Nowoczesne Centrum Medyczne Okoklinik

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe. Ostatnia aktualizacja danych ośrodka miała miejsce 27-11-2016.

W portalu wciąż aktywne są profile powiązanych placówek:
Zagórska 20/26
Kielce
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Nowoczesne Centrum Medyczne Okoklinik

Uwaga!

Prosimy o rozwagę przy kierowaniu się opiniami na temat placówki. Część komentarzy na temat ośrodka jest napisana z tego samego adresu IP, którym posługuje się osoba, która prosiła nas o aktualizację danych "swojej" placówki. Opinie mogą wprowadzać w błąd. Podejrzewamy, że ich autor (lub autorzy) łamią prawo popełniając czyn nieuczciwej konkurencji.

Administratorzy

Dodaj opinię
5/5
Profesjonalne podejście do pacjenta, dobrze wykonana operacja, fachowy personel, wysoki poziom leczenia,przystępna cena. Opieka, którą otrzymałem podczas i po operacji zasługuje na najwyższą pochwałę.Polecam.
2/5
Jestem pacjentką, leczenie w ramach NFZ. Nie mam zastrzeżeń do pracy lekarzy, wszystko jest ok. Natomiast zachowanie pań w rejestracji pozostawia dużo do życzenia. Nieuprzejme, aroganckie. Pani, która jest kierownikiem zachowuje się po chamsku. Każdy pacjent, który wychodzi z rejestracji jest zbulwersowany takim traktowaniem. Prośba do właściciela dr Kamińskiego o postawienie pań do pionu.
5/5
Nie mam zastrzeżeń wszystko na wysokim poziomie, krótkie terminy na wizytę i fachowa obsługa.
1/5
Pacjenci którzy zgłoszą się w tzw. "nagłych przypadkach" muszą liczyć się z tym, że będą traktowani jako intruzi, których rejestratorka wszelkimi sposobami będzie chciała zniechęcić do skorzystania z pomocy. Wczoraj byłam tam z Tatą, który jest starszym, schorowanym człowiekiem, odebranym dzień wcześniej ze szpitala, po pomoc. Niestety, nie dostaliśmy się do lekarza, kazano nam czekać, aż wszyscy pacjenci zapisani na wizyty zostaną przyjęci - to było za długo dla starego, schorowanego człowieka.Prosiłam w rejestracji o wcześniejsze przyjęcie ojca"między pacjentami" ze względu na jego stan, ale nic to nie dało. Kartka na drzwiach głosiła, że "o kolejności pacjentów decyduje pielęgniarka" i to ona jak cerber broniła lekarza przed kontaktem z pacjentami - nie pozwoliła mi z nim rozmawiać. Mam w związku z tym pytanie, jak jednostka realizuje kontrakt zawarty z NFZ na pomoc w nagłych pacjentów zapisanych, a tych "nagłych" ustawia na wypadkach, skoro w tych godzinach (18-20) przyjmuje końcu kolejki? Dodam, że lekarz spóźnił się do pracy 50 min (dowiedziałam się, że to norma!) i nie zainteresował się stanem pacjentów czekających na nagłą pomoc.
1/5
Cd.
Moja ocena pracy tej placówki to ZERO, ale nie da się zapisać opinii bez zaznaczania choćby jednej gwiazdki.
Podczas zapisywania zmienił się też szyk zdania. Powinno być " Mam w związku z tym pytanie, jak jednostka realizuje kontrakt zawarty z NFZ na pomoc w nagłych przypadkach, skoro w tych godzinach (18-20) przyjmuje pacjentów zapisanych, a tych "nagłych" ustawia końcu kolejki?
1/5
panie w rejestracji aroganckie niesympatyczne,nie potrafią ustalić terminu badania ,mówią czekać pół roku zadzwonimy.Nawet prywatnie nie zrobiłam badania bo lekarz nie przyjechał z Warszawy a dodam że czekam od czerwca.Jeśli nie mogą sprostać prowadzeniu przychodni to niech nie podpisują umowy z NFZ a pieniądze dostaną inne placówki o podobnym profilu.Gdzie jest kierownik przychodni ,macie bałagan,chyba was przerosło prowadzenie przychodni,
1/5
Moja ocena to również ZERO -rejestracja robi ludzi w konia ,zmieniają Panie rejestratorki kolejność do operacji -Firma zmienia nazwę po kilku latach -i za nic nie odpowiada ,a pacjęci zostają na lodzie. Dlaczego NFZ podpisuje z taką niewiarygodną firmą kontrakt?? Pacjenci Cierpią ..To okropnie Nie Etycznie-Przecież w większości to ludzie starsi . Jestem zbulwersowana -dlatego Z E R O .
1/5
Bardzo profesjonalni i lekarze . Natomiast arogancja pań w rejestracji jest porażająca zwłaszcza kierowniczki??? Nie wypada starszej kobiecie zachowywać się w tak chamski sposób.Wtrąca się w sposób arogancki nawet jeżeli rozmawiałem z inną panią w rejestracji.ZERO kultury.Absolutny brak szacunku pacjenta.Rejestracja psuje opinię placówki a także wzorową i bardzo profesjonalną pracę lekarzy którzy zasługują na wysoką ocenę.CZY WŁAŚCICIEL NIE WIE JAK TRAKTOWANI SĄ PACJENCI PRZEZ REJESTRATORKI,ZWŁASZCZA KIEROWNICZKE???
1/5
Baba w recepcji to jedna wielka patologia, troche kultury i podejscia do czlowieka stary babsztylu!!
5/5
Naczytałam się niepochlebnych opinii na temat Pani rejestratorki, kiepscy lekarzy i faktycznie bałam sie zaryzykować. Natomiast moje spostrzeżenie było błędne. Profesjonalne podejście do pacjenta, miła i rzetelna obsługa. Dostałam szybki termin i jestem bardzo zadowolona.
5/5
Jak do tej pory moja opinia jest bez zastrzeżeń do pracy przychodni - w tym momencie piszę w innej sprawie. Od kilki tygodni - podkreślam kilku tygodni - nie mogę się dodzwonić na numer podany na stronie internetowej - 41 343 15 46 - bardzo proszę o podanie innego numeru gdyż ten się nie zgłasza - jest zajęty lub w słuchawce słychać "numer nie odpowiada". Zależy mi na czasie. Prośba do właściciela dr Kamińskiego o zrobienie czegoś w tej sprawie.
5/5
Jestem bardzo zadowolony z obsługi tej przychodni. Bardzo miłe panie w rejestracji. Lekarze bardzo dobrzy. Wszystko na wysokim poziomie.
5/5
W 2014 roku miałam konsultację przed operacyjna, natomiast operacje zaćmy przeprowadzono w szpitalu w Pińczowie. Wszystko poszło sprawnie, w lutym zakwalifikowano mnie na operacje drugiego oka. Po odbyciu drugiej kwalifikacji po wizycie OD RAZU dostałam dosyc szybko termin operacji. Jestem bardzo zadowolona, od strony administracyjnej i medycznej. Byłam operowana u Pana doktora Kamińskiego, który jest świetnym fachowcem i polecam go również innym pacjentom.
2/5
Pnie w recepcji są przemiłe oraz opieka lekarzy natomiast starsza pani która tam pracuje jest chyba kierownikiem jest bardzo chamska arogancka i nie szanuje personelu; trochę kultury do drugiego człowieka i na emeryturę.
1/5
panie w rejestracji aroganckie nie uprzejme, nie mówiąc o tym, że rejestracja przez telefon graniczy z cudem, pacjent traktowany jest jak intruz, a nie ten dzięki, któremu te panie maja pracę ich zachowanie rzutuje na prestiż całej kliniki.
1/5
Pani z rejestracji (mowa o poradni w Kielcach) jest bardzo opryskliwa i bezczelna. Jestem oburzona jej zachowaniem. Ogromny problem sprawia jej udzielenie jakiejkolwiek informacji już nie mówiąc o samej rejestracji. Jak można tak traktować pacjenta?! Jest mi niezmiernie przykro z tego powodu, ponieważ do tej pory byłam bardzo zadowolona z usług poradni.
5/5
Wszystko bardzo sprawnie i szybko, niedługie terminy !!!! profesjonalna obsługa.
1/5
Rejestracja na poziomie niższym niż powinno to być w 21 wieku.
Panie odkładają słuchawkę albo rzucają słuchawką, nie słuchają i nie odpowiadają na zadane pytanie. Informują tylko lakonicznie
"trwa rejestracja proszę dzwonić za 15 minut" - i tak 8-10 razy z rzędu. Kto te osoby tam zatrudnił?



1/5
Telefon podany jako kontaktowy służy tylko do łączności w jedną stronę- Z- rejestracji ,bo- DO- nie można się dodzwonić próbowałem dzisiaj przez 4 godz.na dwa telefony i albo był zajęty albo wyłączony .Przypuszczam że to zarządzenie tego B...la kierowniczki ,zresztą bardzo niesympatycznej osoby.
1/5
Ten stary basztyl który tam często bywa ( chyba kierownictwo ) to jakiś potwór... nic dziwnego bo widzę częste rotacje wśród pesonelu . Nie polecam , są lepsze poradnie
1/5
Dno i wodorosty a nie przychodnia ....gabinet i rejestracja- burdel
1/5
odbierajcie te telefony, ludzie..... nie można się dodzwonić to jak się zarejestrować?
3/5
Jezdzilem tam z moja mamą która była tam operowana, personel jak najbardziej w porzadku, dobre podejscie do pacjenta, jedyny minus to --- jest tam starsza niezrownowazona psychicznie osoba ktora zarządza przychodnią
5/5
Przychodnia bardzo przyjazna pacjentowi.Miłe Panie w rejestracji, fachowa obsługa. Lekarz u którego byłam bardzo profesjonalny.
1/5
To jest cos strasznego i absurdalnego o tam się dzieje Pani prezes straszna kobieta chamska arogancka nie chce mieć z nią wiecęj do czynienia rezygnuje z dalszego leczenia w Oko klinik.....
5/5
Miła, profesjonalna p.Doktor.
Leczę się od kilku lat i nigdy nie miałem problemu z zapisem.
Polecam
Dodaj opinię

Adres:

Zagórska 20/26, Kielce