"Centrum" Barbara Ciesielska w Spadku

Potrzebujesz tylko recepty? Zamówisz ją w Centrum Teleporad - to tylko 39 zł. Sprawdź »
Powstańców Wielkopolskich 2
Łódź
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
42 654 21 46
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki POZ
42 654 21 46
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ
42 654 21 46
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia Pielęgniarki POZ
42 654 21 46

Opinie o "Centrum" Barbara Ciesielska w Spadku

Dodaj opinię
1/5
Nie mam dobrej opinii na temat tej placówki. Pacjeci sa pozostawieni w cierpieniu sami sobie. Lekarz odmowil pomocy cierpiącemu starszemu człowiekowi.
2/5
Miło i sympatycznie .
5/5
Pracujące w przychodni panie z recepcji oraz pielęgniarki, mimo sporego ruchu dają sobie świetnie radę z obsłużeniem pacjentów. Dzwonią, jeśli zwolni się miejsce u lekarza, są pomocne przy załatwianiu wszelkich rejestracji i zabiegów. W tym miejscu należą się szczególne podziękowania dla Pani doktor Ewy Lik, u której leczy się cała moja rodzina, włącznie ze starszą, niewychodzącą z domu mamą. Wzorowe podejście do chorego i czysta ludzka życzliwość.
4/5
Polecam cieplutko doktor Lik!
1/5
Jedna z najgorszych placówek. Szefowa oszczędza i nie pozwala personelowi wykonywać badań, przepisywać skierowań i odpowiednio diagnozować. Leczenie odbywa się tylko na tabletkach przepisywanych w ciemno.
Opinia o dr LIK:
Najgorszy PSEUDOlekarz, na jakiego można trafić. Wiedzy zero, badań nie wykonuje żadnych, skierowań do specjalistów nie uznaje. Pani ma chyba rentgen w oczach i na tej podstawie przepisuje tylko non stop leki, które jedynie osłabiają wątrobę, a pożądanego działania nie widać. Ostrzegam przed wizytami u niej!!! NIE POLECAM, chyba, ze ktoś chce się szybko wybrać na tamten świat.
Jedna gwiazdka przyznana tylko dlatego , że nie ma możliwości przyznania żadnej.
5/5
Pani Joanna to chyba trafiła na dr Kołodziej która często przyjmuje w gabinecie dr Lik. Ja się leczę u dr Lik od lat i jestem bardzo zadowolona, mam zlecane badania i nie jestem "leczona tabletkami"...
1/5
To co sie odbywa w przychodni Centrum Medicus przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Łodzi przechodzi ludzkie pojęcie , panie z recepcji są nie miłe wręcz odstręczające w stosunku do pacjentów . Mało tego pani , która zajmuje się sprzątaniem w przychodni obsługuje pacjentów . Gubią zapisy na wizytę telefoniczną do lekarzy , bark możliwości zrobienia badań .Właściciel Medicusa powinien poważnie zastanowić się nad zmiana personelu w tej placówce . Zmieniłam przychodnię na inną i jest o niebo lepiej !!!!!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!!!!!
1/5
Również odradzam recepcja dramat nie od odbieranie telefonów kilka numerow w poradni pacjentow brak a panie hrabiny siedza w dupami dramat najwyższy czas sie za to zabrac poważnie
1/5
ZGADZAM SIE Z PANIAMI. OD KILKU MIESIECY JEST TRAGICZNIE. PANIE Z REJESTRACJI POWINNY ZMIENIC PRACE . NIE WYKONUJA SWOICH OBOWIAZKOW I NIKOGO TO NIEINTERESUJE
1/5
Przychodnia powinien zajac sie nfz zamknieta dla pacjentow recepcja przyjmuje przez okienko ludzi starszych na deszczu i zimnie nie daja w terminie erecept trzeba kilkakrotnie interweniowac aby je odebrac
telefony odlozone by nie mozna by sie dodzwonic
1/5
Dno dna. Oby recepcjonistki do końca życia były tak traktowane jak same obsługują pacjentów. Wizyty telefoniczne umawiane nie są realizowane. Każdy kto tu napisał złą opinię niestety ma rację.
1/5
Masakra. Dzwonię trzeci dzień i panie nie raczą odebrać telefonu.
1/5
Najgorsza przychodnia jaka widziałam , pozamykani jak szczury w norach przed pacjentami ale prywatnie w salve przyjmują bez oporów. Banda nierobów i kłamczuchów , wypasionych na naszych składkach zdrowotnych otrzymywanych za nic bo nawet nie leczą. Pk prostu skandal !!!!!!
1/5
Beznadzieja. Od trzech godzin dzwonię do przychodni i nikt nie odpowiada. Można umrzeć bez pomocy lekarza!
1/5
Od 21 kwietnia moja 92 -letnia ciocia czeka na e-receptę -dodzwonić się nie można na 4 nr. telefonów
jest to jawne lekceważenie pacjentów.Wysłałam dzisiaj /26.04/ dwa sms-y, zero reakcji ,może
faktycznie potrzebna interwencja NFZ.
1/5
Niestety źle się dzieje. Pani w rejestracji nie odbiera telefonów. Na uwagi dotyczące tej sytuacji uśmiecha się drwiąco i mówi, że nic nie może tu zrobić. Kilkakrotnie ginęły prośby o leki. Pani rejestratorka jest tak zajęta, że gdyby mogła to nie patrzyła by na pacjentów w trakcie rozmowy. Bardzo często pacjent czeka a pani prowadzi rozmowy prywatne. Ogólnie obsługa pacjentów jest najgorsza z jaką do tej pory się spotkałem w życiu. Należy zmienić osoby, które się nie sprawdzają. Do pracy w rejestracji na pewno znalazł by się ktoś, kto lepiej organizuje sobie pracę i jest milszy dla pacjentów.
1/5
Obsługa miła, ale nieudolna. Pacjent telefonicznie nic nie załatwi bo telefon wyciszony i nikt go nie odbiera więc pacjent musi przyjść osobiscie żeby cokolwiek załatwić( recepty, umówienie wizyty). Dane odnośnie szczepień Covid nie są wcale wprowadzane do systemu, Pani w rejestracji nie umiała tego zrobić , tragedia. Natomiast jest czas na komentowanie spraw z którymi przychodzą pacjenci do innych pacjentów.
1/5
Dno dna.
Telefonów nie odbierają, a jak już się uda teoretycznie umówić teleporadę to i tak nikt nie zadzwoni. Nic tylko przenieść się do innej przychodni. Nie rozumiem tylko dlaczego tak się dzieje, bo jak zapisywałem się do tej przychodni jakieś 7-8 lat temu to wyglądało to wszystko o niebo lepiej tak na 3,5-4 gwiazdki. Teraz 1 to o wiele za dużo. Szkoda że nie można dać 0.
1/5
Tragedia wypisywanie recepty trwa kilka dni, recepty są z błędami leki wypisywane na pełną odpłatność zamiast ulgi ,trzeba wracać nieraz 2 razy aby poprawili, nie dotrzymują żadnych terminów. Lekceważenie w rejestracji ,przychodnia idzie na dno, unikać.
1/5
Masakra. Nikt nie odbiera telefonów. W okresie szczepień nie wprowadzali pacjentów do systemu. Pacjenci po dwóch szczepieniach nie byli zarejestrowani jako osoby zaszczepione. Ta gropa z recepcji jest obleśna....
1/5
Dziecko poniżej roku notorycznie umawiają na teleporadę. Kiedy chcę umówić wizytę w ciągu 4-5h muszę wykonać 15-20 połączeń by się dodzwonić. Mówię o sytuacji wielokrotnej, przy każdym szczepieniu dziecka i wizycie to samo. Przy ostatnim szczepieniu u nowej pani dziecko od igły miało rozciętą skórę na ramieniu.Nie polecam.
1/5
Tragedia. Dodzwonić się nie można. Kiedy przyjeżdżam osobiście "dziwna pani" w rejestracji głupio się śmieje i mówi, że nic się nie stanie jak odwiedzę przychodnie. Totalne lekceważenie. Co na to właściciele przychodni? Jak na razie nic nie robią żeby dbać o wizerunek swój i przychodni. Trzeba pomyśleć o zmianie przychodni.
1/5
26 kwietnia 2021 r pisałam już na temat pracy w tej przychodni.Dzisiaj (25.11.2021 r) kolejny raz nie można dodzwonić się do rejestracji. Tam potrzebna jest kontrola z NFZ.
To są kpiny z ludzi starych i chorych.Nie wiem ,czy ktoś czyta te opinie,ale wygląda na to ,że
piszemy byle pisać -bez odzewu.Moja opinia to ZERO. Nie rozumiem ,dlaczego mam wybrać gwiazdkę,skoro się nie należy.
1/5
To jest jakieś nieporozumienie. Kontakt z przychodnią jest zerowy. Panie z recepcji nigdy nie odbierają telefonów. A po pójściu na miejsce okazuje się że w przychodni pusto a Panie siedzą.Takie sytuacje są notorycznie. Wielokrotnie dzwonię i nikt nie odbiera.
1/5
Kontakt z przychodnią utrudniony. Panie z rejestracji nie odbierają telefonów. Trzeba podejść na miejsce żeby dokonać rezerwacji. Takie sytuacje powtarzają się wielokrotnie. Współczuję starszym ludziom.
1/5
Niestety dawno wypisałam z tej placówki osoba zarządzająca tą placówką istna pomyłka ogólnie personel do wymiany tragedia dodzwonić się graniczy z cudem jednym porządny lekarz to dr lik która na szczęście już tam nie pracuje i poszłam za nią maskara poradni powinno się przyjrzeć NFZ i inne instytucje żenada
1/5
Siedząca pani hrabina w rejstracji wogole nie powinna tam siedzieć porażka siedziała jakby za kare zero uśmiechu mina grobowa nie zachęca nawet by przekroczyc próg tej pseudo poradni oprócz pani Doroty to reszta do wymiany nie polecam zdecydowanie!!!!!
1/5
To co się wyprawia w tej przychodni to przechodzi ludzkie pojęcie , Panie rejestratorki odklejone od rzeczywistosci, zamówiłam receptę , czekalam na obiecany telefon z numerem recepty 2 tygodnie , pofatygowalam się osobiście i oczywiście brak recepty , kartka zagubiona , Odradzam i zmuszona jestem zmienic przychodnię .
5/5
Bardzo polecam poradnie, szczególnie Pana Doktora Dziewę :)
Dodaj opinię

Adres:

Powstańców Wielkopolskich 2, Łódź Bałuty

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00