Citymed

Jana III Sobieskiego 18
Warszawa
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia okulistyczna
Okulista
22 dni 22 120 20 03
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT09:00-16:30
ŚR15:00-19:00
CZ14:00-18:00
PTnieczynne
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Rodzinnego (Poz) dla Doosłych
22 120 20 03
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo Rodzinnej
22 120 20 03
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej
22 120 20 03
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Citymed

Dodaj opinię
1/5
Byłam bardzo zadowolona z City Med do chwili zmiany systemu automatycznego łączenia z rejestracją. Teraz nie sposób się dodzwonić. Istny horror! Wcześniej automatyczna sekretarka podawała ile osób przed dzwoniącym, teraz głos tylko "prosi o chwilę cierpliwości". I tak w nieskończoność. A kiedy ta chwila ( która trwa pół godziny lub więcej) dobiega końca okazuje się, że nie ma już miejsc by się zapisać. Kpiny z chorych robi sobie przychodnia czy co?
Wkurzona pacjentka
Maria Kruczkowska
1/5
30.09.2020 po ponad godzinie o 10 z min, w końcu odebrała telefon jakaś Martyna (nazwisko utajniła). Na pytanie: jaka jest aktualnie sytuacja dotycząca szczepień/zapisów w CITYMED, odpowiedziała, że wczoraj (29.09) wieczorem dostarczono szczepionki (70) i zostały już wykorzystane.
Dzwoniliśmy 29.09.2020 (dzwonimy już codziennie) i otrzymaliśmy informację, nie wiem od kogo, że jeszcze nic nie wiadomo i najlepiej zadzwonić w piątek 02.10.2020 w celu uzyskania informacji.
W tej placówce od jakiegoś czasu nie dzieje się najlepiej. Zwalnia się lekarzy, którzy za bardzo interesują się zdrowiem swoich pacjentów, toleruje się zachowanie personelu przyjmującego zgłoszenia Pacjentów i jest to wynik obserwacji od kilkunastu lat.
Coś w tej przychodni przestało działać.
Rozumiem, że o personel pomocniczy nie jest łatwo i łapie się co jest, ale wszystko ma swoje granice. Skoro przeszkadzaj wam Klienci, to nie podpisujcie umowy z NFZ i sytuacja będzie jasna.
Obserwując zachowanie chyba pani kierownik chodzącej po przychodni bez maski ochronnej, jak również widząc jej pracowników/tajniaków chodzących z maseczkami na brodzie uznałem, że tutaj tak się pracuje.
Biorąc pod uwagę co już się dzieje i będzie się dział odnośnie szczepionek, oraz funkcjonowanie przechodnia, nadszedł czas przyjrzenia się temu co tam się dzieje!!!
5/5
Jestem pacjentką praktycznie od powstania przychodni.
Wyrażam ogromną wdzięczność za wszystko, co Państwo dla mnie zrobiliście.
Czuję się wysłuchana i zaopiekowana.
Przede wszystkim słowa uznania kierowane są dla Pana doktora Krzysztofa Cegiełki, a takie Pani Gruber, która już nie pracuje w Citimed.
To, że placówka się rozrosła, może rzeczywiście utraciło pewien kameralny charakter, jednakże nie zmienia to faktu, że dla mnie i mojej rodziny jesteście wielkim wsparciem.
Dziękuję,
5/5
Z przychodni citymed jestem bardzo zadowolona fachową opieką świetni lekarze zawsze gotowe pomoc i w żaden sposób się nie odmawia a to że tszeba czasami poczekać to chyba jest normalnie dziękuję
1/5
Zostawiłem mocz do analizy. Powiedziano mi: wynik tylko przez internet. Wchodzę na podana stronę po 24 godzinach. Dostaję komunikat: nie mamy twoich danych (zostawiłem w recepcji). Dzwonie do recepcji: a tak to czasem działa, to niech pan przyjedzie do nas to panu wydrukujemy.
I to jest informacja i obsługa za parawanem nowoczesności? Coś tu nie gra.
3/5
Już wiem co nie gra. Żle jest sformułowana ulotka, którą otrzymujemy po wyjściu z laboratorium, informująca jak odebrać wynik przez internet. Powinno być wyraźnie napisane: pamiętaj podać swój PESEL i adres mailowy w Punkcie Pobrań lub w Recepcji. Czy tylko w Punkcie Pobrań? Ustalcie to i wyraźnie napiszcie w ulotce. A jeżeli można jednak odebrać wynik wydrukowany w recepcji to dlaczego pani w punkcie pobrań informuje, że tylko przez internet? To są szczegóły ale ważne zwłaszcza dla osób starszych. Dobrze Wam życzę ale dopracowujcie szczegóły. Dodaję dwie gwiazdki dla zachęty
1/5
Najgorsza przychodnia z mokotowskich przychodni. Rejestracja wizyt do lekarza nie możliwa do realizacji, po przeszło 40 minutach oczekiwania, kiedy byłam pierwsza w kolejce oczekujących, zostałam rozłączona. Widocznie Kierownictwu tej przychoni nie zależy na pacjentach, bo zatrudnia jedna osobę w Rejestracji (nie bardzo miłą) która w dodatku nie odbiera właściwie telefonów. W takich placówkach należałoby wymienić załogę, działają na szkodę pacjentów.
5/5
Jestem pod wrażeniem dzisiejszej wizyty u doktora Cegiełki. Profesjonalnosc, wysoka kultura osobista, empatia i cierpliwosc dla pacjenta - mogą byc wzorem dla innych lekarzy. Wyszłam czując się zaopiekowana! Przychodnia czysta, pracownicy uprzejmi, bez tłoku i nerwów.
1/5
Najgorsza przychodnia , w jakiej byliśmy. Dokumentacja medyczna zaginęła. Personelu to nie interesuje. Wyjątkowo aroganckie rejestratorki, kierownik przychodni zawsze nieobecny, a maile zawierające prośbę o kontakt lekceważy.
Dodaj opinię

Adres:

Jana III Sobieskiego 18, Warszawa Wilanów

Numer telefonu:

Strona internetowa: