Adres:
Stanisława Lema 21, Gdańsk Siedlce
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia chirurgii ogólnej Chirurg | 10 dni | 58 340 54 70 | |||
Godziny otwarcia: PN08:30-14:00,15:00-20:00 WT15:00-20:00 ŚR11:00-14:00,15:00-20:00 CZ09:00-20:00 PT12:00-20:00 | |||||
Poradnia dermatologiczna Dermatolog | 56 dni | 58 340 54 70 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-13:00 WT08:00-13:00,16:00-20:00 ŚR11:00-13:00 CZ08:00-13:00,18:30-20:00 PT08:00-13:00,14:00-20:00 | |||||
Poradnia neurologiczna Neurolog | 156 dni | 58 340 54 70 | |||
Godziny otwarcia: PNnieczynne WT08:00-15:00 ŚR08:00-13:00,14:00-20:00 CZ09:00-13:00 PT15:00-19:00 | |||||
Poradnia otorynolaryngologiczna Laryngolog | 34 dni | 58 340 54 70 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-14:00 WT15:00-19:00 ŚR08:00-14:00,15:00-19:00 CZ15:00-20:00 PTnieczynne | |||||
Świadczenia kardiologiczne Poradnia Kardiologiczna | 99 dni | 58 340 54 70 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-17:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 | |||||
Świadczenia ortopedyczne Poradnia Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu | 24 dni | 58 340 54 70 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-14:00,15:00-20:00 WT08:00-12:00,14:00-20:00 ŚR08:00-14:00,15:00-19:00 CZ08:00-14:00 PTnieczynne |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ) Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej | 58 340 54 70 | ||||
Godziny otwarcia: PN08:00-19:00 WT07:30-20:00 ŚR07:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT07:00-18:00 | |||||
Pielęgniarka POZ Poradnia Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej | 58 340 54 70 | ||||
Godziny otwarcia: PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Dodać należy, że Pani Rejestratorka, z którą się kontaktowałem, wykazała się empatią i niewymuszoną dobrą wolą przerejestrowując mnie z dnia na dzień. Pani również dziękuję.
Dzięki zaangażowaniu tych pracowników oceniam wysoko pracę tej przychodni.
20 stycznia odmówiono mi teleporady. Jestem chora na covid, nagle mój stan bardzo się pogorszyl- silny kaszel+wymioty, wysoki puls, niska saturacja, duszności. Opryskliwa pani z rejestracji stwierdziła, że mam sobie dzwonić na Świętokrzyską albo czekać do rana. Jeszcze rzucała komentarze po co ja dzwonię, a czy na pewno mi ta teleporada potrzebna a dlaczego ja nie zadzwonilam wcześniej (tzn 11h wcześniej!!)
Brawo...
Martwi mnie tylko, że ze skierowaniem CITO zostałem dzisiaj zarejestrowany dopiero na 17.11 br. To jednak nie jest dowód braku fachowości ortopedy, do którego jestem zarejestrowany. Mimo iż jestem synem nieprzeciętnego specjalisty-chirurga, po jednej krótkiej wizycie na pewno nie ośmielę się ocenić umiejętności zawodowych badającego mnie lekarza. NA PEWNO, szanowna Pani "Ona"!
Kompletny brak organizacji i panowania nad procesem szczepień, tabuny ludzi z małymi dziećmi oczekujące na zimnie od 30 min do 1 godziny i dodatkowy czas spędzony w kolejce wewnątrz ciasnego korytarza sprzyjający lawinowemu zarażeniu i częstowaniem wirusem naa prawo i lewo.
Kierownictwo powinno to solidnie przeanalizować i wyciągnąć z tego daleko idące wnioski a dobry obyczaj nakazuje przeprosić za zaistniałą sytuację wszystkich oczekujących i tych, którzy zrezygnowali z zaszepienia "dzięki" takiej organizacji.
mój kontakt z tą przychodnią 😭
W ubiegłym roku, a konkretnie 2 pażdziernika
2020 roku,
bardzo potrzebowałam pomocy, tele-porady .
Skierowano mnie w/g rejonizacji do tej Przychodni na Lema.
Od tygodnia trwałam z temperaturą PONAD 39°©.
Rejestratorka OPRYSKLIWA, BEZCZELNA,
zupełnie NIEODPOWIEDNIA osoba do kontaktu z ludźmi,
i to chorych, SZUKAJĄCYCH POMOCY.
LEKARZ dyżurujący,
" z prędkością światła"
zapisuje antybiotyk.
Ja potrzebuję zapytać o ewentualne skierowanie na test COVID 19 ,
ale ten pan odzywa się równie bezczelnie i obcesowo, w stylu rejestratorki.
Pytam o jego nazwisko, bo to on jest USŁUGODAWCĄ,
moje DANE zna, bo to oczywiste...
Jego odpowiedź, to -
-"NIE MAM OBOWIĄZKU się przedstawiać,
jestem lekarzem od 35 lat....."
Rozłączył się, bo Przychodnia pozwala mu na takie traktowanie pacjenta proszącego o pomoc.
Drugi RAZ zadzwoniłam przedstawiając się,.....
i ta pani RÓWNIEŻ nie miała OBOWIĄZKU PRZEDSTAWIENIA SIĘ
i w OGÓLE rozmowy z pacjentem....
OBRZYDLIWE wspomnienie.
Okazało się, że tak BARDZO CIĘŻKO przechodziłam COVID 19.,