Centrum Medyczne Żwaków

Al. Bielska 130
Tychy
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog
77 dni 32 329 44 31
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN16:00-20:00
WT08:00-12:00
ŚRnieczynne
CZ16:00-20:00
PT11:30-14:30
Poradnia nefrologiczna
Nefrolog
156 dni 32 329 44 31
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00
WT08:00-12:00
ŚRnieczynne
CZ15:00-20:00
PTnieczynne
Poradnia neurologiczna
Neurolog
62 dni 32 329 44 31, 32 329 44 32
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT07:00-11:00,16:00-20:00
ŚR11:30-15:30
CZ16:00-20:00
PTnieczynne
Poradnia okulistyczna
Okulista
155 dni 32 329 44 31
Godziny rejestracji:
PN15:15-19:15
WTnieczynne
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT12:15-19:00
Godziny przyjęć:
PN15:15-19:15
WTnieczynne
ŚR07:00-12:00
CZ07:00-12:00
PT15:00-19:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
57 dni 32 329 44 31, 32 329 44 32
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-12:00
WT11:30-15:30
ŚR14:00-18:00
CZ14:00-18:00
PTnieczynne
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
13 dni 32 329 43 16
Godziny rejestracji:
PN07:25-15:00
WT13:30-19:00
ŚR07:25-15:00
CZ10:00-20:00
PT07:30-14:30
Godziny przyjęć:
PN08:30-18:30
WT08:30-12:30,14:00-19:00
ŚR08:30-14:30,15:00-19:00
CZ10:00-14:30,15:00-19:00
PT08:00-14:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza Rodzinnego
32 329 44 31
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR08:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-19:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Rodzinnej
32 329 44 31
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Rodzinnej
32 329 44 31
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Centrum Medyczne Żwaków

Dodaj opinię
1/5
Witam,
Czy komuś udało się tam kiedykolwiek dodzwonić?
Czy także macie przykre doświadczenia z paniami w rejestracji?
Poziom usług na tym poziomie jest niestety moim zdaniem poniżej krytyki.
Ktoś powinien się tym zająć, ponieważ stawia to w złym świetle działalność tej placówki.
Jeśli chodzi o ocenę to BARDZO DUŻY MINUS, nie wiem dlaczego muszę dawać Wam za to jeszcze gwiazdkę???
1/5
Lekarzom też nie zależy na pacjencie, mnie nie miał czasu przyjąć z gorączką, powiedział, że spokojnie można przyjść kolejnego dnia i spróbować się umówić jeśli będą wolne miejsca, jakby udzielał się tam charytatywnie a nie zgarniał moje ciężko zarobione pieniądze, pożałowania godni...
-3 gwiazdki za postawę i podejście do pacjenta
1/5
Po prostu, zrezygnowałam!!!! W Nowej Placówce odbierają telefon i o dziwo mogę się umówić na datę i godzinę z wyprzedzeniem. Poprzednio nie było to możliwe w żaden sposób, a jednak można.Dobrze,że trafiłam do innej Placówki,bo teraz mogę ocenić,że najważniejszy jest pacjent i dba się o niego. Tego nie odczułam przez 9 lat. Po prostu bałagan i Panie Rejestratorki rządzą i nie mają innych propozycji, oprócz brak już miejsc.Pozdrawiam i dziękuję!!! To nie tylko moja opinia o tej Placówce.
1/5
Zgadzam się . I tak muszę iść do przychodni bo telefon milczy .Panie w rejestracji trzeba wysłać na bezrobocie.
1/5
Do Reginy
Proszę napisz gdzie odbierają telefon w rejestracji.
też niestety zderzyłam się z rejestracją, nawet skarga do Rzecznika poszła, ale chyba nic nie zadziałał. Nie wiadomo do czego on jest.
2/5
Dodzwoniłem się za 1 razem wiec może 1 na 100 :P
5/5
Dodzwoniłam się za pierwszym razem.Telefon odebrała przemiła pani zarezerwowała mi miejsce w kolejce i poinformowała ,że do 10 dni mam dostarczyć skierowanie.Nic dodać nic ująć. Ja to mam szczęście.
