Adres:
Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 9, Łomża
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia ginekologiczna Ginekolog | 13 dni | 86 215 04 38 | |||
Poradnia ginekologiczna Ginekolog | 7 dni | 86 215 04 38 | |||
Godziny otwarcia: PN18:00-18:15,08:00-18:15 WT10:45-11:00,18:00-18:15,08:00-18:15 ŚR18:00-18:15,08:00-18:15 CZ18:00-18:15,08:00-18:15 PT18:00-18:15,08:00-18:15 | |||||
Poradnia osteoporozy | 27 dni | 86 218 28 15 | |||
Poradnia osteoporozy | 21 dni | 86 218 28 15 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-11:00 WT08:00-15:00,15:40-19:40 ŚR15:40-19:40 CZ08:00-13:00 PT14:00-18:00 | |||||
Poradnia reumatologiczna Reumatolog | 82 dni | 86 218 28 15 | |||
Poradnia reumatologiczna Reumatolog | 79 dni | 86 218 28 15 | |||
Godziny otwarcia: PN11:00-18:00 WT08:00-13:30,15:00-17:00 ŚR08:00-10:00,14:00-18:00 CZ13:00-18:00 PT08:00-18:00 | |||||
Świadczenia kardiologiczne Poradnia Kardiologiczna dla dzieci | 70 dni | 86 215 16 96 | |||
Świadczenia kardiologiczne Poradnia Kardiologiczna | 524 dni | 86 215 16 96 | |||
Świadczenia kardiologiczne Poradnia Kardiologiczna | 525 dni | 86 215 16 96 | |||
Godziny otwarcia: PN09:00-14:00 WT08:00-12:00,16:00-18:00 ŚR12:00-18:00 CZ08:00-12:00,16:00-18:00 PTnieczynne | |||||
Świadczenia kardiologiczne Poradnia Kardiologiczna dla dzieci | 71 dni | 86 215 16 96 | |||
Godziny otwarcia: PN14:00-18:00 WT12:00-18:00 ŚR08:00-12:00 CZ12:00-16:00 PTnieczynne |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ) Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej | 86 216 65 55 | ||||
Godziny otwarcia: PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 | |||||
Pielęgniarka POZ Poradnia Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej | 86 216 65 55 | ||||
Godziny otwarcia: PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 | |||||
Położna POZ Poradnia Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej | 86 216 65 55 | ||||
Godziny otwarcia: PN09:00-16:00 WT09:00-16:00 ŚR09:00-16:00 CZ09:00-16:00 PT09:00-16:00 |
Co pół roku mam kontrolę, tym razem wypadała mi wizyta w marcu, więc w styczniu dzwonię się zarejestrować - pani każe dzwonić w lutym, bo teraz jeszcze nie zapisują na marzec, więc dzwonię w lutym - pani każe dzwonić za tydzień, więc dzwonię za tydzień - okazuje się że najwcześniejszy termin to 30.05. - to mnie zależy, więc umawiam się, grzecznie dziękując. Jadę na umówioną wizytę 40 km, zwalniając się oczywiście z pracy. Jakież było moje zdziwienie , kiedy podchodząc do rejestracji dowiedziałam się że nici z mojej wizyty, bo technik który robi badanie się rozchorował ? Nie, nie zdziwiło mnie że zachorował, ale to, że nikt mnie o tym nie poinformował !!! Pani w recepcji powiedziała, że koleżanka jej przekazała, że próbowała do mnie zadzwonić i się nie dodzwoniła ??? NIESTETY NIKT DO MNIE NIE DZWONIŁ ! Zaraz za mną do rejestracji podeszła starsza pani o wózeczku i słyszałam wyraźnie jak jej rejestratorka mówiła dokładnie to samo co mnie, ..." - czy pani ma aktualny numer telefonu ?... itd. Ja się pytam grzecznie ? czy naprawdę tak ciężko jest poinformować pacjenta o tym że musi mieć przełożoną wizytę ? a może by tak wysłać SMS ? albo "dzwonić do skutku" , w końcu po coś brane są od pacjentów numery telefonu, do kontaktu ? czy tylko dla fasonu? bo ja sprawdziłam wszystkie swoje numery przychodzące i nikt do mnie nie dzwonił z taką informacją.
A CO TAM, NIECH SOBIE PACJENT JEŹDZI 40 KM, W TO I Z POWROTEM
Nie można. A jak sie jest na
miejscu to i tak termin nie ten
Co wskazuje lekarz. Chaos
w organizacji .
Z nieodbieraniem telefonu to też prawda. Z kombinowaniem rejestrowania do ich specjalistów, którzy potem nie przyjmują - także prawda. Ale żeby wydać skierowanie do specjalisty, który jest spoza przychodzi - to już jest problem. Bo kasa odpływa...
Komentarz proszę wyciągnąć samemu.