Nasz Lekarz Przychodnie Medyczne

Stefana Batorego 18-22
Toruń
Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Gastroskopia
Endoskopia
95 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT15:00-19:30
ŚR08:00-16:00
CZ15:00-20:00
PTnieczynne
Kolonoskopia
Endoskopia
344 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT15:00-19:30
ŚR08:00-16:00
CZ15:00-20:00
PTnieczynne
Poradnia chirurgii ogólnej dla dzieci
Chirurg
163 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR15:00-16:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia geriatryczna
Geriatra
102 dni56 300 43 00
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT14:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ12:00-16:00
PT14:00-18:00
Poradnia gruźlicy i chorób płuc
Pulmonolog
143 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN14:00-19:00
WTnieczynne
ŚR09:00-14:00
CZ14:00-19:00
PTnieczynne
Poradnia medycyny sportowej
Lekarz sportowy
8 dni56 300 43 00
Godziny otwarcia:
PN14:00-20:00
WT14:00-20:00
ŚR13:00-20:00
CZ08:00-13:00
PT14:00-20:00
Poradnia neurologiczna
Neurolog
106 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN14:00-17:00
WT14:00-18:30
ŚR09:00-14:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia osteoporozy 406 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN09:00-17:00
WT08:30-15:00
ŚR09:00-13:00
CZnieczynne
PT07:30-14:00
Poradnia reumatologiczna
Reumatolog
85 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN13:00-20:00
WT08:00-14:00
ŚR08:00-14:00
CZ08:00-14:00
PTnieczynne
Poradnia urologiczna dla dzieci
Urolog
212 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR15:30-19:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
780 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN08:00-15:00
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ14:30-16:30
PTnieczynne
SO08:00-13:30
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna dla dzieci
121 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-14:00
ŚR08:00-14:00
CZ10:00-14:00
PTnieczynne
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
550 dni56 300 43 06
Godziny otwarcia:
PN15:00-18:00
WTnieczynne
ŚR09:00-17:00
CZ14:00-18:30
PT08:00-19:00
SO08:00-14:00
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej
56 300 43 04
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
56 300 43 59
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
56 300 43 59
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Nasz Lekarz Przychodnie Medyczne

Dodaj opinię
1/5
Obsługa coraz gorsza. Czas oczekiwania na receptę wydłuża się coraz. Obecnie trzeba czakać już tydzień na receptę. Niedługo ten czas wydłuży się do miesiąca?!!
1/5
nie mogę się dodzwonić do tej przychodni, wysłałam maila, zostawiłam telefon kontaktowy i nic. Z poziomu strony nie mogę się zapisać do diabetologa a telefony zajęte 12h/12h
1/5
Nie dobierają telefonów . Bak jakichkolwiek reakcji..
1/5
Od dwóch godzin próbuję się dodzwonić. Cały czas automat powtarza komunikat "jesteś na miejscu numer 2 w kolejce oczekujących, prosimy o chwilę cierpliwości". Moja cierpliwość skończyła się już dawno. Pani, która odebrała w końcu telefon, była bardzo nieuprzejma, przełączyła mnie do pielęgniarek, które nie odbierały telefonu przez kolejne 15 minut. Zrezegnowałam.......
1/5
Czekam juz tydzień na receptę to jakaś kpina jest .O co tu chodzi ta przychodnia zamienia sie w jakis koszmar.Brak szacunku dla pacjentów to już norma.
1/5
Jestem pacjentką przychodni "Nasz lekarz" niemal od początku jej istnienia, dodam, ze pacjentką niemal idealną, bo rzadko korzystającą z porady lekarza. Nigdy nie było tu idealnie, bo albo ciasno, albo panie w rejestracji zajęte głównie sobą. Nowe miejsce zrobiło na mnie wrażenie - przestronnie czysto i nowocześnie. Nic więcej...Gdy znajomi opowiadali, ze u nich to nawet przypominają o szczepieniach na grypę, badaniach okresowych to patrzyłam na nich jakby byli z innej planety. W "mojej" przychodni mieli to głęboko w .."nosie". Nikt nigdy nie zadzwonił w żadnej sprawie - szczepionkę grypową wystałam w aptece w kolejce, o covidowej to nawet nie wspomnę, bo się nawet nie dodzwoniłam. Właśnie miarka się przebrała - zachorowałam, więc dzwonię - 8.05 - automat powtarza, ze jestem 67 w kolejce do rejestracji około 11 byłam 24. Zostawiłam nr telefonu - pani oddzwoniła około południa zdziwiona, ze ja w sprawie porady u lekarza 1 kontaktu - na dzisiaj miejsc już nie ma, mam próbować jutro, albo w kolejnych dniach. Ona może zaproponować mi wizytę za tydzień u zupełnie nieznanej mi osoby. Dziękuję! I wyjaśniła mi, że wprowadzono ten system liczbowy, żeby pacjenci zdawali sobie sprawę jak wiele osób dzwoni. Pomyślałam, że gdyby to ja była właścicielką przychodni to szukałabym rozwiązania jak problem rozwiązać a nie jak nastraszyć od początku chorych.
Dziękuję za dotychczasową "opiekę" - uciekam stąd jak najdalej!
1/5
Jakość obsługi coraz gorsza! Doczekanie się na połączenie np. z laboratorium, to marzenie!
Kompletna ignorancja! Odradzam wszystkim! To metody, żeby zmuszać pacjenta do wizyt prywatnych!
1/5
Dzwonie o 7:59 - "rejestracja telefoniczna odbywa się w godzinach 8:00 - 18:00"
Dzwonie o 8:00 - "jesteś 50-ty w kolejce..." :(
A kilkanaście lat temu mogłem przyjść bez rejestracji i byłem przyjęty bez żadnych problemów.
Teraz na wizytę u internisty czekam tydzień, a ogólnie od pół roku jestem bez diagnozy, cierpię i nie wiem kiedy skończy się ten koszmar.
1/5
...jesteś 94 w kolejce oczekujących. A gdy w końcu uda się dodzwonić propozycja najbliższego terminu to "za trzy tygodnie". Za trzy tygodnie to ja już nie będę chora. Koszmar dla osób chorych i osób pracujących potrzebujących zwolnienia z powodu choroby- nie jesteś w stanie zdobyć go w terminie choroby... ewentualnie "za trzy tygodnie". Codziennie kilka miejsc na "nagłe przypadki" przy 90 dzwoniących w poniedziałek rano nie ma nawet szansy by udowodnić, że jest się tym nagłym przypadkiem. Bardzo mi przykro, że ja i moja rodzina jesteśmy tak traktowani w tej przychodni (a jestem zapisana od lat) i na starówce było zdecydowanie lepiej.
1/5
Też jestem zbulwersowana działaniem Przychodni, żeby dzwonić o tele poradę, trzeba punktualnie o 8 godz. i jest się nr 56,czekam ponad godzinę aż będę 1 w kolejce i dowiaduję się, że tele poradę ze swoim lekarzem I kontaktu mogę mieć za trzy dni, tragedia. A potrzebuję tylko skierowanie do kardiologa, dla mnie jest to pilne. Z winy przychodni ważność straciło skierowanie, które otrzymałam ze szpitala w Bydgoszczy w maju 2020 Roku. Byłam po poważnym zabiegu kardiologicznym, naprawa i wstawienie nowej zastawki oraz stymulatora serca. Zostałam zarejestrowana do kardiologa na 7 lipca 2021 Roku. Dożyłam do tego czasu, ale otrzymałam smsa, że lekarz dany zmarł i mam czekać na powiadomienie o nowej dacie
Czekałam ponad dwa tygodnie aż udałam się osobiście do przychodni. Zostałam zarejestrowana na marzec 2023 rok. Rok zmarnowany i następny cały rok czekać. Poprostu tragedia, to się w głowie nie mieści żebym tak została potraktowana po tak poważnym zabiegu. Prywatnie oczywiście byłoby znacznie szybciej, ale niestety mnie nie stać na prywatne wizyty. I jak tu być spokojnym, nie denerwować się, jak?
1/5
Potwierdzam to co piszą moi poprzednicy! Odnoszę wrażenie, że chyba do ministerstwa szybciej można się dodzwonić. W ub. tyg. złapałam covida. Dzwonię do "ulubionej" przychodni rano - czekałam dość długo!! I wreszcie połączenie i mówię tak"proszę pani źle się czuje mam covida i proszę o teleporade. Na to pani, że dzisiaj już nie ma miejsc. No to podniosła mi ciśnienie. Powiedziałam, że ma mnie połączyć z menagerem przychodni i pani na to proszę chwilę poczekac i za chwilę słyszę:będzie teleporada w godz.. od - do. Udało się!! Ale uwaga!!!! dopiero po tym jak poprosiłam o rozmowę z menagerem. To tyle! Musiałam się wygadać!


1/5
Byłam 32 w kolejce, i po kolei 31 30 29 28 27....po 20 zapadla cisza, czekalam, niedotykajac telefonu, telefon caly czas na głośno włączony. Po 43 min pani odezwała się ze to urzad gminy......... Halo halo,co za porażka, a nie przychodnia.
1/5
Zapisałem się do lekarza pierwszego kontaktu w czasie kiedy lekarz przyjmował na ul.Szczytnej.Po przeniesieniu na ul.Łazienną jeszcze było w miarę możliwości normalnie.Ale już po przenosinach przychodni do nowego budynku na ul.Batorego to tragedia.Kto nie posiada telefonu komórkowego to się nie dodzwoni.Współczuję osobom starszym którzy dysponują telefonem stacjonarnym.Oni nie mogą przełączyć telefonu na tryb głośno mówiący i odłożyć go na bok na 1do 1,5 godz.oczekując na połączenie.Do tego dwukrotnie zdarzyło mi się,że po długim czasie oczekiwania,kiedy już byłem 3 i 5 w kolejce zostałem rozłączony i musiałem na nowo czekać w kolejce.Ta przychodnia to koszmar.Tylko teleporady.O wizycie bezpośredniej decyduje lekarz a nie pacjent.Tak wynika z wypowiedzi recepcjonistek.Liczą się tylko pieniądze.Jak najwięcej pacjentów zapisywać do lekarzy,nie myśląc o tym,czy będzie czas na to,aby nimi się zająć.Na dodatek jeszcze otwarta została w Bydgoszczy druga przychodnia.Trzeba to jakoś ogarnąć.Zastanawiam się nad zmianą lekarza pierwszego kontaktu i zarazem przychodni.Już kilku znajomych zrezygnowało z usług tej przychodni.
1/5
Potwierdzam, że zmiana siedziby nie wiąże się z poprawą leczenia. Ja również korzystam z usług tej przychodni niemal od początku jej istnienia i tak źle jeszcze nigdy nie było. Szanse na umówienie się do lekarza pierwszego kontaktu są znikome. Dzisiaj o 8:06 byłam 86 w kolejce oczekujących na połączenie. Po dwóch godzinach byłam w końcu 1, czekałam ok. 10 minut słysząc co jakiś czas że jestem 1 i że proszą o "chwilę" !!! cierpliwości, po czym połączenie zostało przerwane (?!). To już nie jest tylko niekompetencja, to brak szacunku dla cudzego czasu i cudzego zdrowia...to już nie jest przychodnia medyczna. 1 gwiazdka to za dużo
1/5
W zupełności się zgadzam 1 gwiazdka to za dużo. Do przychodni należy mój ojciec, 93 lata. Ja też, ale jestem idealnym pacjentem, który, jak potrzeba, potulnie chodzi do lekarza prywatnie. W sprawach taty bardzo rzadko dzwonię, bo należy to tych niezniszczalnych, niemarudzących i nigdy niepotrzebujących lekarza, bo i tak w końcu trzeba umrzeć...Sukcesem jest czekanie na połączenie tylko pół godziny. Na ten dolny limit czasu można się załapać, jedynie, gdy zacznie się dzwonić przed ósmą, zanim uruchomi się rejestracja telefoniczna, i wybiera się numer na okrągło. Gdy się już odzywa recepcjonistka zawsze okazuje się, że tzw. lekarz pierwszego kontaktu, który zna nieco problemy mojego ojca ma termin za miesiąc. Na dzisiaj proponują lekarza z przypadku. Nazwisko słyszę pierwszy raz. Zaznaczam, że chodzi mi na ogół jedynie o konsultację telefoniczna, do których nas ta przychodnia przyzwyczaiła odmawiając normalnych kontaktów z lekarzami przez długi czas w czasie pandemii. W ostateczności, nie mając wyjścia zgadzam się. Wtedy bywa, że nie doczekuje się telefonu, albo jak dzisiaj proponuje mi się godzinę, której nie mogę zaakceptować, bo akurat mam w tym czasie inne obowiązki i nie mogę odbierać telefonu, więc proszę o inny czas tej rozmowy. Na to słyszę, że to moja sprawa, bo to ja "powinnam zapewnić opiekę ojcu". Tak więc zostałam obsłużona, a raczej mój 93-letni ojciec. Kolejny pacjent z głowy. W razie potrzeby badań krwi są problemy z zapisami do laboratorium, bo nie można przyjść i stanąć w kolejce, tylko trzeba się zapisać na określony dzień, ale najpierw trzeba się dodzwonić pod określony numer, a tam nikt nie odbiera. Tak koszmar to dobre określenie tej przychodni. Rozglądam się za inną przychodnią, tej nikomu nie polecam.
1/5
Dramat. Z bólem wyznaczają termin wizyty za dwa tygodnie. Żadnego poszanowania pacjenta. Jedna lekarka z prawdziwego zdarzenia. Odradzam , nie mają mocy przerobowych.
1/5
ta przchodnia to porażka ,rejestracja telefoniczna do lekarza to wielka porażka.
5/5
Jestem zaskoczona komentarzami , korzystam w Naszym Lekarzu z kilku specjalistów oraz lekarza pierwszego kontaktu i tutaj wielkie ukłony dla dr Zofii Dziuby- Łącznej , która zawsze znajdzie dla mnie czas jak jestem w potrzebie . Z całą pewnością z rana jest sie trudno dodzwonic ale cierpliwie czekam w kolejece i nigdy mnie nie rozłaczyło w końcu to duża przychodnia dlatego telefonuje wielu pacjentów. Zdarza się ,ze wizyty są przekładane ale to nie jest winna rejestratorek ,ze np lekarz zachorował. Praca rejestratorki jest bardzo stresujaca biorąc pod uwagę pretensje pacjentów o brak terminów ale to nie jest nawet wina lekarzy a juz tymbardziej rejestratorek , ani w tej ani w zadnej innej poradni chory jest system opieki zdrowotnej w Polsce .
Nie spotkałam się z niemiłą obsługą w Naszym lekarzu byc moze dla tego ,ze mam swiadomość jak działa system opieki zdrowotnej oraz jakie są ograniczenia a byc moze dlatego ,ze nie podchodzę do rejestracji z miną gradową i nie atakuje rejestratorek oraz nie obwiniam za cos na co nie maja wpływu.
Jestem bardzo zadowolona a opieki w Naszym Lekarzu

Pozdrawiam
1/5
Totalne dno.
1/5
Panie rejestratorki do wymiany niemiłe niegrzeczne porównują czas oczekiwania na połączenie tak jak kolejkę w sklepie żenada
Dodaj opinię

Adres:

Stefana Batorego 18-22, Toruń

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa:

Nasz Lekarz Przychodnie Medyczne na mapie
Zdjęcie budynku Nasz Lekarz Przychodnie Medyczne