Grupa Medyczna Vertimed

Bronikowskiego 55
Warszawa
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Oddział dzienny zaburzeń nerwicowych 19 dni 22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN08:00-21:00
WT08:00-21:00
ŚR08:00-21:00
CZ08:00-16:00,21:00-22:00
PT08:00-22:00
Poradnia leczenia uzależnień 607 dni 22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00,16:00-21:00
WT08:00-21:00
ŚR08:00-21:00
CZ08:00-21:00
PT08:00-21:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
35 dni 22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN10:00-14:00
WT15:00-19:00
ŚR10:00-14:00,16:00-20:00
CZ10:00-13:30,15:30-19:30
PT16:30-20:30
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog
432 dni 22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN08:00-21:00
WT08:00-19:00
ŚR09:00-15:00,16:00-22:00
CZ08:00-15:00,15:30-20:00
PT10:00-18:00
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
41 dni 22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR19:30-21:00
CZ08:00-13:00,16:00-21:00
PT09:00-13:00,17:30-20:40
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
NZOZ Vertimed
22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
NZOZ Vertimed Pielęgniarki
22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-19:00
PT07:00-19:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej Rodzinnej
22 405 63 75
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-14:30
ŚR12:30-18:00
CZ09:00-14:30
PT12:30-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
NZOZ Vertimed
22 405 63 75
Profilaktyka gruźlicy
NZOZ Vertimed Pielęgniarki
22 405 63 75
Profilaktyka raka szyjki macicy
Poradnia Położniczo-Ginekologiczna
22 405 63 75

Opinie o Grupa Medyczna Vertimed

Dodaj opinię
5/5
Aż się nie chce wierzyć, że to jest przychodnia państwowa! Nowoczesna pdzychodnia, super lekarze, miła obsługa. Zdecydowanie polecam!!
5/5
Najlepsza przychodnia, świetni specjaliści
5/5
Nie chcę mi się wierzyć że przychodnia na takim poziomie może być z NFZ . Bardzo miłe Panie w recepcji/jak zadzwonisz i jest zajęte/ to oddzwaniają !!!!!. .Pani od pobrania krwi zawsze uśmiechnięta i można porozmawiać. Czysto schludnie. No i najważniejsze takiego lekarza jak Pani dr.Patrzałek nie spotkałem NIGDY !!!!.Specjalista na najwyższym poziomie i wspaniała kobieta. Panowie Zakrzewscy mając takiego lekarza jak Pani dr.Patrzałek kariera i rozwój Waszej firmy stoi otworem.
5/5
Fantastyczne miejsce, empatyczni lekarze, profesjonalna recepcja. Usługi ginekologiczne na najwyższym poziomie. Polecam zdecydowanie. Krótkie terminy oczekiwania i bardzo przystępne ceny!
1/5
Nieprawdą jest, że termin oczekiwania wynosi 38 dni. Dziś dzwoniłam i otrzymałam informację, że przybliżona wizyta do psychologa w ramach NFZ wynosi od 2 do 3 lat.
Grupa medyczna Vertimed +
04-12-2018 20:56
Pani Aniu jest nam niezmiernie przykro ,że rozczarowała się Pani datą pierwszej dostępnej konsultacji u psychologa w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Rzeczywisty okres oczekiwania na wizytę do specjalisty Pacjent otrzyma zawsze kontaktując się z recepcją przychodni. Ze szczególną dbałością raportujemy do NFZ wolne terminy przyjęć w naszych poradniach. Zachęcamy do zapisania się na listę osób oczekujących lub skorzystania z oferty komercyjnej.
1/5
Lekarz ginekolog w ramach NFZ nie zainteresowany pacjentem. Widać,że oszczędności przy zlecaniu badań. Prawdopodobnie komercyjna wizyta wygląda inaczej.
Vertimed+
28-05-2019 10:14
Dziękujemy serdecznie za wyrażenie opinii . Staramy się zapienić Pacjentom najwyższą jakość świadczonych usług. Z przykrością musimy stwierdzić iż NFZ narzuca na nas określone procedury ,również związane z koszykiem należnych badań. Pragniemy zaznaczyć ,że w trosce do zdrowie naszych Pacjentów lekarze dokładają wszelkich starań i z pewnością zlecają dodatkowe badania.
W placówce istnieje również możliwość wykonania badań komercyjnych ,które nie są obarczone zasadnością ich zlecenia dla zewnętrznych jednostek administracyjnych .
2/5
Członek mojej rodziny miał mieć wizytę u lekarza psychiatry,w kwietniu 2020, która miała być potwierdzona przez recepcję. Nikt nie zadzwonił ani nie wysłał żadnej wiadomości, więc wizyta się nie odbyła. Od kilku dni pacjent nie mogł brać leków,  które przyjmuje na stałe, ponieważ nie dostał recepty przez co czuje się jeszcze gorzej. W niedzielę wieczorem napisał maila, a w poniedziałek 06.04.2020 dzwonił do Verimedu i prosił o receptę. Powiedziano jej, że lekarz będzie we wtorek. Jeśli nie było w przychodni żadnego lekarza psychiatry to receptę mógł wystawić lekarz o innej specjalności na podstawie dokumentacji lekarskiej , która jest w przychodni. To że jest pacjentem na NFZ nie znaczy, że można go tak traktować. Nie leczy się za darmo bo przychodni Vermed płaci NFZ. Jeśli przychodni nie było lekarza, który może jej wystawić receptę, to Vertimed powinien wskazać placówkę w która wystawi jej receptę np. na podstawie wypisu ze szpitala. W poniedzałek wieczorem napisałam maila do Vertimed z prośbą o receptę dla członka mojej rodziny. We wtorek rano miałam telefon z informacją, żeby pacjent dziś wieczorem zadzwonił do pani doktor to wtedy otrzyma receptę na potrzebny lek. Dzięki podejściu przychodni do pacjenta, pacjent nie brał leków przez parę dni, i nie miał konsultacji lekarskiej ( na którą czekał od stycznia) co bardzo pogorszyło jego stan zdrowia. W Vertimed płatna wizyta u psychiatry kosztuję od 150- 300 zł, na co tego pacjenta nie było stać gdyż jego dochodem jest najniższa renta. Ostatecznie tele-porada się odbyła we wtorek po południu i pacjent otrzymał receptę mailem.
Grupas Medyczna Vertimed+
09-04-2020 09:02
Bardzo dziękujemy, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią. Bardzo przepraszamy za niedogodności i problemy z tym związane. Z pewnością zespół recepcji stara się i dzwoni do każdego Pacjenta w celu potwierdzenia wizyty. Niestety kontakt nie zawsze jest skuteczny. Główny powód to nie odbieranie telefonu oraz niekatulany numer w karcie Pacjenta. Prosimy o pamiętanie, że dane teleadresowe zawsze należy aktualizować by nie dochodziło do przykrych incydentów. Z uwagi na RODO nie możemy informować osób nieupoważnionych o Pacjencie, którego zapytanie dotyczy. Prosimy również o wyrozumiałość w czasie pandemii. Nasi lekarze oraz cały zespół medyczny stara się sprostać Państwa oczekiwaniom. W sytuacjach pilnych zawsze do Państwa dyspozycji jest kierownik recepcji oraz dyrektor placówki. Cieszymy się, że pomimo trudności otrzymałyście Panie należytą opiekę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy i życzymy dużo zdrowia.
5/5
Drugi raz w swoim długim życiu spotykam się z taką ogromną troską o pacjenta. U "mojej" Pani Doktor czuję się zaopiekowana jak członek najbliższej rodziny. Cudownie jest trafić na lekarza z powołania. Ja to mam szczęście!
Dziękuję Pani Moniko! Jest Pani wyjątkowa!
Przychodni zaś gratuluję tak wspaniałego lekarza.
Grupa Medyczna VERTIMED+
06-03-2021 09:49
Bardzo dziękujemy, że znalazła Pani czas by podzielić się z nami swoją opinią o naszej przychodni.
Jest nam niezmiernie miło iż mogliśmy Pani pomóc.
Życzymy dużo zdrowia i pogody ducha.
1/5
Niestety wizyta na NFZ ze skierowaniem Cito nie może odbyć się w tym roku. Podany termin nie ma nic wspólnego z prawdą. Brak zrozumienia i uprzejmości w recepcji!!!
Grupa Medyczna
23-09-2021 19:17
Przykro nam, że odniosła Pani takie wrażenie. NFZ ma swoje zasady, których musimy przestrzegać pomimo chęci udzielenia pomocy każdej osobie. Mamy nadzieje, że otrzymała już Pani wsparcie medyczne. Zawsze zachęcamy do kontaktu z kierownikiem recepcji lub dyrekcja przychodni. Życzymy dużo zdrowia.
1/5
Nie można uzyskać pomocy lekarskiej nawet w pilnych sytuacjach Placówka nie spełnia podstawowych standardów komunikacji z pacjentem Personel w recepcji podaję błędne dane i utrudnia kontakt z kierownikiem.placowki
Grupa Medyczna Vertimed+
13-12-2021 12:35
Każda opinia jest dla nas ważna bo dzięki temu możemy zmieniać się na lepsze. Bezzwłocznie zareagowaliśmy na Państwa komentarz na naszym profilu fb. Wprowadziliśmy również plan naprawczy i mamy nadzieje, że szybko przyniesie on zamierzone rezultaty.
Życzymy dużo zdrowia.
1/5
Dzisiaj odbyła się teleporafa dr.Karcz Rosińska stwierdziła że mając 38,5 st gorączki zawalone gardło uszy i zatoki mam przyjść do przychodni bo ona nie przepisze mi antybiotyku??? Więc twleporafa polegała na tym że owa Pani wyśiliła się na dwa słowa „przyjść do przychodni!” ŻENADA!!! NIE Polecam!!!
2/5
Pani w rejestracji poinformowała mnie, iż w przychodni wkładki domaciczne zakłada się tylko prywatnie. Jest to niezgodne z umową zawieraną z NFZ i gwarantowanych świadczeniach. Szykuję więc złożenie skargi do Mazowieckiego Oddziału NFZ, gdyż jest to jawne łamanie praw pacjentów i pacjentek.
Dwie gwiazdki, bo szybko się dodzwoniłam i Pani w rejestracji była uprzejma.
Grupa Medyczna Vertimed+
23-05-2023 23:06
Szanowna Pani,
bardzo dziękujemy, że znalazła Pani czas podzielić się swoją opinią.
Zgodnie z rozporządzeniem NFZ procedura założenia wkładki może odbyć się w ramach NFZ, ale to pacjent samodzielnie ponosi koszt zakupu spirali/wkładki.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z dyrekcją placówki.
3/5
Przybliżony termin oczekiwania nie wynosi 350dni a, jak otrzymałem informację przez telefon, 5 lat (psycholog). Jednak duży plus za bardzo miłą obsługę i szybkie odebranie telefonu.
Grupa Medyczna Vertimed
16-09-2023 10:24
Dzień dobry,
Dziękujemy ,że znalazła Pan czas podzielić się z nami swoją opinią.
Termin wizyty u psychologa/psychoteraputy/psychiatry jest różny w każdej naszej poradni z uwagi,że prowadzimy poradnie zdrowia psychicznego,poradnie leczenia uzaleznien oraz dzienny oddzial leczenia nerwic.
Jest mozliwosc skorzystania rowniez z wizyty diagnostycznej oraz konsultacji w ramach oddzialu. Zachecamy do kontaktu mailowego [email protected] i postaramy sie pomoc oraz wskazac inne metody psychoterapii.

Zyczymy duzo zdrowia.
5/5
Bardzo polecam , szybkie terminy do kardiologa i bardzo miła Pani w recepcji
1/5
ramat, najpierw idziesz na pobranie na konkretną ustaloną godzinę i okazuje się, że na jedną godzinę jest 5 innych osób, więc czekasz 40 min, po czym po wejściu do gabinetu okazuje się, ze lekarz, który konsultował Cię dzień wcześniej nie wpisał do systemu zlecenia na pobranie, idziesz do recepcji wyjaśnić, aby usłyszeć od „ miłej”(ironia) Pani, że to nie jej problem… Nie dodawałabym żadnej gwiazdki ale niestety inaczej nie wejdzie komentarz 🙈
Grupa Medyczna Vertimed+
28-10-2024 21:45
Szanowna Pani Magdaleno,
na Pani opinię odpowiedzieliśmy na Google. Pragniemy podkreślić, że mimo szacowanego czasu na pacjenta, zdarzają się sytuację, że dana osoba wymaga go więcej np. z powodu omdlenia.
Recepcja stara się pilnować ilości zapisów i każdego dnia być w kontakcie z pacjentami. W sezonie wzmożonych zachorowań kontakt z recepcją może być utrudniony.
Szanowna Pani Anno,
sytuacja o której Pani piszę jest niedopuszczalna. Bardzo jest nam przykro, że miała ona miejsce. Niezwłocznie porozmawiamy z personelem.

Szanowni Państwo,
mamy świadomość, że nie wszystko jest idealnie. Staramy się bardzo, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Prosimy o wyrozumiałość. Dołożymy starań by takie sytuacje nie miały miejsca.
5/5
Panie na recepcji są miłe. Niestety czasami ciężko jest się dodzwonić. Dr Borkowska zawsze uśmiechnięta od lat do niej chodzimy.
5/5
Dziękujemy Pani Sylwio ,że znalazła Pani czas na podzielenie się swoją opinia.
Dołożyny starań,aby usprawnić pracę gabinetu zabiegowego.
Życzyny dużo zdrowia.
1/5
Zachowanie recepcji jest poniżej jakiejkolwiek normy. Coraz gorzej z tą przychodnią. Nie polecam mimo dobrych lekarzy. Co z tego jak organizacyjnie mają pacjentów w nosie.
5/5
Szanowny Pacjencie,
jest nam bardzo przykro z powodu opinii. Bardzo chcielibyśmy pomóc i zmienić sie na lepsze.
Czy możesz szanowny Pacjencie zwrócić się do nas bezpośrednio i opisać sytuację? Dzięki temu postaramy się uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza praca uległa poprawie.

Życzymy dużo zdrowia
5/5
Plus dla Was za kardiologa i otwarte soboty.
Dodaj opinię

Adres:

Bronikowskiego 55, Warszawa Ursynów

Numer telefonu:

Strona internetowa: