Małopolski Zespół Przychodni Specjalistycznych "Batorego 3"

Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
133 dni 12 422 46 37
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:30
WT07:00-15:35
ŚR07:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT07:00-14:30
Godziny przyjęć:
PN07:00-14:30
WT07:00-14:30
ŚR08:00-18:00
CZ07:00-13:00
PT07:00-13:55
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog
61 dni 12 632 57 35
Godziny rejestracji:
PN07:30-19:00
WT07:30-19:00
ŚR07:30-19:00
CZ07:30-19:00
PT07:30-19:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-13:00,15:30-20:00
WT08:00-12:00,15:30-20:00
ŚR08:00-15:00
CZ08:00-13:00
PTnieczynne
Poradnia gastroenterologiczna
Gastrolog
174 dni 12 632 80 39
Godziny rejestracji:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR08:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-19:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-17:00
WT12:30-19:30
ŚR08:00-17:00
CZ08:30-17:00
PTnieczynne
Poradnia geriatryczna
Geriatra
0 dni 12 632 80 39
Poradnia hematologiczna
Hematolog
327 dni 12 633 74 89
Godziny rejestracji:
PN07:00-19:00
WT13:00-19:00
ŚR14:30-19:00
CZ11:30-19:00
PT07:00-15:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT08:00-14:00
Poradnia nefrologiczna
Nefrolog
223 dni 12 633 74 89
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT10:00-17:00
ŚR15:30-20:00
CZ11:00-18:00
PT11:30-21:00
Poradnia okulistyczna
Okulista
194 dni 12 632 80 39
Godziny rejestracji:
PN07:00-19:00
WT07:00-19:00
ŚR07:00-19:00
CZ07:00-19:00
PT07:00-19:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-15:30
WT08:00-15:30
ŚR08:00-19:00
CZ11:30-19:00
PT08:00-14:00
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
186 dni 12 632 80 39
Godziny rejestracji:
PN07:30-19:00
WT07:30-19:00
ŚR07:30-19:00
CZ07:30-19:00
PT07:30-19:00
Godziny przyjęć:
PN09:00-20:00
WT07:00-13:30
ŚRnieczynne
CZ07:00-15:30
PTnieczynne
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
81 dni 12 632 80 39
Godziny rejestracji:
PN07:00-19:00
WT07:00-19:00
ŚR07:00-19:00
CZ07:00-19:00
PT07:00-19:00
Godziny przyjęć:
PN07:00-16:00
WT07:00-15:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-20:00
PT07:00-15:00

Opinie o Małopolski Zespół Przychodni Specjalistycznych "Batorego 3"

Dodaj opinię
1/5
Cud jednak się nie zdarzył , pomimo dzwonienia od rana do południa.
1/5
No nie jest łatwo się tam dodzwonić,trzeba mieć anielską cierpliwość :)
1/5
Dodzwonić się tam, graniczy z cudem!
1/5
Od 3 dni próbuję się dodzwonić.
1/5
nie mozna sie dodzwonic bo tu jest podany błedny nr tel....
1/5
dzwonię tam od 4 dni i połączenie jest ale NIKT nie raczy odebrać, dramat. Skończyła się moja cierpliwość, a więc wsiadam w tramwaj i osobiście się zapisze :)
1/5
nie odbieraja telefonów!!!!!!!!!!!!!!
1/5
Dodzwonic sie graniczy z cudem, nic sie nie dowiedzialam...
5/5
Dzisiaj połączenie za pierwszym razem i termin w dniu dzisiejszym Wspaniale
1/5
faktycznie nie odbierają telefonów
1/5
jest podany zły nr tel. Prawidłowy to 12 632 80 39
1/5
Dramat!!!Dodzwonic sie dodzwonilam,ale...no wlasnie "ale"-nie Maja mnie do kogo zarejestrowac i to nie za miesiac,za rok lecz wogole...kpina
2/5
@ Funia. Ja zadzwoniłam i powiedzieli mi, żebym przyszła ze skierowaniem, bo jak pierwszy raz to nie rejestrują telefonicznie, ale że raczej zostanę przyjęta tego samego dnia - w najgorszym wypadku w ciągu kilku dni. Sama się zdziwiłam, że tak gładko poszło tym bardziej po komentarzu wyżej (którego w tych okolicznościach w ogóle nie rozumiem).
4/5
Trochę mnie dziwią te komentarze :) Ja dodzwoniłam się po trzeciej próbie,w ciągu kilkunastu minut...był to październik 2015 i już na 14 grudnia 2015 mam wyznaczona wizytę :)
5/5
Trzeba odstać swoje w kolejce, ale naprawdę terminy są krótkie.
Dzisiaj (7 stycznia 2016) zarejestrowałem się na 2 marca 2016. To jest początek roku, więc termin jest względnie długi. W 2015 okres oczekiwania to były 3 tygodnie.
1/5
Najgorsza przychodnia, "paniusie z rejestracji nie odbirerają telefonów nawet za komuny było lepiej!
1/5
Gastrolog rodem z PRL.
W recepcji się zmieniło, szybka sprawna obsługa, młode panie - jest okej.
Gastrologa mocno odradzam, lekarz ma podejście do człowieka gorzej niż do bydła.
1/5
trzeba to zgłosić dyrekcji ze nie odbierają telefonów
5/5
dodzwonilam sie za pierwszym razem!!!!
2/5
Dziwne rzeczy, w poradni endokrynologicznej nie przyjmuje lekarz endokrynolog tylko dr nauk medycznych!!!
Ciekawe co na to dyrekcja i NFZ. To niedopuszczalne.
Panie na rejestracji odbierają są miłe i pomocne...co nie można powiedzieć o panu " pseudo endokrynologu "
1/5
Życzę każdej księżniczce która nie odbiera kilka godzin telefonu żeby zachorował na serce ktoś z jej najbliższej rodziny lub ona sama i żeby żaden kolega po fachu nie załatwił jej wizyty. Osrana służba zdrowia nfz i ten kraj!!!!!
1/5
Dodzwonienie jest nie możliwe , dzwoniłam ponad 50 razy i się nie zarejestrowałam !
2/5
Dzwoniłem na nr 12 422 46 37 trzy dni bez skutku aż po trzech dniach wyszukałem że trzeba
dzwonić na nr 12 632 80 39 i nie wybierać na telefonie żadnego numeru wewnętrznego tylko czekać na zgłoszenie telefonistki i to właśnie zgłasza się rejestracja.
Mnie się tak udało.
Powodzenia.
1/5
Dzwonię od kilku dni i nic (i na powyższy nr telefonu tj. 12 632 80 39), a jak się nikt nie zgłasza to również na nr wew. 37 (rejestracja - jak mówi automatyczna sekretarka). Jak by był zajęty to rozumiem, że dużo pacjentów chce się zarejestrować, ale telefonu po prostu nikt nie odbiera!!!
Totalna porażka.
4/5
Dzwoniłam na 12 632 80 39 i za drugim razem odebrano telefon :)
1/5
Dzwoniłam od południa. Nikt nie odbierał. Pojechałam, żeby pokazać wyniki lekarze, która dziś ma dyżur. Dowiedziałam się, że wyjątkowo dzisiaj ma wolne, a szanowne panie nie mają czasu na odbieranie telefonów. Ciekawe co robią? Nie widziałam tłumów w rejestracji.
1/5
Po raz kolejny mam przyjść, by pokazać wyniki. Pani doktor najpierw wysłała mnie na badanie i kazała "podejść" z wynikiem, a dziś dowiedziałam się, że nie ma czasu na niego spojrzeć i mam przyjść za tydzień.
1/5
potwierdzam opinie poprzedniczki
5/5
Jeśli już mowa o odbieraniu telefonów- dodzwoniłam się od razu, prze miła pani z którą rozmawiałam. Co do samej przychodni, jeszcze nie wiem. Było by miło, gdyby inni wypowiadali się też na temat lekarzy, obsługi w trakcie leczenia- bo takich informacji szukałam... a nie tylko o problemach z dodzwonieniem się- co uważam za mocno przesadzone bo ja takich problemów jakoś nie miałam.
5/5
Chciałam zapytać o hematologów? Jakieś opinie? Szukam takiego który nie poddaje się przy pierwszych problemach i niepowodzeniach przy ustawianiu leków
5/5
Bo o cud trzeba się modlić a nie czekać....ponadto darowalibyście sobie takie słowa niecierpliwe Lenie.....miłego.....
1/5
Zakopać i zaorać-dziwne że taka przychodnia istnieje?
1/5
Brak terminów na 2019 rok, pierwsza wizyta
1/5
TO JEST JAKAŚ TOTALNA ŚCIEMA Z TĄ REJESTRACJĄ W TEJ PRZYCHODNI ...JEST PODANY NUMER TELEFONU ..POTO ŻEBY SIĘ ZAREJSTROWAĆ JA CHCĘ ZMIENIĆ TERMIN ..MAM JECHAĆ 100 KM. ŻEBY ZMIENIĆ TERMIN..TO PO CO JEST TELEFON ????????TAM JEST INNA SYTUACJA TELEFON JEST CELOWO NIEODBIERANY ,,MAŁO TEGO ,,SŁUCHAWKA JEST ODKŁADANA ,,MOŻNA DZWONIĆ DO USRANEJ ŚMIERCI..PROSZĘ SPRAWDZIĆ ,,IŚĆ DO TEJ PRZYCHODNI ,OBSERWOWAĆ TE PANIE W OKIENKU WCALE NIE REAGUJĄ NA TELEFON ..A JAK CZĘSTO DZWONI TO TE PANIE BLOKUJĄ TELEFON ODKŁADAJĄC SŁUCHAWKĘ..
1/5
tam nikt nie odbiera... co na to dyrekcja??
1/5
Czy jest sens podawać numer telefonu? Jest sens prowadzić przestarzałą rejestrację na telefon (zamiast online), gdzie dodzwonienie się graniczy z cudem? Chyba szybciej trafię 6 w totka!
1/5
Gdyby było możliwe ocenienie poniżej 1 gwiazdki dostaliby -10. Jak już po 45min i 118 telefonach udało mi się dodzwonić, rejestratorka stwierdziła, że to zły numer i nie maja takiej poradni i kazała dzwonić gdzie indziej. Dzwoniłam, też zły numer i ona mnie przełączy i się rozłączyła. Za każdym razem się rozłączała jak pytałam o konkretną poradnię (diabetolog).
1/5
Zadzwoniłam do przychodni z pytaniem o czas oczekiwania na wizytę dermatologiczną (poinformowałam od razu że problem jest przewlekły). Dostałam informację, że zostanę przyjęta w dniu rejestracji. Po przyjeździe na miejsce (mieszkam ponad 30 km od przychodni) pani w rejestracji powiedziała że w tym samym dniu nigdy nie przyjmują przypadków przewlekłych. Stracony czas, brak szacunku do pacjenta.
5/5
Dodzwoniłam się od razu. Pani rejestratorka uprzejma i kompetentna.
2/5
Niezależnie od rejestracji telefonicznej, trzeba przyjść osobiście i swoje odczekać - po odczekaniu dowiedziałem się, że w przypadkach pilnych lepiej na oddział szpitalny. Rejestracja czynna krótko (bodajże do 13). Podejście pielęgniarek do pacjenta jak za komuny.
1/5
W gabinecie 303 jest "pielęgniarka" Zofia Leśniewska-Jasiczek. Poziom jej kultury osobistej jest równy poziomowi jej urody. Żywy pomnik mentalności poprzedniego ustroju PRL. Codziennie ma zły dzień, i do pracy przychodzi za karę, dlatego wyżywa się na pacjentach będąc opryskliwą, arogancką i zaczynanie chamską. O cokolwiek strach zapytać bo pani już sam wzrokiem wydaje komunikat "bez wideł nie podchodź". Nie dość że człowiek ma swoje dolegliwość z którymi przyszedł do lekarza to jeszcze musi się użerać z takimi jednostkami aspołecznymi. Pani Zofii wydaję się że chorzy ludzie przychodzą do lekarza tam z nudów i tylko jej niepotrzebnie zawracają głowę. Takich ludzi jak pani Zofia Leśniewska-Jasiczek powinno się trzymać z daleka od służby zdrowia bo kompletnie nie mają kultury osobistej a co dopiero empatii do drugiego człowieka.
1/5
Witam, niestety potwierdzam "dodzwonić się do rejestracji nefrologicznej graniczy z cudem"!
Sama byłam świadkiem jak już czekałam na wejście do gabinetu lekarza w pokoju rejestracyjnym, telefon dzwonił non stop, ale recepcjonistka pozostawała niewzruszona :(
Powinni powymieniać te "starsze" pielęgniarki, bo albo im się nie chce pracować albo uważają się tam za ważniejsze od lekarza!
A najciekawsze jest to, że nikt tu nie pisze o wspaniałych lekarzach na Batorego tylko ...recepcjonistkach! A gdzie jest i co na to "DYREKCJA" ???
1/5
Potwierdzam! Pani Leśniewska w poradni nefrologicznej odkłada tak słuchawkę żeby nie można się było dodzwonić (widziałem!!!) a jej ciągle nie brzęczał! DYREKCJO - może warto dać szanse młodym, którzy biegle obsługują komputery i telefony, a Pani Leśniewska mogła by skorzystać już ze swojej emerytury, do której chyba dawno ma przyznane prawo!
1/5
Bezczelna lekarka z II p ekg Batorego 3 nawet nie wysluchala prosby tylko rzucila sluchawka
1/5
Udało mi się dziś dodzwonić od 3 tygodni , "pani" odebrała i powiedziała, że to nie ten numer....i rozłączyła się. Żenada, żałosne podejście do pacjenta. Ciekawi mnie czy swoją rodzinkę też tak rejestrują
1/5
Pół roku czekania na wizytę, nie teleporadę. Półtorej godziny obsuwy do endokrynologa. Cała przychodznia pusta tylko my, pacjenci do endo ściśnięci w najmniejszym z możliwych korytarzy. Brud. Ani pomiaru temp. ani środka dezynfekcyjnego. Wizyta 1 minuta, 25 sekund. Sprawdzenie wyników i recepta. Ani słowa na temat zdrowia po operacji. Równie dobrze można podać numer przez telefon bez narażania na ryzyko. Jako jedyna w KRK p.Batorego zabrania pacjentom odbioru wyniku badania krwi osobiście. Ani na kod. Chore.
1/5
nie da sie dodzwonic, nie mozemy zrealizowac twojego polaczenia
1/5
Od 10 dni się próbuję dodzwonić kilka razy dziennie o różnych porach i NIE MA SZANS. Kpiny z pacjentów robią.
1/5
Najgorsza przychodnia w Krakowie. Zero organizacji, bardzo niemiła obsługa pacjentów, a Pani w rejestracji w pok. 131 jest na szczycie okropnej obsługi. Nie polecam!
1/5
Dlaczego nie odbierają telefonów?
1/5
Za żadne skarby NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIC fo poradni hematologicznej. W dodatku są sprzeczne informacje dot. godzin rejestracji telefonicznej na stronie internetowej i w poczekalni. Przyszłam ok. 15.50, no miało być do 18, ale na miejscu okazało się, że nie ma szans. Mamy 2023 r., a tam panuje głęboka komuna.
Odnośnie do poradni gastroenterologicznej również dramat, w dodatku dr. Kunz nie powinna przyjmować ludzi, jest arogancją, złośliwa, kąśliwa. Strach tam wchodzić. Zrezygnowałam z jej usług, aby nie traumatyzowac się. Ciekawe dlaczego dyrekcja tej placówki nie reaguje na tyle negatywnych wpisów. Jak ich mieli zamykać parę lat temu, to bkagalu ludzi, żeby reagowali, a teraz taka odpłata. To skandaliczne!!!!
Gdyby można było dać mniej niż jedną gwiazdkę, to bym dala, a tak to pozostaje ten komentarz.
5/5
Wyjątkowe miejsce, bardzo profesjonalna ekipa lekarzy i pielęgniarek. Zawsze pomocne panie z recepcji. Jestem tu od lat i polecam.
1/5
Tagedia - nigdy nikt nie wystawi pozytywnej opini miejscu które "nie istnieje" , bo jak nazwać placówkę z nr telefonu na który dodzwonić się to wygrać w totka. NIE polecam
1/5
Nefrolog, pani Krystyna Żabinska to najdziwniejsza osoba, jaką spotkałam, niesympatyczna, zerknie tylko na wyniki i wyznacza nową datę kolejnej wizyty. Przy mojej pierwszej wizycie powiedziała do mnie na " dzień dobry ", że jestem nienormalna i z takimi "dobrymi wynikami" jej głowę zawracam. A wynik kreatyniny miałam bardzo wysoki, dwa razy ponad normę. Jeszcze nigdy i nigdzie nie zostałem tak po chamsku potraktowane. Przykre...
4/5
Dr Żabińska równie niesympatyczna ordynuje od godz. 8 a przychodzi o 8,30 na zwrócona uwagę że godz. ordynowania są umieszczone na tabliczce chamskim głosem odezwała się ,- jak panu się nie podoba to niech pan nie przychodzi , to jest stwierdzenie lekarza, który ma pomóc pacjentowi. Byłem i tej chamidly po raz pierwszy i ostatni
5/5
Banda nierobów na Batorego , mega niesympatyczna ta cała Żabińska, niby nefrolog, a żadnej porady nie udzieli . A dodzwonić się to istny cud.
5/5
Przychodnia przy ul. Batorego to jakieś nieporozumienie, lekceważenie pacjentów , nieodbieranie telefonów, chamskie wręcz odzywki. Omijajcie szerokim łukiem to miejsce.
2/5
do Iwony....głupoty piszesz, pewnie jesteś podstawiona....albo któraś z lekarek sama wystawia takie cudowne opinie....
1/5
Potwierdzam, że ta przychodnia to mniej niż zero. Głęboki PRL ! Brudne, zniszczone korytarze i pomieszczenia. Byłam u dermatologa dr Wnuk. Niesympatyczna, zero informacji na temat diagnozy i leczenia. Wizyta błyskawiczna, arogancka i pobieżna.
Pani przyjmuje do 13 30, a ok 11 45 pusto, a następny termin za 2 miesiące, bo nie ma terminów. Pani pielęgniarka też bardzo niemiła. Wyraźnie pacjenci im przeszkadzają. Nie polecam
Dodaj opinię

Adres:

Batorego 3, Kraków Stare Miasto

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń