Nowoczesne Centrum Medyczne Okoklinik

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.

W portalu wciąż aktywne są profile powiązanych placówek:
Topolowa 16
Chrzanów
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Nowoczesne Centrum Medyczne Okoklinik

Dodaj opinię
1/5
Jedna wielka porażka.Od kwietnia czekałem na 2 badania oczu
które trwały razem może 5 minut -które można było zrobić podczas jednej wizyty.Najpierw sprzęt był rzekomo w konserwacji.Potem się niby zepsuł.A w końcu na którejś z kolei
próbie umówienia się na drugie badanie-(które trwało 2 minuty)Pani w recepcji oznajmiła że lekarz który miał to robić nagle poszedł na urlop.W końcu pod koniec roku dostałem telefon -proszę jutro przyjechać na badanie. Jeszcze coś-rzekomo Pani w recepcji zapisuje na godziny żeby nie było tłoku i nie trzeba było długo czekać.Kolejna porażka -miałem być przyjęty 14 a wszedłem przed 17.Kończąc chce dodać że na obu skierowaniach na badania było napisane PILNE.
5/5
Z mojej strony wyglądało to inaczej. Na skierowaniu miałam rozpoznanie zwyrodnienie siatkówki(prawdopodobnie odwarstwienie) pilna sprawa. I naprawde pani po konsultacji z lekarzem zapisała mnie w bardzo, ale to w bardzo szybkim czasie. Jestem zadowolona, bo pan doktor rzeczowo z cierpliowścia wytłumaczył mi co mam robic i jakie badania specjalistyczne mam zrobić. Z punktu widzenia administracyjnego i medycznego wielki szacunek.

Janina
5/5
Byłam operowana u doktora Kamińskiego i jestem bardzo zadowolona z efektu. Polecam placówkę za profesjonalizm oraz wysoko wykwalifikowanych lekarzy.
1/5
Moja mama korzystała niedawno z zabiegu. Porażka. Bałagan. Personel recepcji pracuje chyba za karę. Starsza pani i nowo przyjęte dziewczę, które dopiero się przyucza. Ruszają się panie jak muchy w smole. Dwie kanapy trzyosobowe w poczekalni. Tłok. Sami starsi ludzie. Stali cierpliwie tyle godzin przy ladzie recepcji. Brak kluczy do szafek w szatni. I najważniejsze. Na recepcie pan doktor wypisuje (styczeń 2017) lekarstwo, konkretnie krople tropicamidum 1%, które zostało wycofane z produkcji w listopadzie 2016 roku. Objechałam wiele aptek i wszędzie to samo - niestety nie ma w hurtowniach!. W paru aptekach mieli na stanie tropcamidum 0,5% ale żeby można to było podać musi lekarz zmienić na recepcie! A lek należy podawać co 1-2 godziny po zabiegu. Wizyta kontrolna u lekarza - "expresowa", przy dodatkowych pytaniach ze strony pacjenta lekarz zniecierpliwiony i odprowadza do wyjścia. PORAŻKA.
1/5
" Porażka. Bałagan. Personel recepcji pracuje chyba za karę. Starsza pani ....."
No właśnie.Ta starsza Pani "dyrektor",matka habilitowanego doktora...Przy okazji wizyty z osobą z rodziny,mimo woli byłem świadkiem,jak ta "dyrektor odnosi się do pielęgniarek i obsługi.Dawno nie słyszałem czegoś takiego w miejscu,gdzie pacjenci za niemałe pieniądze,oczekują pomocy. O trosce nawet nie wspominam.Telefon dzwoni bez przerwy,bo wspomniane wyżej w innej opinii,"dziewczę" nie jest w stanie odebrać z natłoku obowiązków i bajzlu,którego główną autorką jest właśnie ta Pani"dyrektor". Jej zachowanie ,traktowanie obsługi,delikatnie określając,jest po prostu chamskie.
Pacjentów przyjmują bez umiaru.Umawianie się na godziny przyjęć jest zupełną arogancją,bo pacjentów przyjmuje się bez umiaru.Może można pomóc pacjentowi z oczami,ale pacjent poważnie narażony jest na wizytę u psychiatry.
ODRADZAM tę "specjalistyczną "klinikę".
1/5
Tragedia. Bałagan w rejestracji. Gdy zadzwoniłam potwierdzić wizytę okazało się że nikt nic nie wie lekarze na urlopach nikt nie miał zamiaru mnie o tym poinformować. Taka sytuacja to nie pierwszy raz. Szkoda gadać
1/5
TRAGEDIA wielce szanowna pani Renata pomyliła się ,w konsekwencji czego przejechałem 200 km +autostrada +paliwo na daremno, dziewczyny w rejestracji nic nie mogą pomóc bo przecież wszystkimi rządzi stara Renata . Jezdziłem tam przez 2 lata z ojcem na zastrzyki brak słów aby opisać to czego się tam naoglądałem ,poczekalnia non stop pełna starszych ludzi , którzy stali pod ścianą ,bo nie było gdzie usiąść ,duszno brak klimy, średni czas oczekiwania na podanie zastrzyku 5 godzin , ta firma to jedna wielka maszyna do nabijania kasy.ODRADZAM WSZYSTKIM !!!
1/5
Nie polecam! !!!Byłam z dzieckiem w tej klinice z PZU czyli dodatkowo opłacanego ubezpieczenia. Wizyta trwała 5 minut doktor tylko popatrzył w oczy mojego syna. Zero innych badań bo twierdził że to trzeba się umówić na kolejny raz porażka! !!!. Czekaliśmy tam ponad godzinę w zatłoczonej poczekalni ,gdzie było straszne gorąco!!!!!
5/5
Polecam. Nie czekałam długo na operację zaćmy a sam zabieg przebieg bardzo sprawnie.
Doktor , który mnie operował był bardzo miły i wszystko mi wytłumaczył. Drugie oko tez zamierzam tu zoperować.
5/5
Polecam. Operacja u dr Kamińskiego bardzo profesjonalna. Nie czekałem długo a doktor bardzo zadbał o mnie.Już zapisany jestem na drugie oko.
1/5
Miałam operacje u dr Kamińskiego czekania co niemiara. wyszło średnio bo słabo widziałam szczególnie przy czytaniu. obeszłam wiele salonów optycznych gdzie nie mogli mi zrobić szkieł. podobno po zabiegu się do końca nie da dobrze dobrać szkieł. miałam wizytę kontrolną w Kielcach na ul. niskiej tam jest od niedawna optyk .po badaniu poszłam do niego sprawdzić czy mi odbierze szkła i co .jestem zaskoczona ten pan dobrał mi okulary tzn. szkła w pięć minut. czytam teraz ulotki na lekach. chociaż optyk im się udał
5/5
Byłam operowana w listopadzie , widzę bardzo dobrze. Polecam doktora.
3/5
Potwierdzam dobre opinie o lekarzach, fspaniali specjaliści, podobnie bylo z paniami pielęgniarkami i rejestratorkami: zyczliwe, delikatne z wysoka kulturą,; opinie ludzie zmienili tylko po wprowadzeniu starszej pani, której zachowanie wprowadziło nieprzyjemną atmosferę, bardzo brzydko traktowała pracowników i pacjentów.i wprowadziła niesamowity bałagan organizacyjny.
Opinia o lekarzach i operującym jak najlepsza i o pracownikach też ale ocenę obniża wspomniana pani.
1/5
Tragedia. Wszystkim którzy doświadczyli tego bałaganu proponuję złożyć skargę do NFZ . Ja na pewno to zrobię. Nie może tak być, że starsi schorowani ludzie siedzą godzinami "grzecznie" czekając na łaskę zrobienia zabiegu za który NFZ płaci ponad 2 tys. zł z naszych pieniędzy.
3/5
Porażka.Już dwa razy przełożona wizyta. Za pierwszym razem pani z recepcji zadzwoniła z informacją. Za drugim razem po przyjeździe ojca pani zdziwiona mówi, ze lekarza nie ma.
1/5
Pierwsze słowo jakie się nasuwa po wizycie w Okoklinik Chrzanów to dezorganizacja, trzy Panie pracują na dwóch metrach kwadratowych przy jednym komputerze w rejestracji, przy czym dwie z nich szukają czegoś w szufladach z papierami i nie ma z nich żadnego pożytku a jedna Pani siedząca przy komputerze wyciąga kartoteki (jakby nie mogły być przygotowane dzień wcześniej, jak wiadomo że pacjent mający termin może się w tym dniu pojawić), ustala terminy, udziela informacji. Nasuwa się słowo dezorganizacja ale po tym co dziś tam przeżyłem określę tą firmę jako porażkę organizacyjna. Miałem termin na 17.05.2018 poczym dostałem telefon od Pani z Okoklinik czy możemy przełożyć wizytę bo lekarza nie będzie, zgodziłem się i termin został ustalony na tydzień później. W następnym tygodniu, dzień przed wizytą dostałem kolejny telefon z prośbą o przełożenie wizyty, tłumaczone przez Panią pilną potrzebą innego pacjenta, z racji tego, że moja wizyta miała być wizytą kontrolną po operacji, która zresztą była przeprowadzona w Krakowie, postanowiłem zwolnić miejsce potrzebującemu i umówiłem się z Panią na dziś 6.07.2018. Miałem wizytę ustalona na godzinę 9 byłem o 8.30 i zastałem kolejkę w której było przede mną 12 osób, po godzinie stania w kolejce chciałem poinformować Panią w rejestracji, że ja to ja i że jestem obecny. Pani wzięła dowód i poinformowała mnie, że nie ma mnie na liście pacjentów i niestety dziś nie zostanę przyjęty. Prosiłem o wyjaśnienia, dlaczego tak się stało a dostałem tylko odpowiedz, że nie zostanę przyjęty, zdecydowanie nie polecam.
5/5
Dr Kamiński operował mi otwór w plamce. Po operacji widzę bardzo dobrze. Jestem niesamowicie zadowolona z efektów. Polecam wszystkim Okoklinik!!!
5/5
Przerób pacjentów olbrzymi. Mają wprawnych lekarzy, tak koło 13 robi się mniej tłoczone. Chodzę na lasery oka związane z cukrzycą i jest ok.
5/5
Trafiłem do Okoklinik po wypadku na budowie. Miałem przebitą gałkę oczną. W Krakowie nie chcieli mnie zoperować, tylko odsyłali z jednego SOR’u na drugi, aż w końcu rano trafiłem do Okoklinik. Dr Kamiński dokładnie mnie obejrzał, zbadał i natychmiast zabrał na blok operacyjny z komentarzem, że tak to nie może być!. Zszył mi oko i wymienił soczewkę. Minęło już 3 miesiące od wypadku, a ja widzę bardzo dobrze. Jestem bardzo wdzięczy Panu doktorowi i całemu personelowi.
5/5
Doskonała organizacja, wyjątkowo profesjonalna obsługa. Wszyscy bardzo życzliwi i ludzcy, tak po prostu. Miałam operację na jednym i drugim oku. Doktor Kamiński zapewnił mnie, że będzie dobrze i nie ma czego się bać. I tak było. Obecnie widzę bez zastrzeżeń. Gorąco polecam.
1/5
Balagan, wszystko w pośpiechu. Sam lekarz przyjmuje gorzej niż weterynarz - na sztukę. Wizyta prywatna 7min bez kropienia oczu. Nie polecam! !!
5/5
Polecam
Jestem po operacji zaćmy i jestem bardzo zadowolona
1/5
Byłem umówiony na godz 8:50 u dr.P. W przychodni byłem wcześniej czyli ok 8:35, natomiast dr rozpoczął przyjmowanie pacjentów o 9:10. Skoro miałem podaną godz przyjęcia, spodziewałem się, że w okolicach tejże pory zostanę przyjęty bo przecież mam pracę i inne obowiązki. O 9:40 zrezygnowałem z wizyty o czym poinformowałem PZU, aby wycofano zapłatę. W między czasie dowiedziałem się jak i kto się nazywa, gdzie mieszka, kiedy i gdzie się urodził itd. Kompletny brak ochrony danych osobowych. Personel kłuci się między sobą, jak usłyszałem zaginęły kartoteki pacjentów i nie mogą ich znaleźć!! Sam dr niezbyt uprzejmy w podejściu do pacjentów, sprawia wrażenie jakby był tam za kare.
1/5
4-5 lat temu był porządek i wzajemny szacunek, teraz zamieszanie i bałagan, telefonów nikt nie odbiera, pacjenci przyjeżdzaja na wyznaczony termin i okazuje się, że nie są zarejestrowani. Rządzi arogancko jakaś koszmarna starsza kobieta i to ona robi niesamowity zamęt. Teraz jest po prostu nieprzyjemnie i nawet lekarz, który był zawsze grzeczny teraz też bardzo zmienił swoje zachowanie. Lekarze jako specjaliści są bez zarzutu ale to już nie jest ta klinika co kiedyś. Bardzo niekorzystne są ciągłe zmiany w rejestracji ale nie dziwi to nikogo bo kto może wytrzymać przy takiej "kierowniczce" i w takim bałaganie i kto pozwoli sobie na tak wstrętne traktowanie.
Oceniam nie lekarz tylko rejestracje, a przede wszystkim "szefową bałaganiarę" bo żeby dotrzeć do lekarza trzeba przebrnąć przez jarmarki szefowej.
1/5
Dlaczego nie ma żadnego kontaktu telefonicznego, jak pacjent może się dowiedzieć czy rzeczywiście ma przyjechać na zabieg. Co się z tą kliniką dzieje, to jakiś organizacyjny koszmar.
1/5
Totalny Chaos. Starsza Pani jest nie do wytrzymania. Nic nie potrafi wytłumaczyć, krzyczy. Rejestrują na "godziny" po czym i tak trzeba czekać przy dobrych wiatrach 6h. Raz czekaliśmy od 17 do prawie 1 w nocy. Chyba nie potrafią zrozumieć, że większość z tych ludzi jest starsza a ponad połowa z nich schorowana.
1/5
Jeden wielki bajzel. Omijać szerokim łukiem bo idą na ilość a nie na jakość. Zabieg usunięcia zaćmy niestety się nie powiódł no bo przy ok 20 zabiegach jednego dnia nawet najlepszy profesor będzie zmęczony. Co wizytę to słyszymy obrzęk i obrzęk oraz rozkładanie rąk że czasem tak bywa. Żałuję że wybraliśmy tą pseudo klinikę bo oka się już nie uratuje. A matka profesora to powinna się już dawno usunąć z tego miejsca bo nakręca cały ten bajzel.
1/5
Strata czasu i nerwów wizyty przekładane z miesiąca na miesiąc lekarz niemowa nic nie tłumaczy tylko wizyta za wizyta nie polecam tego miejsca niech ten komentarz będzie przestrogą dla innych żeby omijać to miejsce.
1/5
Porażka tłusty czwartek pączki kawusia pacjenci wond warte śmiechu stara pani w recepcji niemiła brak kultury do starszych ludzi co my szare myszki poradzimy pełne portfele i czekać
5/5
Trafiłam tutaj jakiś czas temu szukając opinii o Okoklinik (szczególnie interesował mnie oddział w Chrzanowie bo mam najbliżej) i po zabiegu, który odbył się niedawno muszę napisać kilka słów od siebie. Po pierwsze jestem miło zaskoczona postawą Pań w rejestracji. Jest naprawdę przyjaźnie i z uśmiechem, co jak wiadomo nie zawsze jest standardem. Zabieg został przeprowadzony wzorowo, dr Kamiński ma ogromne doświadczenie i to widać. Ilość przeprowadzanych zabiegów mówi sama za siebie. Dodatkową zaletą jest to, że nie trzeba długo czekać na zbieg. Ze swojej strony polecam.
5/5
Zdecydowanie zgadzam się z opinią, że dużo zmieniło się w Okoklinik na lepsze. Jestem pozytywnie zaskoczona, tym że na termin konsultacji i operacji zaćmy nie trzeba czekać i zabieg jest wykonywany w ramach NFZ. Widziałam również, że w Chrzanowie jest stomatolog, który również przyjmuje na NFZ ale nie miałam jeszcze okazji skorzystać.
5/5
Na konsultację przyjechałam do Chrzanowa specjalnie z Krakowa. W Okoklinik są zdecydowanie krótsze terminy, a dojazd nie stanowi dużego problemu. Personel bardzo przyjazny, wszystko zostało mi szczegółowo wytłumaczone. Dr Kamiński również okazał się bardzo życzliwy i profesjonalnie podszedł do mojego problemu. Będę polecać to miejsce
5/5
W sierpniu 2020 roku zgłosiłem się do OKOKLINIK z rozpoznaniem zaćmy. Od razu dostałem termin na wizytę w poradni, a po dwóch tygodniach byłem już po operacji. W obecnej sytuacji plusem jest to,że pacjent jest wpuszczany o konkretnej godzinie, którą wcześniej mu podano. Anestezjolog wytłumaczył mi wszystko odnośnie zabiegu. Sam zabieg trwał krótko i bezbolesnie. Polecam placówkę.
5/5
Moja mama dostała skierowanie do okulisty z rozpoznaniem zaćmy obu oczu. Podczas rozmowy telefonicznej z Panią z rejestracji dowiedziałam się o możliwości operacji obu oczy jednocześnie. Zdecydowałyśmy się na ten podwójny zabieg i mama jest bardzo zadowolona z efektu. Dodatkowo plusem jest krótki termin na kwalifikacje i zabieg oraz wykonywane testy na Covid co dodatkowo świadczy o ochronie w obecnym czasie. Polecam klinikę.
5/5
Jestem bardzo zadowolona z wizyty w Okoklinik. Zostałam szybko zdiagnozowana i z powodu zaćmy dostałam kwalifikacje do zabiegu jej usunięcia. Przed operacją miałam zrobiony bezpłatny test na covid 19 w laboratorium przy szpitalu. Operacja przebiegła bez zastrzeżeń i w tym samym dniu wróciłam do domu. Opieka i fachowość na najwyższym poziomie.
5/5
Bardzo polecam. Szybka diagnoza i w ciągu kilku dni miałam już termin swojej operacji zaćmy. Koleżanka zgłosiła się z jaskrą i również została szybko zdiagnozowana i wyleczona. Bardzo dobrzy specjaliści.
5/5
Bardzo polecam opiekę w OKOKLINIK. Opieka lekarska na najwyższym poziomie.
5/5
Do Okoklinik trafiłam z polecenia koleżanki z UTW. Skontaktowałam się telefonicznie i po uzyskaniu wszystkich odpowiedzi udało mi się umówić na konsultację z Panem Doktorem. Z powodu zaćmy musiałam zostać operowana ale wyszłam ze szpitala odebrana przez córkę tego samego dnia. Nie mam żadnych powikłań , widze teraz idealnie
5/5
Jestem bardzo zadowolona, że wybrałam Okoklinik. Na operację zaćmy przyjechałam z okolic Krakowa. Wcześniej szukałam gdzie mogę wyleczyć moje dolegliwości ale po konsultacji ze znajomymi, którzy mieli wykonywane zabiegi w Okoklinik Chrzanów zdecydowałam się im zaufać i nie żałuje.
1/5
Pani dokrot Rataj Pająk porazka... sposób w jaki odnosi sie do pacjentów i reszty personelu swiadczy o braku etyki i wychowania... krzczy jest nie mila, wybiera ludzi ktorych przyjmuje jak chce nie patrzy na czas zapisany przy rejestracji... przy grzecznym zwróceniu uwagi wpada w jakis dziki szał .. zachowanie jak u zrównoważonej psychicznie osoby . Na szczęście zauważyłam jej zachowanie podczs ponad 2 godzin czekania wiec zabrałam kase i uciekłam z synem bo nie dałabym komuś takiemu zbadać mojemu dzieku oczu.. panie w recepcji biora odpowiedzialność na siebie, przepraszaja za brak wychowania pani Rataj-Pajak... nie polecam.
5/5
O klinice dowiedziałam się od syna, który znalazł ją w internecie. Zadzwoniłam na rejestrację, bo od dłuższego czasu widzę za mgłą i zostałam poinformowana, że to może być zaćma. Od telefonu do wizyty nie minęły nawet 2 tygodnie. Operacje zaćmy miałam przeprowadzoną w Chrzanowie. Wszystko w ciągu jednego dnia. Personel bardzo miły i pomocny. Będę polecać dalej.
1/5
Bez nadzieja lekarz bez fartucha przyjmowani są za opłatą i na kasę chorych tłok diagnoza dziura w oku starsza osoba trzeba ja zbyć chaos na klinikę to w żaden sposób nie wygląda A lekarz taki bez kultury przyjmuje na ilość
1/5
Jak to możliwe, że przez ponad 51 minut automatyczna sekretarka informowała: wszystkie linie są zajęte, jesteś trzeci w kolejce.
1/5
Nie polecam tego miejsca. Pani ,,prezes’’ nadzwyczajnie nie przyjemna dla pacjentów oraz personelu. Pali papierosy w pomieszczeniu socjalnym zamiast wyjść na dwór!!! Nazwa ,,NOWOCZESNE centrum medyczne’’ odbiega od rzeczywistości.
5/5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi, jak i podejścia do pacjentów ze strony personelu i lekarzy. Wizyta umówiona bez problemu telefonicznie. Na wejście do gabinetu czekałam maksymalnie 30 minut. Lekarz bardzo uprzejmy i dokładny.
5/5
Profesjonalnie, przyjazna atmosfera.
5/5
Miłe Panie w recepcji, szybkie terminy, konkretne podejście. W dobie kolejek w całym NFZ, Okoklinik się wyróżnia i to bardzo, na plus.
5/5
świetna przychodnia! mój tata jest stałym pacjentem od kilku lat i po przeniesieniu do nowego miejsca cała klinika odżyła. nowiutki nowoczesny budynek, profesjonalna obsługa i bardzo mili wspierający lekarze z ludzkim podejściem do pacjenta. przychodnia jest bardzo blisko śródmieścia, a w środku są udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
1/5
Żenada i nic więcej . Wizytę miałam ustaloną na 12 marzec, godz.10.40, wchodzę, pani w rejestracji pyta , który raz , odpowiadam , że u nich pierwszy ,ok zarejestrowała , kazała iść pod podany mi gabinet . Idę na poczekalnie ,nie ma nikogo , jeden pan w gabinecie. Schodzą się pacjenci , doktor woła po nazwisku kolejne osoby , ja nadal czekam . Idzie pani ,która zakładała mi kartotekę i pytam ,czy za długo będę wchodzić a ona oczy. Okazuje się,że nie doniosła lekarzowi kartoteki a ja nadal czekam . Ale chyba jakąś znajomą przyprowadzają dwie panie i od razu wchodzi do lekarza. I tak po kolei , mnie nadal nikt nie woła. Do lekarza okulisty nie weszłam , wyszłam z tego całego OKOKLINIK podziękowałam za profesjonalną obsługę
1/5
Żenada i nic więcej . Wizytę miałam ustaloną na 12 marzec, godz.10.40, wchodzę, pani w rejestracji pyta , który raz , odpowiadam , że u nich pierwszy ,ok zarejestrowała , kazała iść pod podany mi gabinet . Idę na poczekalnie ,nie ma nikogo , jeden pan w gabinecie. Schodzą się pacjenci , doktor woła po nazwisku kolejne osoby , ja nadal czekam . Idzie pani ,która zakładała mi kartotekę i pytam ,czy za długo będę wchodzić a ona oczy. Okazuje się,że nie doniosła lekarzowi kartoteki a ja nadal czekam . Ale chyba jakąś znajomą przyprowadzają dwie panie i od razu wchodzi do lekarza. I tak po kolei , mnie nadal nikt nie woła. Do lekarza okulisty nie weszłam , wyszłam z tego całego OKOKLINIK podziękowałam za profesjonalną obsługę
Dodaj opinię

Adres:

Topolowa 16, Chrzanów