Adres:
Witosa 36/118, Białystok Słoneczny Stok
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog |
92 dni | 85 661 07 72 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR10:00-18:15 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
A chory pacjent ma takie prawo by z tego korzystać.
Niestety, nie mogę tego samego powiedzieć o kierowniczce przychodni, która jest arogancka, niesympatyczna, a w sytuacji trudnej nie radzi sobie z rozwiązaniem problemu.
Ci co narzekają na długi czas oczekiwania na wizytę chyba nigdy nie byli u lekarza.
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze przyjmuje dr Kozłowska?
kod taki jaki napisał lekarz rodzinny,a po wymianie zdań wprost mi powiedziała, żebym więcej tam nie przychodziła i korzystała z usług innej poradni. Jednym słowem że nie będę w przyszłości tam mile widziana. Jestem w szoku, tym bardziej że po wizycie u dr Kozłowskiej mogę powiedzieć że Pani dr bardzo mi odpowiada jako "mój" ewentualnie lekarz laryngolog . Trudno będę musiała z tym żyć, ale uważam że najsłabszym ogniwem tej przychodni jest Pani rejestratorka. Piszę, to po to żeby kierownictwo zastanowiło się nad zmianą personelu obsługującego, bo to jest pierwszy kontakt z pacjentem, a jest on na minus. Może jakieś szkolenie tej Pani by się przydało? A dodzwonić się do tej przychodni rzeczywiście bardzo trudno.Moja ocena ze względu na Panią w rejestracji (5 Pani doktor -1 Pani rejestratorka to średnia niestety 2)
Serdecznie dziękuję.
Serdecznie dziękuję.
Nie polecam tej poradni.
W związku z brakiem obowiązku czy chęci aktualizacji kolejki na tym portalu, proponuję administratorowi usunąć powyższą przychodnie.
Pani Doktor przyjęła mnie i zleciła badanie słuchu w gabinecie zabiegowym znajdującym się obok gabinetu lekarskiego . Zapukałam i stwierdziłam , że jest pacjent , w związku z czym czekałam aż pacjent opuści gabinet , po czym poinformowałam pracownicę z gabinetu zabiegowego , że Pani Doktor na mnie czeka i muszę wykonać badanie słuchu . Pracownica gabinetu odpowiedziała , że to nic , ponieważ ona musi przyjąć pacjentkę , która była umówiona a ja muszę się umówić .
Byłam w szoku , ponieważ nie mogłam zrozumieć jak to możliwe , że nie ma porozumienia lekarza z osobą pracującą w gabinecie zabiegowym i pacjent musi się umawiać osobno do gabinetu zabiegowego i osobno do lekarza .
Moja wizyta w tej przychodni się skończyła . Uważam , że w gabinecie zabiegowym pracuje niekompetentna osoba , która robi łaskę , że przyjmuje pacjentów . Jest arogancka i nieuprzejma . Takie osoby nie powinny pracować w służbie zdrowia .
.