Centrum Medyczne Puławska

Mariańska 1
Warszawa
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
8 dni 22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN09:00-14:00,16:00-19:30
WT09:00-14:00,15:30-19:30
ŚR16:00-20:00
CZ16:00-20:00
PTnieczynne
SO08:00-14:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
224 dni 22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN15:00-20:00
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ09:00-15:00
PT07:00-15:00
Poradnia endokrynologiczna
Endokrynolog
34 dni 22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN09:00-16:00
WT09:00-18:00
ŚR08:30-13:30,16:00-20:00
CZ09:00-18:00
PT08:00-16:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
26 dni 22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN09:00-13:00,16:00-20:00
WT11:30-12:00,15:00-19:00
ŚR09:00-11:30,16:00-20:00
CZ08:00-15:00,16:00-20:00
PT10:30-13:30
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej
22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN07:30-20:00
WT07:30-20:00
ŚR07:30-20:00
CZ07:30-20:00
PT07:30-20:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowo-Rodzinnej
22 737 50 50
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ
22 737 50 50
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej
22 737 50 50
Profilaktyka raka szyjki macicy
Poradnia Położniczo-Ginekologiczna
22 737 50 50

Opinie o Centrum Medyczne Puławska

Dodaj opinię
1/5
Niestety, NIC DOBREGO. :(((
1.
Strona internetowa standardowo nie działa. Wisi lub nie pozwala się zalogować. Jest bardzo ładna i niefunkcjonalna.
2.
Z powodów raz niezrozumiałych, dwa nieprawdziwych odmówiono mi wypisania e-recepty. Po raz pierwszy, bo pielęgniarka nie miała upoważnienia do wypisania leku/ów, drugi,.. bo nie spełniam wymogów regulaminu. Wymogi spełniałem co wyjaśniłem telefonicznie. Potem miła i absolutnie niekompetentna pracownicą call center zaproponowano mi teleporadę. Za pierwszym razem dla świętego spokoju skorzystałem. Lekarz jej udzielający po wyjaśnieniu w czym rzecz był totalnie zdziwiony i rozbawiony bezsensem sytuacji. Za drugim razem stanowcza odmowa skorzystania z teleporady (mimo, że napierano) i wyliczenie błędów w funkcjonowaniu przychodni poskutkowały, ale dopiero po ok 36 godz., bo nikt "na dole" prostej bzdurnej sprawy załatwić nie potrafił.
3.
Odblokowanie mojego konta pacjenta, mimo, że codziennie, wielokrotnie ponaglałem (skończyły mi się leki) zajęło 4 dni!
4.
Lekarze POZ dziwni, może nie wszyscy, ale ci z którymi się zetknąłem. Jeden proponuje pacjentowi krzesło przy drzwiach a sam siada za biurkiem przy oknie zachowując dystans ok 3m. Zapewne boi się infekcji? :o
Inny pacjenta słucha, ale zasadniczo niczego nie wyjaśnia,.. ba (!) nie informuje o diagnozie - NAPRAWDĘ! O rozpoznani przeczytałem w opisie wizyty.

POWAŻNIE MYŚLĘ O ZMIANIE PRZYCHODNI.

PS - Miało być bez gwiazdek, ale bez opinii nie można zapisać.
1/5
Niestety, NIC DOBREGO.
1.
Strona internetowa standardowo nie działa. Wisi lub nie pozwala się zalogować. Jest bardzo ładna i niefunkcjonalna.
2.
Z powodów raz niezrozumiałych, dwa nieprawdziwych odmówiono mi wypisania e-recepty. Po raz pierwszy, bo pielęgniarka nie miała upoważnienia do wypisania leku/ów, drugi,.. bo nie spełniam wymogów regulaminu. Wymogi spełniałem co wyjaśniłem telefonicznie. Potem miła i absolutnie niekompetentna pracownicą call center zaproponowano mi teleporadę. Za pierwszym razem dla świętego spokoju skorzystałem. Lekarz jej udzielający po wyjaśnieniu w czym rzecz był totalnie zdziwiony i rozbawiony bezsensem sytuacji. Za drugim razem stanowcza odmowa skorzystania z teleporady (mimo, że napierano) i wyliczenie błędów w funkcjonowaniu przychodni poskutkowały, ale dopiero po ok 36 godz., bo nikt "na dole" prostej bzdurnej sprawy załatwić nie potrafił.
3.
Odblokowanie mojego konta pacjenta, mimo, że codziennie, wielokrotnie ponaglałem (skończyły mi się leki) zajęło 4 (!) dni.
4.
Lekarze POZ dziwni, może nie wszyscy, ale ci z którymi się zetknąłem. Jeden proponuje pacjentowi krzesło przy drzwiach a sam siada za biurkiem przy oknie zachowując dystans ok 3m. Zapewne boi się infekcji? Inny pacjenta słucha, ale zasadniczo niczego nie wyjaśnia,.. ba (!) nie informuje o diagnozie - NAPRAWDĘ! O rozpoznani przeczytałem w opisie wizyty.

POWAŻNIE MYŚLĘ O ZMIANIE PRZYCHODNI.

PS – Miało nie być gwiazdek, ale bez nich strona opinii nie zapisze.
1/5
Nie mogę się zalogować do Portalu Pacjenta od nowego roku 2025. Kilkanaście próśb przez telefon nie przynoszą rezultatu. Zawsze pojawia się ten sam komunikat: zmień hasło. I znów: ponów próbę. Czy pracownicy IT mogliby się zainteresować?
5/5
Wszystko okey, wizyta przebiegła bez zarzutów.
5/5
Fachowa i sprawna obsługa!
5/5
Sprawna i Miła obsługa, szybkie terminy
Dodaj opinię

Adres:

Mariańska 1, Warszawa Śródmieście

Numer telefonu: