Centrum Medyczne Medyk

Kwiatkowskiego 1
Dębica
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Gastroskopia
Endoskopia
22 dni 509 890 297
Godziny otwarcia:
PN14:00-17:00
WTnieczynne
ŚR15:00-17:00
CZnieczynne
PT07:30-14:00
SO07:30-18:00
Kolonoskopia
Endoskopia
78 dni 509 890 297
Godziny otwarcia:
PN14:00-17:00
WTnieczynne
ŚR15:00-17:00
CZnieczynne
PT07:30-14:00
SO07:30-18:00
Mammografia
Pracownia Mammografii
509 890 297
Godziny otwarcia:
PN14:00-17:00
WT14:00-17:00
ŚR14:00-20:00
CZ08:00-12:00
PT08:00-12:00
Poradnia gastroenterologiczna
Gastrolog
301 dni 509 890 297
Godziny otwarcia:
PN09:00-10:00
WT17:00-18:00
ŚR08:00-10:00
CZ11:00-12:00
PT11:00-11:30,14:30-17:00
SO14:00-16:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ - Dębica
509 890 297
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki POZ
509 890 297
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Położnej POZ
509 890 297
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Centrum Medyczne Medyk

Dodaj opinię
1/5
Medycyna pracy. Jak to wygląda w medyk Dębica? Już przedstawiam - uważaj czytelniku - nie popełnij mojego błędu i nie wykonuj tu badań.

7- startujemy z badaniami i nikt nic nie wie. Wszędzie chaos. Pobranie krwi chaos

Lekarze specjaliści - okulista miał być od 8 - pojawił się 10:30. Orzecznik miał być od 8 - przyszedł o 10.40

Podstawowy pakiet badań do pracy biurowej. 7:00 - 13.:00

6 godzin na czczo. Zero organizacji. Lekarze przychodzą na którą chcą, pracownicy nic nie wiedzą. Nikt nie wie jaka kolejność
5/5
Nie zgadzam się z Pana wypowiedzią. Wiele razy korzystałem z badań medycyny pracy przez lata mam 47 lat, zawsze te badania odwlekały się w czasie po kilka dni nawet do tygodnia, w Medyku w Dębicy wykonałem kompleksowo wszystkie badania i wyszedłwm tego samego dnia z orzeczeniem.
Bardzo miła obsługa, Pani w rejestracji przemiła, potrafi pożartować z pacjentami dla zabicia czasu, Panie zaproponowały kawy, herbaty. Jeszcze nie spotkałem się dotychczas z taką obsługą w żadnym centrum medycznym.
Prawdą jest, że siedzi sie 6h albo i więcej ale warto.
Dla mnie ogromny plus. Byłem badany 26.09.
5/5
Pediatra jest świetny, pielęgniarki bardzo miłe i uczyń w, chociaż czasem nie wyrabiają z nadmiarem pracy. Rzeczywiście z organizacją może być różnie, ale pamiętajmy, że to nowo otwarta przychodnia i tam też pracują ludzie, którzy tej organizacji muszą się nauczyć. Lekarze są naprawdę na najwyższym poziomie.
5/5
Ostatnio robiłem badania do pracy, jakiś tydzień temu, w tych czasach gdzie wszystkie służby zdrowia pozamykane, nikt nie chce przyjmować w Medyku udało mi się zrobić, skierowanie przyjęte bez problemu, fachowo wszystko wytłumaczone a przede wszystkim miło(co teraz do rzadkość), kontakt super, krew pobrana fachowo. Pełen szacunek dla Medyka że pracujecie !!!
1/5
Dzwoniłam wczoraj 4 czerwca 2020, na pobranie krwi trzeba się wcześniej zapisywać, wiec nie zapisałam się, ponieważ termin na pobranie krwi to dwa tygodnie. Jak da mnie to porażka. W porównaniu z punktem pobrań Alab na Kolejowej gdzie od razu mogłam przyjechać na badana krew pobierają do 10:30 także super, bez kolejek i tego samego dnia miałam wyniki. Także serdecznie polecam punkt pobrań ALAB kolejowa
5/5
Pani Kasiu, pominęła Pani znaczący szczegół jakim jest fakt iż w Medyku działa POZ i nie tylko to, to że prywatnie chce Pani zrobić badania to słusznie prosze wybrać sobie punkt poboru krwi, gdzie zajmują się tylko tym. Medyk to przychodnia, tam są lekarze i pacjenci którzy też w dobie koronawirusa czekają na na pobranie krwi. Ja polecam, bo jest miło.
1/5
W dobie koronawirusa pogratulowac organizacji kolejka na dworze z malymi dziecmi przy siwtnej pogodzie na przeziebieni. Pani w drzwiach wulgarnie nakazuje odsunac sie od nich. A ma drzwiach kartka ze z katarem kaszlem i goraczka nie przyjmuja to po godzinie czekania mozna sie kataru nabawic. Pogratulowac
1/5
Dramat, mąż z temp. 38,6, 60 lat był zarejestrowany na pobranie wymazu. Czekać musiał na polu. Rejestratorka zdziwiona, że był zapisany na test, ordynarnie wyprosiła męża z poczekalni. To gdzie chory ma czekać, w parku na ławce? Utrzymujecie się dzięki pacjentom, albo zmieńcie podejście do chorych, albo zamknijcie to badziewie. Zero organizacji, zero przepływu informacji. Dramat.
3/5
kontakt utrudniony telefon albo prowadzi rozmowę albo nie odbiera telefonu albo nawet taki numer nie istnieje co do obsługi to bardzo sypatyczna
1/5
dziś czekałam prawie 2 h w kolejce na rozmowę, byłam 18 ale się zawzięłam, jak byłam pierwsza zostałam rozłączona :( jakas porażka
mało tego - sprawą mojej mamy zajmuje się Rzecznik praw pacjenta- Medyk w Dębicy uwarunkował przyjęcie przez lekarza rodzinnego do badania przed szczepieniem na grype - testem na covid płatnym 50 zł - wyciąganie kasy od seniorów!!!!!
z daleka od tej przychodni
1/5
To porażka a nie przychodnia podstawowej opieki . Dodzwonić się to sukces.
Zmieniam lekarza i nigdy Medyk.
1/5
Kilkakrotnie dzwoniłam czekając cierpliwie średnio jako 15 ta w kolejce . Po rozpoczęciu -rozmowa nagle się urywa ...Dlaczego ?! Stracone godziny oczekiwania. Słabe .
1/5
Szczepienie na Covid w Przychodni w Dębicy to porażka. Tłum ludzi przed wejściem, brak dystansu, jakiejkolwiek dezynfekcji, pielęgniarka "szeryf " kręci się w kółko, pokrzykuje na ludzi, przegania ich z korytarza do pomieszczenia i z powrotem. Zero organizacji a samo szczepienie odbywa się prawie na korytarzu bez jakiegokolwiek parawanu.
1/5
Unikajcie jak ognia tego czegoś zwanego przychodnia i punktu szczepień taka wielka pielęgniarka nie uprzejma arogancka. Zgłaszam do NFZ jaj traktują pacjentów
1/5
Punkt szczepień dębica porażka ta wielka pielęgniarka krzyczy na ludzi, traktując ich śmieci. Ona nadaje się tylko do mopa, nie do kontaktu z pacjentami.
5/5
Jestem po drugiej dawce. Dziś dzikich tłumów nie było, weszłam nawet nie zdarzyłam wypełnić kwestionariusza, a już chcieli mnie zaszczepić. Obsługa bardzo miła. Nie mam nic do zarzucenia.
5/5
Bardzo miła obsługa, miła pani pielęgniarka, zostałam zaszczepiona bez wcześniej ustalonego terminu, brak tłumów
1/5
Rejestracja telefoniczna to jakaś porażka !!! Godzinę czekania jako pierwszy w kolejce i rozłączyło !!! Czas poszukać innej przychodni !!! Nie polecam !!!
1/5
Największa porażka tej przychodni jest doktor Iwaniuk, który na informacje, że mam podwyższony cholesterol zareagował , że w moich żyłach płynie smalec, a gdy poprosiłam o przepisanie leków , które biorę na stałe, bo leczę się na klinice w Krakowie, powiedział, że jestem ćpunką.
1/5
Panie doktorki - pediatria - WSPANIAŁE. Rejestracja PORAŻKA. Pani wielka pielęgniarka nakrzyczała, żeby jej nie denerwować , bo telelefony są naprawione, po tym jak pojechałam do przychodni zgłosiłem , że wisze już 1 .15 h na połączeniu jako druga w kolejce i nikt nie odbiera!!! A w przychodni żadenego telefonu nie było słychać. Jestem oburzona tym zachowaniem. Jak można... ta Pani nie do pacjenta.
5/5
Pani Joanna z pracowni RTG i mammografii to wspaniała osoba - rzetelna, kulturalna i bardzo empatyczna. Wielokrotnie wykonywała dziecku zdjęcia RTG a mnie mammografię. Oby więcej takich pracowników!!!
1/5
Do tego roku miałam o tej przychodni raczej dobrą opinię. Jedyną kompetentną osobą jest tu dr. Jarmuziewicz – bardzo dokładny wywiad lekarski, szeroka wiedza, cierpliwie odpowiada na wszystkie pytania, wystawia prawidłowe skierowania, takie które rzeczywiście pomogą w zidentyfikowaniu choroby.
Dr Iwaniuk z kolei – to jest skandal, że tak nieodpowiedzialna, niekompetentna, nieempatyczna i niedouczona osoba ciągle pracuje w służbie zdrowia. Rok temu miałam w wieku 20-kilku lat wynik TSH powyżej 5 (gdzie norma jest do ok. 4,5 a w moim wieku i stanie wynik nie powinien przekraczać 1). Skierowanie na anty-TPO, no ale samo z siebie TSH przecież nie spadnie – i nie spadło - „być może subkliniczna niedoczynność”. Dopiero konsultacja z innym lekarzem pomogła i przede wszystkim wyjaśniła skąd taki wynik. Nie dziwi mnie fakt, że na swoim profilu w wizytówkach google ma zablokowane opinie – domyślam się jakie by one były, gdyby pacjenci mogli je dodawać.
Panie z punktu pobrań – zamiast bez sensu komentować pozwolę sobie przytoczyć moją historię z ostatniego miesiąca. Oddaję dwie próbki do badań – na dwa różne badania. Z pierwszego wynik jest, z drugiego po tygodniu nadal nie ma, dostaję telefon z laboratorium „panie w punkcie pobrań wszystko będą wiedzieć, proszę oddać próbkę jeszcze raz”. Oddaję próbkę drugi raz – panie wysyłają próbkę znów na pierwsze badanie, na drugie ciągle brak wyniku. Zbliża się termin wizyty u lekarki na omówienie wyników – dzwonię więc i pytam czy jest wynik, słyszę odpowiedź, że oczywiście jest, proszę przyjechać i my wydrukujemy, pytam czy na pewno chodzi o to drugie badanie – „no nie, rzeczywiście z tego badania nadal nie ma”. Ale okej – panie próbują pomóc rozwiązać problem, okazuje się, że się nie da, dowiaduję się, że skierowanie zostanie wystawione i mam tylko na kolejny dzień ponownie oddać próbkę. Po kilku godzinach dzwoni nie kto inny jak dr Iwaniuk i pyta o co chodzi. Ja zdezorientowana, bo przecież 3 razy już wszystko tłumaczyłam, ale tłumaczę ponownie, doktor wystawia skierowanie. Skierowanie, ale na zupełnie inne badanie niż to o które prosiłam i z którego wyniku nadal nie mam, a dowiaduję się tego na kolejny dzień w punkcie pobrań przy oddawaniu próbki. Dopytuję więc o badanie na które pierwotnie dostałam skierowanie (w tej przychodni) – pani w punkcie mówi, że nie wykonują takie badania. Po wyproszeniu przeze mnie sprawdzenia tej informacji – okazuje się oczywiście że takie badanie jest wykonywane, ale ja nie mogę go zrobić na nfz bo dr Iwaniuk wystawił nie to skierowanie (swoją drogą wystawił na badanie, o które mnie pytał i jasno powiedziałam, że nie o to badanie chodzi i dwukrotnie wyjaśniłam o jakie chodziło od początku). Na całe szczęście mogłam sobie pozwolić na zrobienie tego badania prywatnie w ten sam dzień – jeśli kogoś nie byłoby na to stać, współczuję w takiej sytuacji, bo dowiedziałam się, że konieczna byłaby ponowna rejestracja na wizytę, wizyta, skierowanie i ponowne przyjście – CZWARTY już raz do oddania próbki.
Na koniec jeszcze tylko dodam, że na rejestrację telefoniczna nigdy nie czekałam krócej niż godzinę. Jeśli nie wie się samemu po co konkretnie się dzwoni to podejrzewam, że panie z rejestracji mogą być mało pomocne.
Dodaj opinię

Adres:

Kwiatkowskiego 1, Dębica

Numer telefonu:

Strona internetowa: