KCM Clinic

Bankowa 5/7
Jelenia Góra
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Artroskopia lecznicza stawu kolanowego 90 dni 75 645 20 01
Leczenie chorób siatkówki 53 dni 75 645 20 01
Oddział chirurgii urazowo-ortopedycznej 90 dni 75 645 20 01
Oddział okulistyczny 53 dni 75 645 20 01
Oddział otorynolaryngologiczny 476 dni 75 645 20 01
Operacja zespołu cieśni nadgarstka 42 dni 75 645 20 01
Operacje jaskry z zaćmą 53 dni 75 645 20 01
Operacje plastyczne oka 53 dni 75 645 20 01
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
15 dni 75 645 20 01
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO09:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-14:00
WT07:30-19:00
ŚR08:00-14:00
CZnieczynne
PT07:30-21:00
SO08:00-19:30
Poradnia nefrologiczna
Nefrolog
47 dni 75 645 20 01
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO09:00-18:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT15:00-20:00
ŚR16:00-20:00
CZnieczynne
PTnieczynne
SO08:00-12:00
Poradnia okulistyczna
Okulista
26 dni 75 645 20 01
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO09:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN09:00-15:00
WT07:30-17:00
ŚR08:00-20:30
CZ08:00-17:00
PT07:00-16:30
SO08:00-10:00
Poradnia ortopedyczna
Ortopeda
60 dni 75 645 20 01
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-18:00
ŚR07:00-11:00,15:00-17:00
CZ07:00-15:00
PT08:00-16:00
SO09:00-14:00
Poradnia urologiczna
Urolog
26 dni 75 645 20 01
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO09:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-16:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-15:00
CZ08:00-14:00
PT08:00-19:00
SO08:30-15:00
Zabiegi na przegrodzie nosowej 476 dni 75 645 20 01
Zabiegi w zakresie ciała szklistego (witrektomia) 53 dni 75 645 20 01
Zabiegi w zakresie soczewki (zaćma) 53 dni 75 645 20 01

Opinie o KCM Clinic

Dodaj opinię
1/5
Mało płacą pracownikom - 8 zł, wyniszczajace nadgodziny i masy pracy, za mało ludzi od czegos. Brak szacunku do pracownika i pacjenta.
1/5
Zero szacunku do pacjenta, kompletny brak wyczucia, smaku czy taktu, opryskliwość i chamstwo to jest cały KCM.
5/5
Nie wiem skąd takie opinie o tej placówce. 28.06.2017 miałem operację zaćmy. Personel bardzo miły dla pacjenta, opieka od chwili zgłoszenia się na zabieg do wyjścia do domu bez zarzutu. Pielęgniarki bardzo miłe, odpowiadają cierpliwie na każde pytanie. Na sali operacyjnej nie odczujesz, że jesteś TYLKO pacjentem. Miałem tę operację po raz pierwszy i nie powiem miałem trochę "stracha", ale lekarz tak uspokajająco mówił, że całe napięcie prysło.
Podziękowania.
1/5
Brak empatii dla pacjenta podczas zabiegu w pracowni endoskopii. Przykre...
3/5
Nie ma forsy na opiekę zdrowotną, bo kasa idzie na macierewiczowską armię, "czarnego pasożyta" itp, bogo-ojczyźniane cele.
5/5
Najlepsza przychodnia w tej części Jeleniej Góry z bardzo krótkimi kolejkami, bez zbędnych formalności, polecam!
5/5
Syn miał w placówce wycinany 3ci migdał. Świetna placówka, personel poczynając od Pań w rejestracji i izbie przyjęć, przez panie poelegniarki, po lekarzy bardzo miły i pomocny. Wszyscy udzielają wyczerpujących informacji. Polecam z czystym sumieniem
1/5
31.07.2020
Jestem bardzo rozczarowana organizacją i poziomem usług w placówce. Pierwszy raz korzystałam z jej usług i był to raczej ostatni raz. Jeśli będę miała możliwość pójścia gdzie indziej na pewno z to zrobię.

Problem polega głównie na bardzo złej organizacji pracy czyli zupełnym chaosie który tam panował, prawdopodobnie przez zachwiany stosunek ilości zaplanowanych badań do możliwości czasowych i okrojonego personelu.

Badanie zostało przeprowadzone. Nie tak jak się umawiałam bo bez znieczulenia i sprayu do gardła. Widać było wyraźne braki w personelu i organizacji. Totalny brak respektowania przepisów odnośnie ochrony danych osobowych jak również długi czas oczekiwania (ponad godzinę mimo umówionej na godzinę wizyty) co zszokowało mnie zwłaszcza w obecnej sytuacji gdzie takich rzeczy powinno unikać z powodu koronowirusa.

Szczegóły
Badanie było na konkretną godzinę. Byłam na miejscu 20 minut wcześniej. Długa kolejka do recepcji z tylko jedną osobą za ladą. Pani niespiesznie zajmowała się każdym pacjentem, głośno komentując każde schorzenie, tak że wszyscy w kolejce mogli się dowiedzieć co komu dolega. Odebrała ode mnie skierowanie (tu trzeba zaznaczyć że KCM to chyba jedyne miejsce które wymaga skierowania na prywatną gastroskopię), kazała wypełnić formularz, skierowała na piętro wyżej. Dowiedziałam się na miejscu że umówiony przeze mnie zabieg nie odbędzie się ze znieczuleniem jak mi wcześniej mówiono (dlatego przełożyłam badanie na późniejszy termin) bez jakichkolwiek wyjaśnień! Nikt wcześniej mnie i tym nie poinformował choć dzwoniono do mnie w przed dzień by potwierdzić przyjazd.
U góry przed wybranym pokojem była tylko jedna osoba, jednak opóźnienie już wynosiło już ponad godzinę! Po 15 minutach nikt się mną nie zainteresował, o opóźnieniu dowiedziałam się od ludzi w korytarzu. Po zaczepieniu bardzo miłej pielęgniarki okazało się że jest jeszcze jeden formularz który muszę wypełnić, co niezwłocznie zrobiłam. Osoba z kolejki poleciła mi też żebym wróciła lepiej do recepcji przed zabiegiem po moje skierowanie które jest wymagane! Poszłam tam więc i dostałam je z powrotem...wraz z innymi dwoma skierowaniami nieznanych mi osób, bo o to poprosiła mnie pani z recepcji. Wzięłam je bo chciałam pomoc jednak przyznać trzeba że RODO w tej placówce po prostu nie istnieje.
Dowiedziałam się również od pani która przyszła po mnie na zabieg będzie miała znieczulenie! Okazało się że było przewidzianych zbyt mało łóżek do czekania po zabiegu!!! I na chybił trafił czy też z innych powodów odmawiano niektórym pacjentom znieczulenia.
Przed gastroskopia miałam też mieć psikniety spray do gardła który ułatwiłby połknięcie rurki o czym że stresu zapomniałam a co się nie zdarzyło. Podpisałam też dokument w którym sugerowano mi że ktoś objaśnił mi badanie i ryzyko związane z nim. Było tam miejsce na wpisanie imienia doktora. Nikt jednak nic mi nie objaśnił i ciekawi mnie kto później dopisze coś za mnie w tymże miescu...
Badania są wykonywane szybko w totalnym chaosie. Wcześniejsze ustalenia odnośnie godziny czy znieczulenia nijak mają się do rzeczywistości. Pacjenci są zdenerwowani bo nie wiedzą co się dzieje, nikt im niczego nie objaśnia, o wszystko trzeba się dowiadywać zaczepiając personel w korytarzu..
Widać było że panie pielęgniarki robią co mogą, doktor również był miły i konkretny, jednak wyglądało to jakby pacjenci wpadli na hura a personel nie radził sobie z ilością przyjęć. O pani z recepcji wolę zapomnieć - zero informacji lub sprzeczne informacje, ogólny górnolotny stosunek do pacjenta. Szkoda.
Osobiście nie polecam!
5/5
Miałam dzisiaj artroskopię kolana jestem bardzo zadowola .Przemiła obsługa pan w rejestracji i pielęgniarek na oddziale i Dr Patkowski świetny chirurg ortopeda.Dziekuje♥️♥️♥️
5/5
Witam,kilka dni temu miałam w KCM operację przegrody nosowej i muszę powiedzieć że jestem bardzo mile zaskoczona WSZYSTKIM począwszy od szybkiego wyznaczenia terminu,wysokiego standardu oddziału,pokoi ,duży komfort.Pan doktor bardzo konkretny i rzeczowy,panie pielęgniarki bardzo mile ,czułam się naprawdę zaopiekowana.Profesjonalnie.
Polecam i dziękuję bardzo.
5/5
5 05 2022mialem robioną artroskopię kolana ,panie na oddziele przeurocze ,na sali operacyjnej też !!!Dr.Patkowski może mało komunikatywny ,ale zna się na swojej robocie !!!Kolano bolało mnie przez 10 lat ,2 dni po zabiegu już nim ruszałem !Dziękuję
1/5
ODRADZAM WSZYSTKIM.
Pragnę podzielić się swoim rozgoryczeniem w stosunku do obsługi rejestracji telefonicznej. W dniu dzisiejszym t.j 03.06.2022 od godziny 17.58 do godziny 18.51 przez 54 minuty pozostawałam w oczekiwaniu na połączenie z rejestracją wizyt i zabiegów w KCM Jelenia Góra. Czas ten zgodnie ze stroną internetową jest czasem pracy rejestracji. W czasie połączenia automat informował mnie o tym, że jestem druga w kolejce do połączenia. Po blisko 15 minutach automat poinformował o zmianie kolejki na pierwszą do połączenia. Ten stan trwał 39 minut. Z braku cierpliwości pozwoliłam sobie w czasie oczekiwania, wykonać połączenie z drugiego telefonu do rejestracji do tomografu i techniki obrazowej. Na ten numer dodzwoniłam się od razu. Poprosiłam o możliwość rozmowy z obsługą numeru rejestracji zabiegów i wizyt. Moja sprawa dotyczyła zamiany terminu wizyty u ortopedy, mojego z terminem męża. Po chwili oddzwoniła do mnie niemiła Pani z rejestracji wizyt i poinformowała o nie możności zmiany terminów. Rejestracja tego prywatnego wielospecjalistycznego szpitala i centrum medycznego, która winna być wizytówką i pomocnym kanałem komunikacyjnym tej firmy jest w mojej opinii najsłabszym ogniwem tej placówki. Zainteresowanym do wglądu pokażę screen z rejestru połączeń. Nagraną rozmowę posiada KCM. A moja noga nie postanie w tym miejscu nigdy, zaś wszystkim odradzam korzystanie z tego "pomocnego" miejsca.
1/5
Nie polecam. Czas oczekiwania w gorącej poczekalni i obsługa na najniższym poziomie. Pani Pasler bardzo nieprzyjemna, a jej konsultacja to strata czasu i pieniędzy. Zajmuje się wszystkim tylko nie Pacjentem. Wykonuje badania, o których cenach informuje na wyjściu wystraszona recepcjonistka.
1/5
Osobiście w recepcji pytam o usługę operacji na jaskrę to recepcjonista zaprzecza nie ma tej usługi ,na ogłoszeniu strony KMC jest wypisana usługa.Jednym słowem kłamią
1/5
Wypadałoby poprawić czas oczekiwania 65 dni , bo w rejestracji jest mowa o czerwcu 2025 , czyli co najmniej 180 dni.
Dodaj opinię

Adres:

Bankowa 5/7, Jelenia Góra

Numer telefonu:

Strona internetowa: