1. Laryngolog
  2. Świętokrzyskie
  3. Kielce

NZOZ "Medilar" - Laryngolog

Os. Na Stoku 63a
Kielce
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
33 dni 41 330 38 89
Godziny otwarcia:
PN07:30-16:00
WT07:30-14:00
ŚR07:30-14:00
CZ07:30-18:00
PTnieczynne

Opinie o NZOZ "Medilar"

Dodaj opinię
1/5
Niektórym w służbie zdrowia ,a zwłaszcza osobom współpracującym z lekarzami (czytaj rejestratorkami )wydaje się ,że pacjent który przychodzi do rejestracji to intruz. Z takim właśnie traktowaniem spotkałem się dzisiaj w przychodni Na Stoku 63A w laryngologii. Te starsze panie, które tam pracują robią łaskę ,że tam są i odpowiadają na pytania . Takie osoby powinno się natychmiast zwolnić , bo psują już niechlubną opinię o służbie zdrowia !!!! Dziwię się tylko lekarce z którą te osoby współpracują ,że nie zależy jej na pacjentach, bo przecież takie traktowanie nas pacjentów to mniejszy dochód a dla idei tam nie pracuje !!!! Przede wszystkim to ZŁY WIZERUNEK dla spółki w której robią łaskę ,że rejestratorki w laryngologi pracują .
1/5
to samo zle traktowanie pacjenta dotyczylo mnie w na poczatku czerwca 2015 roku .panie rejestratorki u laryngologa zle pracuja a pacjent to intruz moja ocena to zero
5/5
czas rejestracji to też kpina
1/5
panie pielegniarki wiekiem i zachowaniem z okresu komuny nie powinny pracowac w sluzbie zdrowia wiecej tam nie pujde
1/5
Potwierdzam poniższe opinie, otóż pani rejestratorka potraktowała mnie jak intruza, mimo ze na skierowaniu mam cito i mówiłam ze zle sie czuję, spotkałam się z obojętnością i zlekcewazeniem. Pani laryngolog slyszala rozmowę bo drzwi były otwarte i nie bylo pacjentów ale nie zareagowala. Więcej tam nie pójdę.
1/5
Telefon tu u nich chyba w kupie leży i brzydzą się odebrać, od kilku dni nie idzie się dodzwonić.
1/5
Panie pielęgniarki w laryngologii to dowód na kondycję służby zdrowia od lat pacjenci narzekają a te panie nadal pracują. Dziwię się bardzo pani doktor nie reaguje na pyskówki pielęgniarek do pacjentów .Byłam dwa razy i więcej nie pójdę.
5/5
Jak dla mnie jest ok, młoda, nawet ładna ;-) Pani pielęgniarka, kompetentna Pani Doktor (nieco starsza ;-) Najważniejsze, że pomogła, ucho już nie boli.
1/5
ta przychodnia to jakaś kpina. Do laryngologa nie idzie się zarejestrować ponieważ nikt nie odbiera telefonów w rejestracji. Sprawa zgłoszona do NFZ.
2/5
Organizacja pracy poraża . Starsza pielęgniarka to jakiś relikt wyjęty z czasów ustroju słusznie minionego, nie miła kłótliwa, źle odnosząca się do pacjentów. Młoda pani pielęgniarka miła i pomocna.Pani dr. Jarosińska również ma problemy z szacunkiem do pacjentów.Po wizycie u niej ma się wrażenie że jest obrażona na cały świat. Zawodowo już chyba dawno wypalona . Dr Jończyk dobry lekarz pomocna . Ogólna ocena poradni wypada bardzo słabo. Odradzam
1/5
nie polecam, szkoda czasu
1/5
Trafiłam z ciężkim zapaleniem zatok, opuchniętą twarzą, niestety nie miałam szans się nawet zapisać do lekarza. Zostałam z krzykiem wyproszona za drzwi bo obowiązuje rejestracja telefoniczna i nie mam prawa wejść za drzwi rejestracji. Na pytanie czy jak zadzwonię za drzwi to będzie ok Pani wykrzyczała że mogę sobie dzwonić skąd chcę nawet zza tych drzwi, ale mam dzwonić bo rejestracja jest tylko telefoniczna. Pani nawet nie potrafiła tej informacji przekazać z poszanowaniem i życzliwością dla pacjenta który może być skołowany i czegoś nie doczytać. W międzyczasie rzuciła "o telefon stoi i niedzwoni" po czym wyszła z recepcji. Nie był to pierwszy raz kiedy recepcjonistka wyżywa się na pacjencie.

Cała przychodnia działa normalnie, Trafiłam z ciężkim zapaleniem zatok, opuchniętą twarzą, niestety nie miałam szans się nawet zapisać do lekarza. Zostałam z krzykiem wyproszona za drzwi bo obowiązuje rejestracja telefoniczna i nie mam prawa wejść za drzwi rejestracji. Na pytanie czy jak zadzwonię za drzwi to będzie ok Pani wykrzyczała że mogę sobie dzwonić skąd chcę nawet zza tych drzwi, ale mam dzwonić bo rejestracja jest tylko telefoniczna. Pani nawet nie potrafiła tej informacji przekazać z poszanowaniem i życzliwością dla pacjenta który może być skołowany i czegoś nie doczytać. W międzyczasie rzuciła "o telefon stoi i niedzwoni" po czym wyszła z recepcji. Nie był to pierwszy raz kiedy recepcjonistka wyżywa się na pacjencie. Nie polecam tej przychodni.

Również potwierdzam obecność lekarza w gabinecie który nie reaguje na zachowanie recepcjonistki. Pacjentów w przychodni brak co nie powinno dziwić. W czasach pandemii dwukrotnie odmówiono mi przyjęcia że skierowaniem na cito pomimo rejestracji telefonicznej.

Wszystkie recepcje w całej przychodni czynne, do większości lekarzy bezpośrednie dostęp tylko na laryngologi patologia.
5/5
Bardzo polecam!
1/5
Pani dr. Sierpińska ma problemy z szacunkiem do pacjentów.Po wizycie u niej ma się wrażenie że jest obrażona na cały świat. Zawodowo już chyba dawno wypalona.
1/5
Dramat, od kilku dni bezskutecznie próbuję się dodzwonić, albo nikt nie odbiera albo bezczelnie jest odkładana słuchawka.
1/5
Tragedia lekceważenie pacjenta.Mam skierowanie na cito byłam osobiście powiedziałam że bardzo źle się czuję ale dostałam inf że tylko telefonicznie dlaczego skoro już tu jestem?Kto to wymyślił pytam kto to zatwierdził zgłaszam sprawę do NFZ.
Dodaj opinię

Adres:

Os. Na Stoku 63a, Kielce

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN07:30-16:00
WT07:30-14:00
ŚR07:30-14:00
CZ07:30-18:00
PTnieczynne