NZOZ Centrum Okulistyczne "Oko-Med"

Witosa 36
Białystok
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia okulistyczna
Okulista
518 dni 85 661 01 07
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:00
WT07:30-18:00
ŚR07:30-18:00
CZ07:30-18:00
PT07:30-18:00
Poradnia okulistyczna dla dzieci
Okulista
199 dni 85 661 01 07
Godziny otwarcia:
PN11:00-18:00
WT07:30-18:00
ŚR07:30-18:00
CZ07:30-18:00
PT07:30-18:00

Opinie o NZOZ Centrum Okulistyczne "Oko-Med"

Dodaj opinię
3/5
Dobrzy fachowcy. Ruda pani w recepcji powinna się tylko nauczyć kultury w stosunku do pacjentów.
3/5
Zgadzam Sie co do opinni wyzej ale z mala poprawka wszystkie Panie z recepcji sa nie mile a dodzwonic Sie to nie mi Sie jeszcze nie udalo poprostu nikt nie odbiera
1/5
Niestety od kilku dni próbuje się dodzwonić ,niestety bezskutecznie..
1/5
Dodzwonić się nie da. Zajechałem- fakt kultury to nie mają. Czasy PRL.
1/5
Potwierdzam wpisy o braku jakiejkolwiek kultury "bab" w recepcji, a moja pisemna skarga do NFZ Białystok została praktycznie "olana".
1/5
To prawda.Nie idzie się dodzwonić.
5/5
Patrząc na liczbę pacjentów to wcale nie dziwię się, że jest się ciężko dodzwonić. Mi osobiście udało się dodzwonić i skorzystałam z wysokich kompetencji tamtejszych lekarzy. Polecam odrobinę cierpliwości.
4/5
Rzeczywiście trudno jest się dodzwonić, jednak jest to możliwe. Trzeba wykazać się cierpliwością. Bardzo uprzejmy i kompetentny mężczyzna pracujący w recepcji. Nie podzielam opinii, że obsługa jest jak za czasów PRL.
3/5
Nie podzielam opinii powyżej. Panie miłe, Panu brakuje ogłady i kompetencji. Niesympatyczny i gburowaty.
4/5
Po kilku próbach udało mi się dodzwonić, bardzo miła obsługa pana przez telefon. Miałem przyjemność być przez niego później obsługiwanym, rzeczowo i kompetentnie, z serdecznością, mi wszystko wyjaśnił. Słyszałem rozmowę jednej pani z innym pacjentem, cieszę się, że trafiłem jednak do pana....
1/5
Ten Pan chyba sam sobie pisze pochlebne opinie... zamiast rejestrować pacjentów właśnie!
1/5
dzwonię 14 raz :)) zobaczymy , czy w końcu komuś będzie przeszkadzał ciągle dzwoniący tel
1/5
Dzwonię od tygodnia i nie mogę się dodzwonić. Tel jest albo zajęty albo nikt nie odbiera. Ktoś chyba nie wypełnia swoich obowiązków jak należy. Będąc w ośrodku poprzednio zauważyłam że nie ma aż takiego tłumu pacjentów żeby nie można było odebrać telefonu. Widocznie zależy to od humoru pani recepcjonistki. Sugeruję zmianę personelu w rejestracji. Najwyższy czas aby ktoś profesjonalnie i z szacunkiem do pacjenta zaczął wypełniać swoje obowiązki.
5/5
Mam zaćmę.lęczę się od stycznia.Jestem bardzo zadowolony,szczególnie ten pan obsługuje profesjonalnie.dodzwoniłem się za 1 razem
1/5
brak kontaktu, przez 5 godzin nikt nie odebrał telefonu, porażka
3/5
Ja ilekroć chciałam sie dodzwonić to graniczy z cudem.Szybciej do nich dojade niż sie dodzwonie.Raz stanełam przed recepcją i dzwoniła specjalnie zeby zobaczyc czy tel dzwonie oczywiscie cisz wiec pytam dlaczego jest wyłaczony a ona na to ze jest chora i gardło bli i nie bedzie jeszcze telefonów odbierac zeby sobie nie zaszkodzic wiec wyciszyła telefon.Hehe komedia-jak sie jest chorym to sie siedzi w domu.Brak słów.Dziś też dzwonie i nic jak zwykle wiec pytam po co jest tam ten telefon???
1/5
Dzwonię od 8.00. Telefon albo zajęty i po trzech sygnalach rozlaczą się połączenie lub nikt nie odbiera. Wielka porażka. Miałem też taki pomysł jak poprzedniczka żeby pojechać i z korytarza zadzwonić. Szok . Mi się to w głowie nie mieści żeby personel zachowywał się jak niedostępny prezes. Jest już 13.00 i dalej nic. Nie ma takiej skali by ocenić obsługę.
1/5
dzwonie od 2 h i nikt nie raczy odebrac telefonu... tyle czasu i nadal nic!Niech zatrudnia kogos do odbierania telefonów.ZENADA...
1/5
