NZOZ "Bąbliński" - Przychodnia Lekarza Rodzinnego

Londyńska 5
Gorzów Wielkopolski
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowowtnej
95 783 52 31
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarz POZ
95 783 52 31
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
95 783 52 31
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki POZ
95 783 52 31
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Rodzinnej
95 783 52 31
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Położnej POZ
95 783 52 31
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00

Opinie o NZOZ "Bąbliński" - Przychodnia Lekarza Rodzinnego

Dodaj opinię
5/5
Kazdemu pacjentowi zycze takiego lekarza rodzinnego. Zawsze usmiechniety, ma wspanialy kontakt z pacjentem , pomoze, doradzi. Odpowie nawet na pytanie telefoniczne .
1/5
Przychodnia jest rewelacyjna, lekarze są najlepsze, durzo dobrego można powiedzieć, ale jednak jest nie przyjemny moment który często się powtarza. Ostatnio dzwoniłem z rana umówić się na wizytę 13.01.2020, Pani powiedziała przyjść 15.01.2020 o 16:15. Przyszedłem równo o 16:00 poczekałem do 16:15 i w rejestracji u Pani spytałem czy mogę juz wchodzić bo jestem zapisany na 16:15. Pani mojego nazwiska nie znalazła, i powiedziała że zaraz to wyjaśni, na tym wyjaśnienie się skończyło, nikt nic nie wyjaśniał, ludzi wchodziły do lekarza a ja cały czas czekałem z maluszkiem. W końcu Pani z rejestracji powiedziała żeby przyjść o 18 godzinie. Spytałem czemu tak jest, miałem wejść na wizytę o 16:15 a tu juz o 18 i że już to nie pierwszy raz, na co Pani z rejestracji powiedziała ze jak coś mi się nie podoba to nie mósze chodzić do tej przychodni, na co chciałem odpowiedzieć ze z takim zachowywaniem do pacjentów Pani nie muszli tu pracować... To właśnie psuje imię tej przychodni i wiadomo że przez takie coś i z takim zachowywaniem do pocjetów dobrej opini nie będzie. Jak coś się zmieni usune tą opinie, a narazi ocena 1
1/5
Dzwonie dziś 20.03 od 11ej do lekarza by uzyskać e-zwolnienie. Numer przychodni nie odbiera. jest godzina 17. Zero możliwości. Strach pomyśleć jeżeli była by to sprawa pilna...
1/5
Potrzebuję recepte lub e-receptę, ale nie można sie w ogóle dodzwonić do przychodni. Przeważnie jest zajęte, ale bywa też wolne i nikt nie odbiera telefonu. Co robić ? czy jest jakis inny kontakt z przychodnią i czy jest w ogóle czynna? Konatkt e-mail? Ktos coś wie?
1/5
Dnia 23-03 2020 dzwonię od godz. 8 i cały czas linia zajęta. Zero kontaktu z przychodnią.
1/5
Również dzwonię od rana jest 15,30 i nic. E-faktur doktor nie ma. Totalne olanie pacjenta.
1/5
Nie można dodzwonić się do przychodni. Myślę że pani w rejestracji odłożyła telefon i ma w nosie czy ktoś dzwoni. Czas pomyśleć o zmianie lekarza bo robi się coraz gorzej. Niby mam lekarza a tak naprawdę to nie mam lekarza. To co wyprawia ta przychodnia to jest lekceważenie pacjentów za których co miesiąc bierze się pieniądze. Czas najwyższy zgłosić to do NFZ.
1/5
Brak jakiegokolwiek kontaktu z przychodnią od rana.
1/5
Dzwonię od rana. Jest godzina 17 i telefon non stop zajęty. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu aby uzyskać receptę. To chyba najgorsza przychodnia lekarza rodzinnego. W przypadku braku Doktora nikt za niego nie pełni zastępstwa i pacjenci pozostawieni są sami sobie. A w obecnej sytuacji epidemii to jest po prostu dramat.
1/5
Ludzie uciekajcie z tej przychodni. Lekarz ma w nosie pacjentów. Pani z NFZ powiedziała że w przychodni musi być lekarz, pacjent nie może pozostać sam sobie. Ja od 25 marca starałam dodzwonić się do lekarza. Jestem zmuszona złożyć skargę do NFZ na naszego doktorka tak dalej nie może być.
1/5
Dziś 30 marzec i zero kontaktu z lekarzem. Dzwonię od 23 marca. Ludzie uciekajcie od tego lekarza. Kiedyś to był dobry lekarz ale od jakiegoś czasu wszystko się popsuło.
1/5
Nikt nie odbiera telefonów. Powstaje zatem pytanie: Po co jest ta przychodnia?!!
1/5
MASAKRA JAKAŚ NIKT NIE ODBIERA TELEFONU CIĄGLE SŁUCHAWKA ODŁOŻONA ,NIE MA JAK NAWET O RECEPTĘ SIĘ DOPROSIĆ .GDZIE JEST PANI Z REJESTRACJI !!!!!!!!! CO DALEJ
1/5
Zero kontaktu z lekarzem, pacjenci zostawieni na lodzie. W czasie epidemii nie ma możliwości przepisania się do innego lekarza. Do kogo teraz się zwrócić????????
2/5
Sam pan doktor jest super, ale organizacja fatalna. Panie pracujące na recepcji dno totalne. Nie odbierają telefonów, bardzo trudno dodzwonić się do przychodni, nie informują o długich opóźnieniach, a do tego są niekompetentne. Teraz w dobie wirusa cały czas mają pretekst, że przychodnia nieczynna i pracuje inaczej, umawiają na godziny tylko pilne przypadki. Mój mąż z silnym bólem bardzo długo czekał ,żeby się dostać- dwa razy lekarz wcześniej wyszedł, raz już nie przyjął, bo było za dużo ludzi. W końcu, po wielu próbach dostania się do lekarza, pani na recepcji umówiły nas jako pilny przypadek na konkretny dzień i godzinę. Po czym, gdy się pojawiliśmy okazało się, że nic takiego nie ma miejsca, bo teraz nie umawiają. Robią z ludzi głupków.
1/5
Popieram inne wpisy. Co to się dzieje w tej przychodni to się w głowie nie mieści. Dzwonię od 9 godziny i nikt nie odbiera telefonu. Pani z rejestracji lekceważy pacjentów. Czas najwyższy żeby NFZ sprawdził kompetencje tej pani jak również pracę lekarza. Miesięcznie wpływają pieniądze za pacjentów a pacjent nie ma gdzie się leczyć. Myślę że ta przychodnia powinna być już dawno zlikwidowana bo lekarz nie panuje nad tym co tam się dzieje.
1/5
dodzwonienie się do przychodni jest niemożliwe, jest zajęte albo kilka sygnałów i zaraz urywa połączenie.
1/5
Ta przychodnia to nieporozumienie. Na wszystkich portalach podany jest numer stacjonarny, dziś jest 04.09.2020, a on jest wyłączony od 4 miesięcy. Winą pacjenta jest, że nie wie o tym, że do przychodni można się dodzwonić po wielu nieudanych próbach, ale na telefon komórkowy. Skąd go wziąć? Mi się udało, ale nigdzie oficjalnie numer nie jest podany. Bo po co nieuprzejmy i roszczeniowy pacjent ma dzwonić. Kasa leci na konto za pacjenta i do niczego więcej nie jest potrzebny. Dzwonię od połowy tygodnia, bo kończą mi się leki, dziś udało się dodzwonić, i co? Jest godzina 15.10, lekarz jest na urlopie i nie działa komputer. Recepty nie dostanę. Jak mi się nie podoba to mogę zmienić przychodnię. Zmieniam.
1/5
od dwóch dni próbuję dodzwonić się do przychodni i nic. Uciekam stąd!!!
1/5
Panie doktorze koniecznie trzeba zmienić Panie w rejestracji,tragedia.
Rejestracja to Pana wizytówka,nie może psuć wieloletniej dobrej opinii.
1/5
Przychodnia totalny dramat.. Pani w rejestracji Porażka..... Uciekajcie...!!!!!!!!!!!!!. Nie można się dodzwonić kasa lekarzowi leci do kieszeni ....a tak naprawdę nie ma tego człowieka w przychodni..PILNE przypadki mają gdzieś.. Lekarz też już nie jest taki jak kiedyś.... Na początku dobry i rzeczowy teraz jakiś kosmos... Jak się nie podoba można zmienić lekarza.... Zmieniam nie polecam!!!!!!!
Dodaj opinię

Adres:

Londyńska 5, Gorzów Wielkopolski

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN12:00-18:00
WT12:00-18:00
ŚR12:00-18:00
CZ12:00-18:00
PT12:00-18:00
NZOZ "Bąbliński" - Przychodnia Lekarza Rodzinnego na mapie
Widok z ulicy NZOZ "Bąbliński" - Przychodnia Lekarza Rodzinnego