1/5
Kontakt telefoniczny często graniczy z cudem, trzeba iść osobiście, gdzie swoje trzeba odstać bo panie rejestratorki udają , że nie widzą pacjenta a i tak nie ma gwarancji, że się uda dostać.
1/5
Rano z 6:30 huz stoja pacjencji dzisiaj 15 osob .po godzinie 8:00 nikt nie odbiera telegonow jak zaszlam osobiscie telefon dzonil a panie byly bardzo zajete w pokoju socjalnym. Pogratulowac . dzidiaj tez proboje sie dodzobic oanie w pokoju sicalnym zajete. Pogratulowac pracy
1/5
Te wszystkie opinie sie potwierdzaja dzwonie od piatku zeby powtorzyc leki nad nadcisnienie bo mi sie skonczyly i niestety od tygodnia nie biore lekow bo nie mam . Telefon ciagle jest zajety.
1/5
potwierdzam chamstwo rejestratorek i niemoznosc dodzwonia nia się
1/5
Brak klasy i kultury tak chyba można opisać to miejsce, w którym próbowałem dziś (17.06.2020) uzyskać pomoc w związku z nagłym zapaleniem oka. Do Przychodni nie było szans się dodzwonić, przyjechałem więc osobiście. Na miejscu spotkałem się z najbardziej nieprzyjemnym podejściem do pacjenta w całym swoim życiu, zarówno przez recepcję jak i lekarza, który oczywiście pomimo nagłej sytuacji nie przyjął mnie. Nie uzyskałem absolutnie żadnej pomocy w nagłym wypadku. To przerażające, że tak może działać placówka medyczna i można tak postępować z pacjentami!!!!
1/5
podejście do pacjenta rodem z prl, recepcja/rejestracja do wymiany. bardzo niesympatyczne osoby, które pomagają z wielką laską. to niedopuszczalne w ośrodku zdrowia. dodatkowo, w dobie pandemii nikt nie pilnuje dezynfekcji rąk czy odstępu pomiędzy pacjentami. korzystałam z badań krwi pierwszy i ostatni raz.
1/5
dajcie spokój szkoda pisać cokolwiek o tej przychodni godzina 8 :30 brak miejsc do lekarza i tak od 2 tygodni po prostu zmieniłem przychodnie
1/5
Żenada!!!!!!!! Mam COVID, siedzę na kwarantannie, dostaje informację ze mam się skontaktować z lekarzem w celu przedłużenia izolacji i co????!!!! Telefony od 8 rano co 3 minuty nie ma opcji żeby ktoś odebrał! Ręce mam związane bo w auto wsiąść nie mogę żeby zajechać, a gwiazdy pewnie siedzą w socjalce i udają że są mądrzejsze od lekarza. Zresztą jeśli chodzi o lekarzy to chyba za duży tytuł... Konowały i tyle! Tą pseudo przychodnie powinni z ziemia zrównać !!!!!!!
1/5
Tą przychodnię to powinni zrównać z ziemią i te damy w rejestracji też i powinni w to miejsce postawić kolejny hipermarket byłby lepszy pożytek dodzwonić się tam graniczy z cudem wstyd że w 21wieku jeszcze są takie przychodnie
1/5
Katastrofa. Po dłuższym czasie korzystania z usług pseudoprzychodni jestem pewna , że z założenia nie odbierają w recepcji telefonów. Kilka razy weszłam do środka po wybraniu nr przychodni i....żadnego dzwonka, panie zajęte rozmową. Jedna wielka samowolka. Jeśli chodzi o osobista rejestracje to można stać godzinę chorym przed przychodnia i ...odejść z kwitkiem. Panie układają stos kartotek w jednym miejscu i na wszelkie zażalenia twierdzą, że przecież one telefonicznie tyle osób zarejestrowały. Kit wciskają aż strach i wstyd oczywiście. Przepisałam sie do innej przychodni i...można sie normalnie zarejestrować.
1/5
Czy ktoś w końcu weźmie się im za dupska???!!!!! To jest paranoja! Od dwóch dni linie są zajęte, choćby odłożone słuchawki były!!!! A jak weszłam Panie urządzały sobie pogaduchy i z ironią poinformowały, że już brak muejsc, proszę dzwonić jutro!!!!! Jak k***a!!!! Jak nie odbieracie !!!!!!