Czy ktoś łaskawie odbierze telefon w recepcji?
1/5
Próbuję dodzwonić się tam od kilku dni w różnych porach, nikt nie odbiera... A jeśli jest sygnał, to i tak nikt nie podnosi słuchawki, kolejny raz.. numer jest zajęty.. tragedia!
Pan w recepcji bardzo uprzejmy i rzeczowy.
1/5
Brak szacunku do pacjenta, a w recepcji standardowo nikt nie odbiera. Po co im ten telefon?!?!
1/5
Ocena 1/5 to zdecydowanie za dobra ocena dla tej przychodni!!
1/5
Chyba maja słuchawki w uszach i muzyki słuchają,nikt nie odbiera telefonu.
1/5
Nie można się dodzwonić. Dzwonisz po 20 razy i nic. Nie wiem czy tylu pacjentów do rejestracji czy odkładają słuchawkę.
2/5
Niestety i ja nie moge sie dodzwonic. Chce odwolac wizyte ale nie ma ani emaila ani nie moge wiadomosci zostawic na automatycznej sekretarce. Niestety, nikt nie ocenia lekarzy a recepcjonistki, ale ja tez nie mam okazji aby o opiece zdrowotnej cos powiedziec.
1/5
Ocena mniej niż 0000, pracują za pieniądze pacjentów a nie raczą odbierać telefonów w rejestracji, chamstwo, to mało powiedziane :(:(:(
1/5
Nikt nie odbiera telefonu!
5/5
Wolałabym przeczytać coś na temat lekarzy, a nie o Paniach z recepcji, bo to nie one leczą.
1/5
Nikt nie odbiera telefonów. Dzwonię od dwóch dni. Czy ktoś zgłaszał do kierownictwa taką sytuację albo do NFZ? Chyba najwyższa pora skoro sytuacja taka trwa już kilka lat.
1/5
może zlikwidować telefon, będzie taniej... Skandal, ale widocznie lekarzom to pasuje.
1/5
Z pilnym skierowaniem nie przyjeli mnie, powedziano ze 1 lekarz I ma juz umowione pacjenci
5/5
Lekarze pomocni, kompetentni. Byłam u dr Gryko oraz Sokołowskiej.Obie warte polecenia.
1/5
Próbuję dodzwonić się od kilku dni i nikt nie odbiera telefonu. Skutecznie zniechęcają.
1/5
Bardzo nieuprzejme panie z recesji.
1/5
Żałuję, że nie ma możliwości wystawić oceny 0.
Przychodnia dla dzieci? Zero podejścia do dzieci! Panie pielęgniarki, które chyba pracują za karę. Zbędne wygłaszanie komentarzy, które nikogo nie interesują i burczenie pod nosem.
Szczerze odradzam wizytę w tym miejscu.
1/5
Polecam dla Pań z recepcji nauki kultury.
1/5
Personel rodem z PRLu. Szczególnie opinia dotyczy pielęgniarki p. Marianny. Nie rozumiem, co ta pani robi w miejscu, gdzie pracuje z dziećmi.
5/5
Podziękowanie za kompetencje i fachową poradę Pani doktor Mozal po dzisiejszej wizycie w gabinecie.
5/5
Podziękowanie za kompetencję i fachową poradę Pani koktor Mozal po wczorajszej wizycie w gabinecie.
4/5
Mam pytanie do wszystkich wylewających pom....je na panie z recepcji. 'Czy ktoś z państwa pracował w tym lub podobnym miejscu? Podejrzewam , że nie. Nie pracuję w recepcji lecz pracowałam w innej placówce gdzie zahaczałam też o rejestrację i wiem jak to wygląda z drugiej strony okienka , gdy masz wytyczne , polecenia , zalecenia itp. i pacjentów którzy wymagają pomocy a nie jesteś w stanie pomóc chociaż doskonale ich rozumiesz i pacjentów '' bo mi się należy i na was podatki płacę". Wielki szacunek dla większości pracujących w rejestracji, że jeszcze dadzą radę to ciągnąć, oczywiście zawsze znajdą się ludzie, którzy nie powinni pracować w takim miejscu ani w innym miejscu, gdzie pracuje się z ludźmi. Ciekawa jestem ilu z Państwa w swojej pracy używa dobrej woli w kontakcie z innymi ludźmi, bo gdzieś pracujecie. I dlaczego tak wiele czasu, ''nerwów'' traci się przy załatwianiu większości spraw i jeśli trafiłeś na osobę z kompetencjami to wygrałeś los na loterii. Naprawdę, panie w rejestracji nie są winne tego wszystkiego co nas otacza i mocno frustruje.
1/5
Ze skierowaniem Pilne ,termin za kilka miesięcy. Są pilne i pilne. Gdzie indziej zostalam przyjeta tego samego dni.
4/5
Udało mi się dodzwonić, umówiłam wizytę, uprzejmie mnie załatwiono, polecam wszystkim
Dodaj opinię

Adres:

Witosa 36, Białystok Słoneczny Stok

Numer telefonu: