1. Laryngolog
  2. Podlaskie
  3. Białystok

NSZOZ "Med-Lar" Przychodnia Otolaryngologiczna

Witosa 36/118
Białystok
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
92 dni 85 661 07 72
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR10:00-18:15
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NSZOZ "Med-Lar" Przychodnia Otolaryngologiczna

Dodaj opinię
5/5
bardzo przyjemna i profesjonalna opieka nad chorym szczególnie dr.Kozlowska
1/5
Nie odbierają telefonów NIGDY.
A chory pacjent ma takie prawo by z tego korzystać.
1/5
To prawda, jest ogromny problem z dodzwonieniem się do poradni. Przed terminem drugiej wizyty przez dwa dni próbowałam skontaktować się telefonicznie z rejestracją - bezskutecznie. Pojechałam na wyznaczoną wizytę, a na miejscu okazało się, że w tym dniu Pan Doktor nie przyjmuje. Na pytanie, kiedy mogę się zgłosić ponownie otrzymałam odpowiedź, że może za tydzień, ale pierwszeństwo mają pacjenci zapisani za tydzień, i że trzeba dzwonić:)
1/5
Masakra nigdy jeszcze nie zostałem przyjety o tej godzinie ona ktora miałem umówioną wizyte godzinka poślizgu to noram. Dodzwonić też sie nie mogłem nawet jak dzwoniłem 8razy pod rząd. Nie polecam tej przychodni.
5/5
jestem bardzo zadowolona z tej poradni zyczliwy personel krótki termin oczekiwania na wizyte
1/5
To straszne....Miałem rozwalony bębenek a ta doktor tylko o czystości ucha że za duża....Operację zrobiłem na zachodzie.
3/5
Jestem pod ogromnym wrażeniem życzliwości dr Lachowicza i jego troski o dobro pacjenta. To lekarz z prawdziwego powołania.
Niestety, nie mogę tego samego powiedzieć o kierowniczce przychodni, która jest arogancka, niesympatyczna, a w sytuacji trudnej nie radzi sobie z rozwiązaniem problemu.
1/5
Zgadzam się z większością opinii. Próba telefonicznego kontaktu z poradnią to porażka. Żeby uzyskać informację, trzeba się stawić osobiście. Organizacja pracy rejestracji to też sprawdzian skuteczności i umiejętności organizacyjnych kierownika placówki, a te, jak widać, pozostawiają wiele do życzenia.
1/5
Porażka
1/5
Terminy wizyt zawsze z opóźnieniem
5/5
Jestem zadowolony z pomocy jaką mi udzieliła pani Dr. Kozłowska
Ci co narzekają na długi czas oczekiwania na wizytę chyba nigdy nie byli u lekarza.
3/5
Jeżeli chodzi o kontakt telefoniczny z poradnią to żenada,nie ma szans aby się dodzwonić,trzeba fatygować się osobiście. Opieka lekarska dr.Lachowicza na 5.
5/5
Dzwoniłam dzisiaj w celu zarejestrowania się na pierwszą wizytę. Za pierwszym razem nikt nie odebrał. Przy drugim połączeniu po 2-gim sygnale Pani odebrała. Miła, rzeczowa i bezproblemowa obsługa. Nie warto sugerować się komentarzami. Pozdrawiam.
1/5
Nie polecam. Ciężko się dodzwonić.
5/5
Miła, życzliwa i profesjonalna opieka.Personel przyjazny.Krótki termin oczekiwania na wizytę.Jestem baedzo zadowolona z wizyty.Polecam ta poradnię.
2/5
Dr. Kozłowska super,dokładna i rzeczowa,ale mam propozycje wyłączyć telefon a napisać że na każde choćby drobne pytanie zgłaszać się osobiście. bo podany numer telefonu to robienie chorego w konia.Oceniać mogę tylko dr.Kozłowską na 5,ocena rejestracji trudno ocenić
3/5
Pani Kozłowska jest lekarzem bardzo dobrym dzięki niej wykryto u mnie astmę. Jednak rejestracja to porażka mam pilną sprawę związaną z krtanią i od dwóch dni nie mogę się skontaktować z poradnią. Więc tylko dlatego 3 bo rejestracja działa na 1. ;)
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze przyjmuje dr Kozłowska?
1/5
Ta przychodnia to jakiś żart. Oczywiście dodzwonić się nie można. Po długim oczekiwaniu w kolejce do rejestracji, niemiła pracownica żująca gumę, poinformowała mnie, że tutaj nie leczy się zawrotów głowy. Zapytałam zatem, co się tutaj leczy, powiedziała, że wszystko, oprócz zawrotów. Rozumiem, że przychodnia może nie mieć specjalistycznego sprzętu, ale można o tym wyraźnie poinformować, w internecie albo na tablicy ogłoszeń przed rejestracją (albo przez telefon.. a nie.. zapomniałam, że ich nie odbierają..), tak aby uniknąć nieprzyjemności i nie marnować czasu zarówno pracownika jak i pacjenta...
5/5
super poradnia lekarze i pozostały personel na 5
2/5
Potwierdzam opinie dotyczące dr.Kozłowskiej. Miła, rzeczowa, kompetentna,bardzo dokładna, profesjonalna. Jednym słowem 5. Natomiast Pani w rejestracji to porażka. Po wizycie u Pani doktor, zarzuciła mi kłamstwo dotyczące podania telefonicznie kodu skierowania,a ja podałam
kod taki jaki napisał lekarz rodzinny,a po wymianie zdań wprost mi powiedziała, żebym więcej tam nie przychodziła i korzystała z usług innej poradni. Jednym słowem że nie będę w przyszłości tam mile widziana. Jestem w szoku, tym bardziej że po wizycie u dr Kozłowskiej mogę powiedzieć że Pani dr bardzo mi odpowiada jako "mój" ewentualnie lekarz laryngolog . Trudno będę musiała z tym żyć, ale uważam że najsłabszym ogniwem tej przychodni jest Pani rejestratorka. Piszę, to po to żeby kierownictwo zastanowiło się nad zmianą personelu obsługującego, bo to jest pierwszy kontakt z pacjentem, a jest on na minus. Może jakieś szkolenie tej Pani by się przydało? A dodzwonić się do tej przychodni rzeczywiście bardzo trudno.Moja ocena ze względu na Panią w rejestracji (5 Pani doktor -1 Pani rejestratorka to średnia niestety 2)
5/5
polecam z całego serca
5/5
Jestem zadowolony z tej przychodni.Dobry lekarz i miła rejestracja.Polecam.
5/5
Fachowa i profesjonalna pomoc dr Kozłowskiej. Bardzo sympatyczne, miłe i pełne empatii Panie pracujące w rejestracji.
Serdecznie dziękuję.
5/5
Profesjonalna i fachowa pomoc Pani dr Kozłowskiej. Sympatyczna, miła i pełna empatii obsługa Pań pracujących w rejestracji.
Serdecznie dziękuję.
1/5
Porażka. 8 razy dzwoniłam u nic. Ciężko babom podnieść słuchawkę.
1/5
Totalna porażka, obsługa beznadziejna zwłaszcza w rejestracji. Dodzwonić się nie można, próbowałam chyba 4 razy, aż w końcu osobiście pofatygować się musiałam. Pani w rejestracji , nie wie chyba z kim pracuje, bo ludzi traktuje tak zwierzęta a nie pacjentów. Natomiast kierowniczka tej przychodzi, totalnie sobie nie radzi z zdyscyplinowaniem swojego personelu.
Nie polecam tej poradni.
5/5
Super poradnia panie w rejestracji przemiłe dr z resztą tez
5/5
dr lachowicz bardzo dobry doktor,pani w rejestracji również uprzejma
1/5
Doktor Kozłowska OK ale dodzwonić się do rejestracji tragedia dziś od 8:00 próbowałem do 13:00 i nie udało mi się
3/5
Recepcja PORAŻKA od dwóch dni dzwonię i nie mogę się dodzwonić...Dr Lachowicz bez najmniejszych zastrzeżeń
1/5
Kierowniczka poradni, Joanna Kozłowska traktuje pacjentów jak zło konieczne, jest wręcz arogancka. Mimo, że nie było ani jednego pacjenta ani w gabinecie, ani w poczekalni, nie zostałam przyjęta z ostrym zapaleniem krtani, mimo pilnego skierowania,oraz grzecznej prośby. Rejestratorce kazała zapisać mnie na termin za ponad 2 tygodnie. Na pytanie, ,co wobec tego mam robić do tego czasu, czym się leczyć, nie uzyskałam żadnej odpowiedzi, zostałam zupełnie zignorowana. Byłam tam ok. pół godziny i przez ten czas p. doktor nie przyjęła ani jednego pacjenta, spędziła ten czas gawędząc z panią w rejestracji. Jedna wielka porażka!
1/5
Jak to jest z tą poradnią, że w NFZ figuruje, że czas oczekiwania na wizytę wynosi 0 dni, a jak się zachodzi tam ( bo dodzwonić się nie da) i chce się zapisać na wizytę, wizytę wyznaczają za trzy tygodnie?????
5/5
Dzwoniłam dzisiaj i po pierwszym sygnale bardzo uprzejma Pani odebrała telefon i umówiłam wizytę na następny dzień(nawet godzinę wybrałam dogodną sobie) -tak więc jest bardzo pozytywnie.
1/5
non stop zajety telefon jak dzwonie osoba odbiera i zaraz znowu numer zajęty albo się rozłącza
1/5
Przychodnia nie dokonuje bieżącej aktualizacji kolejki na powyższym portalu ponieważ "nie mają takiego obowiązku". Próbowałem się umówić na badanie telefonicznie niestety przez 10 prób nawiązania kontaktu nikt nie odbierał. W tym czasie zdążyłem dojechać do przychodni, gdzie dwie panie były bardzo zajęte rozmową między sobą, (w końcu rzadko się widują i spędzają ze sobą tylko 8 h dziennie), absolutnie nie przeszkadzał, im dzwoniący na okrągło telefon.

W związku z brakiem obowiązku czy chęci aktualizacji kolejki na tym portalu, proponuję administratorowi usunąć powyższą przychodnie.
5/5
Polecam Dr.Kozłowska.Miła,dokładna ,profesjonalna .
1/5
Te krowy w recepcji nie odbierają telefonów. Wola płeć ozorem już do podłogi wciągnięty. Najgorsza obsługa.
1/5
W dniu 10.09.2020 r w godzinach popołudniowych byłam umówiona na kontrolną wizytę do laryngologa .
Pani Doktor przyjęła mnie i zleciła badanie słuchu w gabinecie zabiegowym znajdującym się obok gabinetu lekarskiego . Zapukałam i stwierdziłam , że jest pacjent , w związku z czym czekałam aż pacjent opuści gabinet , po czym poinformowałam pracownicę z gabinetu zabiegowego , że Pani Doktor na mnie czeka i muszę wykonać badanie słuchu . Pracownica gabinetu odpowiedziała , że to nic , ponieważ ona musi przyjąć pacjentkę , która była umówiona a ja muszę się umówić .
Byłam w szoku , ponieważ nie mogłam zrozumieć jak to możliwe , że nie ma porozumienia lekarza z osobą pracującą w gabinecie zabiegowym i pacjent musi się umawiać osobno do gabinetu zabiegowego i osobno do lekarza .
Moja wizyta w tej przychodni się skończyła . Uważam , że w gabinecie zabiegowym pracuje niekompetentna osoba , która robi łaskę , że przyjmuje pacjentów . Jest arogancka i nieuprzejma . Takie osoby nie powinny pracować w służbie zdrowia .
1/5
Pani w rejestracji stwierdziła że lekarz nie zdjagnozuje nie ma sprzętu ,ŻARTY ,żenada zwolnić lekarzu A rejestracja telefonicznie będzie zdiagnozować
1/5
Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego. Masakra
1/5
Co to ma być? Dziecko z PILNYM skierowaniem na bul ucha przyjmą dopiero za DWA MIESIĄCE!? To jest jakiś żart? Nie warto tam przychodzić, tylko marnuje sie czas. Do tego tylko jedna lekarka, która przychodzi do pracy dopiero po południu. Nie polecam
1/5
Drugi dzień dzwonię , aby odwołać wizytę. Nikt nie odbiera.
1/5
PRL w czystej postaci. Dzwonię z innego miasta 25 razy. Nikt nie odbiera. Przyjeżdżam specjalnie, tracąc czas i pieniądze, żeby się umówić. Pani z rejestracji mówi, że trzeba było iść do innej przychodni. W mojej firmie klient jest obsługiwany po królewsku. Nie pozwalam, by tracił niepotrzebnie czas i nerwy. Wstyd mi, że jestem Polką widząc taki standard obsługi.
1/5
Co tam się dzieje. Byłem dzisiaj ze skierowaniem bo mi coś z ucha leci a tam mi powiedzieli że oni nic nie poradzą na to.Powiedzieli żebym spróbował gdzie indziej bo doktor/ka niebedze wiedzieć co to jest. To kto tam pracuje. Jaka ocena takiej oceny niema w żadnej skali jak coś to daleka minusowa.Niepolecam nikomu.Dziekuje
.
1/5
Babsko w rejestracji do zwolnienia! Dodzwonić się nie można, bo krowie nie chce się odbierać telefonów. Przy kontakcie osobistym w rejestracji nieprzyjemna. Jakby krowisko musiało siedzieć za karę w robocie. Ktoś powinien się tym zająć!
1/5
Właśnie drugi dzień próbuje dodzwonić się do rejestracji i nic. Opinie które przejrzałam a dot. niemożności dodzwonienia się są prawdziwe! Dziwi to, że od kilku lat nic w tej kwestii nie zrobiono.
1/5
W tej przychodni ostatni telefon odebrano gdy został podłączany by sprawdzić czy działa. Od tego czasu nikt go nie podniósł. Sami lekarze ok ale co z tego...
1/5
Starsza doktor, chyba kierowniczka to zwykłe chamisko nie dające dojść do słowa i rzucające jakieś kretyńskie komentarze, nigdy więcej wizyty w tym PRLu, różnych lekarzy w życiu spotkałem, ale taką.... to pierwszy raz. Nawet bym się pokłócił jako że płacę składki i podatki dzięki którym takie chamiska mogą studia robić, ale po prawie 5 miesiącach i 2 godzinach czekania już mi się nie chciało. Także NIE POLECAM a wręcz ODRADZAM (chyba że mowa o młodszej doktor - Kozłowskiej)
5/5
Wizyta u dr.Kozłowskiej przesympatyczna. Panie w rejestracji też bardzo miłe. Nie wiem, skąd się biorą te negatywne opinie. Ja jestem bardzo zadowolona. Trafnie dobrany lek do jednej z dolegliwości, po dobie stosowania zauważam poprawę.
Dodaj opinię

Adres:

Witosa 36/118, Białystok Słoneczny Stok

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR10:00-18:15
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00