry że zdrowym dzieckiem ... Czy na pewno wszyscy tylko w piątek mogą zapisać dziecko ,a może są inne możliwości 100 % zapisania tak po prostu po znajomości .
Jedna gwiazdka to za dużo , ale musiałam wybrać .
1/5
Nie polecam!!!. Zapisałam dziecko na zabieg usunięcia kurzajki. Lekarka naliczyła dodatkową opłatę za konsultację o którą nie prosiłam. Totalny wyzysk. Pierwszy i ostatni raz tam byłam. NIE POLECAM!!!!
1/5
Powiem krótko dzieje się strasznie do rejestracji dodzwonić się nie można połączenie zostaje zerwane po pierwszym sygnałem to jest jakaś kpina
1/5
Dzwonie na infolinie ponad godzine czasu bylam 18 w kolejce, po 40 minutach jestem pierwsza i od 30 minut czekam az ktos laskawie odbierze telefon, absurd co Panie recepcjonistki tam robia zamiast odbierac telefony, a nowa kolejka ciagnie sie w nie skonczonosc
2/5
Lekarze ok, rejestracja - bardzo dużo do życzenia.
Dodaj opinię

Adres:

Odkryta 4, Warszawa Białołęka