Medeor Plus

Ciesielska 8
Łódź
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Artroskopia lecznicza stawu kolanowego 67 dni 42 654 43 24
Artroskopowa rekonstrukcja więzadeł krzyżowych 67 dni 42 654 43 24
Leczenie chorób siatkówki 3 dni 42 654 43 24
Oddział leczenia jednego dnia
Pododdział Leczenia Jednego Dnia
10 dni 42 654 43 24
Oddział okulistyczny 7 dni 42 654 43 24
Oddział położniczo-ginekologiczny 0 dni 42 654 43 24
Poradnia okulistyczna
Okulista
7 dni 42 654 43 24
Godziny rejestracji:
PN08:00-16:00
WT08:00-16:00
ŚR08:00-19:00
CZ08:00-16:00
PT08:00-14:00
Godziny przyjęć:
PN18:00-20:00,08:00-15:00,15:30-20:00
WT08:00-14:00,15:00-18:30
ŚR08:00-12:00,08:00-12:30,13:00-19:00
CZ16:00-20:00,08:00-20:00
PT14:00-18:00,08:30-18:00
SO08:00-12:00
Poradnia patologii ciąży 0 dni 42 611 53 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-15:00,16:00-19:30
WT10:00-16:00
ŚR08:00-16:00
CZ08:00-12:00,14:30-16:30
PT08:00-16:15
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
17 dni 42 611 53 70
Godziny otwarcia:
PN09:00-20:00
WT08:00-14:00,14:30-19:00
ŚR08:00-13:00,16:00-20:00
CZ08:00-14:30,16:30-20:00
PT09:00-14:00,16:00-20:00
Poradnia preluksacyjna 16 dni 42 611 53 70
Godziny otwarcia:
PN15:00-18:00
WT08:00-14:00
ŚR08:00-12:00,16:00-19:00
CZnieczynne
PT14:00-20:00
SO08:00-12:00
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Ortopedyczna
3 dni 42 611 53 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-21:00
ŚR09:00-19:30
CZ08:00-19:00
PT08:30-18:00
SO08:00-12:00
Zabiegi w zakresie soczewki (zaćma) 2 dni 42 654 43 24
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka raka szyjki macicy
Poradnia Ciąży Powikłanej
42 611 53 70
Profilaktyka raka szyjki macicy
Poradnia Ginekologiczna
42 611 53 70

Opinie o Medeor Plus

Dodaj opinię
5/5
JESTEM PACJENTKĄ PANI DR KRAWCZYK. TAK DOKŁADNEGO, DOCIEKLIWEGO I PROFESJONALNEGO LEKARZA DAWNO NIE SPOTKAŁAM.
i DO TEGO PANI DOKTOR JEST PRZEMIŁA.
1/5
Byłam z wizytą u dr Łaganowskiego. Wizyta trwała jakieś dwie minuty...po stwierdzeniu wody w kolanie, doktor wstrzyknął mi steryd, ale wody nie ściągnął...nie miał czasu. Przyjął tylko dwóch pacjentów, dla reszty, siedzącej w poczekalni , już nie miał czasu. Kompletny brak zainteresowania pacjentem...nie polecam.
1/5
Okropna osoba na recepcji. Zadzwoniłam aby umówić się na wizytę w sobotę o godzinie 15-ej, zgodnie z informacją na stronie recepcja czynna w godzinach 14.30-16. Pani w bardzo nieuprzejmy sposób, wyniosłym tonem powiedziała ze recepcja zawsze pracuje do godziny 14-ej, na moje pytanie skąd w takim razie takie godziny pracy na stronie zapytała czego nie rozumiem w tym co mówi i ona mi na to nic nie poradzi. Skutecznie zniechęciła mnie do wizyty w tej przychodni, odradzam wszystkim.
5/5
Dziękuję Paniom pracującym w rejestracji. Każdy mój kontakt z Paniami to profesjonalna, grzeczna rozmowa i życzliwość. Pozdrawiam
1/5
Samej opieki zdrowotnej nie jestem w stanie ocenić, ponieważ absolutnie niema takiej siły żeby się dodzwonić. Próby podejmowane wielokrotnie w różnych godzinach, nawet z samiusieńkiego ranka.
1/5
Wypowiem się od strony klienta 100 proc. komercyjnego.
Poziom szpitala można podsumować jednym zdaniem: Cena luksusowego, warszawskiego Medicovera, poziom NFZ (może nawet nieco poniżej).

Personel:
Jedyną kompetentną osobą, którą tam spotkałam to Pani Inga Gierszewska. Położna anioł, z ogromną wiedzą, doświadczeniem i cudownym uspokajającym głosem. Każdej rodzącej życzę takiej opieki.

Reszta personelu to nieporozumienie.
Neonatolog, Pani Ewa Białasiewicz zapomniała kto ją utrzymuje. Zero wiedzy na temat prawidłowej komunikacji z klientem- pacjentem. Informacje o wynikach badań przekazywała zza biurka, lub w progu drzwi. Stosowała typową, zastraszającą, wyuczoną na pamięć pogadankę do rodziców, którzy odraczają szczepienia. Oczywiście Pani zapomniała o swoim prawnym obowiązku m.in wykluczenia przeciwskazań, o których wspominają producenci preparatów, które proponowała.
Kolejna Pani neonatolog, słynna „pani z koczkiem” (nie znam nazwiska). Zasugerowała odstawienie dziecka od piersi, z powodu żółtaczki. W tym przypadku posunę się dalej i złożę skargę. Tacy lekarze nie mogą leczyć dzieci.

Położne z pierwszego piętra raczej mało zainteresowane pacjentką. Porady laktacyjne na bardzo niskim poziomie. Obie Panie doradzały dokarmianie dziecka. Brak instruktażu pielęgnacji pępka. Brak kontroli podczas naświetlania dziecka, co doprowadziło do poparzenia dwóch paluszków. Chaos informacyjny i w większości przypadków ogromne braki w wiedzy.

Warunki pobytu:
W prywatnej sali, na pierwszym piętrze, właściciel chciał zaoszczędzić nawet na koszu na śmieci. Wszędzie brud i kiepska jakość. Połamane mydelniczki dla maluchów i niewygodne łóżka bez regulacji. Posiłki składały się głównie z przetworzonej żywności.

Podsumowując:
Medeor na NFZ, ale nie dla klientów prywatnych, którzy oczekują odpowiednich warunków pobytu oraz doświadczonego i profesjonalnego personelu.
2/5
Wypowiem się od strony klienta 100 proc. komercyjnego.
Poziom szpitala można podsumować jednym zdaniem: Cena luksusowego, warszawskiego Medicovera, poziom NFZ (może nawet nieco poniżej).

Personel:
Jedyną kompetentną osobą, którą tam spotkałam to Pani Inga Gierszewska. Położna anioł, z ogromną wiedzą, doświadczeniem i cudownym uspokajającym głosem. Każdej rodzącej życzę takiej opieki.

Reszta personelu to nieporozumienie.
Neonatolog, Pani Ewa Białasiewicz zapomniała kto ją utrzymuje. Zero wiedzy na temat prawidłowej komunikacji z klientem- pacjentem. Informacje o wynikach badań przekazywała zza biurka, lub w progu drzwi. Stosowała typową, zastraszającą, wyuczoną na pamięć pogadankę do rodziców, którzy odraczają szczepienia. Oczywiście Pani zapomniała o swoim prawnym obowiązku m.in wykluczenia przeciwskazań, o których wspominają producenci preparatów, które proponowała.
Kolejna Pani neonatolog, słynna „pani z koczkiem” (nie znam nazwiska). Zasugerowała odstawienie dziecka od piersi, z powodu żółtaczki. W tym przypadku posunę się dalej i złożę skargę. Tacy lekarze nie mogą leczyć dzieci.

Położne z pierwszego piętra raczej mało zainteresowane pacjentką. Porady laktacyjne na bardzo niskim poziomie. Obie Panie doradzały dokarmianie dziecka. Brak instruktażu pielęgnacji pępka. Brak kontroli podczas naświetlania dziecka, co doprowadziło do poparzenia dwóch paluszków. Chaos informacyjny i w większości przypadków ogromne braki w wiedzy.

Warunki pobytu:
W prywatnej sali, na pierwszym piętrze, właściciel chciał zaoszczędzić nawet na koszu na śmieci. Wszędzie brud i kiepska jakość. Połamane mydelniczki dla maluchów i niewygodne łóżka bez regulacji. Posiłki składały się głównie z przetworzonej żywności.

Podsumowując:
Medeor na NFZ, ale nie dla klientów prywatnych, którzy oczekują odpowiednich warunków pobytu oraz doświadczonego i profesjonalnego personelu.
1/5
Absolutnie odradzam przyszłym mama poród w tej placówce. Sama operacja cc przebiegła profesjonalnie. Lekarz informował na bierząco co się dzieje. Stres rozładowywał żartem ale nie przesadzając. Natomiast koszmarem jest opieka po oraz opieka nad dzidziusiem. W pierwsza noc po cc nikt do mnie ani do dziecka nie zajrzał. Informacja o badaniach jest zazwyczaj „wszytko jest dobrze”. Brak wyjaśnienia jak postępować w nowych trudnych sytuacjach. Warunki już dawno dogoniły czmp. Najgorzej oceniam panią neonatolog która na moje pytanie jakie badania robiła dziecku odp: jestem lekarzem i robię badania.
1/5
Próbowałam umówić się na wizytę do ginekologa. Najpierw nie było otwartego terminarza. Ponieważ bardzo zależało mi na konretnej dacie, prosilam dwukrotnie panie w rejestracji, aby zapisały mnie na kartce, a po otwarciu terminarza, zarezerwowały wizytę. Dzwoniłam przez trzy dni. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Dzwoniłam w wyznaczonym dniu - pani powiedziała, że terminarz zostanie otwarty dopiero wieczorem i mam dzwonić na drugi dzień. Cały czas panie zapewniały mnie, że jest kartka z moim nazwiskiem i prośbą o zapisanie na konkretny dzień. Gdy dodzwoniłam się wreszcie po 10 próbach i 2 godzinach wykręcania numeru na drugi dzień po godzinie 11.00, dowiedziałam się, że terminu już nie ma. Od jakiegoś czasu niestety poradnia ginekologiczna w Medeorze znacznie obnizyła swój poziom usług i sposób traktowania pacjenta. Nie polecam wizyt tam.
5/5
Chciałabym podziękować Pani rejestratorce, która rozmawiała ze mną o godz. 13,40 za wielką empatię dla mojej osoby. Byłam w sytuacji trudnej po wyjściu ze szpitala a Pani umożliwiła mi wizytę lekarską, która wiązała się z oceną stanu operowanej nogi.
1/5
Rejestratorki to jakaś pomyłka. Zapisuja na wizytę,czeka się miesiac-ok. Przychodzi termin,okazuje się,że zapisały mnie w innym terminie. Mam karteczkę i SMS z nfz a one krzykiem,że każdemu można się pomylic
Dodaj opinię

Adres:

Ciesielska 8, Łódź Bałuty

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń