Centrum Medyczne Mavit

Szopienicka 65
Katowice
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Leczenie chorób siatkówki 13 dni 32 358 77 00
Leczenie chorób siatkówki 13 dni 32 358 77 00
Oddział okulistyczny 538 dni 32 358 77 00
Oddział okulistyczny dla dzieci 204 dni 32 358 77 00
Oddział otorynolaryngologiczny 1207 dni 32 358 77 00
Oddział otorynolaryngologiczny dla dzieci 792 dni 32 358 77 00
Operacje jaskry 48 dni 32 358 77 00
Operacje jaskry z zaćmą 48 dni 32 358 77 00
Operacje plastyczne oka 41 dni 32 358 77 00
Poradnia audiologiczna 230 dni 32 358 77 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-15:00
WT08:00-18:00
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT08:00-13:00
Poradnia chirurgii szczękowo-twarzowej
Chirurg
83 dni 32 358 77 00
Godziny rejestracji:
PN09:00-12:00
WT13:00-18:00
ŚR13:00-18:00
CZ13:00-14:00
PT13:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN10:00-12:00,15:00-18:00
WTnieczynne
ŚR07:30-10:00,13:45-18:00
CZ08:00-12:00
PTnieczynne
Poradnia foniatryczna 230 dni 32 358 77 00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
294 dni 32 358 77 00
Godziny rejestracji:
PN09:00-16:00
WT11:00-14:00
ŚR09:00-14:00
CZ13:00-18:00
PT11:00-14:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT16:00-20:00
ŚR07:00-11:00,12:00-15:00
CZ18:30-19:30
PT16:00-18:35
Poradnia otorynolaryngologiczna dla dzieci
Laryngolog
295 dni 32 358 77 00
Godziny rejestracji:
PN13:00-18:00
WT16:00-19:00
ŚR09:00-14:00
CZ09:00-12:00
PT09:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN16:00-17:20
WTnieczynne
ŚR09:30-12:30,16:00-20:00
CZ10:40-17:30
PTnieczynne
Usunięcie migdałków podniebiennych 841 dni 32 358 77 00
Zabiegi na przegrodzie nosowej 1269 dni 32 358 77 00
Zabiegi w zakresie ciała szklistego (witrektomia) 48 dni 32 358 77 00
Zabiegi w zakresie soczewki (zaćma) 14 dni 32 358 77 00

Opinie o Centrum Medyczne Mavit

Dodaj opinię
4/5
Co do fachowości w zakresie laryngologii jest ok.Zabieg szybki bez powikłań(skrzywiony nos).Wreszcie oddycham swobodnie.Obsługa pooperacyjna również.Jeśli jakikolwiek minus to podejście lekarza do pacjenta - wyczuwalna oschłość. Nie skarżę się -lekarz nie musi mnie kochać (może gość ma taki sposób bycia?)-najważniejszy jest efekt operacji-ten jest ok
2/5
Poradnia audiologiczna dla dzieci to jakas porażka....najpjerw pretwnsje czemu dziecko nie śpi, potem inf zeby pojeździć wozkiem po korytarzu i szybko go uspić( na korytarzu światło, muzyka, pełno ludzi w końcu ardzo rozbawiobe panie sprzątające/ pielęgniarki nie wiem) wszystkie chodzace panie piel udawaly ze nie widzą prób uśpienia dziecka...
Podejscie pani dr... Chcecie przyjexhac za rok na kontrole, bo ja nie wiem czy macie przyjeżdżać...
Tyle w temacie...:-( żałuję ze nie poszłam z dzieckiem gdzieś indziej
5/5
Miałam przyjemność być na oddziale z dzieckiem na wycięciu migdała .Pierwszy raz w życiu mogę powiedzieć,że warunki i personel są na szóstkę ,panie w recepcji miłe i życzliwe ,pielęgniarki z powołania lekarze też ,Ci ludzie wiedzą jaki mają zawód i w pełni się w nim spełniają ,droga służbo zdrowia bierzcie przykład z kolegów ,bo niektórzy z was nie powinni być w tym zawodzie ,dziękuję jeszcze raz za wszystko ,pierwszy raz mogłam poczuć ,że jestem bezpieczna i w dobrych rękach ,oby więcej było takich ludzi oddanych innym 😚
1/5
Chamstwo lekarzy i recepcjonistek straszne. Profesjonalizmu zero. Wiedzy zero. Niech spieprzają do Anglii tam za takie chamstwo i tak nikt im nie zapłaci.
1/5
Nie polecam, straszne podejście do dziecka, jak można do dziecka 6 letniego mówić chłopie , żenada, trzech lekarzy w sumie w ciągu choroby badało dziecko i wszyscy byli porostu chamscy, dziecko zrazilo się do badania ucha i ma traume na długo. Oby jak najszybciej zapomniało o tych wizytach bo szybko nie da się znów zbadać.
Może prywatnie mają inne podejście do pacjenta, bo na NFZ jakaś masakra. Mam nadzieję że nie będę musiała nigdy tam znów wylądować.
1/5
Centrum nie szanuje pacjentów. Umawia na określoną godzinę, po czym po blisko godzinie czekania nie dość, że w dalszym ciągu nie jest się przyjętym przez lekarza, to jeszcze wpycha się do kolejki kolega po fachu dyżurującego lekarza i bez przepraszam wchodzi pacjentowi przed nosem, witany w drzwiach niskimi ukłonami pielęgniarki. Umawiane godziny są fikcyjne. Mimo iż wizyty słono kosztują, to i tak są równi i równiejsi. Nikt nikogo o niczym nie informuje, że np. lekarz ma opóźnienia w przyjęciu pacjentów albo że godzina umówionej wizyty do niczego nikogo nie obliguje, zwłaszcza lekarza (!). W rejestracji również pacjent jest ignorowany. Może siedzieć i czekać, aż pani zechce się nim zająć. Nie polecam!!!
1/5
Nie polecam! Soczewki koszt 3600 zł zabieg przebiegł prawidłowo natomiast po 2 godz. do domu .Na zabieg czekało się na fotelu i po zabiegu z powrotem na fotel i do domu.Panie badające wzrok bardzo niemile. Traktują starszego pacjenta przedmiotowo cytat/ koniec już bo wymyśla/taki był finał odczytu z tablicy.Moje uwagi dot.podejścia do pacjenta.
1/5
Jednym słowem masakra zabieg zaćmy nie udany. Jak poszłam z reklamacją to powiedziano mi że mam zapłacić to mnie ktoś zbada a jak nie to ich to nie obchodzi to jest mój wzrok i moje zdrowie tak się wyraziła lekarka która była na ostrym dyżurze .Przed zabiegiem wszyscy byli mili ale po to pacjęt już się dla nich nie liczy byle zgarneli kasę od NFZ-tu .Nie polecam tej kliniki,hamstwo beszczelne traktowanie i oszukaństwo tymi słowami mozna to wszystko opisać .Oczywiście na tym nie mam zamiaru poprzestać .Ostrzegam wszystkich przed pójściem tam na zabieg jak nie chcecie być ślepi
5/5
W CM Mavit Katowice miałem dwa zabiegi na zaćmę. Dwa lata temu płatną i niedawno na NFZ. Jestem bardzo zadowolony ze sprawnej i profesjonalnej obsługi personelu. Moja wnuczka trzy lata temu leczyła się w tutejszej poradni laryngologicznej i także jesteśmy zadowoleni z fachowości i rezultatów leczenia. Polecam.
1/5
5 wrzesnia 2018. O 7:28 rano pIELĘGNIARKA ktora odebrala telefon, nie udzielila mi odpowiedzi czy leczą na kase chorych, pomimo milego powtorzenia pytania iz nie chce sie rejestrować(kazala dzwonic o 8 na rejestracje). Gdy zapytałem o jej nazwisko, uslyszalem 5 sekund niepewnych odechow, gdy powtorzylem, rozłaczyła sie. ....żal.pl
1/5
Właśnie czekam na zabieg usunięcia zeza 6 letniego syna i jestem zdegustowana.Kazano przyjechac na godz 9 jest 13 i nic sie nie dzieje dziecko od wczoraj nic nie jadlo nikt nie umie powiedziec o ktorej bedzie zabieg jakas totalna porażka !!!!!Kompletny brak organizacji!!!Jestem bardzo rozczarowana.Odradzam !!!!
1/5
Poszłam prywatnie na badanie słuchu z córką, lekarka nie potrafiła sobie poradzić z dzieckiem, badania nie przeprowadziła ale 180 zł kazali sobie zapłacić.... Czekanie półtorej godziny, haos, boeganina.... Po prostu tragedia! Stracone 2 godziny i prawie 2 stówy, żenada
1/5
Poradnia przy CM Mavit w Katowicach to porażka na całej linii. Rejestracja na konkretną godzinę, pacjenci czekają, pani doktor przyjeżdża pół godziny spóźniona i zaczyna przyjmować we własnego WIDZIMISIĘ. Od personelu żadnej informacji o sytuacji ani słowa "przepraszam". Zero szacunku do pacjentów, którzy przecież starali się przybyć punktualnie i mają prawo oczekiwać tego samego od lekarza. Czekałam przeszło dwie godziny, byłam trzecia w kolejce a przyjęto przede mną 4 innych pacjentów, w dodatku "system się zawiesił" więc luki w przyjmowaniu pacjentów wynosiły po 20 min..... Skandal i żenada. Ostatecznie wyszłam stamtąd zniesmaczona i wściekła.
Mają fatalną organizację pracy. W gabinecie przyjmuje lekarz i pielęgniarka, która jest tam zatrudniona tylko do przynoszenia kartotek. Oczywiście cały szpital jest skomputeryzowany i ów lekarz po oglądnięciu pacjenta przez może 1 min przez kolejne 15 walczy z komputerem. A 50-letnia pielęgniarka bawi się telefonem. Ją widocznie komputer gryzie... Niezliczona ilość kobiet z rejestracji tylko chodzi, gada i pije kawę. Czasami obsługują petenta albo odbierają telefon. Roboty na jedną a siedzi ich masa.... Nigdy więcej!!
1/5
Człowiek przyjeżdża na wizytę i się okazuje że lekarz nie dotarł - polska służba zdrowia, rozumiem, ale żeby w przychodzi Mavit tak robili z ludzi debili, że w ciągu 2 miesięcy 3 razy odwołali wizytę po przyjeździe do przychodni to przechodzi ludzkie pojęcie.
1/5
Kolejny raz miałam "nieprzyjemność" ofwiedzin tego miejsca. Zachowanie lekarza, podejście do pacjenta straszne. Pani doktor niezadowolona, zła, że pacent się zgłosił, była obcesowa, niemiła. Badanie pobieżne. Skierowała mnie do neurologa. Neurolog w szoku bo sorawa była ewidentnie laryngologiczna. Unikać tego miejsca. Nie polecam!!!!
5/5
Od Izby Przyjęć, przez Poradnię i Oddział Szpitalny obsługa niezwykle grzeczna, kulturalna i pomocna. Lekarze bardzo profesjonalni i wrażliwi na potrzeby pacjenta. Sam oddział szpitalny na najwyższym poziomie, sale dla chorych po prostu super wyposażone.
Ogólne wrażenie - byłam pod ogromnym wrażeniem całego ośrodka, tak jak i samej obsługi.
Chciałabym podziękować paniom z Rejestracji w Izbie Przyjęć - takiej obsługi nie widziałam jeszcze nigdzie, a byłam w wielu szpitalach i klinikach (również poza granicami Polski - np. w Austrii). Dziękuję wszystkim pracownikom Mavit w Katowicach - specjalne podziękowania dla dr. Pawlasa za całość opieki i leczenia.
5/5
Wszystko w jak najlepszym porządku. Córka miała dwa razy zabieg (migdał odrósł) i za każdym razem wszystko miło i sprawnie. Panie pielęgniarki bardzo miłe i sympatyczne. Lekarze też bez zarzutu. Polecam .
1/5
Audiolog! Nie polecam!
Byliśmy z 9miesięcznym synkiem umówieni na badania słuchu na godzinę 13:20. Kilkukrotnie poinformowano nas, że pierwszeństwo mają dzieci, które śpią. Uspaliśmy syna i o 13:20, gdy wyszedł pacjent, narzeczony zgłosił Pani badającej słuch, że nasze niemowlę śpi. Został olany i zawołano kilkuletnią dziewczynkę. Pozostało czekanie. Na korytarzu hałas, trzaskanie drzwiami. Dziecko się obudziło z ochotą na zabawę. Odwołaliśmy wizytę. Nie będziemy płacić ludziom, którzy mają w dupie regulamin i co najważniejsze, małych pacjentów. Podając przyczynę, nie usłyszeliśmy nawet głupiego PRZEPRASZAM.
1/5
TOTALNIE NIE POLECAM !! Byliśmy zarówno u okulisty jak i audiologa z 2 miesięcznym dzieckiem. Okulista na dzień dobry zapytał po co do niego przyszliśmy z tak mały dzieckiem a wynik badania "Dziecko ma oczy" KPINA !! Oczywiście pieniążki skasowane. Następnie badanie przesiewowe słuchu, informacja na recepcji "płacimy po badaniu jeśli się uda" Wchodzimy, badanie nie wychodzi o czym informują nas pielęgniarki i stwierdzają żeby decyzję podjęła Pani doktor. Diagnoza Pani doktor "Wasze dziecko słyszy, albo nie słyszy lub ma niedosłuch. Musicie zrobić badanie ABR ale nie u nas bo mamy zepsute, a potem podjedziecie do mnie tylko po certyfikat". Okazało się że mimo tego że badanie nie wyszło i tak musieliśmy zapłacić 150zł. Zrobiliśmy ABR w Słuchmedzie w Rudzie Śląskiej i tam wyszło i przesiewowe i ABR. Przyjechaliśmy z wynikami do Pani doktor i chcieliśmy tylko certyfikat, usłyszeliśmy od niej ale to musicie się zarejestrować bo ja NIC Z TEGO NIE BĘDĘ MIAŁA. Jesteśmy już w gabinecie i Pani doktor stwierdziła że nie było żadnego badania to nie powinniśmy nic płacić ale pójdzie się zapytać i o dziwo CYK 150zł za wizytę u audiologa !! TO JEST PONIŻEJ KRYTYKI !! 300zł za brak konkretnej informacji oraz jakiegokolwiek sensownego wyniku badań + 180zł za ABR w innej poradni. Pani doktor nazywa się Zawiślak-Budny ale o niej już nie będę pisał JA TRZEBA PO PROSTU PRZEŻYĆ I SAMEMU DOŚWIADCZYĆ JEJ ZACHOWAŃ.
1/5
Pani laryngolog porażka. Chyba mój kot ma lepsze kompetencje niż ona. Niemiła, nie zajrzała nawet dziecku do gardła, do uszu pobieżnie spojrzała po mojej prośbie, stwierdzila, że nie sprawdzi dziecku na prośbę logopedy wiotkości krtani, bo ona dwulatkowi nie będzie tego robić i ona to by go do tego uśpić musiała. Nie widząc praktycznie w ogóle języka stwierdziła, że jego praca jest dobra chociaż nie wiem na jakiej podstawie. Pani z podejściem "szybko, szybko, bo tracę na Was swój cenny czas". Więcej się tam nie pojawimy napewno. Gdybym mogła to kliknelabym -5.
1/5
To co się dzieje ostatnio w Mavicie to przechodzi ludzkie pojęcie. Pandemia a korytarze pełniejsze niż przed epidemia. Kolejki do rejestracji sięgają już na dwor. Jestem wieloletnia pacjenta dr Snarskiej. Co do lekarza z wielkiem sercem nie mam żadnych zarzutów! Kochana Pani doktor.
We worek byłam na wizycie w zasadzie tylko po podpis pani dr bo ostatnio zapomniała mi na zaświadczeniu się podpisać. Byłam świadkiem wielkiego płaczu pan z rejestracji. Nigdy nie widziałam czegos podobnego. Znam te Panie od lat. Zawsze miłe pomocne i życzliwe. Kojarzą pacjentów co dla nas jest bardzo miłe i aż chciało się wracac. Wydaje się ze coś poważnego się stało bo płacz nie jest zwiastunem dobrych rzeczy. Aż chciałam podejść zapytać czy wszystko w porzadku ale tłum ludzi mi nie pozwolił.
Placówka straciła w moich oczach. Na szczęście Pani doktor przyjmuje w innych miejscach i na pewno przeniosę się gdzie indziej.
1/5
W 1 dniu miałam 2 zabiegi , bo pani doktor Sośnierz pomyliła mnie na sali operacyjnej z prywatną pacjentką. MASAKRA. Moja buzia od środka wygląda jak baleron. Sprawa przekazana do NFZ.
1/5
Brak chęci pomocy, skupienie na zarabianiu pieniędzy.
1/5
Nie polecam, czekanie pół roku na operacje tylko po to żeby 3 dni przed operacją poinformowac że operacja sie nie odbędzie bo pocjent jest za wysoki. Bardzo nie fajnie zachowanie.
1/5
Nie polecam. Pani pielęgniarka z recepcji nie powinna mieć nigdy do czynienia z pacjentem. Tak chamskiej, złośliwej osoby nie spotkałem w ciągu mojego życia.
1/5
Jesteśmy z córką na usuwaniu 3 migdała. Kazali przyjechać na 7.30! Jest obecnie 12.30 i dalej czekamy..dodam że zabieg jest prywatny..
O godzinie 10.30 dostała tzw. głupiego Jasia, minęły 2 h wszystkie leki zdarzyły puścić. Pielęgniarka chamska, twierdzi że tak bywa..
1/5
Centrum nie szanuje pacjenta umawia się na konkretną godzinę po czym i tak trzeba czekać w kolejce bo lekarz decyduje o kolejności to jaki jest sens umawiać się na godzinę i jeszcze za to płacić prywatnie.
1/5
Poradnie audiologiczną dla dzieci zdecydowanie nie polecam! Weryfikacja słuchu prywatnie na prośbę żłobka. Dziecko 2.5 letnie - 3 miesiące czekaliśmy na termin. Wizyta opóźniona, więc dziecku się nudziło na korytarzu. Potem badanie - maluch był zainteresowany badaniem i siedział spokojnie patrząc na laptopa i słuchając dźwięków. Podczas badania słuchowego wchodziły 2x osoby z personelu pytając o jakieś organizacyjne rzeczy + dźwięki wiadomości z telefonu osoby obsługującej. Na koniec wizyta podsumowująca u dr - dziecko się poruszyło, proszę umówić wizytę za 3 miesiące. Na prośbę o zaświadczenie do żłobka dostałam jedną linijkę z kilkoma parametrami słuchowymi, z których nic nie rozumiem. Na kolejną wizytę się nie wybieramy, zmarnowany czas.
1/5
Warunki sanitarne niestety odbiegają od standardów, polecam zabrać ze sobą płyn do dezynfekcji rąk, bo w toaletach jest mydło i… mydło. Dziecko wyjechało z bloku, ze stojakiem do kroplówki oblepionym strzępkami plastrów z datą z różnych miesięcy - jakby ktoś tego nie mógł zwyczajnie doczyścić? Brak nadzoru sanitarnego, jest Pani salowa, co jeździ po szpitalu z mopem i to, jest całe przeciwdziałanie patogenom w szpitalu.
Dodaj opinię

Adres:

Szopienicka 65, Katowice Janów-Nikiszowiec

Numer telefonu:

Strona internetowa: