Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W portalu wciąż aktywne są profile powiązanych placówek:
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Grupowa Praktyka Lekarzy Rodzinnych "Familia"
Dodaj opinię
Zygmunt
1/5
22-04-2015 16:33
Trudny dostęp do lekarza, nie wiem z czego to wynika, czy pracy lekarza czy rejestracji, ogólnie słabo
Katarzyna
5/5
29-08-2017 12:46
Panie Zygmuncie, z pewnością to wina Pani na rejestracji, na pewno miała zły dzień i postanowiła nie zapisywać pacjentów tego dnia. Albo może lekarz miał zły dzień i nie chciało mu się przyjmować? Pracowałam w jednej z Katowickich poradni kilka lat i napiszę tylko tyle: lekarze są w stanie przyjąć tylu pacjentów za ile NFZ jest w stanie zapłacić. Nikt z nas nie pracuje za darmo, nasz cudowny system nie pozwala na przyjęcie tyle pacjentów ile potrzebuje pomocy tylko tylu ilu nam NFZ pozwoli. Wszyscy plują jadem na poradnie, dlaczego nikt nie pojedzie do Instytucji w której to wszystko się zaczyna? Jeżeli natomiast chodzi o moją ocenę za JAKOŚĆ (nie czas) usług w Familii to jestem bardzo zadowolona, co prawda uczęszczam tam do specjalisty nie lekarza POZ, ale kontakt z pielęgniarkami i paniami na rejestracji uważam za nienaganny.
Alicja
1/5
04-04-2018 22:41
Tragedia. Jeszcze nie zdarzylo mi się wejść o umowionej porze. Minimum godzina opóźnienia. Paradoks z mierzeniem cisnienia przed każdą wizyta i ta okropna pielęgniarka blondynka w okularach- mina jakby była tam za karę.Nie wspomnę o wizytach w poniedziałki na które można umówić się tylko w poniedziałek- takie widzi mi się. Jesteś chory ok przyjmie Cię lekarz ale za karę że nie miałeś umowionej wizyty i nie przewidziałes że choroba Cię rozłożył posiedzisz z godzinę w poczekalni, bo TAK! Jedyny mocny punkt to dr Palka tylko dla niej tam zostałem.
Agnieszka
5/5
05-07-2018 18:04
Sama pracuje w podobnej przychodni w Siemianowicach i dokladnie orientuje sie, jak wyglada sprawa, gdyz otrzymujemy podobne skargi. Negatywne opinie najwyrazniej pochodza z braku wyobrazni i poczucia bycia pepkiem swiata. Otoz lekarz nie czeka w gabinecie i nie bebni paznokciami w stol, czekajac, az ktos chory sie zjawi. Przepisowe terminy wizyt do lekarzy POZ rozchodza sie jak swieze buleczki na tydzien przed, a opoznienia wynikaja z faktu przyjmowania poza wyznaczona wczesniej kolejnoscia pacjentow, ktorzy akurat sie rozchorowali. Wiec wyglada to tak - mozna nie przyjmowac pacjentow poza kolejnoscia i zachowac punktualnosc, albo zostawic tak jak jest, i miec pewnosc, ze otrzyma sie pomoc tego samego dnia. Dodatkowo, lekarze oprocz przychodni POZ pracuja rowniez w szpitalach, do ktorych kazdego dnia sie spozniaja z racji dodatkowych pacjentow, ktorych nie odprawia sie z kwitkiem, a ktorym udziela sie pomocy. A skargi na konkretna pielegniarke / rejestratorke, ktora wlasnie dla pacjenta (z ktorego wypowiedzi wynika, iz jest mezczyzna, a podpisal sie jako Alicja) nagiela terminarz i czas pracy lekarza, dzieki czemu de facto pomogla pacjentowi... Panie Alicja, to czysta niewdziecznosc. Nastepnym razem na wizycie prosze poprosic lekarza o recepte na empatie w tabletkach.
Adam
1/5
05-09-2018 15:58
Poczucie że się jest pępkiem odnosi sie tylko do jednej strony. Nie będę oceniać wszystkich lekarzy bo nie doświadczyłem(na szczęście) ale co do czasu to jrst masakra. Przywiozłem schorowaną siostrę która ma problem nawet z siedzeniem na umówione wcześniej badanie USG. Po 45 minutach czekania od umówionej godziny i po dwukrotnej interwencji w rejestracji lekarz raczył przerwać pogaduchy i zaczął przyjmować pacjentów. Pisanie o wielkich kolejkach i przyjmowaniu ponad norme liczby pacjentów nie ma nic do rzeczy. Jeśli ktoś umawia się na 15 a zaczyna wykonywać swoje obowiązki o 15.45 to jak to nazwać? Nadzwyczajną miarą szacunku?
Katarzyna
1/5
18-07-2019 13:55
Bardzo niski poziom obslugi pacjenta. Pani laryngolog (jedyna w tej przychodni) nie ma pojęcia o zawodzie. Gada jak popieprzona dzieląc słowa na sylaby traktując pacjentów jak durni, przy czym nie potrafi słychać albo niedoslyszy. Totalny brak kompetencji i indywidualnego podejścia do pacjenta. Do karty wpisuje jakieś badania i wymazy, które w ogole nie miały miejsca, tylko po to żeby jej punkty przyzano z NFZ. Myślę, że NFZ powinien tą Panią się zająć i skontrolować jej "poczynania", jak i paroma innymi lekarzami z tej placówki. Dno.
Sara
1/5
05-08-2019 13:32
Nie polecam. Lekarz rodzinny Pan Słowik pokrzykuje na pacjentów. Nie jest otwarty na dyskusję tylko wygłasza jakieś monologi. Przepisał antybiotyk bez środka osłonowego. Na pytanie co poleca jako środek osłonowy podniósł głos, że ten antybiotyk nie wymaga probiotyku. W aptece od razu mnie zapytano co podać bo lekarz nie przepisał. Po trzech dniach kiedy czułam się gorzej bo dodatkowo miałam kaszel nawet mnie nie osłuchał żeby sprawdzić czy nie ma zmian w oskrzelach. Więcej tam nie pójdę.
Daniel
1/5
12-09-2019 14:19
Totalna tragedia. Nigdy nic się nie da załatwić, lekarze wysyłają na niepotrzebne badania przez co wszystko niesamowicie wydłuża się w czasie. Od chyba 2 lat nie udało mi się dostać do doktora bo albo termin wizyty był kosmicznie daleki przez co zdążyłem sam się wyleczyć albo lekarz był na urlopie przez kolejne 3 tygodnie albo odprawiał mnie z kwitkiem ponieważ nie miałem zbędnych badań.
Kornelia
1/5
29-01-2020 05:27
Porażka , potrzebowałam zaświadczenia do pracy że jestem zdrowa - pan "doktor" oczywiście wystawił mi takie zaświadczenie ale za 2 min wypisywania zażyczył sobie 70 zł twierdząc że nic nie jest za darmo. Znajomi z pracy nie musieli nic płacić w innych poradniach , czułam się naciągnięta i ośmieszona.
Beata
1/5
12-08-2020 19:44
Najgorsza przychodnia z jaką miałam do czynienia. Totalna ignorancja i burkliwość rejestratorek-pozwalają sobie nawet na rzucane słuchawką!!! Oburzają się na prośbę o podanie nazwiska-co wstydzą się??? BRAK ZROZUMIENIA dla osób niepełnosprawnych! Ciągłe przekładanie wizyt-okulista -znajoma ma już 3 razy przełożoną wizytę -ciągle TYLKO ma dzwonić za miesiąc potem ZNOWU za miesiąc i tak parę razy. MY czekaliśmy na wizytę ponad 8 m-cy i okazało się ,że lekarz sobie po prostu zmienił godzinę i jeszcze pani z rejestracji pozwoliła sobie na tekst: "proszę przyjechać ale nie wiem czy lekarz będzie???? Piszę skargę do NFZ i rezygnuję z tej przychodni - do czego innych namawiam. Jak im zaczną odchodzić do innych przychodni pacjenci to może zaczną ich szanować!
Adam Kowalski
1/5
14-09-2020 23:46
Przychodnia nie utrzymuje rygorów pandemicznych. Wizyty u lekarzy specjalistów są kumuluowane co prowadzi do sytuacji gdzie pod gabinetem czeka kilka osób. W rejestracji przyjmowane są osoby chore i zdrowe co powoduje duże zagrożenie zakźne. Personel jest zdezorientowany i bardzo nieprofesjonalny, maseczki mają ale na uszach !. Generalnie można mocno zastanawiać się dlaczego taka instytucja funkcjonuje i kto za jakie pieniądze podpisał z nią kontrakt. Polecam chcesz być chory lub mieć kłopoty zdrowotne idź prosto do familii masz zapewnioną infekcje lub inny dolegliwość , a może i korona zaliczysz. Podsumowując coś strasznego !!!!!!!!!
Agnieszka
1/5
18-09-2020 09:25
W tej przychodni jest jeden lekarz pediatra, który przyjmuje tylko raz w tygodniu i w dodatku dzieci zdrowe do szczepienia. Kiedy zatem dziecko chore ma szansę na wizytę u pediatry? Tragedia. Dodzwonienie się zajęło mi 17 minut - takie standardy tam obowiązują.
Karolina
1/5
29-10-2020 18:37
Odmawiając dziecku możliwości wizyty działacie Państwo niezgodnie z prawem. NFZ polecił zmianę przychodni i napisanie skargi.
Marek
1/5
07-11-2020 14:51
Słabo. Doktor ktory jest włascicielem, oszczędza na pacjentach, nie chce wystawiać skierowan.
Aneta
1/5
10-05-2021 07:42
Dla mnie najgorsza placówka w jakiej byłam, problem goni problem, mają fatalną atmosferę i organizację pracy. Pielegniarki nie potrafią współpracować z lekarzami przez co my pacjenci czekamy i czekamy. Przekladanie wizyt, brak grafiku do ostatniego tygodnia miesiaca, godziny na telefonie by usłyszeć ze jeszcze nie wiedza jak za tydzień doktor przyjmuje...
Robert
1/5
27-09-2022 19:30
Słowik to cham i bydlak wsciekł się że zamiast na wizytę u niego prywatnie poszedłem z synem na NFZ . Zrobił taki cyrk że szok . Ps . Czas się udać do psychiatry doktorku jak się nie panuje nad emocjami !!!;
Aleksandra
1/5
22-10-2022 14:21
Uderza niesamowita ignorancja i brak szacunku dla czasu i nerwów pacjenta. Skandaliczne zachowanie pani w rejestracji i lekarki okulistki. Standardem w tej placówce jest nieinformowanie pacjentów o zmianie godziny wizyty - mam na myśli 2 godzinne opóźnienie!!!!!!! Szefostwo placówki musi zastanowić się czy pani z rejestracji powinna nadal tam pracować... W przychodni nie jest przestrzegane RODO Pani doktor wywołuje pacjentów do gabinetu po nazwisku pomimo że każdy otrzymuje numerek .
Pracowałam w jednej z Katowickich poradni kilka lat i napiszę tylko tyle: lekarze są w stanie przyjąć tylu pacjentów za ile NFZ jest w stanie zapłacić. Nikt z nas nie pracuje za darmo, nasz cudowny system nie pozwala na przyjęcie tyle pacjentów ile potrzebuje pomocy tylko tylu ilu nam NFZ pozwoli. Wszyscy plują jadem na poradnie, dlaczego nikt nie pojedzie do Instytucji w której to wszystko się zaczyna?
Jeżeli natomiast chodzi o moją ocenę za JAKOŚĆ (nie czas) usług w Familii to jestem bardzo zadowolona, co prawda uczęszczam tam do specjalisty nie lekarza POZ, ale kontakt z pielęgniarkami i paniami na rejestracji uważam za nienaganny.
Ps . Czas się udać do psychiatry doktorku jak się nie panuje nad emocjami !!!;
Szefostwo placówki musi zastanowić się czy pani z rejestracji powinna nadal tam pracować...
W przychodni nie jest przestrzegane RODO Pani doktor wywołuje pacjentów do gabinetu po nazwisku pomimo że każdy otrzymuje numerek .