Medyczne Centrum Innowacji Wrocław

Krakowska 26
Wrocław
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia chirurgii stomatologicznej
Chirurg stomatolog
92 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta
63 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-14:00
CZ08:00-14:00
PT08:00-14:00
Poradnia ortodontyczna
Ortodonta
15 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-14:00
CZ08:00-14:00
PT08:00-14:00
Poradnia periodontologiczna 92 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk
92 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk
1 dzień 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT08:00-14:00
ŚR08:00-14:00
CZ08:00-14:00
PT12:00-18:00
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
617 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT08:00-11:00
ŚR08:00-13:00
CZ08:00-11:00
PT08:00-15:00
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
92 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT08:00-11:00
ŚR08:00-13:00
CZ08:00-11:00
PT08:00-15:00
Poradnia stomatologiczna dla dzieci
Stomatolog
2 dni 71 718 62 92
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-19:00

Opinie o Medyczne Centrum Innowacji Wrocław

Dodaj opinię
1/5
nie polecam- bardzo ciężko się zarejestrować (w zasadzie trzeba być osobiście, bo telefonu nikt nie odbiera); u mojego syna po dwóch latach konsultacji aparat został założony dużo za późno i w ogóle nie przyniósł efektów- trzeba wyrywać wszystkie czwórki...
5/5
Dwukrotnie usuwałam zęby. Obsługa bardzo miła i profesjonalna, a studenci sympatyczni i ciekawi wszystkiego (tak powinno być). Polecam.
1/5
Nikt nie odbiera telefonu - strata czasu. Nikt nie raczy odebrac.
5/5
Polecam poradnie stomatologiczną dla dzieci. Córka oporna na wszystkich dentystów tutaj bez problemu. Podejście bardzo indywidualne do każdego dziecka. Nawet prywatnie nie widziałyśmy takiego zainteresowania. Pierwszy raz ktoś wpadł na pomysł zrobienia prześwietlenia by widzieć lepiej stan zębów. Dodzwonić się da tylko trzeba czasem próbować kilka razy. Przy rejestracji już na miejscu było widać że panie rejstratorki ciągle coś robią i czasem nie mają jak odebrać albo ktoś jest na linii akurat.
4/5
Telefony to poraszka.Z komurki dzwoniłam 2 tygodnie z telefonu stacjonarnego odebrały od razu.Jeśli koś jest z daleka lepiej rejestrować się zaraz po wizycie.Co do personelu i lekarza miła obsługa rzetelna opinia duża pomoc.Polecam.
3/5
Lekarze Super! Ale zarejestrować się jest problem na początku stycznia miałam wizytę u ortodonty, aby się zapisać na drugą połowę lutego kazali mi dzwonić pod koniec stycznia bo na miejscu jeszcze nie mieli grafiku na luty więc zadzwoniłam tak jak kazali to wtedy kazali mi dzwonić po 12-tym lutego , teraz dzwonię od poniedziałku codziennie i nikt nie odbiera tak jakby słuchawka była źle odłożona
4/5
Usuwałam dwie ósemki, z którymi wcześniej byłam u innego stomatologa. Nie chciał się w ogóle podjąć leczenia/usunięcia. Tu zrobiono to profesjonalnie i praktycznie bezboleśnie. Niestety, długi termin oczekiwania.
5/5
Bardzo miła dentystka polecam !!!
1/5
To jest masakra nie odbierają telefonów, nie mają listy jak lekarze mają pracować dziecko po 4 tygodniach ma iść do kontroli dzwonie drugi tydzień i nic Masakra
1/5
Dlaczego nikt nie odbiera telefonu??????????????????
5/5
Jestem bardzo mile zaskoczona!!! Po pierwsze, dodzwoniłam się za pierwszym razem, kiedy był wolny sygnał📞😃Po opisie przeze mnie problemu jakim był ukruszony ząbek u rocznego dziecka, zostałam zarejestrowana już na następny dzień na konsultację😃 Po drugie w dniu wizyty zostałyśmy bardzo profesjonalnie obsłużona zarówno przez przemiłe Panie w rejestracji jak również przeuroczą doktor Katarzynę Jankowską, wraz z całym zespołem studentów stomatologii. Każdy z nas wie, że wizyty u stomatologa nie należą do miłych, co dopiero dla rocznego dziecka 😱 Jednak mój strach przed wizytą został bardzo szybko rozładowany i mam nadzieję, że córka dzięki temu w późniejszym wieku, będzie chętnie chodzić na przegląd ząbków!
2/5
dlaczego nikt nie odbiera telefonu zabieg planowany na poniedziałek 12 listopad a tu wolne i nikt nie powiadamia kiedy się odbędzie i telefonu nikt nie odbiera
2/5
Lekarze, studenci stwarzają fajną , miłą atmosferę. Ich praca, zaangażowanie wysoko. Natomiast rejestracja na poziomie lat PRLu. Po co rejestracja telefoniczna, skoro nikt nie odbiera?! Próby z trzech komórek, 63 razy.. Musiałem przyjechać z 80 km , aby się zarejestrować.
1/5
K....... odbierac te telefony!
Co wy laske robicie ze pracujecie? Zarty sobie robia z ludzi! W p........ zamknac ta przychodnie, jak pacjent jest dla was intruzem.
1/5
zlikwidować telefony skoro nie odbirają, jak nie zajęte to wolne na chwile i nikt nie odbiera PORAŻKA!!!!
5/5
Zgłosiłam się z bólem i jeszcze tego samego dnia zostałam przyjęta. Pani z recepcji mimo braku miejsc na ten dzień i obecności tylko jednego periodontologa zadzwoniła do lekarza z. zapytaniem, czy ten mnie przyjmnie. Pan doktor w sposób bezbolesny zajął się moim probleme ubytku kości przyzębia. W znieczuleniu wypłukał i oczyścił kieszonkę jaka powstała, wykonał zdjęcie pantomogram by zobaczyć pozostałe uzębienie oraz dokładnie wyjaśnił jakie leczenie mnie czeka i jak dbać o higienę jamy ustnej do czasu kontynuacji. Całość odbyła się w ramach NFZ.
1/5
Nikt nie odbiera telefonu, zerwali mi "przez przypadek" plombę światłoutwardzalną zrobili jakąś szkaradną dolepkę, podrażnili i nadpiłowali zdrowego zęba. Odsyłali mnie 4 razy i nikt za to nie wziął odpowiedzialności i nie naprawił. Dno, PRL, strata czasu i energii. NIE POLECAM dawać studentom eksperymentować na sobie, jeżeli ktoś ma ładne i nieproblemowe zęby i chce je zachować w estetycznej formie.
1/5
Leczenie super!!! Ale rejestracja to jest dramat!!! Mało tego że nie odbierają telefonu, bo słuchawka leży na stole, i po 1,5 godzinach dojazdu do nich chamskie odpowiedzi, albo wogulie nie rejestrują, bo niema grafiku. Nie wiem kto ma na to wpływ, ale darmowe leczenie studentami muszis sobie odwalczyc
5/5
Dwukrotnie miałam zabieg usunięcia ósemek,pani doktor Basia bardzo miła i sympatyczna,super podejście do pacjenta.
3/5
Lekarze super, natomiast recepcja cła do wymiany!!!! Jak można tak traktować ludzi? Siedzą klępy, ważniejsze już od lekarzy się zrobiły i ani myślą zająć się tym za co im płacą...ani jedna nie nauczona jak się obsługuje telefon !!!!
1/5
Brak możliwości dodzwonienia się, w celu odwołania zaplanowanej na dzień dzisiejszy wizyty u dr Grychowskiej. A szkoda, mógł skorzystać ktoś inny.
1/5
pytam? po co podawany jest nr telefonu do rejestracji skoro nikt go nie odbiera ??? Masakra :(((
5/5
Jestem bardzo mile zaskoczona, czytając komentarze bałam się podejść do rejestracji. Stałam w kolejce obserwowalam prace Pań . Panie dwoją się i troją żeby pomóc pacjentowi mile i uśmiechnięte pomocne .
1/5
Od godziny dzwoniłam do poradni stomatologicznej z telefonu komórkowego, Nikt nie odbierał lub zajęty. Poczytałam opinię i wyczytałam, że połączeń z telefonu komórkowego nie odbierają tylko ze stacjonarnego. Więc zadzwoniłam z telefonu stacjonarnego, od razu odebrano telefon.
Uważam że coś jest nie tak. Większość osób posiada telefony komórkowe, dlaczego nikt ich nie odbiera. Chyba niekompetentne osoby tam pracują?
1/5
Od poniedziałku (a mamy czwartek) próbuję umówić płatną wizytę kontrolną dziecka do ortodonty. Nie jestem w stanie się dodzwonić. Albo zajęte albo nie odbierają. Ilość wykonanych prób mogę liczyć już w dziesiątkach, zbliżonych do setki. Od marca mamy założony łuk na aparacie stałym i nie jesteśmy w stanie przeprowadzić kontroli i wymiany łuku bo ten powinien być zmieniony 1,5 miesiąca temu. I to tylko dlatego, że nie mogę się dodzwonić z żadnego z 4 telefonów z jakich próbuję. Rejestrację można określić jednym słowem - PORAŻKA. Działają na szkodę pacjenta to raz a dwa ograniczają dostępność usług, co jest niezgodne z Karta Praw Pacjenta (co może skończyć się wizyta Rzecznika Praw Pacjenta)- może ktoś powinien im to uświadomić? Od wielu tak korzystam z usług Polikliniki i jest coraz gorzej z rejestracją i ogólnie obsługa przez personel "nielekarski". Towarzystwo wiecznie niezadowolone, burczące pod nosem, lekarzom, zwłaszcza tym młodym (wcale nie studentom), odpowiadają w taki sposób, że mi jako pacjentowi często było wstyd, że w tym uczestniczę. Zero szacunku już nie tylko do pacjenta ale i do lekarza. Jaki to przykład dla Studentów? Jako placówka dydaktyczna jednak poziom powinna zachować wyższy. I obsługi i rejestracji (organizacji).
1/5
Włączyłem telefon na automatyczne wybieranie ostatniego połączenia..... po 4 godzinach !!!! telefon się rozładował. Nikt nie odebrał !!!! Jakieś nieporozumienie.
1/5
Na rejestracji nikt nie odbiera telefonów, cały czas zajęte. To jeden wielki kołchoz nad którym nikt nie panuje. Na ortodoncji przyjmują dentyści w trakcie specjalizacji - bez uprawnień ortodonty. Leczą pacjentów zwłaszcza tych nieletnich bez żadnego bez pośredniego nadzoru. Dziwię się rodzicom. Jak coś pójdzie nie tak, to wiadomo na własną odpowiedzialność, a wiadomo, że ortodoncja jest bardzo trudną dziedziną. Odradzam zdecydowanie.
5/5
To chyba mam szczęście, bo za każdym razem dodzwaniam się bez problemu, a ostatnio centralkę wyposażono w automat i jeśli nikt nie odbierze, to zwrotnie oddzwania w ciągu godziny.
Wysokiej klasy specjaliści, warto zatem zadać sobie trochę trudu. Zabieg problematycznych do usunięcia 8mek został przeprowadzony bez powikłań i z dużym zaangażowaniem doktora.
Dziękuję.
5/5
Zatelefonowałem dzisiaj, po 16-tej; oczekiwalem 2 minuty. Kontakt rzeczowy i bardzo uprzejmy.
Oby więcej takich pań w rejestracji. :) 😊
Jerzy
5/5
Bardzo miła rozmowa z Panią z rejestracji przez telefon . Po rozłaczeniu się za chwilę był telefon zwrotny i bez problemu Pani umówiła mnie na wizytę . Pełen profesjonalizm
1/5
W zasadzie to nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje ta przychodnia... Mnie i męża spotkały same przykrości i zaskoczenie. Począwszy od faktu, że nie można się do nich dodzwonić... poprzez ceny z kosmosu (leczenie kanałowe wyliczone na 2200zł za całość...), a kończąc na wizycie-widmo (przyjechaliśmy z mężem na dwie wizyty, a żadna z nich nie była zarejestrowana, mimo, że mam nagraną rozmowę z rejestratorką). Szkoda czasu i pieniędzy na takie pseudo-uczelniane leczenie. Tutaj ceny są wyższe niż gdzie indziej, mimo, że studenci korzystają na oglądaniu leczenia naszych zębów (to powinnam mieć taniej skoro ktoś na tym korzysta, a ja często jestem królikiem doświadczalnym).
5/5
Witam, też myślałam, że nikt nie odbiera, ale trzeba wcisnąć 1 żeby zaakceptować zgodę na nagrywanie. RODO you know. Inaczej cały czas jest zajęte.
5/5
Podziękowania dla Pani która oddzwonila do mnie dosłownie za minutę i umowila mnie na wizytę z bolacym zębem . Więcej takich Pan w rejestracji bardzo miłe i profesjonalne podejście do pacjenta
5/5
Profesjonalnie przeprowadzony zabieg usunięcia 8mki, szybko, bez bólu, warto poczekać na taki poziom leczenia
5/5
Usuwałam wszystkie ósemki u dr Hadzika i jestem bardzo zadowolona. Polecam bardzo serdecznie. Szybka rejestracja oraz profesjonalna i miła obsługa. Pozdrawiam dr Hadzika i Panią Iwonkę :)
5/5
Jestem w ciężkim szoku, że tutaj wszystkie legendy i historie o załatwianiu czegokolwiek na NFZ się jednak nie sprawdzają. Dodzwoniłem się w 2 minuty, załatwiłem 3 rejestracje jednocześnie z przemiłą Panią, aż przykro mi było kończyć rozmowę. Może mam fart, a może nie warto od razu mieszać z błotem wszystkich po jednej nieudanej próbie kontaktu?
5/5
Odebrano telefon po 2 sygnałach - super!
5/5
Wszyscy piszą, że rejestracja to dramat, a do mnie Pani z rejestracji oddzwoniła i była bardzo miła.
To jakiś cud?!
5/5
Bezbolesna ekstrakcja zęba! Profesjonalne podejście do pacjenta
Terminy czasem odległe ale warto
5/5
Lekarze i cały personel Super uprzejmi,wyrywam zęby na chirurgii jedyne miejsce gdzie sie nie boje .Wielki Szacunek dla Wszystkich tam pracujacych.Dziekuje.
5/5
W ubiegłym tygodniu, zgrany duet Dr J.Hadzik i Pani Iwona zadbali o usunięcie mi kłopotliwej ósemki. Kulturalnie, szybko, fachowo i bezproblemowo.
Dziękuję i pozdrawiam.

23.08.2021.
1/5
Pan dr protetyk N....przyjął mnie z 30 min. opóźnieniem. No cóż. Wizyta na NFZ. Pacjent i tak poczeka. Po zaglądnięciu w paszczę i konsultacji za studentami stwierdził że nie może zrobić tego po co przyszedłem, powiedział " do widzenia" i odszedł od fotela. Nawet nie dał mi szansy na zapytanie o rozwiązanie mojego problemu czy nawet zaproponowanie jakiegoś środka zamiennego. Protezy, implantu itp. Wyszedłem bez załatwienia sprawy ani nawet porady. Poczekam i zobaczę w portalu pacjenta ile za to zapłaci NFZ. Poczułem się jak intruz.
5/5
byłąm w klinice dwa lata temu.jestem bardzo zadowolona chciałabym trafić ponownie do protetyka dr.Napierdka jesli tam nadal pracuje, ale niestety szukam wsród lekarzy i nie mogę znaleść
5/5
Bardzo polecam, chirurgia stomatologiczna na medal. Skomplikowany zabieg przeprowadzony bezboleśnie i bez żadnych komplikacji.
5/5
Chirurgia stomatologiczna na medal, bardzo polecam. Skomplikowany zabieg przeprowadzony bezboleśnie i bez żadnych komplikacji.
1/5
Witam to masakra dodzwonić się do tej kliniki ciągle wiecznie zajęte albo brak połączenia czy ta klinika naprawdę funkcjonuje a może chce ogłosić upadłość dlatego tak się dzieje pozdrawiam gwiazdki żadnej nie powinno być daje jedną bo nie wiem czy jest ktoś odpowiedzialny za tą klinikę.
5/5
Znają się na robocie polecam
1/5
Chciałam się zapytać czemu nie mogę w Poliklinice wyrwać zęba na NFZ?
Ciągle słyszę że tylko odpłatnie(600,00 zł) nie stać mnie . Mogę poszukać innego chirurga , taką mam odpowiedź .
Zawsze tu usuwałam zęby na NFZ , bo są problematyczne ogólnie mówiąc i po porostu boję się
robić to gdzie indziej.
1/5
I przyszła kolejna dobra zmiana i taka placówka nie ma pieniędzy z nfz na leczenie stałych pacjentów co jeszcze mądrego wymyślicie? Oświadczam że na Je Zusa płacę ok 500 zeta miesięcznie!!!
Dodaj opinię

Adres:

Krakowska 26, Wrocław Przedmieście Oławskie

Numer telefonu:

Strona internetowa: