Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o ISPL Lidia Rysak
Dodaj opinię
Karolina
5/5
11-07-2017 10:16
Miło i profesjonalnie. Zapomniałam, że na NFZ tak można. Polecam!
Janusz
1/5
22-07-2017 11:19
Tragedia i masakra w jednym. Jakość usług na NFZ tragiczna. Aktywna akwizycja podczas zabiegu - zapewne kontrakt wzięty wyłącznie w celu szukania nowych klientów do zabiegów płatnych. Te na NFZ robione są na "odwal". Wypełnienie NFZ-owskie wypadło w pierwszym tygodniu po bytności w tym gabinecie (pierwszy raz w historii coś takiego mi się przytrafiło). To tymczasowe wypełnienia lepiej trzymają niż robota tej pani. Sama stomatolog daje odczuć, że na NFZ odwali sztukę. Omijajcie szerokim łukiem ten gabinet bo będziecie chodzić bez zębów.
Magda
1/5
27-08-2018 06:49
Nie polecam usuwanie kamienia na nfz to kpina różnica żadna, Pani Lidia więcej gada niż robi, zapomniała mi zrobić zęba do końca, bo się zagadała.
anna
1/5
07-09-2020 10:07
odradzam, brak umiejętności, po kilku poprawkach- nieudanych, znalazłam inna klinikę,
Grażyna
1/5
12-10-2020 08:37
Grzecznie odmówiono mi wizyty w ramach nfz
Lidia Rysak
5/5
17-11-2020 11:39
Szanowna Pani Grażyno , ponieważ jestem z grupy ryzyka i mam swoje lata podjęłam decyzję o zaprzestaniu udzielania świadczeń stomatologicznych w okresie pandemii. W związku z tym rozwiązałam umowę z NFZ.
pozdrawiam Lidia Rysak Stomatolog
Wierny pacjent
5/5
04-12-2020 09:20
Od lat leczę się u dr Rysak. Ostatnia usługa to proteza wykonana w zeszłym roku , jest super. Teraz też chciałem skorzystać z usług p. doktor, jednak pani doktor odradziła mi wizytę w gabinecie ze względu na mój wiek i ryzyko zarażenia wirusem. Dostałem za to szeroką pomoc poprzez teleporadę, w moim przypadku pomogło znakomicie. Doktor poświęciła mi naprawdę dużo cierpliwości i czasu. Wizytę osobistą odłożyliśmy na bezpieczny okres po pandemii.
Artur
5/5
04-01-2021 06:03
Miałem niesamowity ból zęba nigdzie nie chciano mnie przyjąć bo było to póżne popołudnie.W końcu dodzwoniłem się do gabinetu dr Rysak,która zgodziła mi się pomóc.Poprzez ten wpis chciałem bardzo podziękować za ulgę w cierpieniu,którą doktor mi przyniosła.Napewno dalej będę się leczył w tym gabinecie.Gabinet utrzymany w dużym reżimie sanitarnym.Dziękuję.Artur
pozdrawiam Lidia Rysak Stomatolog