Centrum Medyczne Polmed

Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Gastroskopia
Endoskopia
24 dni58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:30-20:00
WT15:30-19:30
ŚR14:00-17:00
CZ12:00-19:45
PT08:00-14:15,15:30-19:30
Kolonoskopia
Endoskopia
3 dni58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:30-20:00
WT15:30-19:30
ŚR14:00-17:00
CZ12:00-19:45
PT08:00-14:15,15:30-19:30
Poradnia alergologiczna
Alergolog
7 dni58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:30-12:30
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ09:00-14:00
PT08:00-13:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
0 dni58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00,15:00-20:00
WT15:40-20:00
ŚR10:00-17:00
CZ07:00-10:00,14:00-19:30
PT11:00-20:00
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej - Rodzinnej
58 769 37 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-15:00
WT08:00-15:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-16:00
PT08:00-14:00,16:00-20:00

Opinie o Centrum Medyczne Polmed

Dodaj opinię
5/5
Szybka,sympatyczna i profesjonalna obsługa w przeciwieństwie niż na ul.Majewskich.Bez zbędnych formalności administracyjnych.Oceniam na 6+. Oby zawsze tak było.
1/5
Pracownicy nierozgarnięci. W rejestracji odsyłają w złe miejsca.
Okazuje się, że nie świadczą usług, po które przyszłam, ale dowiedziałam się tego dopiero po wyczekiwanej wizycie.
Nic nie zostało zrobione, ale skierowanie zostało zabrane.
Wypisano mi "nowe", które nie jest akceptowane w innych poradniach, ponieważ nie spełnia wymogów skierowania. Dostałam zwyczajny świstek.
1/5
tragedia,zupełnie nie przygotowani do zakresu badan dla pracowników.badania okresowe: badanie krwi do godz 8:00,okulista 10:14,neurolog 15:30.pneumatolog 18:30.Cały dzien zmarnowany na are badan na które wystarczy 1-2 godz.Pozostałe dni podobnie.koledzy którzy mieli badania w innych terminach mieli tak samo.Nie polecam.
4/5
Zawsze wszystko przebiega szybko i sprawnie, bardzo mila obsluga pacjentow, polecam
1/5
Totalny haos. Dzwoni się od godz. 7.00 - 7.16 ciągle zajęty..... W końcu jakąś pani odbiera tel i oświadcza, że już nie zarejestruje bo już nie ma miejsca. Jakaś masakra
5/5
Jestem w szoku miła i kompetentna osoba w rejestracji. Załatwiłem szybko i miło telefonicznie. Jestem bardzo zadowolony. Zobaczę po badaniu ale na dzień dzisiejszy jest ok.
1/5
Uwaga!!!:REJESTRATORKA SIĘ POMYLIŁA A CHODZI O PŁATNOŚĆ ZA WIZYTĘ PRYWATNĄ . W rejestracji płaciłam za wizytę u okulisty 110.- zł. Dostalam paragon na tą kwotę. Zapłacilam kartą a z karty pobrano 140.-zl.. NIESTETY NIE WZIĘŁAM POTWIERDZENIA! Spieszyłam sie juź na wizytę.Jak to moźliwe? SKĄD TA RÓŹNICA ?Jutro idę to wyjaśnić i mam nadzieję źe odzyskam 30.-zl
5/5
Sorki ! Wszystko gra w kasie była nadwyźka 30,-. I tak miało być. A oprócz tego to lubię tą przychodnię na Startowej i lubię Panie recepcjonistki - obsługa dobra tylko takie czasy mamy.
5/5
Gastroskopia - dr W. Cz. - ocena ***** (całkowita satysfakcja); pielęgniarka - ocena ** (zero empatii, "ciupaga"). Ocena ogólna wystawiona ze względu na lekarza prowadzącego badanie.
5/5
Jakiś czas temu (20 grudnia) byłem w CM PolMed Gdańsk Zaspa, aby dostarczyć skierowanie na badanie specjalistyczne. Okazało się, że było ono niekompletne (brak jakichś ważnych numerków) i wymagało kolejnej wizyty u kierującego lekarza celem uzupełnienia, co dla mnie było szczególnie uciążliwe, bo jestem niepełnosprawny ruchowo. Wtedy do sprawy wmieszała się inna rejestratorka, chyba p. Gosia. Pełna empatii i chęci udzielenia pomocy. Z własnej inicjatywy sprawę rozwiązała telefonicznie dzwoniąc, gdzie trzeba. A nie musiała, nie leżało to w jej obowiązkach. Bardzo jej za to dziękuję, Oszczędziła mi długotrwałego, niesamowitego bólu (multidyskopatia). Inne moje doświadczenia w PolMedzie też są pozytywne (rehabilitacja).
1/5
Pa 4 tyg. przyjechałem po wynik do gab.nr13 na pierwszym piętrze. To jest jednocześnie gab.zabiegowy.. Czeka kilku pacjentów na różne zabiegi. Ja nie mogę otrzymać wyniku tylko mam ustawić się w kolejce. Każdy pacjent był tam ok. 10-15 min. W sumie na wydanie wyniku odczekałem około godziny. A samo wydanie mi tego papierku trwało niecałą minutę. Pani z gabinetu tłumaczy mi,że takie jest zarządzenie dyrektora... Czy to jest normalne??? Pozdrawiam Dyrektora i komuś radzę udać sie do specjalisty.
1/5
Epidemia, zamknięte szkoły, pustoszeją sklepy, lepiej by staruszkowie nie wychodzili, zwłaszcza w takie miejsca. Senior ma umówioną na konkretną godzinę wizytę w przychodni tylko po to by przedłużyć czyli wypisać kolejne recepty. Senior leczy się tutaj od wielu wielu lat. Dzwonię by lekarz wypisała recepty ( te same od lat) zostawiła w rejestracji a ja podjadę ( mam notarialne upoważnienie, jestem z imienia i nazwiska zgłoszony w przychodni) odbiorę, wykupię i zawiozę. Co słyszę ? NIE !!!, mam najlepiej dzisiaj podjechać ( po raz pierwszy), wypisać na miejscu zapotrzebowanie, pani doktor wypisze a oni mnie powiadomią kiedy mogę odebrać recepty (podjechać po raz drugi), to że jest zarezerwowana godzina wizyty, która się zwolni - nie ważne, to że pojawia się zwiększone zagrożenie - nie ważne. Gratuluję kierownictwu myślącego personelu, gratuluję tak zdroworozsądkowego podejścia do klientów -pacjentów.
1/5
Rejestracja graniczy z cudem. Od 7 rano 116 razy próbowałam się połączyć, 10 razy trafiłam na wolną linię, ale nikt nie odebrał. Kiedy 11 raz trafiłam na wolną linię i udało mi się połączyć z rejestracją otrzymałam informację, że nie ma już miejsc do pani doktor i mam dzwonić następnego dnia. Dramat
1/5
Po przejściu wszystkich badań jesteś zadowolony/a, że to wreszcie koniec ale wtedy pani orzecznik przechodzi do badania ciśnienia krwi. Nigdy nie miałem nadciśnienia a badam je przez lata przy okazji każdej wizyty u lekarza rodzinnego, zawsze w okolicach 120/80. Pierwszy pomiar wykazał 170 i aż się uśmiałem, po 5 min. 140. Byłem pewien, że to błąd urządzenia elektronicznego ale pani orzecznik uznała, że mam problemy z nadciśnieniem i wydała decyzję tylko o czasowej zdolności do pracy na okres 6 m-cy. Dwa dni później wizyta u lekarza rodzinnego i jak zwykle 120/80. Nie pisałbym bym o tym, gdyby nie przypadkowe spotkanie z kolegą z innej pracy, który miał identyczny przypadek w Polmed na Startowej- nigdy problemów z ciśnieniem krwi. Gdy zaczęliśmy się tym interesować każdy w swojej pracy to przypadki się powtarzały, zawsze ten sam wspólny mianownik- ciśnienie krwi i zaskoczenie osób, które są świadome swojego stanu zdrowia, regularnych badań, że nagle mają poważne schorzenie nadciśnienia krwi.
Czy można jakoś udowodnić, że nie ma się problemów z nadciśnieniem? Próba na innym urządzeniu a przede wszystkim tradycyjnym z pompką? Pani orzecznik jako argument podaje, że może tego dnia pan/pani jesteście zdenerwowani, pobudzeni albo w lęku przez tyle różnych badań i ich wyniki.
Nie wiem, nikogo nie oceniam i nie oskarżam ale można zadać sobie pytanie czy to zwykłe przypadki??

1/5
W drzwiach przychodni poinformowano mnie, że test alergologiczny na który byłem umówiony "skończył się" i mogę wykonać go za tydzień. Nikt nawet pół godziny wcześniej nie zadzwonił żeby o tym poinformować. Poniżej krytyki.
1/5
Beznadziejna obsługa lekrza ma gdzieś pacjenta przekłada cał czas badania a gdy juz nadchodzi dzień badania (8 godzin wczeniej nie wolno jeść ani pić) doktor godzine przed stwierdza że jenak odwołuje badnie nie polecam tej przechodni omijać szerokim łukiem
Dodaj opinię

Adres:

Startowa 1, Gdańsk Zaspa

Numer telefonu:

Centrum Medyczne Polmed na mapie
Widok z ulicy Centrum Medyczne Polmed