Adres:
Bankowa 5/7, Jelenia Góra
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Artroskopia lecznicza stawu kolanowego | 17 dni | 75 645 20 01 | |||
Oddział okulistyczny | 34 dni | 75 645 20 01 | |||
Oddział otorynolaryngologiczny | 147 dni | 75 645 20 01 | |||
Operacja zespołu cieśni nadgarstka | 17 dni | 75 645 20 01 | |||
Operacje jaskry z zaćmą | 34 dni | 75 645 20 01 | |||
Operacje plastyczne oka | 34 dni | 75 645 20 01 | |||
Poradnia chirurgii ogólnej Chirurg | 24 dni | 75 645 20 01 | |||
Godziny rejestracji: PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO09:00-18:00 Godziny przyjęć: PN15:00-21:00 WT07:30-19:00 ŚR16:00-21:00 CZ14:00-18:00 PT07:30-21:00 SO08:00-19:30 | |||||
Poradnia nefrologiczna Nefrolog | 15 dni | 75 645 20 01 | |||
Godziny rejestracji: PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO09:00-18:00 Godziny przyjęć: PNnieczynne WT15:00-20:00 ŚR16:00-20:00 CZnieczynne PTnieczynne SO08:00-12:00 | |||||
Poradnia okulistyczna Okulista | 37 dni | 75 645 20 01 | |||
Godziny rejestracji: PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO09:00-18:00 Godziny przyjęć: PNnieczynne WT08:00-15:00,15:30-21:30 ŚR08:30-17:00 CZ08:00-21:30 PT07:00-21:00 | |||||
Poradnia urologiczna Urolog | 43 dni | 75 645 20 01 | |||
Godziny rejestracji: PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO09:00-18:00 Godziny przyjęć: PN08:00-16:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-13:00 CZ07:30-14:00 PT08:00-20:00 SO08:30-15:00 | |||||
Świadczenia ortopedyczne Poradnia Ortopedyczna | 59 dni | 75 645 20 01 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-20:00 WT08:00-18:00 ŚR07:00-11:00,15:00-17:00 CZ07:00-10:00,19:00-21:00 PT08:00-16:00 SO09:00-17:00 | |||||
Zabiegi na przegrodzie nosowej | 379 dni | 75 645 20 01 | |||
Zabiegi w zakresie ciała szklistego (witrektomia) | 34 dni | 75 645 20 01 | |||
Zabiegi w zakresie soczewki (zaćma) | 34 dni | 75 645 20 01 | |||
Podziękowania.
Polecam Klinikę KCM Clinic wszystkim, którzy chcieliby wykonać zabieg w komfortowych warunkach.Szczegolnie chialem podziekowac Pani Katarzynie Miazga za profesjonele podejscie do pacjeta i pomoc w ustaleniu wszystkich detali przed i po zabiegu.
Wdzięczny pacjet Tomek z Chicago
Jestem bardzo rozczarowana organizacją i poziomem usług w placówce. Pierwszy raz korzystałam z jej usług i był to raczej ostatni raz. Jeśli będę miała możliwość pójścia gdzie indziej na pewno z to zrobię.
Problem polega głównie na bardzo złej organizacji pracy czyli zupełnym chaosie który tam panował, prawdopodobnie przez zachwiany stosunek ilości zaplanowanych badań do możliwości czasowych i okrojonego personelu.
Badanie zostało przeprowadzone. Nie tak jak się umawiałam bo bez znieczulenia i sprayu do gardła. Widać było wyraźne braki w personelu i organizacji. Totalny brak respektowania przepisów odnośnie ochrony danych osobowych jak również długi czas oczekiwania (ponad godzinę mimo umówionej na godzinę wizyty) co zszokowało mnie zwłaszcza w obecnej sytuacji gdzie takich rzeczy powinno unikać z powodu koronowirusa.
Szczegóły
Badanie było na konkretną godzinę. Byłam na miejscu 20 minut wcześniej. Długa kolejka do recepcji z tylko jedną osobą za ladą. Pani niespiesznie zajmowała się każdym pacjentem, głośno komentując każde schorzenie, tak że wszyscy w kolejce mogli się dowiedzieć co komu dolega. Odebrała ode mnie skierowanie (tu trzeba zaznaczyć że KCM to chyba jedyne miejsce które wymaga skierowania na prywatną gastroskopię), kazała wypełnić formularz, skierowała na piętro wyżej. Dowiedziałam się na miejscu że umówiony przeze mnie zabieg nie odbędzie się ze znieczuleniem jak mi wcześniej mówiono (dlatego przełożyłam badanie na późniejszy termin) bez jakichkolwiek wyjaśnień! Nikt wcześniej mnie i tym nie poinformował choć dzwoniono do mnie w przed dzień by potwierdzić przyjazd.
U góry przed wybranym pokojem była tylko jedna osoba, jednak opóźnienie już wynosiło już ponad godzinę! Po 15 minutach nikt się mną nie zainteresował, o opóźnieniu dowiedziałam się od ludzi w korytarzu. Po zaczepieniu bardzo miłej pielęgniarki okazało się że jest jeszcze jeden formularz który muszę wypełnić, co niezwłocznie zrobiłam. Osoba z kolejki poleciła mi też żebym wróciła lepiej do recepcji przed zabiegiem po moje skierowanie które jest wymagane! Poszłam tam więc i dostałam je z powrotem...wraz z innymi dwoma skierowaniami nieznanych mi osób, bo o to poprosiła mnie pani z recepcji. Wzięłam je bo chciałam pomoc jednak przyznać trzeba że RODO w tej placówce po prostu nie istnieje.
Dowiedziałam się również od pani która przyszła po mnie na zabieg będzie miała znieczulenie! Okazało się że było przewidzianych zbyt mało łóżek do czekania po zabiegu!!! I na chybił trafił czy też z innych powodów odmawiano niektórym pacjentom znieczulenia.
Przed gastroskopia miałam też mieć psikniety spray do gardła który ułatwiłby połknięcie rurki o czym że stresu zapomniałam a co się nie zdarzyło. Podpisałam też dokument w którym sugerowano mi że ktoś objaśnił mi badanie i ryzyko związane z nim. Było tam miejsce na wpisanie imienia doktora. Nikt jednak nic mi nie objaśnił i ciekawi mnie kto później dopisze coś za mnie w tymże miescu...
Badania są wykonywane szybko w totalnym chaosie. Wcześniejsze ustalenia odnośnie godziny czy znieczulenia nijak mają się do rzeczywistości. Pacjenci są zdenerwowani bo nie wiedzą co się dzieje, nikt im niczego nie objaśnia, o wszystko trzeba się dowiadywać zaczepiając personel w korytarzu..
Widać było że panie pielęgniarki robią co mogą, doktor również był miły i konkretny, jednak wyglądało to jakby pacjenci wpadli na hura a personel nie radził sobie z ilością przyjęć. O pani z recepcji wolę zapomnieć - zero informacji lub sprzeczne informacje, ogólny górnolotny stosunek do pacjenta. Szkoda.
Osobiście nie polecam!
Polecam i dziękuję bardzo.
Pragnę podzielić się swoim rozgoryczeniem w stosunku do obsługi rejestracji telefonicznej. W dniu dzisiejszym t.j 03.06.2022 od godziny 17.58 do godziny 18.51 przez 54 minuty pozostawałam w oczekiwaniu na połączenie z rejestracją wizyt i zabiegów w KCM Jelenia Góra. Czas ten zgodnie ze stroną internetową jest czasem pracy rejestracji. W czasie połączenia automat informował mnie o tym, że jestem druga w kolejce do połączenia. Po blisko 15 minutach automat poinformował o zmianie kolejki na pierwszą do połączenia. Ten stan trwał 39 minut. Z braku cierpliwości pozwoliłam sobie w czasie oczekiwania, wykonać połączenie z drugiego telefonu do rejestracji do tomografu i techniki obrazowej. Na ten numer dodzwoniłam się od razu. Poprosiłam o możliwość rozmowy z obsługą numeru rejestracji zabiegów i wizyt. Moja sprawa dotyczyła zamiany terminu wizyty u ortopedy, mojego z terminem męża. Po chwili oddzwoniła do mnie niemiła Pani z rejestracji wizyt i poinformowała o nie możności zmiany terminów. Rejestracja tego prywatnego wielospecjalistycznego szpitala i centrum medycznego, która winna być wizytówką i pomocnym kanałem komunikacyjnym tej firmy jest w mojej opinii najsłabszym ogniwem tej placówki. Zainteresowanym do wglądu pokażę screen z rejestru połączeń. Nagraną rozmowę posiada KCM. A moja noga nie postanie w tym miejscu nigdy, zaś wszystkim odradzam korzystanie z tego "pomocnego" miejsca.