Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Adres:
Domańskiego 2, Żary
Może i obsługa jest miła, ale ten czas oczekiwania... A na skierowaniu adnotacja :PILNE!!! :-(
...jeśli ktoś pisze że termin badania odległy!
...a czego można sie spodziewać od Funduszu?
1. Nowoczesny mobilny sprzęt medyczny (może i tak, ale przeciętny Kowalski nie zna się na tym sprzęcie;
2. Profesjonalny i doświadczony personel- mnie spotkała porażka - totalny brak profesjonalizmu. Pytania zadaje Pani w białym kitlu - nie wiem czy to lekarz, pielęgniarka, technik - ani to doświadczony pracownik ani profesjonalny. Profesjonalny pracownik po przeczytaniu ankiety, w której zaznaczyłam, że jestem klaustrofobikiem, że mam nadciśnienie tętnicze , w dalszej rozmowie mówię, że przy poprzednim rezonansie miałam atak paniki - powinna się jej zapalić czerwona lampka, że pacjent może być ''trudny'' spyta się chociaż czy czuję się na siłach, żeby badanie zostało przeprowadzone. A tu nic z tego zakresu. Przebieralnia dosłownie mikroskopowa (brodzik pod prysznic o wymiarach 50 x 50 cm jest większy.
3. 24-godzinny system zdalnych opisów badań - bzdura. Odbiór osobisty po 2 tygodniach, pocztą - do miesiąca.
4. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów - też chwyt reklamowy. Jeśli firma EURODIAGNOSTYK chce wyjść klientom na przeciw, to powinna dopilnować tego, żeby na wszystkich na portalach gdzie się reklamuje zaznaczała, ze dla osób mających klaustrofobię, nie oferują narkozy ani środków uspokajających. Znalazłam ten ośrodek na takim portalu, gdzie tych informacji było brak. U Pani przeprowadzającej badanie, kompletny brak doświadczenia w pracy z pacjentami mających tą przypadłość. W konsekwencji moje badanie trwało kilkanaście sekund - wjazd do tunelu i natychmiastowy wyjazd. Huk maszyny słyszalny na zewnątrz. Latem fajnie postać na dworze, ale zimą????? Dobrze, ze badanie na NFZ, bo jak bym zapłaciła i miała się użerać o zwrot pieniędzy to chyba bym dostała cholery. Na plus - tylko krótki czas oczekiwania na NFZ (miesiąc), reszta - w moim przypadku na minus.
REASUMUJAC: Na podstawie własnych doświadczeń - NIE POLECAM. Straciłam czas, pieniądze na benzynę, do Zielonej Góry (45 km) wracałam 3,5 godziny (co chwila przyjaciółka musiała stawać na poboczu, abym mogła zwymiotować z nerwów. Jak zwykle pacjent pozostał najmniej ważny.
''Nowoczesny mobilny sprzęt medyczny'' może i tak ale osoby go obsługujące bardzo niemiłe
''Profesjonalny i doświadczony personel'' to jest żart, Pani bardzo niemiła, niepotrafiąca się wkuć w żyłę w celu podania kontrastu
''24-godzinne wsparcie serwisowe'' -chyba raczej sprzętu
''Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów'' a to po prostu kpina, na zabiegi prywatne bardzo krótkie kolejki tak żeby wyłapać jak najwięcej pacjentów, a na opis czeka się 2 tygodnie, jak się przyjedzie osobiście lub miesiac jak wyślą pocztą. a nie można tak na maila??
Czas oczekiwania był krótki. Nie był to mój pierwszy rezonans więc wiedziałem czego się spodziewać.
Personel miły i kompetentny. Opis miałem za kilka dni.
Mój doktor powiedział, że jakość obrazu i opisu bardzo dobry.
Polecam i życzę zdrowia.
Tadeusz.
Panie bardzo miłe mimo zmęczenia. A skoro zmęczone to ilość pacjentów nie jest mała.