1/5
To nie jest przychodnia, to jest Kostnica, jeżeli się zachoruje nie ma co liczyć na jakąkolwiek pomoc. Dzwoniłem trzy tygodnie, za każdym razem łączy się z Centrum Medycznym i płaci spore pieniądze, następuję przekierowanie i nic, ponieważ wszystkie telefony są wyłączone, szkoda dzwonić i płacić, lepiej się pojednać z Panem Bogiem i umierać.
1/5
Ja dzisiaj dzwoniłam od 8 do 10 850 razy żeby się dodzwonić na teleporade a jak się już dodzwoniłam to mi kobieta powiedziała że nie ma już miejsc do lekarza kur....a mać na 2 numery dzwoniłam ta przychodnia to porażka
1/5
Niestety potwierdzam poprzednie wypowiedzi! Dziś się z tym spotkałam.
1/5
U mnie to wygląda tak że moja rodzina ma kwarantanna do końca miesiąca,ja od tygodnia bardzo źle się czuję,gorączka,opadłem z sił,próbuje się dodzwonić żeby dostać skierowanie na test ale nie da się,i gdzie ta pomoc którą pokazują w telewizji,brak słów.
1/5
Dzwoniłem dziś tam 62 razy, między godziną 9 a 13, na ich dwa różne numery. Czasami zajęte, czasem bez odpowiedzi, czasem odrzucone. W końcu, przeziębiony, pojechałem sprawdzić, czy na pewno wszystko tam w porządku, bo może coś się stało, że nikt nie odbiera. Okazało się, że wszystko w porządku, 6 bab na recepcji, jedną ktoś jebie przez telefon, że dzwoni tyle godzin i nie raczy nikt odebrać, na co ta odpowiada, że pacjentów mają tysiące, a one są tylko we dwie. Liczyłem, było ich tam widocznych sześć w sumie. Reszta zajęta sobą. Pytam, czy można do lekarza się zarejestrować? No, dziś już nie można, bo dr ma komplet na dziś, chyba, że pan zapyta lekarza, będzie za pół godziny. Czekam, pytam. A co dr na to? Czy ma pan gorączkę? Mam. To dlaczego pan tu przychodzi z gorączką, to może być covid, powinien pan dzwonić. Mówię, że dzwonię od czterech godzin!!! I nagle znajduje się miejsce, mam się zarejestrować, on do mnie zadzwoni z teleporadą. Czyli jednak są miejsca??? W recepcji mówili, że nie ma.
To miejsce powinno zostać zrównane z ziemią. Dawno zapomnieliście, że to wy jesteście dla pacjentów, nie odwrotnie!!
1/5
Dość że próbujesz się dodzwonić to jak już się dodzwonisz to brak miejsc. Nic tylko zdychać ! Moim zdaniem placówka jeżeli nie potrafi ogarnąć takiej ilości pacjentów powinna nie istnieć a nie ciągnąć pieniądze za ch#j wie co dwóch lekarzy dziennie przyjmuje po 15 do 20 pacjentów gdzie od godziny 8 zaczyna się rejestracja a o 8.10 już brak miejsc nie wiem czy zdają sobie sprawę panie w rejestracji że popełniają ogromny błąd mówiąc nie ma miejsc prosze przyjść jutro hmmm więc rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 23 września 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej. W skrócie to lekarz decyduje czy przyjąć pacjenta a nie jakaś wypachniona pani zza lady jej zasranym obowiązkiem jest ruszyć cztery litery i zapytać lekarza czy przyjmie pacjenta powinna przedstawić w skrócie co dolega pacjentowi. Według mnie zarząd placówki powinien się wziąć w garść albo powinni im narzucać częste kontrole dziękuję jedna gwiazdeczka bo nie mogę dacz 0
1/5
Po dzisiejszej wizycie z dzieckiem w laboratorium jestem zażenowana zaistniałą sytuacją. Zacznę od tego że laboratorium czynne jest od godz. 7.10 i tak też zgłosiliśmy się (dziecko miało mieć wykonane badanie krwi prze zabiegiem), kolejka którą zastaliśmy była bardzo długa więc ustawiliśmy się na jej końcu. Za mną przyszła pani z trójką dzieci. Na miejscu spotkała się ze swoją koleżanką której to opowiadała że nie pracuje z racji opieki nad dziećmi, no i że nie opłacałoby się iść do pracy no bo ile to ona zarobi a na dodatek dzieci musiałaby umieścić w stosownych placówkach, to lepiej siedzieć z nimi w domu (ja to rozumiem, jej wybór) Ja spieszyłam się do pracy, a dziecko do szkoły, kolejka przesuwała się bardzo wolno. Nagle wychodzi pani pielęgniarka i zaprasza panią z dziećmi bez kolejki. Zadałam pytanie dlaczego bez kolejki; odpowiedź była krótka bo ma dzieci. Ja mówię że też jestem z dzieckiem na dodatek spieszę się do pracy (pracuję od 7.00) a dziecko do szkoły( w tym dniu miał na 8.00, a było już po) pani z dziećmi jest osobą niepracującą to dlaczego bez kolejki? Niestety pani weszła poza kolejnością pomimo tego że jest niepracująca i ma dużo czasu a na pewno nigdzie się nie spieszyła jak ja. Pan który właśnie miał wchodzić zgodnie z kolejnością zrezygnował z badań i zdenerwowany po prostu wyszedł. Prawdę mówiąc gdyby nie chodziło o dziecko też bym tak zrobiła. Drogie PANIE pielęgniarki można wziąć osobę bez kolejki pod warunkiem że osoba która stoi w kolejce właśnie ta która ma wchodzić wyrazi na to zgodę. Osobiście nie polecam, instytucja zatrzymała się na latach 90 jak dla mnie totalny bajzel. Proponuję umawianie osób na dzień i konkretną godzinę, tak jak jest to w innych przychodniach szanujących czas pacjentów, dzięki którym funkcjonujecie. A mamom z dziećmi i osobom które mają czas, tym które nie pracują polecam późniejsze godziny, wtedy kolejka jest już rozładowana.
1/5
30 maja 2022 roku zadzwoniłam do przychodni dla kobiet by móc się umówić na wizytę kontrolną do pani Ginekolog, że była godzina przed 11:00, Pani położna poinformowała mnie, że zapisy od 11:00. Odczekałam więc do godziny 11 i się zaczęło. Pomimo informacji, którą uzyskałam od pani położnej że będzie rejestracja 1/1 ( czyli jedna osoba przez telefon , 1 osoba która przyszła osobiście) nie miało to nic wspólnego z prawdą. Dzwoniłam z telefonu komórkowego non stop od 11 do 15 i było non stop zajęte. Wykonałam ponad 250 połączeń słysząc w słuchawce przez cały czas że numer aktualnie jest zajęty. o godzinie 13 wysłałam męża by pojechał tam i zobaczył co się dzieje, okazało się ze około 13 jest jeszcze 30 kobiet w tym mężczyźni bo żony ich nie umiały się cały czas dodzwonić jak ja. Jeżeli to co pani położna powiedziała że będzie rejestracja 1/1 jakim cudem telefon był zajęty jak rejestrowała osobę. ok. rozumiem że byłam któraś w kolejce dzwoniąc do przychodni ale na miłość Boską, przez 4 godziny ani jednego sygnału dobrego w oczekiwaniu na odebranie telefonu? Nie chodzę do lekarzy w ogóle, chciałam się zapisać na wizytę kontrolną do ginekologa bo przecież wszędzie są informację kobiety badajcie się, rak szyjki macicy itd. Itd. To ja się pytam jak mam się dostać do lekarza? W zeszłym roku było podobnie też brak miejsc. Cóż pozostaje? Wizyty prywatne, które kosztują.? A gdzie są moje składki na ubezpieczenie zdrowotne które odprowadzam co miesiąc z 3 umów i nie mogę dostać się do lekarza 1 w roku??? Panie w rejestracji nie chętne w jakiejkolwiek pomocy, pani położna obrzydliwie kłamie że odbierała telefony. Ręce opadają. Dobrze by była by właściciele przychodni zrobili porządek i zastosowali jakieś rozwiązania, bo to co się dzieje ostatnio to jakaś kpina.
Dodaj opinię

Adres:

Al. Bielska 130, Tychy

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń